• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

נל
נל מקשיבה לדברים בריכוז נחושה בדעתה לחפש אחר בת משפחתה גם אם היא תצטרך לחפש אותה בכל המחנות עד שתמצא אותה ומאוכזבת שנית שאין משהו שיעזור לה בחיפוש או ייתן לה נקודת התחלה.
"שמעתי שהייתה פה תקרית עם אחד מאצילי הפיות." נל אומרת לאחר שלדעתה הנושא הקודם מוצה, לא ממש חושבת על כך שההוצאה להורג של הנסיך אולי נשמרה בסוד מהאוכלוסייה הכללית.
 
פונדק
הרן מחליק לברמן 5 מטבעות זהב על הבר. "אני אוהב אנשים שיודעים מה הם רוצים - זה חוסך זמן לכולם. אני עוניין בהתרחשויות בעיר בזמן האחרון - למשל הסיפור ששמעתי על כך שהאדמירל הוציא להורג נסיך פיות. " הוא אומר לברמן.
 
פונדק
"כן, לא משהו מיוחד. אחד מנסיכי הפיות שהגיע לכאן חשב שמותר לו לעשות הכל, האדמריל היה צריך להזכיר לו שלא. והוא הוציא אותו להורג, הוא חזר למעבר הערפילים, ואני בספק שהוא יחזור לנמל חירות אי פעם." הוא מסביר. ואוסף את המטבעות

זולג'ין
"בוא" הוא אומר ופונה לעבר המזח, "או שאתה מתכנן משהו אחר?" הוא שואל
 
זולג׳ין-
״לך לשם לבד, תגיד שהיית אמור לפגוש אותנו והחלטת לבוא למזח לראות איפה אנחנו. אני צריך לבדוק משהו במקום הזה, יש הרבה להספיק לפני שהאנשים של האדמירל מתחילים לתחקר״ הטרול מתחיל ללכת, הוא צריך לראות איפה הוא יכול לקשר את הלואה. הוא צריך לבדוק, אולי יהיה להם רמז על המיקום של הכתר. אולי הם באו בשביל האדמירל, אבל הכתר הרבה יותר חשוב ואסור לשכוח את זה.
 
זולג'ין
"אוקי." אומר נוק, מסכים איתך במחשבה שלו. "רק אל תסתבך בצרות מיותרות, כי אני לא ראיתי אותך ולא פגשתי אותך." הוא מבהיר.

זו עדיין שעה מוקדמת, אין יותר מידי אנשים באיזור, ולזולג'ין אין באמת מושג על מבנה האיזור, מה הוא עושה?

נל
"לא, סירונה קבולה להסכם על האדמירל, אסור לה להתערב במה שקורה פה." היא עונה, ומבחינה באדם המתקרב לעברכם, אדם שנל מזהה כנוק, אשר רץ לעברכם כאילו הוא מאחר, "אני מצטער אסטל" הוא אומר במהירות, "האנשים האלה קיבלו אישור מעבר ממש ברגע האחרון ולא הפסקנו לעדכן אף אחד, הם איתי." הוא מסביר. קורץ כמעט בהסתר לנל.
אסטל מביטה בך, רוצה לוודא שכך הדבר.

פונדק
"הוא התעצבן על בחור וטען שבגללו נשפכה לו הבירה, זה היה בפונדק אחר. אבל לפי מה שהבנתי הוא סתם היה שיכור בקטע רע והתחיל להאשים את כולם, הוא הרג שני בחורים, והמשמר עצר אותו." הוא מסביר לכם
 
פונדק
"הא, התנהגות אופיינית לאצילי פיות ממה שאני שומע. מה יש לך לספר לי לגבי מבנה הכוח בעיר? אני מבין שיש את האדמירל בראש ומתחתיו יש את הקפטנים או משהו בסגנון?" הרן שואל ומניד בראשו למשמע התנהגות הנסיך.
 
נל
כשנל רואה את נוק היא מופתעת ומרגישה מעט אי-נעימות, אחרי שלקחה את הסכינים מהרן, ואסטל כנראה יכלה להבחין בכך בשניות הראשונות, אך היא משתלטת על עצמה ומאשרת "כן..." ולאחר רגעים ספורים נוספים היא שואלת "איך אתם מכירים?"
 
זולג'ין-
אין דרך שבה זולג'ין ימצא את הכתר מבלי לשאול את הרוחות. מה שאומר שהוא צריך למצוא את בוסמנדי או לואה אחרת שמתעסקת בסודות. זה רק ג'אני, שומר הסודות. הוא מחפש איפה אנשים זורקים את הזבל בנמל חירות, שואל מספר אנשים. הוא יימצא את המזבלה שם הוא ייתן מנחה לג'אני ובתקווה ייקבל רמז.
META
איסוף מידע, דיפלומטיה: 19-1=18.
 
