• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

הולבר
OUT
הכוונה במעקב היא התגנבות, זה מה שביקשת ממני לגלגל עד עכשיו עבור זה.

וכן, הולבר מתכוון לחלוף על פניהם בגלוי כמו שעשה במקרה של הגמדה. כלומר להעמיד פנים שיש לו סיבה לגיטימית להיות שם (אין תיאור אז לא יכול להיות יותר ספציפי). לדוגמא, אם יש כניסה צדדית לאחד הבתים בסמטה להעמיד פנים שהוא יוצא ממנה, להיראות מופתע כאילו הוא לא ציפה לפגוש שם אנשים ולהתנהג כאילו הוא לא רוצה שאנשים יזהו מי יצא משם. דוגמא הרבה יותר פשוטה זה להעמיד פנים שהגיע מהקצה השני של הסמטה ומשתמש בה בקיצור דרך.
 
וירדו
"שלום גם לך מר ----" וירדו מנסה לשמוע על אווירה רגועה למרות שהוא בפאניקה מוחלטת "ובכן, אני אדם עסוק. ואתה נראה לי כמו אדם שאפשר לדבר איתו. אז מה אתה רוצה ממני? אתה יכול לחסוך בהסברים על הגילדה, רובי סיפרה לי לא מעט בזמנו." בזמן שיורדו מקשקש עם הדרו, הוא מביט סביבו. מנסה למצוא סימן למיקום שלו, ובוחן כמה חזק קשרו את החבלים/ שלשלאות שבהם הוא קשור.
חקירה (מיקום) [dice:1s5p]726585:0[/dice:1s5p]
חקירה (חבלים/ שלשלאות) [dice:1s5p]726585:1[/dice:1s5p]
 
אאוליס
אתה יוצא לרחוב ומגיע אל 'עין הנמר' - מבנה פשוט, שהפרט המעניין היחידי בו הוא שלט בצבעים כתום ושחור עליו מצויירת עין חתולית. אתה מצלצל בפעמון, ולאחר מספר רגעים מופיע בדלת אדם מבוגר בחליפת משרת. "אתה מעוניין בשירותיו של אדון טרנץ', אדוני? אחרי, בבקשה." הוא אומר בטון כנוע ומכניס אותך אל המבנה. המבנה הפנימי הוא דירה יפייפיה, אפילו מלכותית, אשר מקושטת בציורים ושטיחים. החלל כאן אפלולי, ומואר קלות רק ממספר מנורות שמן מרצדות. המשרת מחווה בידו לשולחן עבודה גדול, עליו נשרפת לאיטה קטורת בקערה, מפיצה ריח נעים בחדר. בצידו השני של השולחןיושב גבר בשנות ה40 לחייו, לבוש בחליפה מחוייטת היטב וחובש מגבעת מעור. אפילו באפלוליות החדר אתה מצליח לראות שיש משהו בעיניים שלו... מין ניצוץ של הבנה, או ערמומיות.
המשרת מחווה לך להתיישב על כסא עור יפה, ואז מסתלק מהחדר. האדון טרנץ' מביט בך מספר רגעים, ואז מחייך חיוך מקסים, ואומר: "אז מה מביא בן מבניו של הנץ הנוסק לעסק הצנוע שלי?"

אוכל חינם
עיניו נפערות עוד יותר, והוא מתחיל להשתעל. "לא! לא, אתם... אתם מוכרחים... מוכרחים לברוח..." הוא צועק בקולי קולות, "מוכרחים... להסתתר..." ואתה מרגיש שהמנקה המסכן מאבד את הכרתו בידיך.
"מה קורה כאן?" הכהנת ממקודם ועוד מתלמד אחר רצים אל החדר כשהם שומעים את הצעקות. "לעזאזל, ילד, אמרתי לך לא להקשות עליו! אל תדאג, אנחנו נטפל בו - נמצא לו חדר במקדש." הם מרימים את חצי האורק חסר ההכרה וסוחבים אותו למקום אחר במקדש. לוקח לך רגע להתאושש מהבהלה, כשלפתע אתה שם לב שהבחור השאיר משהו בידך - טבעת לב הקי רין שלו.

הולבר
OUT
אין בעיה, הסמטה אכן דו כיוונית כך שזה יכול להראות כאילו הוא סתם יוצא משם.

