• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[סטארפיינדר] מכונות אבודות- עץ משחק [4\4]- תם ונשלם.

"אם יורשה לנו להתעכב עוד רגע קט, נראה לי שאנחנו צרכים להתייעץ קצת בינינו לבין עצמנו" נולין אומר בעודו מושך את הפלוגה לשיחה פרטית.

"טוב, אז מה גיליתם?" נולין שואל את כולם כשהם משיגים קצת פרטיות, בעוד האנטנות שלו נעות בשלווה על ראשו.
"אני הלכתי להאנגר של המכונות התומכות ואני חושב שאוכל לזהות אזורים בהם הן עברו במכרה. כמו כן, ראינו סימני אש על אחת מהמכונות, אבל לא הצלחנו לגלות מה גרם להם, נשק לייזר, יסודן אש או סתם עורק מאגמה סמוך"

בנוסף על הקול הרגיל של נולין, כל אחד מכם שומע מעין לחישה בראשו:
הם משקרים לגבי מכונות הכריה, לא יודע למה, תתנהגו כרגיל

לאחר שסיים את דבריו נולין משחק קצת עם המסכה והרכיב שהם קיבלו בזמן שהוא ממתין לשמוע האם השאר גילו משהו מעניין

מטא
משתמש ביכולת הטלפתיה
כמו כן, נולין בוחן את הדברים שהם קיבלו, ספציפית הוא בודק האם הם משמשים להאזין או לרגל אחרי הצוות
בדיקת הנדסה
[dice:erx1d6]727563:0[/dice:erx1d6]
 
פריסק אומרת בהיסוס "במחסן... אני מוכנה להישבע שראיתי כדור לבן מצמיח רגליים ונמלט... אבל אני היחידה שראתה אותו ועד שהאחרים ראו אותו הוא ברח..." היא מסתכלת על האחרים במבט לא בטוח "יתכן שדמינתי את זה... מאז שראיתי אותו יש לי בחילה, יתכן שנשמתי שם גז או שמשהו במנות הקרב היה רקוב..." היא מהססת "אנחנו צריכים לבדוק כך או כך את מצלמות האבטחה לפי הפרוטוקול של החברה נכון?"
 
״כל עוד הם נותנים לנו. אנחנו נשכרנו על ידם זו בחירה שלהם. אני לא גיליתי כלום, רק נהנתי מדיון כיפי״ ויסקוראלון נראה מאושר, הוא לא חושב שהוא תרם הרבה אבל לפחות יצא לו מזה שיחה מעשירה.
 
"בחילה?" נולין אומר ופניו מודאגות "מוטב שנבדוק את זה לפני שנרד אל בטן האדמה. מי יודע מה יהיו האפשרויות שלנו שם"
הוא מפשפש בתיקו ,מוציא את ערכת העזרה הראשונה ובודק את גוון העיניים של פריסק, הדופק שלה ועוד פרמטרים שיכולים להעיד על הרעלה או מחלה

פריסק

הם נתנו לך משהו לאכול או לשתות?
פריסק שומעת שאלה במוחה, מבינה שנולין הוא המקור שלה
והזכרת גז כלשהו, את יכולה להרחיב? למה שתנשמי גז במחסן הרכבים?

מטא
בדיקת רפואה לגילוי הרעלה/מחלה
[dice:7ta0f]727576:0[/dice:7ta0f]
 
שס מניחה ידיים על מותניה תוך כדי צעד קדימה ''מה קורה פה? אני מאוד מבולבלת. וכדאי מאוד שתסבירו לי. פעם קודמת שהנחתם שאני יודעת משהו, זה נגמר בתקרית הרימונים המקפצים''

היא מעבירה מבט שמנסה להיות זועף, אבל לא ממש מצליח, על כל חברי הצוות ''אף אחד פה לא רוצה שזה יחזור על עצמו'' והיא מרימה את עיניה השמימה ולוחשת בחיוך ''אף אחד...חוץ ממני''

ואז היא נזכרת שהיא צריכה להיות רצינית, ומישירה מבט חזרה לחברי הקבוצה ''מה הולך פה?''
 
נולין מתעסק מעט במסיכה וברכיב הטכנולוגי, מגלה שעל שניהם יש מכשירי מעקב- אלה מכשירים סטנדרטיים, שיופעלו רק אם החבורה תצא מגבולות הכוכב. אמצעי בטיחות בסיסי. לאחר מכן, כשהוא ניגש לבדוק את פריסק- הוא לא מוצא דבר.
 
"החבר'ה האלה מנסים להונות מישהו, על חשבוננו". זורק טאק בחוסר ריכוז. מתחיל להתעסק עם המסכה והחליפה. "מה שמרתק זה, שהם לא עושים זאת בפיקחות יתרה, או שהם זורקים לנו רמזים מכוונים".

