• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

הלורד מקשיב לדבריהם של ראליין ואפולו, ומהרהר בהם לפני שמשיב. "אתם אמורים כאן דברים... מעניינים... מאוד - שליאו יהיה מעורב בתקיפה על העיירה? זה פשוט לא ייתכן. ליאו לא סתם הגיע למדרגת ראש המשמר - הוא הגן על העיירה פעמים רבות, והגן עליה הרבה לפני הרוצח: הוא נלחם בגובלינים בכל פעם שהם פשטו, חשף מבריחים ואנשי כתות, וכשעורבי גופות תקפו את העיר הוא היה הראשון להתייצב להגן עליה, הביס כמות עצומה של עורבים. כשראש המשמר הקודם פרש לפני שנתיים, הוחלט ללא התנגדות שליאו יוביל את המשמר. אמנם, כדאי לקחת צעדי זהירות, ולכן אורה לעקוב אחריו, ואם יימצא שהוא אכן בוגד דמו בראשו. אבל, אפולו, נכון?" הוא פונה לאלף האפל - "אמרת שעורב גדול שהנהיג להקת עורבים והתפורר במותו תקף אותך? כי אם התיאור שלך מדויק, זה עורב גופות שדומה לאלה שתקפו את העיירה - חשבתי שנפטרנו מהם לפני חודשיים..."
לפתע מתפרץ אל החדר ברעש אחד השומרים. הוא מתנשם בכבדות כשהוא חובט בדלת כדי לפתוח אותה. "ה-הולואים! המון הולואים בכיכר השוק!"
out
תפיסה ממש לא עוזרת כדי לדעת אם מישהו כנה - בשביל זה יש תובנה. כך או כך, ראליין לא מזהה מלכודות או סכנות מיידיות בחדר.
 
אפולו מקלל "התזמון נוח מדי, הם אחרי משהו אחר, נראה לי שאחריך אדוני הלורד" אפולו מתייצב על הרגלים בעודו שולף את פיגיונו וברק מרקד על הלהב ומבזיק בעינייו "כמה מהם?" אפולו שואל צועד במהירות לחלון ומעיף מבט החוצה.
 
OUT
אני מוסיף שתי שיחות שת'אליסרה רצתה לעשות בדרך חזרה לעיירה, מקווה שזה בסדר

IN
ת'אליסה ותלמור
ת'אליסרה מבוהלת מדי לעשות את זה בשעות הראשונות של ההליכה, אך לבסוף הולכת לצידו של אביה. "איך המצב בבית, אבא? אמא... היא לא מעורבת בסיפור הזה, נכון?" היא שואלת בחשש

ת'אליסרה ואפולו
בשלב מסויים בהליכה ת'אליסרה הולכת לצידו של אפולו. "אז, אפולו... את אחותך המאמצת אני זוכרת מהאקדמיה לקסם בעמק. אבל את פרצופך אף פעם לא ראיתי, ותאמין לי שהייתי זוכרת... בלי להעליב. אז אפשר לשאול, איפה למדת איך להשתמש בקסם?"

ת'אליסה קמה בעקבות אפולו, מקללת משהו באלדרינית. "חשבתי שאחרי שהרגנו את קלארל ההולואים יברחו מכאן או יפסיקו להגיע. כנראה שיש להם מקור אחר בעיירה"
 
ת'אליסרה ואפולו
אפולו מסתכל עליה בעיניו הכחולות החשמליות "אני... לא למדתי, הקסם היה נגיש לי עוד מההתחלה, תמיד הרגשתי את הרוח מתערבלת בראותי את הרעם מהדהד בקצב ליבי ואת הברק באורקי" אפולו מפנה עליה אתה גבו ומרים את חולצתו חושף "עץ ברק" (השם האמיתי של זה הוא Lichtenberg figure, תופעה טבעית אמיתית) על גבו, סימן שאילו שנפגעו מברק ושרדו לעיתים נושאים "מעולם לא נפגעתי מברק אך אני עדיין נושא את הסימן... כנראה זו חלק מהמורשת שלי"
145459-melissa-dahl59c02959-a263-2f75-9674-bbdcfe32743f.nbcnews-ux-1024-900.jpg
 
