• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

לחוצה בזמן, שינה מחליטה לכתוב מכתב ללאו ריי במקום, בזמן שהיא תנסה להפגש עם כמה שיותר מחברי הלוטוס- ולשכנע אותם לעזור. היא מאמינה שהיא יכולה לסמוך על האציל הצעיר לעזור מרצונו, עם כמה שהעיר חשובה לו. המכתב שלה יסביר לו כמה דברים ובתקווה, לא ישרוף את הגשרים שבנתה איתו.

במכתבה, היא מסבירה ללאו ריי על המצב בקיצור, מספרת לו על המתקפה הממשמשת ובאה של היורש על העיר, ועל כך שהיא הסכימה לעזור לליגה הזהובה לשלוט בעיר בתמורה לעזרתם. היא מתנצלת, כיוון שהיא יודעת עד כמה הוא מתנגד לרעיון הזה- אך היא מאמינה כי מדובר ברוע נחוץ וכי הנזק שהיורש יכול לעולל לעיר בזמן קצר חמור מהנזק שהליגה יכולה לעולל בזמן הארוך- במיוחד אם עדיין יוותרו אצילים כמו לאו ריי שיתנגדו להם.
היא מבקשת מהאציל הצעיר לעמוד לצידה ולנצל את קשריו בארגון כדי לגייס אנשים נוספים למלחמה ביורש ובשקרים שלו- אך שלא ייטעה, זהו רק קרב אחד במלחמה על כס אימפריית הדרקון. קרב שהלוטוס המנופץ מתכונן אליו זמן רב.

לאחר שהיא שולחת את המכתב עם שליח, היא מתחילה במלאכתה- להפגש עם כמה שיותר מחברי הלוטוס בזמן המועט שנותר לה. ולאחר מכן, להתכונן בעצמה.
 
אשיגה
רגע לפני שהוא נכנס, עיניו של אשיגה זוהרות בצבע זהוב כשהוא משתמש בראיה עמוקה שלו. אחרי כמה רגעים קצרים האור דועך ואשיגה נכנך למסדרון בשתיקה.
OUT
Aura Sight, אם הוא רואה שזה מביא לתוקפנות מצד הולכי האפלה הוא יפסיק את זה לפני שהיכולת מסתימת באופן טבעי.
 
ריוסקה וצ'אהו:
"את לא אמורה להיות כאן." אומר ריוסקה, למרות שצורת דיבורו והדרך בה הוא מחזיק את חרבו מעידה על היותו כעת נאגאטו. בגדיו הלבנים היו קרועים במקומות בו החרקים נשכו אותו, וכתמים אדומים שללא ספק היו דמו הכתימו אותם במקומות רבים בהם שיניהם חדרו את שריונו. הוא הניף את חרבו הנה והנה, משסף את החרקים בעשרותיהם, אך עם נחיל כה גדול לא היה זה שימושי בעליל. אילו לא היה עסוק בלסבול את הכאב, כנראה הוא היה מודה על התערבותה.

META
הצלת רצון - 18 סה"כ, הצלחה.
מתקפת Shield Of Blades נגד הנחיל - 15+9 = 24 נגד דרג"ש, 21 נזק בפגיעה ללא מתאמי נחיל.
 
IN
"הארץ כתמול שלשום ידידי" הוא אומר לך, מכין לך קפה במיומנות. פוקוף היה מיומן מאוד בהכנה של קפה, משקה שלא כזה נפוץ בטיאן-שיה, אבל מצא אהדה באבי השורשים. הוא הגיש לך כוס, בלי לשאול אותך בכלל אם אתה מזמין. פוקוף היה אדם שקל לגשת אליו, הוא השרה הילה של נינוחות מסביבו. ריי פגש בפוקוף עוד במראה הקיטסונה, בצעירותו, כאשר האיש היה מהאנשים הבודדים שיושיטו לך יד לעזרה מבלי לבקש תמורה. גאו-שו זכר זאת לטובה לאחר שהוא הפסיק להסתובב בצורה הרגילה שלו.

"העיר הזו משתנה, השכונה הזו נשארת ישנה. הקירות ממשיכים להתקלף, הארגונים הגדולים ממשיכים להילחם, ואנחנו נשארים כאן- מוגנים מכול שאר הסכנות של העיר הזו."
IN
שינה יכולה לנסות להשפיע על ארבעה חברים משמעותיים בלוטוס המנופץ מתוך השמונה שיש, באמצעות פגישות ושיחות. לשאר היא תצטרך לשלוח מכתבים, ולאו ריי- למרות שהינו חבר בלוטוס המנופץ- לא בעל השפעה רבה. היא מקווה שהמכתב שלה יספיק.