IN
אתה יוצא מהסמטה ומתקדם לעבר הדמויות, ונעצר בפתאומיות כשאתה קולט מי הן - גם הן נעצרות, והראשונה כמעט מחליקה ומועדת. באור המרצד של מנורות הרחוב אתה רואה תחת הברדסים לא אחרים מאשר אחיך ואחותך הבכורים - אורת'וס ולית'יס.
"הולבר? מה... מה אתה עושה כאן בשעה כזאת?..." מגמגם אורת'וס כשהוא רואה אותך.

וירדו
"שמי לא משנה יותר מדי. רוב האנשים פשוט מכירים אותי בתור 'הסכין השחור'." הדרו מחייך באכזריות. "ואני רואה שאתה מעדיף להגיע ישר לעניין - כמה חבל. רובי שלנו עשתה את עבודתה נאמנה, ודיווחה לי שהחלטת לבגוד במטבע השחור. שעברת לצד של השומרים. לא ככה, רובי יקירתי?" רובי פשוט מהנהנת בשקט, לא מורידה את עיניה ממך. "ספר לי, וירדו סמית'סון, למה? למה לעבוד לצד החוק, אותו חוק שפגע בך במשך כל ילדותך - לאנשים שהתעלמו ממך, שבעטו בך וצחקו? למה לא לקחת מהם מה ששייך לך, למה לא לחיות את החיים האמיתיים באמת?" הסכין שואל אותך בסקרנות.
בנוגע למיקומך, אתה מצליח להרגיש רעידות ותזוזות קלות ברצפה - ייתכן כי אתה נמצא על ספינה? החבלים בהם אתה קשור מאוד עמידים, אתה לא מצליח למצוא דרך אפקטיבית להשתחרר מהם.

טאלין
"בוודאי, אני לא רואה סיבה שלא." עונה ריינאר, "רק השתדל שלא לחשוף מידע רגיש מדי."
 
וירדו
"ובכן, הרוחב היה פרא. מכיוון שכל אחד היה צריך לדאוג למקור האוכל והחיים של עצמו- רק החזק ביותר היה שורד וחי. אבל אנחנו חיים בתרבות, ובתרבות אנשים כבר לא חושבים עם צרכים חייתיים כל כך- כולם חכמים. מי יכול להבטיח לך ששני מהסגנים שלך לא שוכרים ברגע זה מכשף כדי יפוצץ ויטביע את הספינה כדי שהם ישתלטו על הקבוצה הקטנה שלך?
אתה לא חי את החיים האמתיים שלך באמת. כל ארוחת תענוגות שלך מלווה בחשד לרעל, כל בעל ברית הוא מתנקש בתחפושת. הצד שלי צריך לפחד רק מהאויבים שלו, אתה צריך לבדוק שלא תוקעים לך סכין בגב. תזכור את המילים שלי כשהאדם שבודק אם האוכל שלך מורעל למעשה שיקר לך, כשאיש הנשק שלך ימלכד את האקדח שלך כך שהוא יתפוצץ או כשחברתנו המשותפת רובי תתקע לך סייף בתוך כלוב הצלעות. לסלוח לשומרים המושחתים שבעטו בי הוא מחיר פעוט לקיומם של חברים שאתה יכול לסמוך עליהם." מסביר וירדו לאלף האפל "אבל משום מה, למרות שלא יהיה לי קשה להמשיך להסביר את היתרונות הרבים- וזה עוד לפני שהגעתי לעינוי הגהינום האינסופי שעוד תחווה בעוד כמה מאות שנים. יש לי תחושה שזה לא הדבר שמאוד מעניין אותך באמת, בבקשה. למעשה זה לא מה שמעניין אותי במיוחד. אותי מעניין בעיקר מלחמה גדולה בין שני ארגוני פשע, שלידם אתם נראים חמודים. ושמסתכלים על זה- נראה שלכם יש ב ד י ו ק
את היכולת והסיבה לעורר את המהומה הזאת. רוצה לשתף?"
 
