• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ משחק (5/5) נסגר

ח'אן
"אני פשוט חשבתי שאולי רק אולי יכולה להיות דרך אחרת. אולי לפני שפנינו לרצח ולמלחמה היינו צריכים לבדוק קודם שכל שאר האפשרויות להפיכה הן לא אפשריות. אני פשוט מרגיש כל כך נורא בשבילה ובשביל כל שאר הילדים שאת הוריהם אני אצטרך להרוג." נייף משיב לו בפנים עצובות.
OUT
סתם כי בא לי לדעת: אתה מתכנן שניפגש מתישהו (השחקנים)?
 
ח'אן
"אין לי עניין בלהחזיק כוהנת ניקס מטונפת" אלכסנדרה אומרת בעצבנות ויורקת על הרצפה, מקווה שלשון הכסף שפיתחה בימיה ברחוב לא תאכזב אותה. "היא כאן רק כדי להבהיר לכן, צבועיות, שלא כדאי לתקוף אותי. תנו לי לעבור בשלום ואתן מוזמנות לקבל אותה בחזרה." מיד לאחר מכן אלכסנדרה משנה נושא - טריק ישן ואפקטיבי עבור הסתרת שקר, אך גם ייתכן שלצבועות יש מידע שיעניין אותה. "תגידי לי, אתן ראיתן בג'ונגל הזה אדם, לבן כמוני? צעיר, שיער חום? הוא כלב של הקיסרות שאני צדה - כדאי לך לשתף אותי במידע, כי על פי מה ששמעתי הוא סייר של הקיסר שנשלח לבדוק האם שבטי הג'ונגלים ראויים לכיבוש." היא ממשיכה לבלף ללא הפסקה
 
הם בדקו סיבות קסומות, נכון? אש שלא נכבית במים יכולה בהחלט להיות אש דרקונים למשל.
אתיאס מחפש שאריות של קסם או של תהליך אלכימי שאפשר לקשר לשריפת הספינה, ואת שאריות גופותיהם של נוסעי הספינה, עוד לפני שהגיע אל הנערה.
"הנערה הזו, היא לא משלנו. קחו אותה למרפאה וטפלו בה תמשיכו לחפש כל רמז למשהו חשוד." פוקד אתיאס על המלחים. הוא מלווה אותה למרפאה, ודואג להציב שמירה כבדה על המרפאה.
לפני שהנערה מתעוררת, הוא פוצע אותה ומגיר כמה טיפות דם בצנצנת, ומניח שאריות משערה וציפורניה בצנצנת אחרת.
out
איפה הספינה נשרפה? בנמל או בהפלגה?
 
אביעד
OUT
הפלגה, לא רחוק מספינה אחרת.

IN
הבדיקות מראות שהספינה לא נשרפה בחומר אלכימי, אלא במה שנראה כמו קסם מסוג מוזר. אתיאס שקוע בבדיקות, כשלפתע נער סיפון בהול מזעיק אותו - השבויה התעוררה.
הוא מוביל את אתיאס לתא מואר, שבו שוכבת על מזרן נערה מכוסת שמיכה. למרות השריפה שעברה אין עליה רמז לכוויה, אבל ריח עשן קלוש עדיין עולה ממנה. אין לה שיער או ריסים, ופניה נראות ממוצעות למדי, רזות. היא נראית מטושטשת משהו, נשענת על קיר החדר. קערת מרק חצי ריקה נמצאת לצדה. ''מי... מי אתם?'', היא שואלת בטשטוש. ''איפה אני?''.
ליזי
''מה זה עניינך?'', הצבועה נראת מעורערת משהו. מנהיגתה הכמעט אלוהית נלקחה ממנה ועכשיו נמצאת מולה מסוממת. ''סיירת אחת ראתה, היא סיירה עם חברה שלה והבחינה בבחור כזה, הוא הרג את חברתה ונמלט. תעברי באדמות שלנו, כלבה... ואל תחזרי, ושחררי את המנהיגה הדגולה...''
אלישע
סינדר נאחזת בקסם...
ומוצא את עצמה צפה במי מלח עמוקים וחסרי תחתית, כשהרחק בנוף היא רואה יערות עמומים. למזלה, במהרה היא רואה מולה את להבה, והיא מטפסת מהמים המלוחים אל האוכף שעליה. היא מכוסה כולה במי מלח, אבל היא תתגבר על כך. בגדיה מתייבשים במהירות וקיטור עולה מהם.