החברים ששינה רואה משמעות בלהיפגש עימם הם, לפי סדר חשיבותם.
לב הלוטוס (החברים בעלי ההשפעה הגבוהה ביותר)
יון ראמית', חברה בלוטוס עם כוחות קסם מוזרים וקשרים דיפלומטיים רבים אל הממלכה של נאגאג'ור. המוצא האצילי שנתן לה את מקומה בלוטוס ידוע רק לחברים בלב הלוטוס.
יאהיסה טאקושו, הלהב האדום. הוא המנהיג של המתנקשים של ייאז'ינג בעיר, דבר שהופך אותו לכוח עוצמתי ביותר שכן הוא גם מאמין גדול בתורותיו של הקיסר הנצחי, באיזו פילוסופיה המשלבת בין אל הדמים לקיסר בצורה מוזרה. הוא החבר הכי עוצמתי של הלוטוס בעיר.
פורוהטה אטסו, חבר בשושלת עם מספיק מעמד על מנת להתחרות בזכות שלו לשלוט במלכים של לינגשן וקוואין יחדיו. ועם זאת פורוהטה לא רוצה לשלוט, אלא משתמש בכוח השושלת שלו כדי לקדם את מטרות הלוטוס המנופץ.
עלי הלוטוס (חברים בעלי השפעה פחותה יותר)
פי יה ג'ונג, ממאמיניו של האל קופוסאצ'י. שונא בייחוד את ממלכת אמאנאנדאר בגלל שבעבר לבית שלו היו חלק מהאדמות שלהם. פחות חביב על ידי הפלג של הלוטוס שמאמין בקיסר הנצחי. פי יה ג'ונג הוא מהאנשים המשפיעים ביותר במקדש של קופוסאצ'י בעיר.
אראקאמה טורושי, גנרל לשעבר בצבא לינגשן שמאז ומתמיד היה חבר בלוטוס המנופץ, ירד מכבוד לאחר שהמעורבות שלו בארגון סיבכה אותו, הסמוראים שהיו לו נאמנים יותר מכול עדיין נמצאים לצידו.
היבארי טאמאהיטה, שינה מכירה אותה עוד מימי הלימודים בהוואנגוט, היא אצילה עדינת נפש כלפי חוץ, שלבית שלה עוד נותרו נכסים רבים. בפועל היא רוצה לקבל בחזרה את הכוח שהיה פעם לבית שלה, שפעם היה מקורב לקיסר יותר מכול בית אחר, ולא בוחלת בשום אמצעי.
לואונג נוהו, חברה באצולה שלא רבים מכירים אותה עדיין, הגיעה רק לאחרונה ביחד עם צבא החיילים שנותרו נאמנים לבית שלה בזכות אבותיה, ורוצה להציג לעצמה שם.
יוקהאן נציגת-הירח, אבירה קדושה לאל טסוקיו, שעוקבת אחרי מסורת שקיימת עוד מימי ייקסינג. היא מאוד מאמינה בכבוד ובדרך הנכונה לעקוב אחרי האל שלה, היא קרובה במידת מה לכוהן של הליגה הזהובה, זי ניו, למרות שהארגונים שלהם לא נמצאים באותה הדרך.
IN
לא נראה שהדבר מביא להתקפה עליך, אם כי אתה רואה כמה עיניים חשדניות מסתכלות עליך מקרב הולכי האפלה. אתה מתקרב, ואתה מזהה הילה עוצמתית של רוע שנמצאת בהמשך של המקום. היא נובעת מחפץ, אתה יודע זאת, ואתה תוהה מה החפץ הזה- ולמה להולכי האפלה יש אותו.