הולבר
משפחה זו משפחה וכמה שזה מחשיד למצוא אותם כפי שהוא מצא אותם הולבר עדיין סומך על האחים שלו ואם הם בצרות הוא יעשה כל דבר כדי לעזור להם. לכן אין לו בעיה לומר להם את האמת ולשמוע מהם מה קורה. "אני, או ליתר דיוק בעיקר נאגה, עקבנו אחרי הזוג קאסאלאנטר אחרי שפגשנו אותם ב'ירוראל הרוקדת' ושמענו משהו מוזר. מה אתם עושים פה ומה בדיוק זימנתם שם?" הולבר מחווה בראשו לעבר בית האחוזה כשהוא שואל את אחיו ואחותו ישירות כבזמן הזה נאגה ממשיכה את המעקב אחרי הזוג שפנה ימינה.
 
IN
אאוליס לחלוטין מופתע מאיך שהאיש קורא לו. ידע כזה הוא סימן שהאיש מבין, מה שגורם לאאוליס לחשוש שאולי הוא יהיה יקר מידי. אבל אולי אאוליס יוכל לעשות עימו עסקת חליפין.

"כבר לא אחד מהם, לצערי" הוא מתקן את האמירה של האיש, אבל הכאב לא מצליח להיעלם מקולו "ואני פה בעניין אחר. הזאבה שלי והגור שלה, את שניהם מצאתי פצועים ביער עם סימן מוזר וזהה על שניהם, נראה כמו סימן מאגי כולשהו. לראשונה גיליתי מסמך עם הסמל הזה, ואני צריך לגלות למי הוא שייך" הוא חותך ישר אל העניין, מתיישב.

"אני גר ממש קרוב לכאן, בטברנה שבדיוק נפתחה. העניין הזה חשוב לי, ואני מוכן גם לשלם: אם בכסף, או בטובה כולשהי שתנצל את הקרבה שלנו בעיר או את יכולותיי כצייד. אני בטוח שנוכל למצוא דרך שאני אחזיר לך על לעזור לי בגילוי המידע מהמסמכים הללו" הוא אומר ומניח את המסמכים על השולחן.
IN
טאלין לא מוצא את אאוליס ברחבי האחוזה, אבל רגע לפני שהוא מוותר על החיפוש, הזאבה הענקית של אאוליס עומדת למולו. היא לא ראית חביבה, הצלקות שלה בולטות והסימן המוזר שעל גבה מוסתר רק חלקית בידי הפרווה שלה. היא מסתכלת עליך, ואתה רואה מעין הבנה בה שאתה מחפש את הבעלים שלה. או שאולי זה הדמיון בגזע בינך לבין אאוליס שעוצר אותה מלזנק ולטרוף איתך.

כך או כך, נראה שהזאבה לגמרי מוכנה 'לשמוע' אותך, ואולי היא יכולה להוביל אותך לאאוליס- או להתלוות אליך בעצמה.
 
טאלין והרה
טאלין לא הולך לבזבז זמן על לנחש האם הזאבה מבינה אותו, הוא חיפש את האדון שלה, והוא לא מוכן למשחקים טיפשיים כאלה. אם אאולאיס בוחר לא להיות בפונדק ולא להיות זמין, אז שאאוליס יעשה כרצנו. טאלין לא יבזבז עליו זמן יותר.

הוא יוצא לבדו למשימה.
 
אוכל חינם

אתה רץ חזרה לחצר ומוצא את טאינה מורידה לאט את חליפת השריון שלה. "מה יש? חשבתי שאמרתי לך לחכות לערב..." היא לוחשת לך, מסמלת לך להפסיק להרעיש.

