• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

זולג'ין-
זולג'ין רץ משם, אבל לא לגמרי. הוא מחכה לראות מאיזה חלק הם מפסיקים לרדוף אחריו. זה יהיה הבסיס שלו. הוא ייכנס פנימה ויחסל אותם אחד אחד אחריי זה. אם צריך הוא יברח ויחזור שוב. הם לא חכמים מספיק בשביל להתכונן לבואו. הציד מתחיל.
 
זולג'ין
בעוד אחד אנשי הדג עוצר אחרי מרחק קצר, השניים האחרים לא מפסיקים ללכת אחרי זולג'ין. לפחות לא בנתיים.

נל
אסטל עוצרת, "לא יודעת," היא עונה, "לסירונה אסור לפעול פה, אני לא יודעת מה האדמירל נתן בתמורה." היא אומרת והולכת, בעוד נוק מחכה גם הוא שהיא תלך, "כן, נתקדם, אבל אני קודם אקבל בחזרה את הדברים שלי." הוא אומר לנל.

פונדק
לא צריך להיות חכם במיוחד כדי לדעת שהיא לא מתייחסת אליכם כרגע, לפחות לא בצורה גלויה.
 
נל
נל מסמיקה כשהיא מוציאה את הסכינים שקיבלה מהרן ומושיטה אותם לנוק באומרה "שאר הדברים שלך לא אצלי, אתה יכול לבדוק אם אתה רוצה." היא מוסיפה מושיטה לעברו את התרמיל שלה. "איך בלל הגעת לפה לפני הספינות?" היא מוסיפה כשבבירור היא עדיין מובכת.

OUT:
האמת, לא בטוח אם הרן בסוף הביא את הקופסה לנל, אבל שאר החפצים הקסומים שהרן לקח נשארו אצלו.
 
זולג'ין-
זולג'ין ממשיך לרוץ. אם הם יכנסו אחריו לעיר זה יהיה בלאגן אבל אז המשמר או לא יודע מי יאלצו לעזור לו אז הוא יוכל לחסל אותם. הוא יצטרך עוד אנשים או טקטיקה יותר טובה בשביל לחסל את האל מתים האלו.
 
נל
"ניצלתי כמה קשרים של הבריח והצלחתי לחתוך זמנים," הוא עונה, "כל השאר זה סודות מקצועיים ילדתי." הוא מוסיף, "שנלך לפגוש בחברים שלך?" הוא שואל בעודו מחזיר את הציוד שלו בחזרה לתיק.

זולג'ין - מסיים עם נל ומגיב גם לך.
 
דלת הפונדק נפתחת בעוד זולג'ין נכנס פנימה, הוא רואה את הרן ואוסקר מדברים עם הברמן בעוד טאריס יושב לצידם, האישה שהובילה אותם לשם יושבת בשולחן נפרד ועסוקה בשתייה כשהטרול נכנס. היא מבחינה בזה וברור שהיא עומדת לקום ולברר היכן המעביד המסתורי שלכם, כשנל נכנסת גם היא לפונדק, ואחריה נוק.
"אה הלנה." הוא אומר ומתקדם לעברה, מתעלם מכל האחרים, "אסטל אמרה לי שאמצא אותך פה." הוא אומר לה, "הבנתי שהיה חוסר הבנה עם החברה שלי, אבל אני פה ואני אדאג לקחת אותם ולטפל בהם, אבוא יותר מאוחר לאסוף את אשרות העבדוה שלהם מאחת מכן." הוא אומר לה, וברור שהסיבה שהיא לא עונה לו היא כי אין לה כוח להגיב לזה. היא פשוט מרימה את כוס השתייה שלה לכיוון הדלת, במחווה שאומרת "תסתלכו".

נוק עושה כמצוותה ומסמן לכם ללכת אחריו, הוא יוצא מהפונדק.
 
טאריס מרים גבה בעודו יוצא מהפונדק, אבל נשאר שקט, ופולט אנחת רווחה ברגע שהם יוצאים מהטווח. הוא ניגש לנוק וזולג'ין ''אז...שמח לשמוע שהסתדרתם. תודה שבאת לחלץ אותנו. אם כי אשמח אפילו יותר לשמוע מאיפה יש לך קשרים כאילו טובים עם אסטל שהיא מכירה אותך אישית?.."
 