פונדק
"לסרינה אסור להיכנס לנמל חירות, וכל פיה הנאמנה לה חייבת לכבד את החוק של האדמירל." עונה הפונדקאי, "האמדירל ממנה סגנים מתי שבא לו, והבת שלו, אסטל היא הסגנית הראשנה שלו. אבל הוא מסוג האנשים שיכולים מחר לבוא לאחד הסגנים ולהגיד לו לקחת יום חופש, סתם כי הוא רוצה לפקח על ניקון המרחאות בעצמו, או על הפליטים שמגיעים.|"

נל
"לא מכירים" עונה נוק, "אני נמצא פה כבר כמה חודשים, אז יצא לי להכיר את השם ולדעת אם מי אני מדבר." הוא מבהיר, "בכל מקרה נל, הם שלי. אני תומך בהם."
"גם בטרול?" היא שואלת
"גם בטרול," הוא עונה, "אני מניח שהוא עם השאר?" הוא שואל את שתיכן. מרמז שהוא גם רוצה לדעת איפה האחרים

זולג'ין
כמו בצקלת, גם כאן יש איזור מוגדר לאשפה על שפת הים.
בניגוד לצלקת, זה לא איזור מת, ואתה מסוגל להבחין מרחוק במה שנארה כמו החלאה בין אדם לדג, והרבה כאלה. אשר נמצאים כולם באיזור ההוא, אתה גם מבחין שאין נפש חייה באיזור שלהם. משהו בראש שלך אומר שיש לזה סיבה טובה ששום דבר לא מתקרב לשם.
 
זולג׳ין-
האם המתנה שווה את הסיכון? אם יש משהו שזולג׳ין יודע זה שבלי סיכונים לא מרוויחים דבר, אבל יותר מזה. אם יש מקום שכולם מתרחקים ממנו, שם יש את הפרסים ההכי טובים. גישה שאבדה בשבט האמני בגלל אבא של זולג׳ין. גישה שזולג׳ין יחיה. הוא הולך פנימה, שומר את עצמו לצללים ובין הזבל, מנסה לא לחשוף את עצמו.
Meta
התגנבות: 19+7=26.
 
נל
נל מופתעת שוב כשנוק מדבר על פרק שמן של חודשים כשהיא יודע בוודאות שלפני חודש הוא היה ביבשת, "וזה מספיק בשבילך?" נל שואלת את אסטל כשאפשר לשמוע פקפוק קל בקולה.
"זולג'ין הלך לחפש אותך והשאר ממתינים עם הלנה נגן להב בפונדק." נל אומרת כשהיא אומרת את השם בהטעמה ומחווה בראשה אל הכיוון אליו האחרים התקדמו.
 
זולג'ין
אתה מצליח להתקרב ללא גיולי, זה כן נראה לך מקום שלואה יכולה להתגשם בו, אבל משהו כנראה עוצר אותה. אתה מניח שיכול להיות שהיצורים האלה, 12 במספרם, מטמאים את האדמה או משהו מסביב למקום.

פונדק
"כל עוד הם לא נעצרים על עבירה קשה? לרוב הם שורדים, העונש של הגירוש הרבה יותר מסוכן מגזר דין מוות בחלק הזה של העולם." הוא מסביר

נל
אסטל מהנהת. "אני מניח שאני אלך למצוא את הטרול שלכם, תישארו זמינים, אני אצטרך להביא לכם אשרות שהיה..." היא מוסיפה ופונה לעזוב את הרציף. "אני מניחה שנוק ידע להוביל אותך לפונדק שבו נמצאים האחרים." היא מוסיפה ועוזבת אתכם.
 
זולג'ין-
הטרול לא הולך לחסל עכשיו את כל ה12. הוא יסתובב מסביב, ייראה אולי יש איזה טוטם או וודו אחר שמונע מהלואה להגיע. בכל מקרה הוא יצטרך לסרוק את האזור למקרה שיש מלכודות. או למקרה שהוא יצטרך להציב מלכודות בעצמו.
META
תפיסה: 11+9=20.
התגנבות: 7+7=14.
 
זולג'ין
זולג'ין לא מוצא טוטם או משהו, פרט לעובדה שהוא מבחין שהיצורים האלה.... נראים מעט מתים. מקרוב מספיק אנשי הדג האלה נראים לך כמו בני אדם שאלמוגים ושאריות דגים התיישבו על הגוף שלהם. הם מפיצים ריח מצחין של מוות וריקבון מובהק.

ואחד היצורים האלה מסתכל על זולג'ין. הוא שואג צעקה חסרת קול ומתחיל לרוץ לעברו. שנים מהאחרים מצטרפים אליו
 
חזרה
Top