וירדו
אתה שם לב שרובי מביטה בך בהפתעה גמורה, אך הסכין עדיין מחייך חיוך נעים, לא משנה את מבטו. "אתה ילד נבון, סמית'סון. לא אשקר לך - אנחנו מרוויחים הרבה מהמלחמה המתחוללת ברחובות, אבל לא אנחנו התחלנו אותה. רק לולת' יודעת מי התחיל את המהומות, אך אני יודע מה המטרה שלהן. אתה מבין, סמית'סון, תמיד הייתי... אופרטוניסט. כשהאלים נותנים לי הזדמנות להתעשר מבלי להתאמץ בכלל, מה יש לי לעשות מעבר ללחוץ את ידם ולומר תודה רבה? כל מה שעלי לעשות הוא לשמור על נטרליות מזוייפת בחודשים הקרובים, להרוויח משתי הכנופיות ממחירות נשק ושירותי התנקשות שאני מספק, ולבסוף ,אחרי שהשתיים תשמידנה זו את זו, אמצא לי את דרכי אל אוצר מי מצולות. תוכנית פשוטה, לא?" הדרו מגחך. "וזאת בדיוק הבעיה. אני לא טיפש - תוכניות כל כך פשוטות נוטות להתחרבש בדרך. תמיד יש עיכובים. אדם חכם צריך לדעת לנטרל את המלכודות לפני שהוא מסתער אל תוך המבוך. ורובי שלנו מספרת לי שאתה עלול להיות מלכודת בדרכי. אני מבין שאתה אוסף מידע אודות סוכנים של הסכין השחור? אפשר לשאול לאיזו מטרה?" הוא מרים גבה.

הולבר
אורת'וס מתחיל לגמגם משהו, אבל לית'יס עוצרת אותו. "הולבר, יקירי, אני לא יודעת מה ראית ומה לא, אבל לטובתך, אתה מוכרח להפסיק לשחק את משחק הריגול הזה. לטובתך, אתה מוכרח לשכוח שהיית פה היום ולהמשיך הלאה בחייך. אתה מוכרח להאמין לי - כל מה שאנחנו עושים, זה אך ורק עבור טובת המשפחה. אל תחשוב על הפרטים - אם תדע יותר, חייך עלולים להיות בסכנה." היא אומרת בקול רועד. "רוץ הביתה, הולבר. השיחה הזאת הסתיימה." אורת'וס לוחש.

אאוליס
טרנץ' לוקח ממך את המסמכים, מדפדף בהם כמה רגעים. "כמה מוזר... את המסמכים הללו איבדתי לפני... זמן רב. אפשר לשאול איפה מצאת אותם?"
הוא מסתכל על הסימן המאגי המוזר ומחייך. "תראה, אדון 'לא-אחד-מהם', הלקוחות שלי הם הדבר החשוב ביותר עבורי, ואני לא נוטה להסגיר את הזהות שלהם - אחת הסיבות שלקוחותי יודעים לסמוך עלי היא שאני שומר על אנונימיות. עם זאת, אתה מבקש ממני עזרה בחקירה, ומי אני כחוקר פרטי שאסרב לבקשה שכזאת." הוא מחייך חיוך אכזרי. "אשבור את המנהג שלי הפעם ואספר לך של מי החותם הזה - תמורת המחיר המתאים כמובן. הצעת שאנצל את יכולותיך כצייד, ואכן יש לי טובה קטנה לבקש ממך."
הוא מחטט מעט באחת המגירות ומוציא משם מעין ספר מוזר הרשום על ניירות גדולים - שמעת שאנשי העיר קוראים לזה 'עיתון'. הוא מראה לך את העמוד הראשי, ובכתב גדול ומודגש כתובה כותרת - 'וינסנט טרנץ' - חוקר מהימן או רמאי דגול?'. "גאקסלי ראדרבאסט הוא שמה של הכתבת הראשית בעיתון מקומי בשם 'רכילון מי-מצולות'. כבר כמה שנים שהאישה הזאת צדה אותי, מפיצה שקרים בעיתון שלה.היא החליטה שהיא עיתונאית חוקרת, שתלחם למען האמת והצדק. מאז הייתה צעירה היא מתגאה בכך שחושפת לקהל הרחב קונספירציות ושקרים בחברה הגבוהה בעיר.. משום מה יש לה וונדטה כנגדי, והיא לא מפסיקה לרגל אחרי ולדחוף את האף לעניינים שלא שלה. בכנות, אם המצב ימשיך אני חושש שהיא פשוט תהרוס לי את העסקים..." הוא אומר בעצבנות, כמעט נוהם. "אבל אם אתה אכן צייד מיומן, יש לי הזדמנות מצויינת כאן. אני רוצה שתשתיק את ראדרבאסט. בכל דרך שאתה מוצא לנכון. אני לא צריך להזכיר לך שהרחובות מלאים בגופות כרגע - אף אחד לא ירים גבה אם עוד גופה אחת תמצא, או תעלם בנסיבות לא ידועות." טרנץ' מחייך. "כמובן, אם מתחשק לך לשחק אותה אביר על סוס לבן, לא אכפת לי אם היא תחיה או לא - העיקר שתמצא דרך להשתיק אותה, אחת ולתמיד."

