• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (מהדורה 5, פנטזיה) - סיימנו!

האדון של הננס לא מעניין את גורם כהוא זה - הוא נשלח לחקור את השער והוא ישמח לתשאל את הננס הזה ולחזור לדווח. אבל אם השער יושמד זה עלול להזיק לממצאים, לכן גורן לא לוקח סיכונים, ובעודו זוהר בשחור הוא עוקף את השער ומשגר אל הננס פצצה מונחית נשמה, שבאמצעות אנרגיית הצללים שואבת החיים מתבייתת על מטרתה, ולא תניח לה עד שתפגע בה ותשאב ממנה כוח חיים רב ככל האפשר.
פצצה מתבייתת גוזלת נשמות.
[dice:4105i6]727344:0[/dice:4105i6]
 
או"ר
אומבר מקים מחדש את הסכר, אבל יהיה קשה לתחזק אותו - המים מכים בעוצמה מהצד השני. המים ממלאים את האגם עד הברכיים שלכם, מה שמפריע בעיקר לזאבים.

ח'אן תגובה בבקשה.

ביגורן
גורן יורה פצצה מונחת נשמה ומוטענת בכח צללים על הננס, ופוגע. הננס מנסה להוריד מעצמו את המתקן ונכשל, וזרמים של ברקים שחורים עוברים לאורך גופו, מחלישים אותו. הכח החדש ממלא את גורן, והוא אוהב את התחושה הזאת. מאוד.

באותו זמן, ביאורן מצית את השמן.
ועושה את זה לא בזהירות.
האש עולה בפיצוץ גדול, מבעירה את המדרגות אבל גם יותר מזה - מסך האש מכסה את הקירות לצד המדרגות ומתקרב אל החלון, חוסם כל דרך שלכם החוצה. האש מסתירה את המדרגות אבל נשמע שהרובוט עדיין עולה למעלה, מה שדי מטריד לאור זה שהמדרגות כולן עולות באש חזקה מאוד.

הננס מתקפל לאור הברקים השחורים, אבל יורה ירייה נוספת לעבר השער - אבל מפספס, ויוצר כתם שרוף על הרצפה.

מה אתם עושים?
 
וא"ר
"תמצאו פיתרון מהר! אני לא יכול להמשיך ולהחזיק את הסכר לזמן רב! ברגע שאעזוב אנסה להתחקות אחרי יצור הצללים הזה, אבל בינתיים תימלטו. חשתי בקוסמים שמגיעים לאזור, תיזהרו מהם, הם יכולים להיות עויינים."

META
תחזוק הסכר: [dice:571ec]727463:0[/dice:571ec]
 
אור
ואשו מהנהן קצרות. להקה, עולים למעלה!, הוא אומר להם מחשבתית. הוא וכלבו וואף מובילים את הבריחה מעלה.

META
ואשו
[dice:2kr8ue]727470:0[/dice:2kr8ue]
וואף
[dice:2kr8ue]727470:1[/dice:2kr8ue]
זאבים
[dice:2kr8ue]727470:2[/dice:2kr8ue]
 
או"ר
קאגה מעוצבן שהתוכנית שלו לא עבדה, והוא מסתער לכיוונכם. הוא מתקיף את אומבר, מנסה להסיח את דעתו ולגרום לו לפרק את הסכר עם חמישה מחטים שטסים לכיוונו, אבל לרגע אחד אומבר פועם באנרגיה אפלה, העיניים שלו נהיות שחורות לשנייה אחת - ואז המחטים נופלים לקרקע, והסכר נשאר חזק כתמיד - אבל בלי צורך בתחזוק נוסף, כרגע.
ואשו והזאבים שלו רצים במעלה הגבעה, כשלפתע הגבעה סביבם מוקפת בחוטי תיל חדים, חצי שקופים ודקים - צעד לא נכון יכול לגרום לפצעים קשים.

מה אתם עושים?
 
ואר
רין מביטה בקאגה יש לו הגנה מחשבתית מעולה ויכולת ריפוי, גם אם אצליח לשבור את העצמות שלו הוא כנראה יצליח לרפות את זה, ולכן... היא מתרכזת בעודה משתמש בוטלסומה, השפעה ישירה על הגוף, היא יכולה לנסות לפוצץ את ליבו אבל זה עשוי להיות קשה, אך אם תשקיע את כל כוחה במשימה פשוטה יחסית... היא מתרכזת וענייה זוהרות באור סגול בעוד קאגה מרגיש את שרירי הנשימה שלו נרפים, מה שקופה עליו לשאוף את האוויר בריאות שלו החוצה, כאשר הוא מנסה לכווץ את השרירים האילו שוב הוא מרגיש שהם אינם נענים לו, מה שמשאיר אותו בלי שום אוויר (דבר המונע ממנו לאצור את הנשימה, אתה לא יכול לעשות את זה כאשר הריאות שלך ריקות) וגורם לו להתחיל להיחנק באופן מידי.
Meta
טלסומה על הריאות [dice:defwo]727502:0[/dice:defwo]
קישור אם לא לגמרי הבנת מה אני עושה https://he.m.wikipedia.org/wiki/ריאה
 