"עשרה, אבל הם באים עוד ועוד!" צועק השומר. הלורד פדריג תופס מכאן פיקוד - "אתם, רוצו לשם ותגנו על העיירה! מייקל, תמשיך להזעיק את שאר השומרים שבמנוחה, אני איידע את ראש המשמר באופן אישי. עכשיו לכו, בהצלחה." הוא מפטיר לעברכם, ורץ כאחוז אמוק לחפש את ראש המשמר, כרסו מתנדנדת לפניו. החבורה כולה רצה אל כיכר השוק, וכשמגיעה אליו רואה את הבלגן הגדול - דוכנים הפוכים, חלונות מנופצים ואנשים פצועים קשה, כשבתווך מסתובבים כחמישה עשר הולואים בגדלים ובצורות שונות, תוקפים את מי שעוד לא ברח, ומאגפים מספר שומרים. כשהם חשים בנוכחות החבורה, רובם המכריע פונה אליכם - ככל שהנשמה יותר חזקה, הם חשים תאווה גדולה יותר לאכול אותה.
"אבא?" מתרעם תלמוס. "מי הרשה לך להמשיך לקרוא לי בשם הזה? אם באמת היה אכפת לך מאמך, לא היית בורחת מהבית - היא עוד לא התאוששה מהבריחה שלך, ונפלה למשכב מרוב צער! אין לך רחמים על אימך האומללה? לדעתי, בת כפוית טובה כמוך לא ראויה לחזור הביתה, אבל רק למען אימך תקבלי את הזכות לשוב הביתה.
out
אני משחק אותו לפי התיאור שנתת לי - אם זה לא האופי שתכננת בשבילו נדבר בפרטי.
out
יוזמתכם. מפה תישלח בהמשך.
מזכיר לכם שמכיוון שאין לכם מנהיג אתם מקבלים מאגר של 2 שימושים ביכולת מילת השראה של אלי - אחת לסיבוב כפעולה חופשית אחד מכם יכול לנצל פרץ ריפוי ולהשיב את ערכו 5+. המאגר משותף לכל בני החבורה. כמו כן במהלך מנוחה ערך פרץ הריפוי שלכם עולה ב5
 
ת'אליסרה
ת'אליסרה קופאת, ידיה מתכווצות לאגרופים. "לא אכפת לך בכלל, נכון? לא אכפת לך למה ברחתי. לא אכפת לך מכלום, חוץ מלשמור על שמו הטוב של הבית! רק כוח והשפעה מעניינים אותך! אני לא זקוקה לטובות שלך, אבא - אני לא מתכוונת לחזור בכל מקרה. אני לא מוכנה ללמוד קסם יותר כדי שתשוויץ בבת המלומדת שלך, אני לא מוכנה להתחתן כדי לחזק את היחסים שלך עם האצילים האחרים בעיר. בפעם הראשונה בחיי אני עושה מה שאני רוצה לעשות. בפעם הראשונה בחיי אני מאושרת! אבל לך, לך לא אכפת." היא מסתובבת ומתרחקת מתלמוס, לא רוצה לשמוע יותר את מה שיש לו לומר

יוזמה: 9+1=10
 
ראליין אומר לחבורה בדרכם "אני לא סומך על הלורד, הוא בהחלט יכול להיות משתף פעולה נוסף של ההולואים", אבל לפני שהוא מספיק לסיים הוא נעצר לפני הכיכר, חרבותיו שלופות ומוכנות לקרב.