טאלין
אתה הולך ברחובות לכיוון פונדק 'פלזאון הכסיל'. בדרך, אתה עובר ליד זירת פשע - אנשי המשמר מנסים להרחיק מספר אנשים מבוהלים וסקרנים מהאזור, ואתה שם לב שבחורה צעירה, שראית בעבר מוכרת פירות בשוק, שוכבת מתה על הרצפה, קליע של רובה קשת תקוע בחזהה. נראה שהקרבות במלחמת הכנופיות מתחילים לפגוע גם באזרחים חפים מפשע.
אתה מגיע לפונדק - מבנה עץ פשוט עם חלל פנימי חמים וביתי. רק מעט אנשים נמצאים כאן בשעות הבוקר, אוכלים דייסה או לחם עם גבינה, ולכן אתה מוצא את הגברת סוליזף בקלות. היא אישה זקנה בעלת שיער לבן ארוך ופנים מקומטות, לבושה בשמלה פשוטה. היא יושבת כרגע באחד השולחנות, אוחזת בספל עם משקה חם כלשהו, ידיה רועדות ופניה קפואות.
 
טאלין
OUT
היה לי זמן לקפוץ לקנות את המשאבים של הטקס יציר סוד? רוצה לדעת אם להוריד את המ"ז או לא.
IN
טאלין מתיישב לצד הגברת בשקט, הוא מניח את סיכת ההרפרים שלו על השולחן, "שמעתי שאת צריכה עזרה." הוא אומר.
 
וירדו
"ובכן, אנחנו בצדדים שונים של לוח המשחק. אם אתה תוכל לשלוט באוצר מי מצולות, הכוח שלך ישלוט בכל העיר- והצד שלי יפסיד. לא צריך להיות גאון כדי להבין את זה.
אבל רגע, נראה שהשקעת לא מעט מאמץ בחטיפה שלי- וכל זה רק בשביל לשאול אותי מה המניע שלי ומה הסיבה שאני אאסוף מידע עליך, מה אתה באמת רוצה ממני- ובבקשה דלג על עוד שאלות שאתה יכול לענות עליהן לבד, גם ככה לא מאוד נוח לי פה."
 
IN
אאוליס לוקח את המסמכים מעל פני השולחן, מבהיר לטרנץ' שהוא עדיין רוצה לשמור על האפשרויות שלו פתוחות. ההבעה שלו לא משתנה בהרבה, ולרגע החוקר הפרטי מתקשה לקרוא את תגובתו. האם הוא מרוצה מהעניין או כועס על עצם הבקשה לצוד אדם חף מפשע?

"אדבר איתך כשאסיים" אומר אאוליס לאחר רגע ארוך, מהנהן בהסכמה לעסקה, ועוזב את המבנה.
 
אוכל חינם
אתה מנופף בטבעת בהתרגשות, ולפני שטאינה מספיקה להגיב, אתם שמים לב שהחלק העליון של הטבעת נפתח. מחלל בפנים הטבעת יוצאת ונופלת על הרצפה אבן קריסטל קטנה כחולה, חצי שקופה.

טאלין
OUT
אין בעיה, נניח שהשלמת את הטקס. אתה יכול להוריד את הזהב

IN
הזקנה מביטה בסיכת ההרפרים, ואז בך, עיניה נוצצות. "הו, מאסטר הרפר, תודה לאלים שהגעת! ידעתי שאפשר לסמוך על ראמאלייה, האלים יברכו אותה! אתה מוכרח לעזור לי..." היא מניחה את הספל שלה ומתחילה להסביר לך מה קרה בתנועות ידיים מוגזמות. "אתמול בערב ישבתי בסלון ביתי, כפי שאני עושה כל ערב, אתה מבין, כשלפתע שמעתי את החתולה שלי, פיליפה, מייללת בפחד! קמתי לראות מה הבהיל אותה, ובאותו הרגע ראיתי אותה טסה במורד המדרגות, אל תוך חנות הספרים שלי, ואחריה רדפה מפלצת, מפלצת נוראית! כמו... כמו כדור, עם המון עיניים! הצלחתי לנעול את הדלת לחנות כדי שהמפלצת לא תברח, אבל פיליפה נשארה נעולה שם ביחד איתה כל הלילה... הו, פיליפה שלי... אנא, מאסטר הרפר, אתה מוכרח לעזור לי, אתה מוכרח להרוג את המפלצת הזאת!" היא מתחננת בעיניים עצובות.

