• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (מהדורה 5, פנטזיה) - סיימנו!

גורן תורגל כבר בלחימה עם הננס, ומתמרן את התקפותיו יחד עם קרן האור המסנוור המעניקה לו הסחה, כך שיוכל לפרוק את הננס מנשקו. הוא נצמד על הננס, נצמד אליו כך שלא יוכל להפעיל את נשקו, מכוון אליו להב פלדה גדול ורובה. "מ-מי זה ה-צל?" גורן שואל "מה הוא רוצ-ה מאיתנו?
תמרון התקפי, נעזר בקרן האור של ביאורן שמסיחה את הננס.
[dice:9tdew8e]726792:0[/dice:9tdew8e]
 
ביגורן
אביעד, זה המהלך המטורף שלך? באמת? קיוויתי ליותר... ;)
IN
הנוזל הכסוף נוצר בסיר, אבל הקרם מפספסת את הסיר - וגם את ביאורן, על הדרך, כשגורן מתנגש בננס.
הננס תופס בלהב של ביאורן, אחיזתו איתנה ונראה שהוא חזק יותר ממה שהוא נראה, ושני עיגולים כחולים על הכפפה שלו זוהרים ושולחים בגורן זרם חשמלי, שמעיף אותו לאחור.
"הצל הוא אדוני," אומר הננס. "והוא רוצה מכם שתמותו, מחשש של מה שאתם עלולים לעשות. יש שני כוחות גדולים שמשחקים בעולם הזה. אחד מהם אמר לי ליצור אותך, ועכשיו השני דורש ממני להשמיד אותך, שניהם מאותה הסיבה. הקרע המימדי מאחורי הוא פתח למקום אחר - ועלי לוודא שאתם לא תעברו בו. או תשרדו את המפגש הזה."
הוא מחייך, ויש משהו מעט מטריד בחיוך הזה. "היצירה שלי וטבח. זה לא יהיה קשה במיוחד."
יש קול של משהו כבד שעולה במדרגות אל הקומה הזאת.
OUT
אתם אמורים להכיר לדעתי את האגדות על הצל. כל אחד מכם יכול להחליט כמה הדמות שלו מכירה את האגדות על הצל/יצירה, בריאת העולם וכו'.

רישו
"מקובל עלי," אומרת הרוח. "אם כי פעמיים יספיקו. אני לא חושבת שמוות ממאמץ יעזור לך במיוחד."
ואז אתם במקום אחר.
אתם על גבעה קטנה, באמצע הערבות. עץ כחול כהה מסתיר אתכם בענפיו.
ובנקיק מתחתיכם אתם רואים שתי דמויות. את אומבר שהולך בנחל לכיוון הדמות השנייה - ואת קאגה, יושב לו בנחת, ומחכה שאומבר יגיע אליו.

אומבר
אתה מתקדם עם העקבות, ולאט לאט הן נהיות יותר ויותר טריות - עד שאתה מגיע לערוץ נחל קטן, שבקצהו אתה מרגיש... משהו. הדבר שאתה מחפש אחריו. משהו מאוד... אפל.
יש הבזק של קסם על אחת הגבעות לצידך.
ולרגע אחד, לפני שאתה רואה אותו, אתה מרגיש משהו. כוח של אנשים - קוסמים - פולש לתוך הערבות. הרבה מהם.
מה אתה עושה?
 
ואשו+אומבר+רין (אין לי כוח לחיבור שמות מוזר, אז אני אקרא לנו "השלישייה")
רין מזנקת במורד הערוץ בעודה מסמנת לואשו ולבוא מאחוריה, היא מרימה את ידי ומשתמשת בטלה משלוש , טלפתיה (רחוק-רגש) טלקינזיס (רחוק-מגע) וטלסומה (רחוק-גוף) הראשון משדר לאומבר "זה קאגה! אנחנו צריכים ליצור מבנה קרבי, אל תתנגד למשיכה" השני מושך את אומבר באוויר עליה והשלישי מנפץ את האדמה סביב קאגה.
Meya
[dice:hnf53n]726832:0[/dice:hnf53n]

חוזים
נקודות 6/6
חוזים:
חוזה המסע: משלם בכוח שהייתי צריך בשביל הליכה לשם פעמיים בעוד מספר שעות
 
שלישיה
לא הבנתי מה קורה, ולמה אני הייתי צריך לקרוא את זה. אני מתעלם.

