• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] מגפת האלמוות - עץ משחק 5/5 [נסגר]

אלאריק
"אנחנו מחפשים את המקור לקללה שתקופת אנשים באיזור, ואנחנו מניחים שזה אולי מגיע מהג'ונגל. אז אנחנו צריכים מורת דרך. " מסביר אלאריק, "השאלה שלי היא כמה את טובה, וכמה את יכולה לסייע לנו."
 
אלאריק
אזאקה צוחקת בקול גדול. "אני הטובה ביותר". היא עונה, ללא שמץ ענווה. "אני נולדתי בג'ונגל, ואני מכירה היטב את הסכנות הגלומות בו". היא אומרת, ובה בעת מצביעה על פניה, מחווה לעבר שריטותיה הרבות. "אתה רואה את אלה?" היא שואלת את אלאריק. "אלה שריטות שקיבלתי מעשרה באטירי שהסתערו עלי בג'ונגל. גופותיהם מרקיבות אי שם..."
היא ממשיכה. "אני אוכל לסייע לכם רק במידה ותגיד לי לאן אתם רוצים ללכת. אני מכירה את רוב המקומות בג'ונגל, אך ללא מקום ספציפי, עלול להיות קשה במעט למצוא את מה שאתם רוצים".
 
אלאריק
"5 מטבעות זהב ליום". עונה אזאקה. "זהו התעריף הרגיל בפורט ניאנזארו, ובלאו הכי הרוב הולך לנסיכים הסוחרים." היא ממשיכה בשלה. "אבל דע לך, שנהוג לשלם ל30 ימים הבאים מראש, כך שהתעריף הוא 150 מטבעות זהב".
out:
גלגל זיהוי מניע
 
אוונדיר ואליליין
"אתה הכרת את לונריל אם כך?" אוונדיר שואל בסקרנות.
"מענייןף לא חשבתי שנשארו בני אנוש שהכירו אותו ועודם בחיים.
לגבי המידע אותו אתה רוצה בתמורה לתשובה לשאלותינו, ייתכן שאם תהיה יותר ספציפי בידע אותו אתה רוצה נוכל להתמקח על כך, הרי אתה לא יוכל לצפות מאיתנו לחשוף את כל חיינו בעבור תשובה למספר שאלות פשוטות שעבור רובן כבר קיבלנו תשובות." הוא מסיים בחיוך.
 
אלאריק
"תסגור את הדלת ביציאתך". היא אומרת, ופונה למיטתה. מתחילה להוריד את בגדיה, אף על פי שאלאריק מספיק לחמוק מהדלת לפני שראה דבר מה בלתי ראוי.
out:
רק נחכה לאונדיר ואליליין וכולנו נמשיך.

אונדיר ואליליין
"אני מכיר את סיפורכם. סאבראס הוא אל הידעונים, אחרי הכול". אומר הכוהן. "אבל האם אתם מכירים אחד את השני? לכל ידע יש מחיר".
 
אונדיר ואליליין
החיוך לא נעלם מפניו של אונדיר, אך בקולו ניתן לשמוע רמז לקור שלא היה שם קודם.
"סאבראס הוא של ידע, אבל אם לך היה את כל הידע שברשותו, הקללה הייתה נפתרת עוד לפני שהיינו מגיעים לכאן.
הידע שאנו מבקשים ואתה מחזיק כבן ערובה נועד לעזור לך ולמאמיני סאבראס, יחד עם כל אנשי צ'ולט והממלכות. אנחנו מוכנים להציע תמורה למידע מתוך כבוד למעמדך ולאל שבמקדשו אנו יושבים, אך זה לא אומר שנשלם עליו כל מחיר.
אני יודע על אליליין את מה שהיא בחרה לספר, ואני מאמין שהיא לא יודעת עלי יותר ממה שאני בחרתי. וכך המצב יישאר עד שנחליט אחרת מרצוננו החופשי."
בשלב זה אוונדיר מעיף מבט לעבר אליליין לראות אם היא מסכימה לדבריו.
"מה שאני יכול להציע הוא חליפין הוגנים, אם אתה תוכל לספק לנו מידע שיפנה אותנו לכיוון הנכון, אנחנו נספק למקדש את המידע שנחשוף במהלך החקירה שלנו כאשר, אם, נחזור."
OUT
שכנוע-16
 
אונדיר ואליליין
"עסקה הוגנת". אומר הכוהן. "אך עלי לספר לכם דבר אחד: לפעמים המחיר של הידע קשה מדי על מנת לקבלו. על כן נהוג לרכך את מוחותיהם של המבקשים, וזאת על ידי טיהור סודותיהם. עדיף שתצאו ביחד, כאשר אתם מודעים לטבעם ועברם אחד של השני, מאשר שריב באמצע הדרך יכשיל את המטרה כולה". הוא קם מכיסאו בכבדות, מפהק. "השעה מאוחרת. ואני עייף. לכו מפה, וחזרו מחר. תקבלו את המידע שברשותכם.לא תורשו להיכנס למקדש סאבארס לאחר מכן, אלא אם תבטלו את הקללה". ובזאת הוא מסיים, כאשר הכוהן הצעיר שבכניסה בא בן רגע, כאילו קשר טלפתי מחבר בין השניים. הכוהן הצעיר מוביל אתכם החוצה, ונפרד מכם לשלום. אך ביציאה מן המקדש, מוצא אונדיר משהו בתוך כיסו - כדור בדולח, אותו סמל ידוע של סאבראס. דלתות המקדש נסגרות, ואורותיו מאפילים.
 