הולבר
לית'יס נושמת נשימה עמוקה. "לא, הולבר. אנחנו בטוחים. אין לך מה לדאוג. אני מבקשת שתשכח מהאירוע הזה כעת." היא מביטה בך בעיניים קפואות.

וירדו
הסכין צוחק בלבביות. "נו, נו! לילד יש ביצים! אני בטוח ששיגעת את כל הבנות במטבע השחור. לא ככה, רובי?" הלחיים של רובי נעשות עוד יותר אדומות ממה שהן בדרך כלל.
"נו טוב, אגש ישר לעניין. הבאתי אותך לכאן כדי קודם כל להבין אם באמת נפלת בשבי של החוק. לראות אם אתה בכנות ובתמים מאמין שאתה נמצא בצד הצודק עבורך. מה שאמרת קודם, על לפחד שיתקעו לך סכין בגב - אני חושב שאיפשהו עמוק בתוכך, אתה יודע שמפחיד יותר להיות איש משמר מאשר להיות חבר אצלנו. הסכין השחור הם משפחה, סמית'סון. אנחנו רוצים כוח כדי לתקן את העוולות שנעשו לנו. אנחנו רוצים עושר כדי לחוות את מה שאף פעם לא היה לנו. אתה, יותר מכולם, צריך להבין את זה. ואני מאמין שאתה עוד מסוגל להבין את זה. לכן, הסיבה האמיתית שהבאתי אותך לכאן היא בשביל להציע לך עבודה." הוא מחייך. "אני מציע לך לחזור לסכין השחור. אל תדאג - לא אבקש ממך להרוג אף אחד... לפחות לא בהתחלה. אתה תשלים משימות עבורי, תספק לי מידע בזכות הקשרים שלך במשמר. בתמורה, אני אדאג להפוך אותך לאדם עשיר. לאדם עם משפחה. אתה לא תהיה בודד יותר." ברגע שהוא מסיים את הנאום שלו, רובי מתרעמת- "אתה צוחק עלי?! אתה מציע לו עבודה? אתה מבין שברגע שהוא יצא מכאן הוא פשוט ילשין עלינו למשמר, נכון?" הסכין מחייך ואומר "הירגעי, יקירתי. אני בטוח שוירדו שלנו לא היה עושה דבר כזה... הוא לא היה רוצה שה... מסבאה הקטנה שלו תשרף ליסוד, שכל החברים החדשים שלו ימצאו את מותם באופן בלתי צפוי... נכון, וירדו?"

אאוליס
"אני מחכה לכך בקוצר רוח." טרנץ' מחייך, ומוחא בכפיו. המשרת המבוגר חוזר אליכם ומוביל אותך אל דלת היציאה.
עננים אפורים מכסים את השמיים וגשם קל ניתז עליך. לאן פניך מועדות כעת?
 
טאלין
"בשמחה יקרתי." עונה טאלין, משתדל שיהיה חיוך על פניו, "תוכלי להוביל אותי לשם?" הוא שואל אוותה," ובדרכך לספר לי שוב את האירוע? אני רוצה לדעת האם אני מכיר את המפלצת הזו." שואל טאלין, מנסה להיזכר.
OUT
איפשהו זה נשמע לי דומה ליצור שהיה בביוב ושמר על הכניסה, אבל אולי זה רק הזיכרון הלא טוב שלי. בכל מקרה מגלגל מאגיה בשביל לזהות מה זה.

בכל מקרה במידה טאלין יטיל שריון מאגי לפני שהוא יכנס לשם, אז רק במידה והתגובה הבאה כבר מביאה אותי לתוך החנות, אני מציין שאני מטיל לפני כן את הלחש.
META
10+5=15 סה"כ
 
חזרה
Top