אומבר
אומבר שולף בזהירות את חרבו, וחושב לרגע לאן עליו ללכת - אל הקוסמים או אל הדבר האפל. לבסוף הוא מחליט שהדבר האפל עלול להיעלם בינתיים, ואומבר צועד לכיוון האופל, מוכן לכל סכנה.
 
אפילו לא התחלתי לעשות משהו מטורף, עוד מעט.
"פעמים רבות ראיתי חתול בלי חיוך, אך חיוך בלי חתול הוא הדבר הכי מוזר שראיתי בכל חיי."
in
"ל-מה שנעבור בש-ער? הבוס של-ך לא שכנע או-תי למות"
אומר גורן, ומחליק לעבר השני של החדר, מתחמק מהתקפות עתידיות של הננס,
"אתה ל-א יצרת אותי. אני לא מ-כאן".
גורן יורה על הננס, מנסה להסיח אותו, ולמקם את עצמו מאחורי השער והננס. אם הוא יצליח, זה יהיה מעניין. אם הננס יתקרב אליו... טוב, גם לזה יש לו תכנית.
meta
התקפה ותמרון
[dice:buqsjw]726868:0[/dice:buqsjw]
 
רישו+אומבר, או אומברין+ואשו, או וואמבר+רין
מתוך שיחים במרומי אחת הגבעות רצים לעבר אומבר שני אנשים. אחד מהם לא מוכר לך (ח'אן תיאור בבקשה) והשנייה מוכרת - זוהי רין, ולכן כנראה שהשני הוא ואשו.
רין עושה תנועות משונות אבל כלום לא קורה. נראה שהיא מכוונת קסם אחד רחוק מידי, ומנסה לעשות יותר מידי דברים בו זמנית.
אתם עומדים בפיתול בנחל, שככל הנראה בקצהו נמצא מישהו שחלקכם יודעים מי הוא וחלקכם לא.
מה אתם עושים?

ביגורן
אתה פותח את הדלת ורואה את הרובוט העצום מהקומה ממתחת, עם הפטיש והמחט, עולה לאיטו במדרגות לכיוונכם.
גורן מצליח לתמרן את עצמו למקום שהוא רצה, אבל ההתקפה שלו מפספסת. הננס נסוג קצת לאחור, מרים את הרובה שלו.
"גורן 3, ידידי, אני יצרתי אותך למטרה שבגללה אני אשמיד אותך. הוא הראה לי את האמת, הסביר לי איפה טעיתי," הוא אומר. "אסור לתת ליצירה להשתחרר."
OUT
לפעמים להיאבק בהסללה בא עם תוצאות לא נחמדות. ;)
 
ואר
הנער הוא בחור ארוך רגליים עם עור ירוק זית, שלבוש רק במכנסי עור, ונושא קשת ואלה ארוכה. כמה זאבים וכלב ציד אימתני למראה מקיפים אותו.
''אני אלך עם הכלבים ואארוב מאחוריו. סמני לי בשריקה מתי לתקוף'', מוסר ואשו בלאקוניות לרין ורץ חרישית משם. הוא והכלבים תופסים עמדות בטווח של כעשרה מטרים מקאגה, נגד כיוון הרוח, מתחבאים בעשב.
 