Out
יוזמה: [dice:dd]727095:0[/dice:dd]
בזכות היכולת אלף מגניב שלי כל מי שמקבל תוצאה נמוכה ממני מקבל +2 ליוזמה
מתמקם בO11
 
ההולואים שפונים אליכם הם חבורה קטנה למדי, מכילה הולואים קטנים מקומת אדם ברובם, ורק אחד מהם מתנשא מעליכם, משמיע צרחות נוראות שמטריפות את כל מי שעומד מספיק קרוב אליו. ליד הדוכנים ההרוסים, ישנם כמה אזרחים חסרי הכרה, שההולואים הקטנים והחלשים יותר, שלא מעזים לפנות אליכם, מתחילים לאכול את נשמותיהם, ואם לא יעצרו אותם הקרבנות שלהם ימותו. בצידו השני של השוק השומרים כבר נלחמים בהולואים, אבל זה לא ממש עוזר - בעוד השומרים מתחילים כבר להתעייף, הולואים חדשים, חלשים אמנם, צצים כל כמה שניות להחליף את הנופלים.
out
השומרים לא נכללים במפה, הם מעל החלק העליון.
תור סיגפריד
מזכיר לכם שמכיוון שאין לכם מנהיג אתם מקבלים מאגר של 2 שימושים ביכולת מילת השראה של אלי - אחת לסיבוב כפעולה חופשית אחד מכם יכול לנצל פרץ ריפוי ולהשיב את ערכו 5+. המאגר משותף לכל בני החבורה. כמו כן במהלך מנוחה ערך פרץ הריפוי שלכם עולה ב5
 
סיגפריד מרים את נקשו בעודו תוקע בקרן הקרב שלו, גופו רוטט בעוד זוג קרני צבי בוקעות מראשו, ורגליו הופחות לפרסות רעם בעודו גדל מעט, קרן הקרב שלו הופכת לאחת מקרני הרעם שלו, בעודו רץ קדימה לעבר ההולו המוחץ, פטיש הקרב שלו בהיכון.
META
משנית -מפעיל את צורת הרעם מטיל המורא, עד לסוף ההתקלות אני מקבל תוסף 2 למהירות ולנזק ההסתערות שלי, בנוסף, אם אני פוגע בהתקפה לפי רצון אני יכול לדחוף מטרה משבצת, אם הכוח דוחף גם ככה, אני דוחף משבצת נוספת.
רגילה+תנועה - הסתרעות על הולו מוחץ.
22 נגד דרג"ש, אם פגע
12 נזק. בוחר שלא לדחוף את המטרה.

פעולה חופשית- מסמן כל אויב שצמוד אלי, זה ההולו המחוץ שלידי, והחפ"ש שלידי.
 
ההולו נפגע מהתקפתו של סיגפריד, סודק את מסכתו. כשהוא מסיים את תנועתו, הוא מרגיש את צרחותיו של ההולו הגדול יותר, מפריעות לו להתרכז בהגנה, אבל אז לרגע אחד הוא לא נשמע, מותיר דממה באוויר - את הצרחה הזו שומעים ראליין ות'אליסרה, בעוצמה נוראית, כאילו המקור שלה נמצא ממש מולם. כשסיגפריד מוסח, ההולו שהותקף על ידו מכה בחזרה עם 2 טפרים אדירים, אך מחטיא בגמלוניות - הכאב מהתקפתו של סיגפריד הסיח את דעתו שלו! ההולו הנותר מתקדם לעבר המרכז, שואג שאגה אדירה של שנאה ושל טבח, שאגה שוגרמת לכולם לרצות לתקוף, לקרוע, ולהרוג.

meta
הילות
צעקות רועשות - כל מי שמסיים את תורו בטווח 3 משבצות מההולו הצרחן סופג 5 נזק רעם ו2- לכל ההגנות עד לסוף תורו הבא.

תנועות
הולו מוחץ 2 נע מm7 לm9

התקפות נגד ראליין
הד על קולי 21 נגד קשיחות. בפגיעה 8 נזק רעם.
צרחת צימאון דמים 20 נגד רצון. בפגיעה 13 נזק תודעה, ומסומן על ידי הולו מוחץ 2 (הצלה לסיום).

התקפות נגד תאליסרה
הד על קולי 24 נגד קשיחות. בפגיעה 10 נזק רעם.
צרחת צימאון דמים 9 נגד רצון. החטאה.

