• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] אורלן- אגודת אבירי הפנינה- עץ הרשמה (נסגר)

התעלמת מזה:
גרגויל אמר/ה:
lonewolf כתב: ↑ג' ספטמבר 10, 2019 9:55 pm
חצי אלפים לא. תבין, זה עולם שתרסבות האלפים ותרבות בני האדם גרמו לכל כך הרבה הרג ושנאה, שאין סיכוי ששניים, בן אנוש ואלף, יביא ילד לעולם
תגיד את זה לחצי אורקים בעולמות המערכה הרגילים יותר- נישואי בירת להפסקת אש זמנית, אונס ומקרי "רומיאו ויוליה" אולי יהיו נדירים- אבל הרבה פחות מבן אדם עם דם מלאכי/שטני/דרקוני/אלמנטלי (או כל דרך אחרת שבה בן האנוש שלך נושף חומצה)

בכל מקרה "רק ספרי הבסיס" זה חקוק באבן או שזה פשוט לא משהו שכדי לסמוך עליו?
 
1. זה קצת אחרת. מכיוון שיש שנאה בין הגזעים, מערכת החינוך של הגזעים הללו מספרת דברים נוראיים ולאו דווקא נכונים על הצד השני:
האלפים הם רוצחים בדם קר, ובני האדם הם הקורבנות, והאלפים מלמדים את ההפך.
רומיאו ויוליה? אולי היו, אבל רומיאו ויוליה מתו בסוף. התשובה היא לא.

2. מכיוון שאין לי את ספרי ההרחבה אני מעדיף שלא תשתמשו בהם, אבל שני שחקנים מתוך השלושה משחקים גזע מספר הרחבה. התנאי לזה הוא לכתוב לי את הנתונים שלהם, ומה שלא כתבתם, לא תקבלו. אם הגזע המירחב שלכם היה אדם זה מאוד מקל עליכם ועלי מבחינת הסיפור, אבל זה לא חובה.
 
זאב
יש משהו שנקראה "Unearthed Arcana" זה חומר שעומד איפו שהוא בין חומר ביתי לרשמי, למעשה אילו נתיבים שהיוצרים הרשמיים משחררים במטרה לבדוק את זה אבל זה לא חומר רשמי לחלוטין אילה... חומר ניסיוני של היוצרים.
אני מעוניין בברית הקראקן שזה מציעה למכשף, קישור: http://dnd5e.wikidot.com/warlock:kraken
 
זאב
אני כרגע שוקל שתי גזעים אחרי ברירה ארוכה.
הראשון ונראה לי שאני אוהב אותו יותר הוא הוא יואן-טי איש נחש
-נמחק עקב עבירה על זכויות יוצרים-
השני שלא נראה לי שתאשר הוא זד בעל מורשת מכונפת
-נמחק עקב עבירה זכויות יוצרים-
(הזד המוצג בתרגום הוא זד בעל מורת אנדאוס, תגלגל בדף עד שתראה את האחד המכונף)
בגלל שאתה רוצה שנהיה בני אנוש מבכינה פלפית יש לי הסבר די טוב ליכולות היחודיות הללו.
נ.ב. הדמות שיש לי בראש קצת.
 
אני חושב שכדאי להסתכל על המצב של איזון החבורה, אני משחק מכשף (sorcerer) עם הסאבקלאס של "נשמה קדושה"- כלומר, אני חצי מרפא חוץ ממטיל לחשים.
על פי מה שראיתי מהדפ"ד של אביעד- הוא משחק דרואיד, אבל עם דרג"ש וכוח גבוהים. אז יש לו אופציה כחצי טנק
tkhag ו-tales, מה אתם משחקים?
 