אין לה מושג איפה היא. שרידים שרופים צפים בקרבת מקום.
ALZ
''מלחמה לעולם אינה נעימה, אבל לפעמים היא הכרחית'', מסכים פטר בעצב.

OUT
להריץ לאנשהו? לאן?
 
אביעד
היא מדברת בשפה עם מבטא מוזר. ''מה זו השפה הזו שאני מדברת... אוכל... איפה אני? אני באזור איי הצב? סינדר קרובה?...'', היא ממלמלת משפטים מוזרים. האם היא חולת נפש?
 
כיף לחזור
ח'אן
OUT
אפשרי שיעברו כמה ימים?
IN
לאחר כמה ימים משעמממים. מחשבה שלא עלתה לו מאז שהצטרף למרד. "מה קרה להורים שלי" הוא חושב לעצמו "אולי הרגו אותם בגלל הפשעים שלי". נייף הולך לוסרדם (ברור לי שזה לא יהיה מאוד קצר) מסתובב בשכונות העוני. מנסה לחפש שם מידע על "ההורים של חייל העל העורק" או משהו אחר ישמע לו אולי כמו ההורים שלו.
[dice:eek:ojt]726825:0[/dice:eek:ojt]
 
ח'אן
"כן, כן. יום טוב שיהיה לך." אלכסנדרה קוטעת אותה במחוות יד שהיא מעתיקה מנשות האצולה בעיר, משתדלת לא לצחוק, ומורה לאנשיה להתקדם. בדרך, היא מוסרת לקזאלאתאת' ייתכן כי הצבועיות יהוו בעיה בהמשך, כשיבינו שאני לא מתכוונת לשחרר את מנהיגתן. אני רק מקווה שהן לא יקשו עלינו במלחמה נגד הקיסרות...
OUT
מצדי אפשר להריץ
 
out
מה זה מדברת בשפה עם מבטא מוזר? אתיאס מבין מה היא אומרת, לא?
in
איי הצב...
"זה בסדר, אנחנו כאן בשבילך - את צריכה עוד משהו? עכשיו את צריכה להחלים, אחר כך כבר נטפל בשאר."
ומי זו סינדר ואיך אני מביא את הנערה אליה?
 
אלישע
OUT
התבלבלתי בשם, שלהבת.

IN
שלהבת מזנקת מעלה, מגביהה עוף. סינדר לא מזהה את האזור בו היא נמצאת כלל. היבשה מתמשכת ומתמשכת עד אין סוף, כאילו מדובר באי עצום, והיא מכוסה יערות ויש בה הרבה אגמים ונהרות. לפתע, סינדר מבחינה בעיר חוף גדולה לא רחוק משם, מוקפת חומות ומלאה בתים, ושספינות עץ גדולות רבות עוגנות בנמל שלה.
אביעד
אתיאס פונה לחדרו כדי לחשוב על הנושא, אך לפתע נער סיפון מתפרץ לחדרו, חיוור. ''א-א-א-אדוני... יש... ראו... למעלה... ד-ד-דרק... דרק...'', כתם מתפשט בחזית מכנסיו. ''דרקון, אדוני, מתקרב לעיר, אומרים'', הוא לוחש, וקורס על ישבנו, מתנשף בחרדה.
ליזי
המחנה ממשיך להתקדם, רומס את הג'ונגל כמו עדר פילים. קבוצות קטנות מצטרפות אליו בדרך - עשרה, עשרים, מאה איש בכל אחת, פירורי שבטים, שרידי כפרים, מה שנשאר אחרי שכת ניקס החריבה את בתיהם. פה ושם רואים כפרים הרוסים, בקתות ממוטטות, שרידים שיעלמו תוך שנתיים או שלוש עם פגיעת איתני הטבע. לבסוף המחנה מגיע עד לחופיו של אגם גדול. כמה ימים אחר כך, מגיעה משלחת חמושה של נשות צבועה - מאה לוחמות מקועקעות, חמושות בקשתות וחניתות, מלוות בצבועים אימתניים למראה. מנהיגת המשלחת היא אותה האישה שדיברה עם אלכסנדרה בחציית הנהר. ''נתנו לך לעבור בשטחינו. החזירי לנו את המנהיגה הדגולה!'', היא תובעת, ניגשת אל אלכסנדרה.
ALZ
OUT
אני לא חושב שנייף יכול לעזוב על דעת עצמו... בכל זאת, צבא.
חוץ מזה סביר שנייף בקושי זוכר את ההורים שלו ושהם לא יכירו אותו. סביר להניח שהם קיבלו תשלום יפה תמורת המסירה שלו - עניים מוכנים לדברים כאלו.
 