התקפות נגד סיגפריד
טופר עצום 5 נגד דרג"ש. החטאה.
טופר עצום 12 נגד דרג"ש. החטאה.
צרחת צימאון דמים 12 נגד רצון. החטאה

התקפות נגד אפולו
צרחת צימאון דמים 23 נגד רצון. בפגיעה 13 נזק תודעה, ומסומן על ידי הולו מוחץ 2 (הצלה לסיום).

תור אפולו תאליסרה וראליין
 
טפולו נענק ואוחז בראשו, לשניה ואז מביט בהולו בזעם, הוא מניף את ידו ורצף של אש אפלה מערבולת חזקה ומערבולת צווחת נורה מידיו בעודו נוהם בזעם. ולאחר מכן נסוג לאחור, משפשף את הפצעים שלו.
MATE
משנית: אש אפלה נגד הולו צרחן, בפגיעה לא יכול לקבל הסתרה ומעניק יתרון קרבי עד סוף תורי הבא (היתרון הקרבי לא חושב)
[dice:pyj6oy]727207:0[/dice:pyj6oy]
נגד תגובה
רגילה: מערבולת ממוקדת בL6 פיצוץ 1 (תופס את הצרחן והמוחץ, גילגולים על פי הסדר הזה) מי שנפגע נופל שרוע.
[dice:pyj6oy]727207:1[/dice:pyj6oy]
[dice:pyj6oy]727207:2[/dice:pyj6oy]
נגד קשיחות, נזק [dice:pyj6oy]727207:3[/dice:pyj6oy]
מנצל נקודת פעולה
רגילה (נקודת פעולה): מערבולת ממוקדת בL6 פיצוץ 1 (תופס את הצרחן והמוחץ, גילגולים על פי הסדר הזה) מי שנפגע מתחרש ואני יוצר אזור באותו מקום שמי שמתחיל את תורו בו או נכנס עליו סופג 4 נזק, האזור נשאר עד סוף תורי הבא ואני יכול לתמוך בו במשנית כדי שלא יתפוגג ואני יכול להזיז אותו עם פעולת תנועה.
[dice:pyj6oy]727207:4[/dice:pyj6oy]
[dice:pyj6oy]727207:5[/dice:pyj6oy]
נגד קשיחות, נזק [dice:pyj6oy]727207:6[/dice:pyj6oy]
תנועה: נע לK15

הצלה כדי לסיים את המצב
[dice:pyj6oy]727207:7[/dice:pyj6oy]
משאבים
נק"פ 32/19
נק"פ זמני: 0
משב מרען: לא נוצל.
פרצי ריפוי: 8/8
ערך פרץ: 8
נקודות פעולה: 0
התקלות: מערבולת ( נוצל), אש אפלה או ענן חשכה (נוצל), רוח הכושף (לא נוצל)
יומי: סופה מייללת ( נוצל)
 
IN
ראליין זועק בכאב כאשר הצרחה נשמעת באוזניו, אבל לאחר זעזוע ראשוני קשה הוא מצליח להתאושש קלות ולהסתער קדימה לעבר האויב, מנסה לרסק את מסכתו של ההולו שמולו.

META
פעולת תנועה: invigorating stride
מנצל פרץ ריפוי ונע לM12.

פעולה רגילה: marauders rush, מסתער על הולו מוחץ 2 ונע לM10.
התקפה: 11+9=20 נגד דרג"ש
נזק: 10

פעולה משנית (בהנחה שפגעתי): sohai flair
התקפה: 6+8=14 נגד דרג"ש
נזק בפגיעה: 3

משאבים
נק"פ (מתוך 32): 19
נק"פ זמני: 0
מדמם: לא
פרצי ריפוי (מתוך 6): 5
נקודות פעולה: 1
יוזמה: 15, בני ברית שקיבלו פחות ממני זוכים לתוסף +2 ליוזמה


אבחנה פסיבית: 14
תפיסה פסיבית: 21
דרג"ש: 17
קשיחות: 15
תגובה: 15
רצון: 14

כוחות התקלות מנוצלים:
כוחות יומיים מנוצלים:
 
ת'אליסרה תופסת את אוזנייה המדממות וצועקת בכאב, אבל מהר מתעשתת על עצמה. היא מצביעה על ההולואים לצפונה ושורפת אותם באש צללים סגלגלה, ובמהירות מטילה טריק חדש על ההולואים הקרובים יותר אליה - הם לפתע רואים שיקוף של עצמם מולם, מאחוריהם ומצדדיהם - לאן שהם לא מביטים, הם רואים רק את עצמם, אבודים במבוך מראות אשלייתי.

