• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

ליילאני שולפת את חרבה ומשתדלת להתמקם ליד דלת היציאה בזווית בה הזומבי לא יוכל לראות אותה לפני שהוא נכנס חזרה למטבח. לאחר שהיא מתמקמת לשביעות רצונה היא מוסיפה גם את מגינה ומכינה את עצמה לרגע בו האל-מת יחזור.
 
אייבל מרים את ידו, משתיק לרגע את האחרים, הוא מסמל להם לחכות מס' רגעים בעודו משנה צורה , גופו קטן וקטן, תחילה לגודלו של כלב, משם לגודלו של חתול, ומשם לגודלו של עכברוש.
העכברוש רץ קדימה לחדר השני, שומר על השקט כרגע, הוא ימשוך את האל מת למקום שבו הוא לא יפריע, אבל קודם הוא יסייר קצת.
 
אייבל רץ מעבר לדלת ומוצא את עצמו באולם כניסה גדול ושומם. שנדליר זכוכית יפייפה מתנדנד מהתקרה. מימינו, מסדרון מוביל פנימה אל תוך האחוזה, ומעבר למסדרון שני גרמי מדרגות מובילים לקומה העליונה. האל מת בבגדי המשרת עומד ממש מולו עם גבו אל העכברוש, מגרד בראשו בתהייה כשהוא לא מצליח להבין מה מקור הקולות. אייבל לא רואה לאן הלכו האל מתים עם המזון.
 
האל-מת מסתובב בזריזות מרשימה, עיניו פעורות. "אתה לא יכול להיות כאן, הם יפטרו אותי!" הוא צועק על העכברוש בזמן שהוא רודף אחריו ומנסה לבעוט בו במגפיו

META
3 נגד הדרגש של העכברוש, 1 נזק בפגיעה (מניח שפספס)
 
אייבל מצליח לקפוץ לחור ישן בקיר רגע לפני שהאלמת תופס אותו. הוא מנסה כמה שניות לחטט בעיוורון עם ידו בתוך החור אך אייבל מתחבא בשקט. לבסוף הוא רוטן וחוזר לתוך המטבח. שאר חברי הקבוצה מתחבאים מאחורי קיר והוא לא שם לב אליכם - עם זאת, הוא משאיר את דלת המטבח פתוחה וכל רעש עלול להזהיר אותו שאתם כאן.
 
חזרה
Top