אונדיר ואליליין
אוונדיר מוציא מכיסו את כדור הבדולח, מזיז אותו בעדינות כך שהאור המועט מרצד על פני הבדולח.
הוא מסתכל באור בהרהור למשך מספר רגעים לפני שהוא מפנה את מבטו לאליליין.
"את חושבת שאנחנו צריכים לדעת יותר אחד על השני, או על מישהו אחר בחבורה, לפני שנצא לכיוון הג'ונגל?"
OUT
ידע (דת)-22, רק כדי לראות מה אוונדיר זוכר על סאבראס.
בזבוז של 20 טבעי.
 
אונדיר
out:
עכשיו אני צריך לתת לך את הויקיפדיה על סבראס... אגב, כמות הפעמים שיצא לי 20 טבעי שלא בקרב היא בלתי נסבלת...

in:
סבראס הוא אל המגים והאשפים בשירות מיסטרה, אל הקסם. מעט מאוד ידוע על אודותיו, אך הוא אהוב במיוחד בקרב חצי האי הצ'ולטאני, ואותו עובדים גם היואן טי, אנשי הנחש המסתוריים.
מספרים שבעבר סבראס היה מג פשוט, אם כי מהעוצמתיים שבהם, עת עבר בשער של raven's bluff.

out:
יש עוד מידע על סבראס, ואתה מוזמן לגשת לפה:https://forgottenrealms.fandom.com/wiki/Savras
אם אתה רוצה לדעת עוד, אבל בלאו הכי זה לא יעזור לך בעלילה, אולי מלבד מה שנתתי.
 
אונדיר ואליילין
"זה לא יכול להזיק. יש חוכמה בדבריו של הזקן - רק אם באמת נכיר אחד את השני, כפי שזאבים מכירים את אחיהם ואחיותיהם, רק אז נוכל לפעול כלהקה מאוחדת." אליילין מחייכת. "כך או כך, אין לי דבר להסתיר. עם זאת, אני חושבת שכרגע חשוב יותר שנלמד עם מה אנחנו מתמודדים. אחד על השנייה נוכל ללמוד בזמן המסע לג'ונגל - בין אם במהלך הקרב לשיחה מסביב המדורה."
 
אונדיר ואליילין
אונדיר מחזיר חיוך ומכניס את כדור הבדולח לכיסו.
"אמת, לא משנה לאן המשלחות הקודמות נשלחו, נראה שהמסע יעניק לנו מספיק זמן להיכרויות, בדרך זו או אחרת."
הוא (ואליילין אני מניח) מתחילים לנוע חזרה לכיוון הפונדק.
 
אונדיר מתעורר בשעה מאוחרת, בבוקר, ויוצא מן חדרו. הוא מגיח אל חדר האוכל, שם הוא מוצא את אליליין, לורנס, אלאריק ומאווי, אשר הגיע בשעת בוקר מוקדמת. למזלם, נראה שהפונדקאי לא מתייחס למקרה אתמול, בו מאווי "היכה" את המלצרית - אף על פי שהוא והמלצריות מביטים על הברברי במורת רוח.
"חיכינו לך". אומר לורנס. "וכעת, לאן דרכנו מובילים אותנו?"

out:
תיאלצו לסלוח לי על כך שאני מדבר בשם הדמויות שלכם. זה יקרה מפעם לפעם.
 
"נראה שהכוהן הגדול של סאבראס ידע על המחלה הזו ראשון" אומר אלריק בעודו שותה משקה שבוודאות מוקדם מידי בשביל לשתות, "אני מתכנן ללכת לרחרח שם, אני אשמח לדעת עוד עליו ועל האגודה שהוא חבר בה." הוא מסביר את התוכנית שלו למשך היום, "אגב, דיברתי עם מורה דרך, יש לי הצעת מחיר והכל, אבל מבלי לדעת את היעד זה פחות יעיל, ברגע שנדע לאן ללכת, נוכל להשתמש בשירות שלו בתשלום." הוא מעדכן
 
"זה מתאים למה שאנחנו גילינו."
אוונדיר עונה לאלריק בעודו מתיישב ומסמל למלצרית להביא את מה שהפונדק מגיש לארוחת בוקר.
"אני ואליליין נפגשנו איתו אתמול, הוא עוד לא מסר את המידע שבידיו, אבל הגענו להסכמה שניפגש איתו היום, ושאם הוא יפנה אותנו לכיוון הנכון אנו נשתף את מה שנלמד במסע כאשר נחזור לעיר."
הוא עוצר לקבל את הצלחת עם האוכל וממשיך בדבריו בקול שקט יותר.
"הוא גם הציע לנו "להיטהר מהסודות שלנו" וללמוד יותר על הטבע והעבר של האנשים איתם אנו נצא, כך שאם למישהו כאן סוד שעלול לפגוע במשימה שלנו, כדאי שהוא יספר אותו לפני שניכנס למקדש של אל הידע."
הוא מעביר את מבט רציני על לורנס, אלאריק ומאווי לכמה רגעים לפני שהוא מחייך חיוך רחב שמראה את חוסר הרצינות שבדבריו.
 
חזרה
Top