"אבל" הוא מחייך, מניף מברג קטן שהוא הוציא מכיסו ומתחיל להקיש על המסכה. "אפשר להניח שהם בכל זאת ירגלו אחרנו, בין אם באמצעות מצלמה הנמצאת פה ובין אם באמצעות רשמקול הנמצא במסכה הזו".

meta:
תפיסה לגילוי מצלמות ו/או אמצעי ציתות:1
המצאה להבנת תפקידם של המסכה והחליפה, ואולי גם אם יש משהו לא מתאים באחד מהם:24
 
גם טאק מוצא מכשיר מעקב סטנדרטי בשני הפריטים- לא אחד שיכול לשמש כדי לעקוב אחריכם ממש, אלא אחד שיתריע אם תעזבו את גבולות הכוכב עם הציוד עליכם. לא יותר מאמצעי בטיחות למניעת גניבת ציוד. מעבר לזה, אין שום בעיות- הציוד אכן נועד למה שטולאר אמר שהוא נועד לו.
 
פריסק אומרת "נראה לי שכדי לבדוק את המצלמות, אם לא נראה שם כלום כנראה דמיינתי את זה ונוכל לרדת למטה, אם כן... נראה לי שנצטרך לעבור על הסירטונים משבוע לפני ההתחלה של התקריות, אני חושבת שאם זה יגיע לידי כך אני ושס נוכל ליצור ביחד תוכנה שתקצר את התהליכים"
 
"אני מסכים" נולין אומר לפריסק, ופונה ללכת אל טולאר
"סליחה על העיכוב הנוסף, אבל הקולגה שלנו ראתה משהו מוזר במחסן כשהיא ביקרה שם, האם ניתן לצפות בסרטונים של מצלמות האבטחה כדי לזהות את זה" הוא שואל את המהנדס
 
"אז?" פונה טאק אל שאס, מזדקף. "מה קרה לך בסיור המרתק במפעל הכרייה?" הוא מגחך, מחווה בידו אל האוויר. "ואפשר להאריך במילים. אנחנו לא מחכים למישהו מיוחד".
 
שס משרבבת את שפתותיה בבוז קל, אבל חיוך נלהב עולה על שפתיה ''לא הצלחתי למצוא שום תקלה, מערכות הניווט עבדו כראוי, ובהתאם למפה שעיצבנו נראה שהרכב פנה לאחור באמצע הדרך למטה"

היא עוצרת רגע לנשום וממשיכה ''אבל העיצוב של הרכבים כל כך אלגנטי! מה שכן, הם לא שומרים את כלי העבודה שלהם מסודרים, זה מאוד בעייתי-" המילים נתקעות בגרונה כשהיא מסתובבת לטאק והיא מגמגמת ''אמרת...להאריך במילים?"


קול שמזכיר סקיטרמאנדר שחוגגים לו מסיבת הפתעה בוקע מגרונה של שס, והיא מסתערת על ההזדמנות, פולטת רצף מילים מהיר יותר מקצב האש של מכונת ירייה ממוצעת, על אלף ואחד פרטים קטנים ולא חשובים שהצליחה לגלות במפעל, מטביעה את חברי הצוות שלה במלל שנמשך ללא הפוגה...
 
טולאר מטאסקווה קוראל מביט בלאשונטה המתקרב אליו, עצבני במעט. זוג הזרועות התחתונות שלו צמודות לגופו, אך האצבעות שבקצותיהן ממשיכות לנוע בסימנים משונים. "כמובן." הוא אומר, מבין שהנאום שנשא מקודם היה לשווא. הקאזאת'י ניגש לכיוון אחד המסכים ולוח מקשים יוצא מהקיר שלידו. לאחר כמה רגעים של התעסקות, הקאזת'י מפנה את מקומו בשבילכם כשתקנון הבטיחות שהוצג על המסך נסגר ובמקומו מופיעים צילומי האבטחה במסך מחולק. לא נראה שיש הרבה מצלמות אבטחה באיזור- אחת או שניים לכל מבנה.
 
פריסק מסמנת לשס להתקרב ומתחילה להקליד במהירות, מחפשת את מנסה לראות אם הם הצליחו לתפוס את היצור במצלמה, במידה והם לא היא מתחילה לנסות לקשר בין התמונות, מנסה לאתר תמונה שכן תפסה את העכביש.
meta
מחשבים אם צריך:
[dice:dj7c6y]727994:0[/dice:dj7c6y]
 
פריסק מצליחה למצוא צילומים שבהם הכדור הלבן שראתה נמצא על המדף, אבל הכדור לא זז. כשהיא מגיעה לצילומים של מלפני כמה דקות, היא חושבת שהיא רואה שהכדור מתגלגל ונופל, אבל שום תזוזה מודעת מצידו.
 
חזרה
Top