• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

נקמת המנעולנים, גליון 001# [עץ משחק]

מאנר רואה את זה, ובחיוך אפל למדי, פונה לאחור ומתרחק. הוא מתעלם מהאופנועים, ומתחיל לרוץ. לרגע אתם רוצים לעצר אותו, אבל המבט שעל פניו עוצר אותכם. הוא לא צריך לדבר. הוא מפחיד גם בלי זה. השמש נוצצת ממפרקי כפות ידיו, אבל אז הוא עובר את הבניין הקרוב ונעלם. יש לכם הרגשה שלא משנה כמה מהר אתם תסעו, הוא יגיע לשם לפניכם.

OUT
בבקשה אל תדברו עם מאנר. הוא ממש יתעצבן.
 
יד השטן, עם מה אתה מצית את מיכל הדלק? אתה מתעלם לחלוטין מהאיש שעומד מולך?

כל השאר:

אתם יוצאים לדרך? בלי מאנר יהיה לכם קשה להתחלק לשני אופנועים כי נובה בוי צריך לרסן את המנקה. או שאתם רוצים לחכות ליד השטן?

מאנר, לאן אתה רץ?
 
יד השטן, הלהבה נדלקת. כאשר אתה משיב את מבטך אל האיש בחליפה, הוא מחייך ומכוון אליך אקדח. בידו השנייה הוא משוחח בפלאפון. "כן, ג'ונס? מצאתי אותו. ליד הבר של האופנוענים."
 
***
יד השטן מבין את המצב שבו הוא נמצא. יש מולו אדם שמכוון אליו אקדח, ויש לידו שורת אופנועים שעומדים להתפוצץ. הבחירה די ברורה.
"תקשיב, הדלקתי את מכלית הדלק של האופנוע. כל העסק הזה עומד להתפוצץ. במקומך הייתי מנסה להיות במקום כמה שיותר רחוק מפה בערך..." הוא אומר ומסתכל על השעון שלו "עכשיו" הוא אומר כשהאופנועים מתפוצצים, והוא נזרק. לא, לא נזרק, קופץ הרחק מהפיצוץ. כמובן שזה לא עובד, לא לגמרי, אבל זה לא אמור, אם הוא רק יצליח לנחות על הרגליים...
 
IN

כאשר לורן פותח את הדלת כדי לקרוא ליד השטן, הוא שומע את השורה שלו ורואה שהוא הדליק את מכלית הדלק של האופנוע, לורן שולף במהירות רובה רשת מתקפלת והמגן שלו, שאותו הוא כבר צמצם בחזרה לגודלו הקטן. כאשר יד השטן קופץ אחורה, לורן מכין את רובה הרשת ויורה לעבר יד השטן כדי לתפוס אותו, למשוך אותו אחורה כאשר הפיצוץ מתרחש, לסגור את הדלת של החנות והציב את המגן כהגנה מפני גל ההדף והרסיסים. לורן אומר ליד השטן: "כל הכבוד, סיימת את המשימה שלנו במופע זיקוקים." אחרי שהפיצוץ שוכך, לורן משחרר את יד השטן ומפנה אותו לדלת האחורית.

OUT

מכאן אפשר להמשיך עם תוכנית הבריחה המקורית של לורן.
 
טיילס (האחרים לא לקרוא)-
מאנר רץ למחבוא, עם עצירה אחת בספסל שהוא ישן עליו בלילה האחרון. הוא אוסף את הטלפון שלו, קצת בגדים ואת שארי... לא, האישה הייתה שם שוב. הוא אוסף את כל האוכל שהיא נתנה לו, ויוצא לכיוון המחסן של יד השטן. הוא מכיר את העיר יותר טוב מאשר את כף היד שלו, אז הוא משתמש בדרכי קיצור בשביל להגיע לשם כמה שיותר מהר, והוא רץ מהר.
 
חזרה
Top