• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] אורלן- אגודת אבירי הפנינה- עץ הרשמה (נסגר)

lonewolf אמר/ה:
אלפים- כולם חושבים שהם חיים ביערות, אבל למעשה הם הקימו ערים ענקיות ברחבי היערות. הם בנו מקדשים, הרסו מקדשים, כרתו עצים, שתלו עצים וכן הלאה. האלים לא כ"כ מעורבים בחיי הקהילה האלפית, והכוהנים הגדולים של האלים, לא שולטים בחיי האנשים ובמשפחת המלוכה. הצבא מורכב מלוחמים וסיירים.
ננסים- עם קטן, שמח ומאושר בפינתו השקטה. אבל, אם מישהו מפריע לו לחיות את חייו, הוא יראה וירא את עוצמתם של גדודי הננסים. קוסמים, לוחמים, נזירים ומה לא מרכיב את הצבא שלהם. אומנם הם נמוכים, אבל את תזלזלו בהם.
גמדים- חיים בהריהם בשקט ובשלווה. חוץ מכל הרעש שמגיע מנפחיות, נגריות, חנויות ואימוני הצבא החמוש בכלי נשק טכנולוגיים.האלים לא מעורבים בכלל בחייהם של הגמדים, ובכלל, רוב הגמדים אתאיסתים.
על פי מה שכתבת כאן, יש אלפים, גמדים וננסים כגזעים שונים מבני האדם
חוץ מזה, מה לגבי דמי דרקון,זדים ואסימרים? שהם פשוט בני אנוש עם שושלת דם של דרקון/ שטן/ מלאך
 
אני רק אומר שגם זדים ודמי דרקון הם "בני אדם עם שוששלת דם מיוחדת". אבל בסדר (אני תוהה איך אתה עומד לתאר פלאפית את נשק הנשיפה של הדם דרקון בבן אנוש?)
תן לי להבין עם הבנתי נכון:
בני מחצית, זדים, חצי אורקים ודמי דרקון- הם פשוט בני אנוש גדולים/ קטנים/ מוזרים
בני אדם, אלפים, ננסים, גמדים וחצי אלפים (כי אם יש אלפים אני לא רואה סיבה שלא יהיו חצי אלפים)- הם פשוט הגזעים עצמם
נכון?
(אתה מודע לעובדה שהגזע שלי הוא גזע נפרד מבני אדם?)
 
חצי אלפים לא. תבין, זה עולם שתרסבות האלפים ותרבות בני האדם גרמו לכל כך הרבה הרג ושנאה, שאין סיכוי ששניים, בן אנוש ואלף, יביא ילד לעולם, או אפילו יחיו ביחד. בסדר? אתם ספיציפית חיים בעידן שהשנאה מתחילה להחלש, אבל היא עדיין קיימת.
מבחינתי גם חצי האלף נכנס לעמודה הראשונה.
ונשק הנשיפה של דמי הדרקון יכול להתבטא בקסם פיזי או פשוט בן אדם עם נשק נשיפה. באחת ההרפתקאות שאני משחק בהן אני משחק בן אנוש עם נשיפת יסודות, שזה דומה.
 
lonewolf אמר/ה:
חצי אלפים לא. תבין, זה עולם שתרסבות האלפים ותרבות בני האדם גרמו לכל כך הרבה הרג ושנאה, שאין סיכוי ששניים, בן אנוש ואלף, יביא ילד לעולם
תגיד את זה לחצי אורקים בעולמות המערכה הרגילים יותר- נישואי בירת להפסקת אש זמנית, אונס ומקרי "רומיאו ויוליה" אולי יהיו נדירים- אבל הרבה פחות מבן אדם עם דם מלאכי/שטני/דרקוני/אלמנטלי (או כל דרך אחרת שבה בן האנוש שלך נושף חומצה)
 
אז עכשיו יש שנאה בין האלפים לבני האדם? טוב לדעת. משנה את הרקע שתכננתי לכתוב.
מבקש אישור של גזע מיוחד - טורטל הוא גזע מיוחד של אנשי צב, שלא נראה לי ששובר את המשחק, ממליץ לך להתייעץ בזה עם מישהו שמכיר טוב מו"ד 5. אני רוצה לשחק אותו דרואיד, כהן של ביאורן.