מולך מגיע הולך אפלה גבוה, עורו לבן יחסית והוא נראה אנושי ביחס לגוף המעוות של שאר הולכי האפלה. "אני הוא הנציג המקודש של המועצה, הראשון לקליגני. אני רוצה לדעת מי אתה, ואני אציג אותך בפני המועצה, ביחד עם לתת לך את המידע הדרוש לך על מנת שתכבד את המועצה בהתאם. בני האדם הקודמים שבאו לכאן מצאו את מותם על כך שהם נכשלו בלהראות את הכבוד הזה, עוקבי היורש, אני מקווה שאתה מסוגל לעמוד בכללים" הוא אומר לך, מצמצם את עיניו.
IN
הקסם של צ'אהו והמכה של ריוסקה מרחיקים את ערפל העיניים מכם. איוואקי מסתכל על צ'אהו, "מי את לעזאזל?!" הוא שואל, וכשהוא רואה שריוסקה מכיר אותה הוא נראה מופתע אפילו יותר מן העניין. "טוב, זה לא הזמן להיכרויות, קדימה!" הוא אומר. דרך הרחובות המעוותים של המקום המוזר הזה, אתם רואים פתח במרכז הנחיל המוזר, פתח שיאפשר לכם להסתער קדימה ואולי להצליח לברוח ממנו. אבל הבניינים המוזר לא עושים היגיון בצורות שלהם, הרחוב מתפתל ומתעקל, ולמרות שהנחיל הוא הבעיה המאיימת ביותר המקום הזה ידרוש מכם את מירב מאמציכם על מנת לצאת.

META
עליכם לגלגל בדיקת מיומנות על מנת לצאת. תסבירו לי אתם כיצד המיומנות הזו מועילה לכם בשביל לעבור בעולם החשכה.

OUT
איוואקי:
yakuza-online---button-bad-1503788058487.jpg
 
צ'אהו וריוסקה

גם בכאוס, יש תבנית, גם אם אין כל סדר ואין כל היגיון, והדבר נעשה באקראי, יש תבנית
זו תבנית שהעטלף מבין, זו תבנית שהוא מצליח לנתח, וזו תבנית שהוא מסוגל להסביר.
גם כשהרחבות מתעלגים ומתערפלים, וגם כאשר יש תחושה שחוזרים למקום שבו כבר הם היו, התבנית ברורה.
העטלף מנתח את המידע, מעביר אותו לצ'אהיו, ומבהיר להם לאן לפנות, מתי וכיצד
META
ידע הנדסה כדי לזהות את התבנית בה הרחובות בנויים
14+9=23
 
גאו-שו
"זה לא הרושם שאני קיבלתי ידידי. ממש לפני מספר דקות ראיתי בחור נמלט ממשהו שנראה כמו איום בלתי נראה - ראיתי רק את הפציעות מופיעות עליו. התחושה שלי היא שמשהו גדול מגיע, משהו שעלול לשנות את השלווה של השכונה ולהפר את השלום. הייתי במקומות על סף פיצוץ בעבר והעיר כולה מרגישה לי כמקום כזה. " גאו-שו אומר ומניד בראשו בעצב.
 
אשיגה
אשיגה קד קלות במחווה של כבוד.
"שמי הוא אשיגה נוהירו.
אני מחלק מקבוצה ששמה לה למטרה לנסות ולמזער את הנזק לעיר ולאנשין החיים בה שייגרם כאשר כוחות היורש והכוחות שמתנגדים לו יפתחו במלחמה.
אני כאן כדי ללמוד על עמדת הולכי האפלה במלחמה הקרובה ולראות האם הם מוכנים לעזור בשמירה על שוק-תחתית."
הוא עוצר לרגע.
"לא באתי לכאן כדי לפגוע בכבוד המועצה או כדי למות כאן. אני אעמוד בכללים שלכם ואפגין את הכבוד הראוי למועצה."
 
צ'אהו וריוסקה:
קסם, מלכודות, מבוכים ומגרנות אשר לבשו צורה פיזית איבדו כל משמעות כאשר האדם עבורו הם נוצרו החליט כי אינו ישחק על פי החוקים שלהם.
עם כוח פיזי קמאי, ריוסקה סומך על האינטואיציה שלו ורץ כמעט בעיוורון קנאי, מגפיו משאירים סדקים רחבים בשביל האבנים כאשר הוא דורך בהם עם מספיק עוצמה לרסק עצמות לאבקה. הוא מטפס על גגות הבתים ומתצפת עבור הדרך הנכונה מבלי לאבד אפילו רגע אחד. מחזור בודד של לטפס על גג, לתצפת ולרדת בחזרה למטה לקח לו לא יותר מעשר שניות, לכל היותר.