גורן מסתער על הננס. זו ההזדמנות שלו: בעודו טעון באנרגיית צללים, הוא מתקרב אל הננס המוחלש וההמום, וכשמגיע אליו הוא נצמד אליו. ברקים שחורים מבזיקים על פני הגופים שלהם בעודו שואב את אנרגיית החיים של הננס, ומעביר אליו אנרגיית מוות בתמורה, כשחילופי האנרגיה ממלאים את גורן באנרגיה הרגילה הדרושה לו כדי לפעול - אנרגית היצירה. כשהוא מוקף בה באזור שכזה, מפוצץ באנרגיה שמטשטשת את החיישנים שלו, הוא יכול לעשות הכל - אולי אפילו לשלוט באש. להבות אש החיים מתגברות מסביב לגורן ולננס, אבל כרגע הן לא שורפות אותם, לא כל עוד החיים - אנרגיית היצירה של הננס ההולך ונרדם - עדיין אצלו. הברקים מרצדים מסביבו, אבל האם הננס יצליח לתת התקפת נגד עם הרובה שעדיין אצלו?
בואו נשאל את הקוביות
[dice:68s]727536:0[/dice:68s]
הקוביה אמרה את דברה, ואנו מצייתים.
 
ואר
אומבר מכוון את חרבו לכיוונו של קאגה, ובעוד כפור מכסה את הקרקע שסביבו ניתן לראות את האוויר שבין החרב לקאגה מתעוות כאשר הוא קופא בפתאומיות, בעוד אומבר מנסה להקפיא את קאגה במקומו.

Out
[dice:v7qlbhi]727838:0[/dice:v7qlbhi]
 
או"ר
רין מנסה להתרכז ולהתאמץ באיזה קסם מסובך, אבל דבר לא קורה. ואשו יורה חץ שפוגע בכתפו של קאגה, ולמרות שהפצע מדמם קאגה לא מגיב לכך. אומבר מרים את חרבו ומשסף את האוויר, וקרח מכסה את קאגה בשכבה דקה וקרה - הוא ממשיך להילחם, אבל זה משפיע.
קאגה מרים את זרועו, וצללים יוצאים ממנה, מסתערים כמיתרים דקים לעבר כל אחד מכם - אבל במקום לפגוע, הם נתקעים באדמה, נמתחים ומתעצבים כחוטים דקים וכמעט שקופים, כמו אלה שמקיפים את ואשו.
קאגה קופץ לאוויר, והצללים מתעצבים מתחתיו כרשת שמחזיקה אותו באוויר, מעליכם.
"כעת אינכם יכולים לזוז," אומר קאגה. "מלכודת המוות הושלמה."
הוא מרים מחט דקיק, וזורק אותו - אבל לא עליכם, אלא על הסכר.
שבר דק מופיע הקיר השחור שיצר אומבר. המים דוחפים דרכו מהכיוון השני ומתחילים למלא לאט את האגם, אבל בקרוב הסכר ישבר ככל הנראה. חוטי התיל מקיפים אתכם, וכל תזוזה שלא תתייחס אליהם תהיה מסוכנת מאוד.
מה אתם עושים?
OUT
אלישע, אתה לא יכול פשוט להרוג מישהו בקסם שלך, לא משנה כמה אתה מגבה את עצמך מדעית (וכשאתה שולח אותי לערך ויקיפדיה על ריאות אני לא הולך לחפש שם עד שאני אמצא את המשפט הספציפי שהתבססת עליו. אתה דמות ברמה 2. אתה לא יודע לגרום למישהו למות מחנק, אתה לא מכיר כדמות את הבסיס המדעי לכך, ובטח שאתה לא יכול עם הכוחות שלך (שאתה משתמש בהם באופן חופשי להחריד. טלקינזיס זה להזיז דברים, לא לשלוט בשרירים של אדם) להרוג אנשים סתם. אם היה יוצא לך 20 הייתי שוקל השפעה כלשהי.
בכל אופן, אני מבקש מכם לציין באיזה יכולת שלכם אתם משתמשים לפעולות שונות, פשוט כדי לחסוך בלבול.