"היא לא" עונה נוק, ומגרד בראשו, "למה כולם חושבים שאם אני מכיר שם של מישהו זה אוטמטית אומר שיש לי קשר אליו." הוא שואל לאוויר, "אבל הצלחתי ליצור טיפה שם פה, יודעים שאני קולבוינק, מתקן דברים בשביל מחנה פליטים אחד, מגשר בין שני פליטים שרבים על רכוש... אתה יודע, הדברים שצריך בשבילם זר כדי להרגיש שנעשה צדק." הוא מסביר, "אז הפרצוף שלי מוכר מספיק."
 
"עכשיו לכו אחרי, אני רוצה שנדבר במקום נוח יותר" אומר נוק, ומוביל אתכם אחריו, אתם עוזבים את איזור הנמל ומגיעים מהר לעיר עצמה, שוק גדול מקבל את פניכם, רוב הדוכנים ריקים בשעת הבוקר המוקדמת, אבל אתם רואים גם מס' חניות קבועות - נפחיות, חייטים, מעבדי עורות ומציירי מפות, שלטים בנויים על החלונות, נמל חירות זו עיר, ונראה שמדובר בעיר מתפקדת לחלוטין.

נוק מוביל אתכם למבנה גבוהה עם שלט של ספינה שבורה עליו, "ביתו של הים" כתוב באותיות גדולות מתחת לשלט, "פונדק, מסעדה ובית הארחה."
מדובר במבנה בעל 4 קומות, ובעוד הראשנה משמשת כחרבת מסבאה לכל דבר, שלוש הקומות הנוספות משכירות חדרי מגורים לטווח ארוך, נוק מגיש לכם שלושה מפתחות, "חדרים שהזמנתי לכם מראש, יש לכם אותם לשבועיים הקרובים ואחרי זה נצטרך לחדש את התשלום." הוא מסביר, ולוקח אתכם לחדרו בקומה הרביעית, עוד לפני שאתם מספיקים לעבור בשלכם.
"ובכן," הוא אומר אחרי שהוא מוודא שיש לכם פרטיות, "ברוכים הבאים לנמל חירות, האם חשבתם כבר על דרך להגיע לאדמירל?" הוא שואל אתכם בסקרנות.
 
"הבת שלו הגיונית, אני בטוחה שאם נתן לה טיעון משכנע היא תסכים לסדר את הפגישה." נל זורקת את הרעיון לאוויר על סמך התרשמותה מאסטל, אבל לא נראה שיש לה רעיון ספציפי. "יש משהו שקורה בסביבה שנוכל לנצל לטובתנו?"
 
"אחת לחודש מארגן האדמירל נשף." עונה נוק, "יש עוד שבוע, אבל אם אתם רוצים להתקרב מחדש לאסטל או לאדמירל זו כנראה האפשרות הטובה ביותר, העניין שתצטרכו להשיג הזמנה." הוא מגרד בראש, "זה נועד לחברה הגבוה של נמל חירות, אנשים כמונו לא יכולים להיכנס לשם סתם ככה."
 
״אל תכניסו אותי לזה. נשפים זה קטע של בני אנוש״ זולג׳ין חושב לרגע, ״לכו תחפשו איזה אציל או אצילה להתעלק עליהם. אני רוצה לצוד כמה אל מתים שנמצאים במזבלה של העיר. איזה וודו מוזר הקים אותם ויש משהו קסום באזור שם, יכול לעזור בהמשך״.
 
"אם הם אכן היו איום אני מאמין שהמשמר היה מטפל בהם. אולי אני אצטרף אליך סתם בשביל האימון - אחרי ההפלגה אני מרגיש קצת חלוד. לדעתי כדאי לנסות לעבוד מול החלקים הפחות טובים בחברה - יש אנשים שיכולים להשיג כל דבר תמורת המחיר הנכון." הרן אומר.
 
חזרה
Top