דד"פ
אני זוכר... אני זוכר את היום שהכל השתנה, אך אני לא זוכר את היום לפני כן, או אפילו את שמי, לפחות השם שהם תענו ששיך לי...
היינו על ספינה, נלחמנו בוורודים מחודדי אוזנים, אני כבר לא זוכר למה... מה שהוא בקשר למלחמה ארוכה? אבל זה לא משנה, שתי הספינות הושמדו, ואני שרדתי איך שהוא, מאוחר יותר נודע לי שאני השורד היחיד. אבל שוב למי אכפת?
בכל מקרה אני זוכר שצללתי... צללתי עמוק יותר יותר ויותר... ולא יכולתי לנשום... העל החשיך...
כשהתעוררתי ב... משהו, היה כל כך חשוך... חשוך כל כך, לא הרגשתי את גופי... ואז הרגשתי כאב.. זה כל כך כאב... התחלתי לנסות לזוז אבל הייתי מוחזק במשהו...נלחמתי ונלחמתי ואז זה נפרץ, הייתי על בליטת סלע בלב הים ומסביבי היה שאריות של... גולם? מתחתי את כנפי והבטתי בעורי כחלחל הבהיר... זה תמיד היה כחול? אניט לא זוכר שזה היה בצבע אחר... ותמיד היו לי כנפיים נכון? ואז היה געש והוא הגיעה... הוא היה עצום מעבר לכל דמיון, עינו הבתכלה עלי בחנה אותי... שרדת את השינוי הוא לא דיבר... זה היה משהו אחר משהו מעבר לזה, הכל החשיך שוב... התעוררתי על קרש צף, הייתי על הקרש במשך ימים... והוא דיבר עלי, אני מוכן להישבע, בכל פעם שהיסתכלתי על המים יכולתי לראות את השתקפות עינן... כשהגעתי לחוף מין יצורים ורודים שאני חושב שקראו להם.. בני אנוש? מה שאני... הייתי? ברחו אבל לא היה אכפת לי. אני אחזתי ברושי בעודי ממלמל "הוא כאן הוא כאן הוא כאן..." שוב ושוב, ואז הגיעו וורודים עם מתכת סביבם, אבירי הפנינה? אבל הם לא נראו כמו פנינים, הם כיוונו עלי מקלות מתכת מחודדים ואז עצרו, הייה לי חוט מתחת סביב הצוואר... שחכתי ממנו לחלוטין, היה חרוט בו שריטות שאיך שהוא ידעתי שהם אומרות "נקסוס אלדרד, קצין ימי, אבירי הפנינה" הם אמרו משהו ולקחו אותי, בעודי ממשיך למלמל, כשעברנו ליד איגול עץ שאני חושב שקראו לו חבית היה בתוכו מים, ושוב ראיתי את העין שלו ושמעתי אל תאכזב אותי התחלתח להתחרפן ואחד מהם הכאה בראשי והכל החשיך.

הייתי במערה מוזרה מאבן במשך חודשים, והיו חתיכות מתכת על החורים בצורת קווים עבים... אני חושב שקראו להם חלונות מסורגים.
הגיעה מישהי והסתכלה עלי באימה, קראו לה ססיליה היא קראה לי בשם המוזר ההוא "נקסוס" והיא אמרה שאני הארוס שלה, הגיעה אחרי גבר וילדה, קראו להם אלדרוד ווניס, הם אמרו שהם אבא שלי ואחותי, אבל לא היה אכפת לי, המשכתי לשמוע אותו ולראות את העין שלו בכל השתקפות של מים...
הגיע אדם מבוגר שלבש חתיכות זכוכית על העניים שלו, אמר שזה משקפיים... הוא נר שקראו לי נקסוס... שוב השם הזה והתחיל לומר שהיו לי כאן חיים או משהו כזה..
והוא המשיך לדבר על זה סיפר לי סופר של חיים שלמים על נקסוס אדם ממעמד בניים שהפך לאביר מוכשר והיה מדהים בשימוש במקל מתכת חד שהוא קרה לו "חרב ארוכה", הוא אמר שאמא שלו, (זו שהולידה אותו, שזה משהו מסובך אז אני לא אפרט) מתה בלידה של אחותו (כלומר היא הולידה גם אותה אז יש מין קשר שאני לא ממש מבין) ושאני בקשרים מסוימים עם האישה שאמרה שאני הארוס שלה.. לא ממש הבנתי את זה.
הוא ביקר אותי בכל יום, דיבר איתי, כשהוא לא דיבר איתו הוא דיבר איתי, משפטים קצרים, לא נעניתי, הוא אמצר לי לא לספר שאני שומע אותו, כשניסיתי לדבר על זה עם איש המשקפיים הוא נתן לי לשתות דברים מוזרים שתישתשו אותי... אז הפסקתי לדבר עם איש המשקפיים עליו... בסוף אמרו לי שאני "יציב" והאנשים שאמרו שהם אבא אחות וארוסה ניסו לדבר איתי, לא ידעתי מה הם אומרים... והקול שלו המשיך להדהד בי, אמרו לי שירדתי בדרגה ושמו אותי במשהו שנקרא "יחידה" קבוצה מוזרה של אנישם צושמעתי שה"יחידה" שלי היא כישלון, לא טוב, דפוקים, כלומר אני דפוק או זה מה שהם אומרים לי, אבל הוא ממשיך ללחוש בעוזני, כשאני לבד אני מדבר איתו... משהו מתקרב... הוא אומר לי שההזדמנות שלי קרובה...
שמי הוא וורלץ', והעבר אינו משנה, העתיד הוא זה שמתקרב...
 
tkhag1 אמר/ה:
מכשף (האחד עם הפרץ הקמאי, יתכן שאומרים כושף)
lonewolf אמר/ה:
לדעתי אומרים כושף. כלומר, וורלוק.
בכל אופן, רשמית אתה עדיין לא משחק, לפחות עד שתפרסם דף דמות.

מכשף = sorcerer.
כושף = warlock.

אף אחד לא קרא ולא קורא לכושף warlock.
(למכשף פעם קראו sorcerer, אבל במהדורה 4 כשהופיעו שניהם בספרים שתורגמו לעברית, וכבר תרגמו warlock כמכשף, אם נתקלו בבעיה והיו תריכים לתרגם sorcerer ככושף.)
 
חזרה
Top