ביגורן
גורן מסתער על הננס - ותופס אותו. ברקים שחורים, אדומים ולבנים מקיפים אותם, בזמן שגורן מנסה לשאוב את אנרגיית החיים והיצירה של הננס - אבל הננס מחייך, תופס בעצמו את גורן, וזוג קריסלים נדלקים על הכפפות שלו - ומתחילים לשאוב את האנרגיה שלו בחזרה. גורן והננס כרגע שקועים בקרב במשונה שלהם, כאשר גורן מוביל עם יתרון קל.
"אתה היצירה שלי," לוחש הננס. "כל מה שאתה יודע לעשות אני לימדתי אותך. אתה רק כלי בתוכנית הגדולה של אל, ועכשיו אני צריך להשמיד אותך - כי אתה מסוכן לאל החדש שלי."
באותו הזמן, ביאורן יורה זיקוק לעבר הרובוט, שמתפוצץ וקורע חלק מהמתכת על זרועו הימנית של הרובוט, עם הפטיש - אבל הרובוט ממשיך לנוע.
האש מציפה את החדר, וכעת אתם מוקפים באש מכל הכיוונים כשהיא מתפשטת לאורך הקירות. המדרגות מתחילות לקרוס, אבל יקח עוד כמה תורות עד שהן יקרסו סופית.
OUT
אביעד, מהלך מגניב, אבל לא הבנתי את הכוונה ב"להבות החיים"... התעלמתי מזה כרגע. אוסיף בתגובה הבאה אם תבהיר את עצמך.
 
או"ר
רין מביטה במתחולל סביבה, מתוסכלת מחוסר היכולת שלה לעשות כלום... ואז היא נושמת עמוק בעוד עיניה זוהרות באור סגול והיא נוחת על ברכיה, בפירוש מנותקת ממכם.
ניצן
רין פותחת את עיניה, מביטה בדוב עמום ממדים מוכר מאוד "אני רוצה להציע לך הצעה חדשה אם אתה מעוניין, אתן לך שליטה על גופי למשך חמש דקות, בתמורה חסל את קאגה והגן על האחרים"
 
אור
החצים לא יעילים נגד הטרף הזה, חושב ואשו, למרות שהוא מרגיש הרבה יותר כמו טרף מאשר כמו צייד. להקה, לברוח במעלה הגבעות. ובחיי אביכם, תיזהרו. הוא נע בזהירות במעלה הגבעה, יוצא מהאגם היבש, משתדל להזדחל בין חוטי התיל, דרוך להתגונן ממתקפה. הוא שונא את זה.

META
להקה - 13
וואף - 5
ואשו - 5
שיט. שיט. שיט. ואני לא מדבר על דפים.
 
תכנית, לא תכנית, התכנית של גורן היא להיפטר מהננס המשוגע הזה ולברוח. אבל נראה שהבעיה בננס הזה היא הציוד שלו, לא הוא בעצמו, אלא אם הוא הינדס גם את עצמו כמו כל מיני ננסים מלינגאה. אם זה באמת נכון אז יש דרך לטפל גם בזה: עכשיו כשהננס מרוכז בקרב על אנרגיית החיים שלו שאין לגורן שום צורך בה, הוא לא ממוקד בהגנה, וגורן משנה את נתיבי האנרגיה בגופו - במקום שהננס ישאב ממנו את אנרגיית החיים בחזרה, הוא ישאב את החשמל שלו, מתוגבר באנרגיית צללים הרסנית. זה אולי היה יכול להועיל לננס אם הזרם היה נמוך יותר, אבל עוצמה כזו של זרם עלולה לגרום לו להתפחם במקום.
[dice:z9g]728345:0[/dice:z9g]
out
להבות החיים הן אנרגיית חיים שלובשת צורה גשמית כלהבה. אאל"ט הדבר הזה הופיע גם באי אלו מיתולוגיות, אני לא בטוח מאיפה העתקתי את זה. :D
יופי nautti. אמרתי לך שניצן ישתמש ברעיון הזה שלך למרות שערכת את התגובה :D
 
ביגורן
גורן מעביר את החשמל לננס, שצורח בכאב - אבל הוא לא מצליח להעביר מספיק. עור המתכת של גורן מתחיל להתפחם במספר מקומות, להיסדק ולהישבר, בעוד ידיו של הננס משחירות וגופו מתמלא בפציעות וכוויות מסופת הברקים שסביבכם. החומצה פוגעת בגופו של הרובוט וממיסה מטה את לוח השריון שהגן על חזהו, מה שחושף קריסטל סגול כהה מלא באנרגיה מתערבלת במקום בו היה אמור להיות ליבו.
הרובוט מתקיף את ביאורן פעמיים: הפטיש [18] פוגע בחזהו של ביאורן, ומפיל אותו לרצפה עם צלע שבורה, והמחט הדקיקה יורדת לעברו של ביאורן [15] ונתקעת בזרועו השמאלית. משהו מתחיל להישאב דרכה, נוזל כסוף שאינו דם - אך מכיל את כח החיים של ביאורן עצמו.
האש מתגברת, והמשקוף של הדלת למדרגות קורס - עכשיו כדי להגיע אל המדרגות (שגם יקרסו בקרוב) יש צורך לעבור בפתח צר ובוער.