META
בדיקת טיפוס על מנת לעלות למקומות גבוהים ולמצוא את הדרך משם:
18+12 = 30
 
IN
"ואני חשבתי שהשכונה הקטנה שלנו מוגנת מן הטירוף שבחוץ" הוא מניד בראשו "אומרים שפעם היה רגוע כאן יותר, אתה יודע, שהמקום הזה היה שקט ונעים, ואבי השורשים הייתה שכונה לא מזוהה בכלל בשוק-תחתית. היום זו השכונה היחידה ששומרת עוד על צורה טובה" הוא אומר לך.

אתה יודע את הסיבה, ההתערבות של צל הדרקון, למרות שאתה יודע שגם ארגוני נינג'ות אחרים חומדים באבי השורשים. אבי השורשים הוא הכתר של גוקה בעיני המאסטרים- והקרב על המקום הזה יתנהל לעד בצללים בהם אנשים כמוך חיים.
IN
"עליך לא להזכיר אלים, קאמי, או את נציגיהם. לפנות לחברי המועצה בקול הגבוה מדיבור שקט. להצליב את עיניך עם אחד מן הכוהנים. ועליך לא לחשוב על בגידה בנו- לו תחשוב על בגידה, הכוהנים הגבוהים ידעו" הוא מתריע לך. אתם נכנסים כמה רגעים אחר כך, בעוד הוא נותן לך את הזמן להירגע ולנקות את ראשך.

אתה נכנס, רואה חמישה הולכי אפלה יושבים להם. כול אחד מהם נראה מעוות בצורה טיפה שונה, אחד מהם קטן מהאחרים, אחד עם עור בעל מגוון גדול יותר של צבעים מאשר האפור שצובע את כול האחרים, אחד גבוה מכול האחרים גם יחדיו, אחד נראה שלובש על עיניו משהו שיסתיר אותן והאחרון ממלמל דברים. ולפני שאתה מנסה להבין מי מהם הוא הכוהן, אתה מקבל את התשובה מארבעת הדמויות שמרחפות מעל הולכי האפלה.

היצורים נראים כמו שלד אנושי מן החזה ומעלה, בעלי ראש כמעט אנושי וזוג כנפיים על גבם שמורכב מצל שלקח על עצמו צורה. הם מרחפים מסביב, ואתה בינתיים חושב על כך שלא ראית אף יצור כזה בחייך.

"זהו אשיגה נוהירו, המייצג את תושבי גוקה. הוא בא ברצון לדון עם המועצה" אומר השליח "הוא מייצג את קבוצת שורדי הדרך" הוא מסיים, ואתה מבין שהיצורים הללו ידעו עליך כבר דבר או שניים. סימן ברור לחוסר האמון שלהם בך.

20181214-Prophet.jpg
IN
שניכם מגיעים, מוצאים את עצמכם מול מבנה גדול בצורת פגודה בצבעים של כחול. הוא נראה חתום בדלתותיו, ועל המבנה עצמו אתם רואים מספר פעמים את הסמל שחרטתם על היד שלכם על מנת להגיע אל המקום הזה. הסמל של שלושת העיניים המחוברות בקווים דקים, כאשר העין השלישית חתומה בטבעת זהב. המבנה עצמו נראה כאילו הוא מקועקע בקעקועים שחורים, כאשר מספר מזבחות מקומיים שמלאים בבקבוקים של סאקה נמצאים מסביב לפגודה.

איוואקי מצביע על דרך שעוקפת את המקום, ומסדר את בגדיו, מחזיר את הנונצ'אקו אל חגורתו. "משם, תוכלו להגיע לכיוון שוק תחתית. זוהי לא הכניסה הכי מסורתית, אבל זו הכניסה שמושכת הכי פחות תשומת לב" הוא מבטיח לכם.

צ'אהו, שמחפשת לדון עם היאקוזה, מרגישה שלמבנה הזה יש קשר למטרה שלה. אבל העורב בעצמו מרגיש שמה שיש במבנה הזה הוא רע, ואין להיכנס אליו.
 
צ'אהו וריוסקה:
"הדרך הזו סמויה ומושכת פחות תשומת לב, כמו שאמר איוואקי. אני לא רוצה להתחיל את הפגישה עם הוואי-לינג עד שאגיע למרתף שלהם, ולהופיע משומקום יעזור לתדמית שבניתי עבורי. למזלך, בניתי תבנית נוספת עבור מתלווה, אז אוכל לחסות עלייך אם תיכנסי לצרות."
 
