• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

אתם מחפשים במחסן במשך כמה דקות, אך לא מוצאים דבר מה שיכול לספק לכם רמזים. לא נראה שמויירה רשמה הערות על המבדק שלה, או שאולי היא לקחה אותם איתה כשנעלמה.
"אני מכיר את מויירה כבר שנים רבות." כריסטוף מספר לליילאני בעוד הוא מדליק את המקטרת שלו "כשהיינו צעירים יותר, כשהיא רק ברחה מביתה התת קרקעי, היינו מחסלים אל מתים ביחד... היא הייתה המוח, סיפקה את האינפורמציה, ואני סיפקתי את הלהב. מאז שהיא הצטרפה לחסרי הכתר... טוב, היא נהייתה יותר קרה, כאילו כבר הספיקה לראות את כל הזוועות בעולם הזה. לא הייתי איתה בקשר במשך כמה שנים, עד שהיא ביקשה ממני לבוא לכאן, לעזור לסגור את השער. באשר לת'אדיוס, אני לא יודע מה היה טיב הקשר ביניהם, אך אם יש דבר אחד שאני יודע לגבי מויירה זה שהיא רואה באל מתים כלא יותר ממשרתים, גלמים להשלמת מטרותיה."
 
OUT
כולם עברו מנוחה ארוכה דרך אגב, אז אתם יכולים לחדש נק"פ וכו
IN
אתם מבקשים הכוונה מהמקומיים בעיירה, ואז יוצאים שוב אל יער דראסט. ההליכה לוקחת כמה שעות, ואתם משתדלים להשאר שקטים כדי לא להתקל באל מתים. במהלך המסע, מתחיל לרדת גשם קל, עננים שחורים מסתירים את קרני השמש המעטות היוצאות מבין צמרות העצים, ורעמים נשמעים במרחק.
רק לפנות ערב אתם מוצאים את עצמכם מול אחוזת ווייקראסט. האחוזה גדולה ומפוארת, בנוייה מאבן מסותתת ועץ כהה, עם שביל כניסה עשוי חצץ שפרחים צומחים משני צדדיו. החשכה ומזג האוויר נותנים לה מראה כמעט רדוף. הדבר הראשון בו אתם מבחינים הוא האל-מתים: עשרות מהם מסתובבים ליד האחוזה, חוסמים את הדרך לדלת הראשית. האל מתים כאן כוללים שלדים, גועלים מבחילים, יצורים דמויי זומבי שראשם מוחלף בראשו הרקוב של חזיר מת (שציידי המכשפות נתקלו בהם כבר), רוחות מוזרות ויצורי צל. מדי פעם אתם שומעים צעידות חזקות, ורואים יצורים גדולים עשויים מעצמות הנעים לעבר היער. בנוסף, אתם שמים לב שהאל מתים מופיעים בחצר הזאת - מדי פעם, באופן ספונטני נפתח קרע מהיר אל הצלמוות, וממנו יוצא אל מת אל העולם. נראה שקרע הצלמוות מתחת לאחוזה משפיע על המציאות באזור, קורע את הגבולות בין הצלמוות לעולם החומרי. "נראה שלא נוכל פשוט לדפוק על הדלת הראשית ולבקש להכנס. נצטרך למצוא דרך אחרת פנימה" לוחש כריסטוף
 
"אם למישהו אין רעיון יותר טוב," ליילאני מתחילה "ואף אחד מאיתנו לא מתכוון להתחיל לרוץ ולמשוך אחריו את האל-מתים מהכניסה" ליילאני מעיפה מבט אל עבר גנובל כשהיא אומרת את החלק הזה "אז מוטב שנחפש כניסה צדדית."

OUT:
כדי לוודא, האחוזה היא מבנה אחד שהדלת שלו חסומה או שמדובר על שער חיצוני שמקיף חצר וכמה מבנים בפנים כשהכניסה לחצר חסומה?
 
איבל שוקל לרגע לשנות את צורתו, אבל הוא מבין שאמא טבע תיתן לו עזרה אחרת, הוא מספיק ללחוש משהו, והאדמה דוממת לרגלים שלו ושל האחרים, הרוח לא מעבירה את הריח שלה, והבוץ לא משאיר סימנים. אחרי זה הוא הולך בשקט אחרי האחרים, כמו בתקופה שבו הוא היה אורב לשיירות
META
מטיל Pass Without Trace כל בני הברית שאני בוחר מקבלים תוסף 10 להתגבנות, לא משאירים עקבות, ולא ניתן לגלות אותם שלא באמצעות קסומה.

התגבנות 14+14=28
 
ליילאני נאנחת כשהיא מבינה שהיא צריכה להתקדם בשקט משתדלת לזוז לאט ובתנועות חלקות כדי ששריונה לא יקרקש, אך למרות עזרתו האדיבה של אייבל היא לא יכולה שלא לשמוע רעשים פתאומיים משריונה, הגורמים לה לקפוא לרגע ולהסתכל סביב כדי לבדוק אם מישהו אחר שמע.

Meta:
התגנבות (חיסרון): 7/4+10 = 14
 
אתם מתגנבים בזהירות בין הצמחייה, הלחש של אייבל גורם באופן מוזר לאדמה תחת רגליכם להיות שקטה יותר. אומנם השריון של ליילאני חורק, וזוהאן לא זהיר ומוחץ זרדים ברגליו, אך רוב הקבוצה שקטה דיו כך שהאל מתים מתעלמים מהרעשים הללו ולא שמים לב אליכם. אתם מגיעים לצד השני של האחוזה, ואכן רואים דלת אחורית קטנה. הדלת פתוחה מעט עם מרווח קטן, ואתם רואים אור מאחוריה - מישהו נמצא בפנים.
 
חזרה
Top