ח'אן
סינדר מתנשמת "בשם הקיסר אנחנו באדמות האויב!" היא אומרת סורקת את המקום ומצמצמת עיניים "ראינו שרידי ספינה במקום שאחותי התעתקה עליו, אם היא לא בקרקעית האוקיינוס סביר להניח שהיא בעיר... תנחיתי אותנו ואני אמשיך ברגל" היא מורה לשלהבת לנחות ולהסתתר בקרבת מקום ולאחר מכאן מתחילה לצעוד בזהירות לכיוון העיר דרך מחסה העצים, מכוונת להיכנס ישירות למזח בלי לעבור בעיר במידה וזה אפשרי.
 
"דרקון, מה? אבל השר עוד רחוק... מעניין." מהרהר אתיאס בקול. "מה הצפי להגעת הדרקון?" הוא שואל את הנער, "מאיזה כיוון הוא מתקרב?"
כך או כך, צריך לטפל בדרקון הזה, וזה מה שייעשה. אתיאס רץ לכנס את הפיראטים החזקים והאמיצים ביותר שלו
"אחיי, עכשיו זו ההזדמנות שלנו לבצע את מעלל הגבורה שיסופר עליו שנים רבות! דרקון הופיע בשמיים, ועלינו להיערך לקרב מולו. הורידו את הבליסטראות והתותחים ליבשה, עלינו לכוון לעיני הדרקון ולחריצים שבין הקשקשים, אם הבהמה הפראית תחליט לתקוף את העיירה! נפזר אותן על שטח נרחב, כך שנוכל לפגוע בדרקון מכל זווית בה יבוא, אבל הוא לא יוכל לרכז את האש עלינו! הלחימה בדרקון עשויה להפחיד אנשים, אבל אנחנו לוחמי דרקונים! אומנו להביס לא דרקון אחד ולא שניים, אלא את שר הדרקונים עצמו! בנוסף, הכנתי את תמצית האומץ נגד פחד הדרקונים המשתק - לפני שיתקרב הדרקון שתו אותה, היא תעזור לכם לשמור על צלילות המחשבה, ולהתגבר על הפחד!" אתיאס פותח את החבית הגדולה המלאה בנוזל מר המצויה במרכז החדר, והנער המשרת מוזג ממנו למימיות הלוחמים - אמנם אין למי הצנון שום סגולת אומץ, אבל כשהלוחמים לא יודעים את זה, הם מתמלאים באומץ רק מעצם המחשבה.
אתיאס מצווה להציב שמירה על בית החולים, בזמן שממקם את הבלסיטרא שלו על גג מרוחק קמעא. ליבו אומר לו שהיא תידרש.
 
ח'אן
"כבר אמרתי לך בעבר - אשחרר אותה ברגע שאחצה ואגיע לקיסרות. מה זה משנה אם יצאתי מהשטחים שלכן? אתן עדיין מסוגלות להתקיף אותי כאן ברגע שאשחרר אותה" אלכסנדרה עונה בעצבנות, בעודה מנסה לחשוב מה תעשה אם הצבועה לא תוותר הפעם
 
ליזי
''את הבטחת לנו שתשחררי את המנהיגה... כוחן של הצבועיות רב מאוד, אל תשחקי איתנו משחקים, צפונית חיוורת'', אומרת השליחה.
ייתכן שהיא משקרת כשהיא מדברת על כוחה הצבאי, מעירה קזאלאתאת'.
אביעד
הלוחמים מתארגנים בעמדות, חבית מי האומץ מתרוקנת לחלוטין, והבליסטרות דרוכות... אבל אין דרקון באוויר. אין ספק שהנער דיבר אמת, הוא לא שיקר ולא בילף, פניו הראו הכל - פניו והכתם בחזית מכנסיו. אז מה קרה?... ואיפה הדרקון עכשיו?...
ALZ
ג'אק מקבל את נייף עם כוסית יין. ''הרווחת את זה ביושר, נייף. כל הכבוד על שחיסלת את הקצין הארור'', הוא טופח על שכמו. ''המשימה הבאה שלך - להרעיל את הבאר של המחנה הצבאי שנמצא כאן'', הוא מצביע על נקודה במפה. ''נאסף שם צבא גדול שיסכן את עתיד המרד. חסל אותם''.
אלישע
OUT
המזח בתוך העיר...