אשיגה
אחרי מבט מהיר בכהנים אשיגה נותן לעין השלישית שלו להתפוגג. היא אומנם בלתי נראית, אך הוא מכיר מסיפוריו יצורים שמסוגלים לראות את הבלתי נראה, והוא לא רוצה להסתכן בהתינת הרושם שהוא מנסה לרגל אחרי הולכי האפלה, או שהעין הנוספת הסתכלה ישירות בעיני הכהנים.
היצורים והולכי האפלה השונים מעוררים אצל אשיגה סקרנות יותר מאשר פחד והוא מנסה להבחין ולשמור כמה שיותר פרטים בהם הוא מסוגל להבחין תוך כדי שהוא מנסה לשמור על חייו.
הוא מדבר בקול שקט כפי שהמדריך שלו הנחה.
"כפי שהנציג המקודש אמר, שמי הוא אשיגה נוהירו ואני אחד מתוך הקבוצה ששרדה את שבירת דרך גן עדן בידי האחד שקורא לעצמו היורש האחרון.
אני ראיתי מיד ראשונה את הנזק שהיורש מוכן לגרום כדי להשיג את מטרותיו. ואני יכול רק לדמיין את הנזק שייגרם לעיר כאשר הוא והכוחות ששלוטים בעיר כרגע ילחמו אחד בשני.
אני עצמי לא מתעניין במאבק הזה. לא משנה מי ישלוט בסופו של המאבק החיים והסיפורים בעיר יימשכו, כל עוד תישאר מספיק עיר שיהיה לשלוט בה.
אני חלק מקבוצה שמנסה להתכונן מראש לשריפות שהיורש והכוחות שנגדו עומדים להבעיר, ולנסות להפחית את הנזק שהן יגרמו למינמום. אנו לא תחת האשליה שלא יהיה נזק סביבתי בכלל. הקרבות ייתרחשו ברחובות העיר, ואנשים חפים מפשע ימותו, אך אם אנשי היורש והליגה הזהובה ידעו שישנם כוחות שינסו למנוע נזק לעיר הם יזהרו קצת יותר בפעילויותיהם ויתמקדו יותר בהשמדה הדדית מאשר בשריפת העיר ליסודותיה.
אני כאן כדי לברר מה עמדת המועצה בנוגע למלחמה הקרובה וכדי לראות האם תהיו מעוניינים בשיתוף פעולה ברמה כזאת או אחרת כדי למקסם את המוכנות של עיר-תחתית בכלל והולכי האפלה בפרט לסופה הקרבה."
 
גאו שו
"אני מציע שתפיץ את השמועה לאנשים להיות מוכנים לכל אפשרות ידידי. אם יפרוץ מאבק בין כוחות כאן בשכונה כדאי שאנשים יהיו בכוננות כדי להגן על עצמם." גאו-שו אומר לפוקוף בשקט. "אני ניסיתי להזהיר אנשים, אבל לא יודע כמה לקחו אותי ברצינות - אני עדיין זר בעוד אתה תושב ותיק. " הוא מוסיף.
 
OUT
בשביל ההתקלות הזו, אשתמש במערכת די מקוצרת של מערכת אינטריגה שהוצגה באחד מן הספרים. בגדול, יהיו לך התקלויות קצרות עם האנשים, שניים במקביל בכול פעם, כאשר לכול אדם יש כמה גלגולים שיאפשרו לך לקבל מידע נוסף עליו. תצטרך לגלגל תרמית, דיפלומטיה או איום על מנת לשכנע אותם להצטרף למטרה שלך.