ואר
רין משדרת לאומבר "תעסיק אותו" ומשדרת לו תמונה מנקודת מבטה (מה שמושך את המיקום של קאגה) ומתרכזת ואשו שומע לשנייה שריקה במוחו לפני שקאגה מרגיש את רין פולשת למוחו, מחפשת אחר המידע על השתיים האחרים
[dice:61gzfcg9]726885:0[/dice:61gzfcg9]
 
ואר
''אווו!'', ואשו מיילל ומסתער בראש הלהקה שלו על קאגה. וואף מוביל את הזאבים, שמתקיפים את השד מכל הכיוונים, נושכים ולא מרפים, כשואשו מניף את האלה הארוכה שלו.

META
ואשו - 15
וואף - 20
זאבים - 14, 17, 16, 11, 18 (יש לי חמישה, כן?)
 
ביגורן
ביאורן משליך את החומצה על הרובוט, ואז יוצר שמן ושופך אותו על המדרגות כדי להאט את הרובוט.
חומצה [dice:hb7y]727046:4[/dice:hb7y]
שמן [dice:hb7y]727046:5[/dice:hb7y]
[dice]727046:0[/dice]
[dice]727046:1[/dice]
[dice]727046:2[/dice]
[dice]727046:3[/dice]
 
כעת, כשהשער נמצא בתווך בין גורן לבין הננס, גורן יכול לפעול כרצונו. הוא שמע את אגדות היצירה, ועל שני הכוחות שפועלים בעולם, והבין דבר מעניין - אם הננס דובר אמת, הוא נוצר על ידי היצירה, שהרי הכוח האחר, הצל, אמר לו להשמיד אותו. אבל זה לא נגמר בכך: הצל נוצר גם הוא מכוחות היצירה, ולכן היצירה עשויה להיות מסוגלת להשתמש בהם. והשער הזה, הניצב בינו לבין הטכנומאג האדיר הזה - יוצר מחונן לכל הדעות, על פי מה שככל הנראה יצר הוא בעצמו: יצירות ששימשו את גורן לשדרוג עצמי - לא מהווה סתם איזה טכנולוגיה מסוג S שמשמשת לטלפורטציה, אלא הרבה יותר מזה - ייתכן שהוא קשור ליצירה או לצל עצמם, ואם החישובים של גורן מדויקים, והשער אכן נמצא בדיוק במרכז אזור ההשמדה, הוא ככל הנראה אחראי לאותה ההשמדה, ונוצר באמצעות אנרגיית צללים עוצמתית, מלבד מה שיש לו כבר. בנוסף, הצל יכול רק לצוות ולעמוד מרחוק, למרות שיש לו יכולת השפעה מסוימת, כך שתודעתו של מי שמתעסק איתו לא נפגעת במיידית, אפילו אם מדובר בתודעה ביולוגית פשוטה כמו של הננסים שעבד איתם. לכן, בהבנה שהקרב אבוד בלי זה, גורן משתמש במוצא האחרון שלו, כאשר הוא מוגן מאחורי השער הזה, בלי שיוכל הננס לפגוע בו: הוא לוקח סוללה טעונה באנרגית צללים, ומכניס אותה אל בתי הסוללה. כעת גם אנרגית צללים זורמת בו, מחכה לרגע בו יפרוק אותה.
 
ביגורן
השער יחסית קרוב לקיר שמאחוריו, אבל גורן נכנס במעבר הצר שביניהם - ותוקע לתוכו סוללה הטעונה באנרגיית הצללים שהוא אסף ממקודם.
האנרגייה האפלה זורמת בתוך גורן, ממלאת אותו במאגר של אנרגיה מחודשת ומשופרת. האנרגיה החדשה זורמת בתוכו כאילו הוא נועד אליה - או שפשוט היא לא שונה בהרבה מאנרגיה רגילה - אבל הוא מרגיש חזק יותר. טוב יותר. הרסני יותר.
בצד השני של החדר, ביאורן שופך שמן וחומצה לעבר הרובוט. השמן החלקלק מתפזר לאורך המדרגות, אבל נראה שהרובוט לא מושפע ממנו במיוחד - כל צעד כבד שלו נאחץ בעוצמה במדרגות, ומרעיד אותן מעט. עם זאת, החומצה תוססת על לוח המתכת שבחזהו, ונראה שהיא המיסה לא מעט מהשריון שלו שם. הרובוט מתקדם לאיטו ועוד כמה צעדים הוא יגיע ללמעלה - יש לכם עוד תור אחד, אולי שניים בזכות השמן, עד שהוא יגיע אליכם.
הננס מחייך לרגע למראה גורן, ואז מבין שמצבו רע ורץ לאחור, משחרר יריה על המבנה שמחזיק את השער במקום - היא פוגעת בפיצוץ של אנרגייה, והמבנה מתחיל להעלות עשן. קליע אנרגייה נוסף פוגע בביאורן מאחור, משאיר כוויה כואבת על גבו שמשקשה עליו להתכופף.
"השער הזה הוא הדרך שלי להגיע אל האדון," הוא לוחש לעצמו, "אבל למנוע מהם להגיע לשם זה יותר חשוב. אסור לתת להם להצליח להגיע אליה."