"לטובת העולם," אומר הננס, ומהדק את אחיזתו בגורן, "אני אקח אותך את שניכם איתי. גם אני הייתי כמוכם בעבר. טיפש. מאמין בדברים הלא נכונים, באמיתות הלא נכונות, באגדות השגויות של העבר. אבל נחשפתי לאמת. אני לא אתן לך להרוס את הכל, גם אם זו המטרה לשמה בניתי אותך, בסופו של דבר."
הוא לוקח צעד אחד לאחור, ומתקרב, בעודו אוחז בגורן, אל החלון. להבות החיים מתחילות לבעור סביב שניהם. עוד צעד אחד כזה והננס - עם גורן - יפלו דרך הקיר השברירי, הבוער והמתפרק של הבניין.
"להתראות, יצירתי הגדולה ביותר."
META
אביעד - לגמד יצא 18 בזריקה לגרור את שניכם. אתה בכל זאת רובוט חזק יותר ממנו, ולכן בבקשה תזרוק 1ק20 עם יתרון ותוסיף לתוצאה 3. אם התוצאה גבוהה יותר מ18, אתה יכול להתנתק ממנו/וגרור אותו למקום אחר. אחרת, תתכונן לכך שבתורי שניכם נזרקים מהחלון.

או"ר
ואשו ו-וואף לא מצליחים לנוע בלי לפצוע את עצמם, אבל הלהקה מסתערת לעבר קאגה - אבל לא מספיקה להגיע, כי פיצוץ של אנרגיה אפלה מעיף אותם לאחור, הורג שניים ופוצע את האחרים. (ח'אן כמה נשארו לך? זה אחריות שלך לזכור).
הפיצוץ לא הגיע מקאגה.
אומבר עומד, עיניו שחורות וגלימתו מתנפנפת, ואנרגיה אפלה זורמת ליד ידיו. הוא חותך בידיו את חוטי התיל של קאגה ומתקרב אליו, אבל אז משהו עוצר אותו והוא מסתובב אל רין, משגר לכיוונה מטח של חיצים אפלים [8,7,12] שמפספס אותה ברובו, אבל חץ אחד פוגע בה ומשאיר פצע מעשן על ידה.
קאגה עומד מחייך, ולא מתערב בינתיים.

רין
"את מציעה לי חווית חיים מלאה בתמורה לתרומת כוחי למאמצך הקרבי?" אומר הדב. "נשמע לי טוב. אביס את אלה שמאיימים עליך, ובתמורה תתני לי... לחיות."
הוא מושיט לכיוונך את כפתו, ללחיצת יד.
 
או''ר
OUT
עכשיו, אפס. נו, הם היו חסרי תועלת לחלוטין ממילא.

IN
ואשו וכלבו מחכים לההזדמנות לפעול. המלכודת מונעת מהם לזוז.
 
"לא." אומר גורן. הוא מהדק את אחיזתו בננס, ומצמיד את ידיו לצווארו, חונק אותו. "אתה לא תיקח אותנו איתך. אתה תספר לנו את האמת - העולם שלנו מלא בשקרים, ומי שיכול לחשוף את האמת לא ימות. אם אתה רוצה לעצור אותנו אתה תספר לנו את כל מה שקרה, מדוע, איך, ולשם מה נוצרתי, ולאיזו מטרה אני מפריע. מי הכוחות שפועלים בעולם הזה, ומה הם מתכננים. נוצרתי כדי לבצע תכנית, וכדי לעשות את זה אני צריך לדעת אותה, הוא לוחש אל הננס החנוק. להבות החיים בוערות סביבם, מקרבות את הננס אל סף המוות, כנראה הוא לא יחזיק מעמד עוד הרבה זמן. "את האמת. אני. רוצה. לדעת. אותה!" הוא חושב בזמן שהוא נחלש מאוד מאוד, לא מצליח להחזיק כבר מעמד. אם הוא לא יביס את הננס בקרוב הוא יפסיד.
meta
לבקשתך - 17/17 + 3 = 20. אנחנו על המפה ונישאר על המפה.
לחנוק את הננס 1 טבעי
 
ביגורן
ביאורן נאנק בכאב בזמן שהוא מנתק את המחט מהזרוע שלו.

אני עומד למות, אני עומד למות פה
הוא חושב
ואז לכו לעזעזל, אני רוצה לחיות
והוא מכין, בכאב רב, זיקוק, ומכוון אותו על הקריסטל שבמרכז הרובוט
[dice:fla1hy8]728980:0[/dice:fla1hy8]
 
חזרה
Top