META
פעולה רגילה - מטיל סיוט מתפרץ על החפ"ש ב03, 18+9=27 נגד רצון, בפגיעה הוא מת והחפ"ש לידו חוטף 7 נזק תודעה (אז גם הוא מת אני מניח?)
מנצל נק' פעולה: פעולה רגילה - מטיל מבוך מראות על N8.
נגד הולו מוחץ 2: 17+9=26 נגד רצון
נגד חפש ב08: 14+9=23 נגד רצון
בפגיעה, המטרה נטועה ויש לה מחסר -5 להתקפות עד סוף תורי הבא.

משאבים
נק"פ
31\21 נק"פ
7\7 פרצים

לחשים \ השפעות
לחשים מוכנים: צללים לופתים, תהום אשלייתית, מגן, מבוך מראות

כוחות שנוצלו
נוצלו (היתקלות): מבוך מראות
נוצלו (יומיים):
נקודות פעולה: 0

כסף וחפצים
230 זהב
1 בקבוקי מים קדושים
שריון דחייה +1. יומי, פעולה משנית. לא נוצל.
 
אפולו מנסה להטיל את הלחשים שלו על ההולואים, אך האנרגיה המאגית מתפצפצת לו בידיים והוא לא מצליח להטיל עליהם ולו לחש בודד. למרות זאת, תאליסרה מצליחה להטיל את לחשיה כמו שצריך, ולחסל שני הולואים שכמעט טרפו נשמה של אזרח אחד בשלמותה, ולשתק שני הולואים שתכננו לתקוף אותה ואת ראליין ולמנוע מהם לזוז. ראליין עצמו הצליח לפצוע את ההולו יותר בזכות כישרון ופחות בזכות המזל, אבל ההתקפה השאירה אותו חשוף לטפרים של ההולו הקטן יותר שעמד לידו, כמעט והוא מצליח לפצוע אותו, מוביל אותו קרוב יותר להפוך לאחד מהם, כשסיגפריד מפלח את המסכה שלו בנשקו והוא מתפורר לעשן. בינתיים, עוד הולואים קטנים מופיעים כדי לטרוף את נשמותיהם של האזרחים, אחד מהם מתקרב לאחד שתאליסרה הצילה, שמתברר שלא היה מעולף, כי כרגע הוא מנסה לזחול רחוק מההולו.

meta

הילות
צעקות רועשות - כל מי שמסיים את תורו בטווח 3 משבצות מההולו הצרחן סופג 5 נזק רעם ו2- לכל ההגנות עד לסוף תורו הבא.

תנועות
ההולואים הפשוטים בO3 ובN2 מתים.
נוספו הולואים פשוטים בI10 ובQ4.
אזרח נע מO2 לO1
ההולו בL9 שמסומן ע"י סיגפריד תוקף את ראליין

התקפות נגד ראליין
טפרים גונבי נשמה 15 נגד דרג"ש. החטאה

תור סיגפריד
 
סיגרפיד ממהר להנחית את הפטיש על ההולו, בעודו מדלג במהירות למקום בו עמד ההולו באותו רגע, הוא מרים את הפטיש שלו מחדש, יוצר הילה חומה מסביבו, יוצר שער אל המעבר, וקורא לרוח נסופת לשדה הקרב, הוא משאיר אותה במקום שבו עמד לפני רגע, וממהר להכות את ההולו שליד ראלין.
META
תנועה- פוסע לL9
משנית- קיראתו של שומר הפיה, אני מזמן שומר פיה במרחק של עד חמש משבצות ממני, מזמן אותו בK8, הוא נשאר עד סוף ההתקלות או עד שאני מוותר עליו, כשאני מסמן מישהו, אני יכול גם לסמן מטרה אחת שצמודה לשומר הפייה.
פעולה חופשית- מסמן, הן את הולו מחוץ 1 והן את הולו מוחץ 2
פעולה רגילה- חוסנם של חיים. 21 נגד דרג"ש. מניח שפגע על הולו מוחץ 2
14 נזק. וראלין מקבל 3 נק"פ זמני.
כמו כן בגלל צורת הרעם מטיל המורא, אני יכול לדחוף מטרה אם פגעתי בה בכוח לפי רצון. דוחף את ההולו לN8