פבלו היה איכר פשוט, אחד מעוד אלפי איכרים שחיו באורלן: החיים היו קשים, הגשם לפעמים ירד ולפעמים לא, ובחלק לא גדול מהשנים היה קציר טוב. בין האיכרים פבלו לא היה מסמר הערב בבית המרזח המקומי, אבל כשלמישהו היה צורך לפרוק את משאו הרגשי, הוא פנה אל פבלו, ופבלו היה מקשיב ומשיא עצות חכמות. יום אחד, כשהפבלו יצא למכור את תבואתו בשוק העירוני ועבר ביער שבין הכפר שלו לעיר הבירה, הוא ראה מחשה מפחיד: אריה אדיר מימדים נלחם בצב ענק, עומד להרוג אותו. פבלו הבין שהמחזה הזה לא רגיל, והחליט לעזור לצב, למרות שלא היה לו כל נשק או שריון, והסתער על האריה בידיים חשופות. הוא לא היווה אתגר גדול לאריה, שהצליח לשרוט את גבו ולפצוע אותו קשות, אבל באותו הזמן הצב הצליח לברוח. גוסס, השלים פבלו עם גורלו, כי חשב שהוא עומד למות, אבל לא כך חשב ביאורן - הוא ריפא את פבלו והתמיר את גופו: מכיוון שהסתער על אריה בידיים חשופות קיבל פבלו טפרים חדים כתער, ותמורת השריטה ששרט בגבו צימח פבלו שריון קשיח שיגן עליו מפני כל חרב, ויוכל להפיץ את דברו של ביאורן בעולם. (או אולי רוחו של פבלו בעצם בגופו של אותו הצב? אף אחד לא יודע באמת.) לאחר התערבות זו של ביאורן, החליט פבלו להפוך לכהן שלו, נושא את חרבותיו ואת לחשיו כדי להגן על כל החיות באשר הן, ולעזור לבני האדם. לכן פבלו גם הצטרף למשמר הפנינה, אבל מכיוון שגופו היה שונה הוא לא התאים לביצוע המשימות הרגילות, ונחשב ככישלון, עד שהוצב ביחידת הכשלונות, וחודשיים לא קיבל אף משימה. כעת הוא משתוקק להוכיח את עצמו ואת יכולתו להגן על עולם החי.
 
כן. תודה.
אף אחד חוץ מטיילס לא לקרוא:
אוקיי, מצוין. בעיני אתה בסדר, אבל רק בירור קצר-
אתה מסכים שהספר הזה שלך עם הסודות האפלים יהיה הוראות להרכבת חפץ כלשהו שהוא כלי מפתח בהרפתקה? זה גם יעזור לכם וגם יפתח את ההרפתקה.
 
lonewolf-

נשמע לי סבבה, שהספר יכיל בתוכו מעין טקס/הוראות כאלה. אבל אני רוצה שהוא לא יתמצה בזה, אלא ממש יהיה ספר של סודות אפלים. אני מתכנן בהמשך (אם נגיע לזה) לקחת את ברית הספר.

וכמובן, נייאן לא רוצה שאחרים ידעו שהוא מכשף, אז הוא יעדיף להסוות את הספר הזה כספר לחשים רגיל של אשף.
 
כוח 18
זרז 12
חסן 13
תבנ 13 (הצלה 3+)
חכמ 16 (הצלה 5+)
כרז 4
שם: פבלו
גזע: טורטל
מין: זכר
נטייה: סדר טוב
שפות: מדוברת, אקוון, גמדית, דרואידית, אחת נוספת.
רקע: מתבודד
חיי התבודדת – רצה להתבודד עם הטבע ולהגיע להארה.
מאפיין אישיות – בנוטה להתכנס בתוך המחשבות שלו, ומתעלם מהסביבה.
אידיאל – ידע עצמי – אם אתה מכיר את עצמך, לא נותר הרבה לדעת.
קשר – הבידוד שלו נתן לו תובנה לגבי רשע נורא שרק הוא יכול להשמיד.
חיסרון – יסכן הרב מאוד בשביל ידע אבוד.
נק"פ: 9
קב"פ: 1ק8
דרג"ש: 17
התקפות: טופר 6+. 1ק4 + 4 חותך.
מאפיינםי מיוחדים: הגנת שריון, עצירת נשימה.
מיומנויות: תפיסה 5+, הישרדות 5+, ידע (מה שיחסר לקבוצה) 3+. רפואה 5+, דת 3+.
כלים: ערכת צמחי מרפא, כלי נוסף שייבחר בהמשך
להטוטים: guidance, produce flame / thorn whip
לחשים ליום:
דרג 1: 2
ד"ק הצלה ללחש: 13. מתאם התקפה ללחש: 5+.
ציוד:
מגן עץ
סימיטר
שריון עור, ערכת חוקר, מיקוד דרואידי.
ערכת צמחי מרפא, שמיכת חורף, מגילה (בנרתיק) מלאה בתפילות, בגדים פשוטים.
5 מ"ז
כשהחבורה תיבחר אתאים את דף הדמות בהתאם לצרכי החבורה.
 
חזרה
Top