IN
אראקאמה טורושי
בניגוד למעמד הגבוה שלו, המבנה בו אראקאמה טורושי שוכן לא נראה כבית אצולה. אולי זה כי למרות שזוהי בבירור אחוזה השכונת בקצה העיר, אין שום דגל מאפיין מלינגשן על הבית, הגיוני בהתחשב בעברו של האיש. שינה יכולה לראות חלק מהאנשים של טורושי באים והולכים מן הבית, היא יכולה לזהות את צלקות הקרב ואת כלי הנשק המוסתרים מתחת לבגדים בקלות, אך הם לא מזוהים בקלות כחיילים- לא נראה שהם כרגע בתפקיד, גם אם הם מקיפים אותך- הם לא רואים אותך כאיום או כמישהי להתייחס אליה. שינה לא תופתע אם לצד משרתי האחוזה היא תראה את החיילים הללו.
לואונג נוהו
הבית הקטן של לואונג לא גדול כמו ביתו של אראקאמה טורושי אבל מנסה לפצות עליו בפאר ודגלים. בגל בית נוהו, הנראה כקירין הדוהר ומשאיר אחריו נתיב של להבות כחולות, חרוט אפילו על ידית הדלת הפותחת את הבית, מעין רצון מוגזם למדי שיכירו את השוכנת בבית ואת אצולתה שמסומנת בצבע הזהב במקומו אסטרטגיים בעיצוב הבית.
IN
"אני אשמח להמשיך לעזור, אחיי, אלא אם תחליטו שפה תרצו כי דרכינו יפרדו. זה ישבור את ליבי" אומר איוואקי ומחייך חצי חיוך.
OUT
ניטפוק- דרך הזהב בחומת גן עדן, לא דרך גן עדן.

IN
שקט.
זו התגובה הראשונית שאתה מקבל מהיצורים הללו, שלא מגיבים ולו במעט לדבריך. נראה שהאנושיים מביניהם, הולכי האפלה, הם בסוג של טרנס. האם הם נשלטים בידי הדמויות המפלצתיות יותר מאחורה, או שמה חברי המועצה פשוט רואים את השתיקה שלהם כאיום בפני אשיגה על טעותו להגיע לדבר למולם?

הולך האפלה שלובש בד על עיניו מדבר: "מעמקי גוקה צריכים להתערבל בצללים. ההרס שלהם אינו דווקא דבר שלילי. לו הם יאבדו את השליטה שלהם בלהבות הקטנות בחשכה, הם גם יאבדו את השליטה בגוקה כולה"
הולך האפלה שממלמל מרים לרגע את קולו "מה, מה שאנחנו צריכים לדעת, כן, מה שצריך הוא קל, פשוט קל פשוט. נילחם בכול מי שיפלוש לכאן, ואבל נדאג כמו היורש לכבות להבות מכול אויבינו. אנחנו, כן, הכי טובים באפלה כנגד כולם, כנגד כול אויב, ליגה, יורש, כולם" הוא ממשיך במלמוליו, מוריד מחדש את הקול.
"אנו נפגע בכניסות לשוק תחתית, בכול מי שיבוא. לטוב ולרגע, עידן האור של העיר הזו נגמר סוף סוף!" אומר האחד הצבעוני מהאחרים.

והגופים המרחפים. הם שותקים, הם בוחנים אותך, את כוח הרצון שלך לא להסתכל, או שאולי המבט החודר שלהם בכלל קורא מחשבות ונפש.
IN
"אנסה, אבל אתה יודע מה זה כאן. אני לא רוצה לעורר פניקה ומהומה, כי כול פניקה ומהומה כאן גוררים תגובה מגבוה יותר, מאלו שדואגים שהמקום הזה יהיה מוגן" הוא מחליש את הקול שלו לכמעט לחישה "הזהר רק את האנשים הקרובים אליך ביותר, אל תסתכן, יש חוקים באבי השורשים שלא צריך לעבור ידידי- גם אם אתה חדש לאבי השורשים ועוד לא מכיר הכול.
 
גאו-שו
גאו-שו מחייך למשמע הדברים. "תאמין לי ידידי שאני מודע היטב לכוחות המגנים על אבי השורשים. לא הייתי מעז לצאת כנגדם - אם אעשה זאת ורק אשלם בראשי זה מעיד על כך שהם נוטים לי חסד." גאו-שו אומר לפוקוף וקורץ.
 
IN
הוא מגחך, מחליט להעביר נושא. "אדוני, אמרת שאתה עדיין זר, אבל אני בטוח שחווית המון חוויות בחייך הארוכים. בוא ותספר לנו מעט, כך נכיר אותך יותר" הוא אומר לך.

META
גלגל בדיקת תרמית ביחד עם הסיפור שלך, אם אתה בוחר לספר.
 
ריוסקה וצ'אהו:
"בהקדם האפשרי. הם יודעים על בואי, ולא יודעים על הזמן המדוייק, שישחק לטובתי כאשר הם מבולבלים ולא מוכנים, אך ככל שאמשוך את הזמן יותר הם יספיקו להתכונן יותר ויותר. האפשרות האופטימלית היא ללכת אל הוואי-לינג ברגע שנגיע אל שוק תחתית."
 
חזרה
Top