נק"פ
32/42
כוח יומי מנוצל.
קריאותו של שומר הפיה נוצל.
 
סיגפריד מרסק את ההולו ושולח אותו הרחק מראליין. בתגובה, הוא וחברו אוגרים אוויר בריאותיהם, ונושפים אותו על החבורה בפרץ רוח שחותכת את עורם, אך לא מצליחה לגרום להם לנזק ממשי. היללות של ההולו הגדול יותר נמשכות, ושוב נפסקות רק לרגע, כשסיגפריד וראליין שומעים את היללות כאילו הגיעו מולם ממש, וסיגפריד מתקשה לשמור על הקשר שבין שומר הפיה לעולם.

meta

הילות
צעקות רועשות - כל מי שמסיים את תורו בטווח 3 משבצות מההולו הצרחן סופג 5 נזק רעם ו2- לכל ההגנות עד לסוף תורו הבא.

תנועות
הולו מוחץ 1 פוסע מK7 לL8

התקפות נגד סיגפריד
הד על קולי 11 נגד קשיחות. החטאה.
רוח פרצים 7 נגד קשיחות. החטאה.
רוח פרצים 13 נגד קשיחות. החטאה.

התקפות נגד ראליין
הד על קולי 23 נגד קשיחות. בפגיעה 8 נזק.
רוח פרצים 9 נגד קשיחות. החטאה.
רוח פרצים 13 נגד קשיחות. החטאה.

התקפות נגד תא'ליסרה
רוח פרצים 13 נגד קשיחות. החטאה.
רוח פרצים 8 נגד קשיחות. החטאה.

תור ראליין אפולו ותאליסרה

out
מה הולך לי עם הקוביות היום?
 
ת'אליסרה מגינה על עצמה בידיה מפרצי הרוח של ההולואים. בשנייה שיש לה הזדמנות להכות חזרה, היא מלחששת וגורמת לזרועות אשלייה לתפוס את ההולואים ולשרוט אותם, בעודה נעה אחורה לצידו של אפולו.
META
פעולה רגילה - מטיל צללים לופתים על O8 (פרץ 1)
נגד חפש: 11+9=20 נגד רצון
נגד מוחץ 2: גם כן 20 נגד רצון
בפגיעה, 6+7=13 נזק תודעה והמטרה מואטת עד סוף תורי הבא
אפקט: האזור נשאר עד סוף תורי הבא, כל יצור שנכנס לאזור חוטף 5 נזק תודעה ומואט עד סוף תורו הבא

פעולת תנועה - זז לL15
 
אפולו מרים את ידו ומתרכז, הסופה זזה מעט וכעת תופסת את שלושת ההוליאים.
לאחר מכן מרים את ידו ומשלח חזיז ברק לכיוונו בעוד מרים את ידו השניה ומצביע לעבר ההולו הקטן שמאחוריו, מכוון את הברק לקפץ עליו לאחר המטרה הראשית.
Meta
משנית: תמיכה באזור.
תנועה: מזיז את מוקד האזור ל7m
רגילה: מכת ברק כנגד הולו מוחץ 2 (n8) והברק המשני (4 נזק ללא גילגול התקפה כאשר אני פוגע) כנגד חפש (n5)
גילגול התקפה כנגד תגובה [dice:zwh]727363:0[/dice:zwh]
נזק אם פגע [dice:zwh]727363:1[/dice:zwh]
הצלה לסיום ההשפעה [dice:zwh]727363:2[/dice:zwh]
 
חזרה
Top