כשמוסיפים חוק חלופי למשחק, כדאי לחשוב טוב על ההשלכות שלו ועל הדרכים בהן הוא ישנה את המשחק שלך.
אם אתה מבטל את דרוג השריון ונותן גלגול הגנה במקום...
1. אתה כמעט מכפיל את מספר הגלגולים והחישובים בקרב.
2. אתה יוצר סתירה בין השפעות נגד דרג"ש, שנותנות גלגולים גם לתוקף וגם למגן, ובין השפעות נגד תכונה, שבהן יש רק זריקת הצלה של המגן ואין "זריקת השפעה" של התוקף. (ולהוסיף גם זריקת השפעה באמת יכפיל את מספר הגלגולים בקרב!)
3. אתה צריך להתמודד עם שאלות חוקים חדשות, לגבי החלת יתרון וחיסרון לגלגולים. כשיש רק גלגול אחד, ברור שאם יש לו יתרון וחסרון, הם מבטלים זה את זה. כשיש שני גלגולים, נראה שייתכן מצב בו יש יתרון גם לגלגול ההתקפה וגם לגלגול ההגנה (ואז היינו מצפים שהם יבטלו זה את זה), ומאידך גיסא ייתכן מצב שיש יתרון לגלגול ההתקפה וגם חיסרון לזריקת ההצלה (שזה כמו מגה-יתרון לתוקף)
4. אתה צריך להתייחס לתוצאה של 20 טבעי ושל 1 טבעי בגלגול ההגנה, ומה קורה אם גם התוקף וגם המגן גלגלו 20 / גלגלו 1.
5. אתה צריך לקבוע מתי יכולת הולכת לתת יתרון להתקפה ומתי חיסרון להגנה, ולהיפך. לדוגמה פעולת החמיקה נותנת חיסרון להתקפות, אבל נראה שתצטרך לשנות אותה כך שהיא נותן יתרון להגנה.