IN
קשה לומר שנערה מושכת בבגדים צמודים הרבה יותר מדי, עם עיניים זהובות ועלים בשיער, לא מושכת תשומת לב. אנשים מביטים בה בדרך, שורקים, צועקים עליה מילים שלא נשמעות יפות כל כך, או מסיטים מבט בחלחלה. בשער העיר, שלושה שומרים עוצרים אותה. הם לא נראים עבדים, והם חמושים במין גרזני מוט מוזרים. אחד מהם שואל אותה משהו באותה השפה הזרה, וקשה לומר שסינדר מבינה משהו.
 
ח'אן
סינדר הולכת משם וניצבת בפינה בה תוכל לפתות את אחד מהאנשים למקום שקט שם היא הורגת אותו (על ידי הזרמת אש הפרת פיתומי כאשר יד את ההפעולה הגסה שמזכירה נשיקה וכך לא פוגעת בציוד) ולוקחת את הציוד שלו. היא ממתינה ללילה ומשתמשת בהתעתקות אש כדי להיכנס ואז מוצאת פינה בטוחה להטיל לחש קישור באמצעות הכבילה הקודמת שלה כדי לאתר את הלהבה הפנימית של אחותה ולהתקדם עליה.
Out
אני לא יודע כמה גילגולים אתה רוצה אז גילגלתי שלושה פעמים
[dice:dj0oj6tg]727106:3[/dice:dj0oj6tg]
[dice:dj0oj6tg]727106:4[/dice:dj0oj6tg]
[dice:dj0oj6tg]727106:5[/dice:dj0oj6tg]


נערך
[dice]727106:0[/dice]
[dice]727106:1[/dice]
[dice]727106:2[/dice]
 
ח'אן
אלכסנדרה מגחכת, "את אל תשחקי איתי משחקים, צבועה, הרי ידוע לכולם שהכוח הצבאי שלכן לא מרשים במיוחד, פי כמה וכמה בלי המנהיגה שלכן. ראינו את ההריסות של הכפרים שהחרבתן, בוודאי איבדתן לוחמות רבות בקרבות הללו, לעומת זאת הצבא שלי רענן וגדול... ומלא בשבטיים המוכנים להקריב את חייהם כדי לנקום באלו שהרסו את בתיהם." היא אומרת בטון מאיים "את לא במצב לתת לי דרישות ואת יודעת את זה. אם אתן רוצות לראות את המנהיגה שלכן בחיים, תסתלקו מכאן מיד, או שאשלח את כולכן לניקס."
 
ח'אן
OUT
הוא מביא לי את הרעל שאיתו אני צריך להרעיל?
IN
"תודה רבה" נייף אומר לו בעודו מנסה להסתיר כל סימן לכך שרק לפני כמה דקות הוא חשב על להפסיק לבצע משימות בשביל המרד. הוא לוגם פעם אחת מהיין וממשיך "אצא לשם מחר".
OUT שוב
אם אפשר להריץ עד שנייף מגיע למחנה הצבאי (מהכיוון של בית הרקפות ולא מהכיוון של הכפר)./spoiler]
 
אין דרקון? הוא גדול מכדי להתרחק או לנחות בלי שיראו את זה...
אתיאס מורה לחייליו להמשיך לשמור בעמדות, מוכנים ליירט את הדרקון לכשזה יחזור ויופיע, וחוזר אל בית החולים, לתשאל את הנערה, משהו מוזר בדרקון הזה.
הוא שולח מלח אל אלו שצפו בדרקון, כדי להודיע להם שהוא נמצא בבית החולים, ולכן יש לחזור לשם כדי לדווח לו על מסלולו המדויק של הדרקון, בכל רגע שנצפה בו.
כמו כן הוא מכריז ברחבי העיר על עוצר - יש להיכנס לבתים עד הזריחה, ואין כניסה ויציאה בשערי העיר לאף אחד. דרקון הוא איום שמצדיק עוצר שכזה. כל מי שינסה להיכנס או לצאת מהעיר ייתפס ויישבה, ויש להגן על גבולות העיר הגנה מוגברת, כאשר על כל חדירה או יציאה יש לשלוח חייל שידווח ורק לאחר מכן לנסות לתפוס את הפולש.
אז הוא חוזר לבית החולים, טופח לשומרים על השכם ומשבח אותם על עירנותם, והולך לתחקר את הנערה ההיא. משהו מוזר בה, זה על בטוח
"מה שלומך? מי זו סינדר? אני בטוח שנמצא אותה בקרוב."
 
חזרה
Top