או"ר
אתם מתקדמים, חלקיכם בהסתערות וחלקיכם מבולבלים, אל מעבר לפיתול.
אתם נכנסים לאזור שנראה כמו אגם מיובש, אזור בו הנחל מתרחב ונהיה עגול יותר סביבכם. בצד השני של האגם יש סכר עשוי צללים, ונראה שהוא עוצר את המים מלהציף את האגם הזה והנחל שבו הלכתם כעת.
במרכז האגם יושב קאגה, המוכר לחלקיכם - הוא לבוש שחורים, עם קרניים מוארכות מתפתלות סביב ראשו, אחת מידיו עשויה קריסטל שקוף ומחט מוארכת מוחזקת בכל אחת מידיו. הוא מביט בכם במבט מהורהר, וקם.
"קיוויתי לתפוס את בן השדים לבדו, אבל אני יכול להרוג את שלושתכם ביחד," הוא אומר ומנער את בגדי המתנקש שלו מאבק. "זה אמנם דרך לא יפה במיוחד, אבל דורשים ממני לבצע את העבודה כמו שצריך."
הוא מרים את ידו, הסכר נעלם - ומים מתחילים לגעוש לתוך האגם, מציפים אותו בגל גדול ומהיר שמתקדם לכיוונכם - ומאיים להטביע אתכם מאוד בקרוב.
OUT
אם זה לא היה ברור, היה לכם עוד הליכה עד לקאגה, ולכן את ההסתערות עם הכלבים אני ביטלתי (לאור זה שלא ידעת איך נראה שדה הקרב והיה לך עוד הליכה) ולרין אני נותן טיפה מידע.

רין
רובוט וננס, שנמצאים מאוד רחוק וככל הנראה כבר חוסלו.
 
אור
העניים של רין זוהרות בעודה עומדת מול הזרם הגואש "רוח הנחל גבירת האגם! תני לי הכוח לטהר את הטומאה המשתמשת בך!" במידה וזה לא מצליח היא משתמשת בכוח הטליקיניטי שלה כדי להרים ולהניח אותה ואת השאר מיחוץ לזרם.
חוזה (עם צריך) [dice:ajds]727161:0[/dice:ajds]
טלקיניזס (עם צריך) [dice:ajds]727161:1[/dice:ajds]
 
או"ר
שום דבר אפל לא משתמש במים - הם נחסמו על ידי סכר, וכעת הסכר נשבר.
רין לא מצליחה להרים את כולכם בזמן.
Out
הל, ח'אן - יש לכם תור אחד לפני שהמים מגיעים.
 
ביגורן
איך לכל הרוחות אני מאט את הרובוט הזה? זה ברור, מדליקים את השמן. מוזר, זה כמעט כאילו ישות אחרת מיקום מקביל חשבה על זה במשך 3 ימים ואז דחפה לי לתוך הראש את הפתרון.

ביאורן מדליק את השמן[dice:44hpp]727317:0[/dice:44hpp]

עריכה - אאוץ'
 
חזרה
Top