• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הבדולח היוקד [מו''ד 4] (4/4), עץ משחק

האיש מצחקק "לא הייתי עובר לפה לקבץ נדבות גם אם לשאמאן המסריח היה ארנק מלא יהלומי דממה" הצחקוק הופך לשיעול "לא, הם לקחו אותי לכאן. אחרי שהכרכרה נשרפה, איבדתי את ההכרה, והתעוררתי כאן...אני לא יודע איפה הילד" הוא מרכין את ראשו ולוחש "נכשלתי"
 
"סיימת לערבב שיכר בערד שלך אני מקווה" אומר האח אלכסנדר בעודו מתקרב לאיש, "אתה מנסה להרוויח מחדש את הכבוד שלך ולחזור למסדר?" הוא שואל, "כי אחרת אני מנסה להבין למה אתה ממשיך להתעסק בדברים האלה."
 
יאקן מפנה את ראשו לאח אלכסנדר ויורק לרצפה "אני זוכר אותך, ילדון....מלפני שאתה זוכר את עצמך. האנשים של המסדר תמיד רצו לגדל אותך להיות כלבלב השמירה שלהם, להגן על האיזון יקר הערך."
הוא לוקח נשימה עמוקה, ומבטו מרצין "לא, זאבון. המטרה שלי היא לא לחזור למסדר שנטש אותי. אני פה בשביל כל השאר. מבחינתי, כוכבי הארד יכולים לקפוץ לתוך השער, הם והפאסיביות הארורה שלהם..."

עיניו של יאקן נודדות, ונראה שהוא מדבר כאילו מתוך טראנס "העולם משתנה, ילדים. מאבקי הירושה של האלפים לא תקפים עוד רק לארכיפלג שלהם. ארכיבישוף הצללים נעלם, ובלעדיו אין מי שישמור על הסדר. בני הלילה כעת נתונים בכפו של זה שמציע את המחיר הגבוה ביותר, ועידן חדש של אופל מתקרב אלינו"

הוא לוקח נשימה עמוקה, ומתרפה עד כמה שאפשר בכבליו "אני נשלחתי על ידי ידידתי היקרה בשביל להבטיח את שלומו של...נער מסוים, דמות מפתח במשחקים הקטלניים שמגיעים כעת לסיומם. אם לא אמצא אותו, אז שום מידה של איזון ושלווה לא תשנה את העובדה שכולנו נמות תחת מגפי הפלדה של רודן כל יכול"
 
״יופי אבל עכשיו אתה בבור של חרא אז כדאי לך לבוא איתנו ולהראות שאתה שווה מספיק בשביל שנשרוד את כל השיט שהולך לבוא עלינו״ דורן מתקרב ומשחרר את הבחור בכוח, לא אכפת לו כמה כואב לו, הם צריכים להתקדם.
 
יאקן פולט זעקת כאב כשדורן משחרר אותו, ואז משפשף את מפרקיו הפצועים ונעמד באיטיות, מועד לברכיו, ואז קורס לאחור, נשען בגבו אל הקיר. הוא מהנהן באיטיות ומעביר יד על סנטרו המצולק "כן...אני יודע" הוא שולח יד אל כיסו ומוציא שקיק קטן. בהנפת מפרק קלילה, הוא שופך את תוכן השקיק לרצפה. אבקה כתומה מנצנצת, קסומה בבירור, שגורמת לתחושת עקצוץ מוזרה בין העיניים שלכם.

יאקן פורש את אצבעותיו מעל השקיק, נושם עמוק, והאבקה מתחילה לרקד, כאילו יש לה חיים משלה "הרשו לי...לספר לכם סיפור"



האבק מתפשט ומרתחב, משנה את צורתו לצורת המפה של פלינטריס, הכוכב הראשון, שעליו אתם נמצאים. המפה מתערבלת, וחושפת בפניכם את הארכיפלג שבו חיים האלפים של ארגאה

"לפני אלפי שנים, האלפים הרגיזו את אדון ההיסטוריה כולה. אל בעל אלף שמות ואלף פנים, שהופיע ונעלם במהלך ההיסטוריה שלנו שוב ושוב. עד לאותה התקופה, אדון ההיסטוריה היה המגן הנועז ביותר של הציוויליזציה. הוא נאבק בעבורם במפלצות שהגיעו אל מעבר לקיום שלנו. הוא העניק לנו כוחות, ואפשר לנו להילחם לצידו לטובת הכלל.


האבקה הכתומה משתנה שוב, יוצרת צורה של קבוצת לוחמים חסרת פנים מול תפלץ נוראי הבוקע מתוך פיה של מערה

כל זה נגמר כאשר ביתו של אדון ההיסטוריה, לוחמת צעירה ואמיצה בשם ויסטאריה, נהרגה בקרב כשהגנה על אדמות האלפים. אדון ההיסטוריה התאבל, ודרש מהאלפים שיפצו אותו על כך שביתו מתה במשמרת שלהם. האלפים...בחרו אחרת

המפלץ מתרומם כעת מעל הלוחמים, מאיים למחוץ אותם

האלפים פחדו כשראו את הפטרונית שלהם נופלת, ולכן אספו את דמה והשתמשו בו כדי לייצר מתוכם גזע חדש, קבוצה משופרת של חיילים - אלפים נעלים. אלפים בעלי דם אלוהי, שיצרו את הקבוצה המוכרת כיום בתור מגונני הדרדר. אדון ההיסטוריה, זועם על חוסר הכבוד ועל חילול הגופה של בתו, נשבע לנקום

האבקה מסתחררת, משנה את צורתה לדמות אלפית במעורפל, חובשת כתר ואוחזת בידה בחרב ארוכה, ופנים מאיימות מרחפות מעל הדמות
האלפים הנעלים הוכתרו למלכים ולפטרונים החדשים של הארכיפלג, ובראשם עמד אחד מאחיה לנשק של ויסטאריה. ומשפחתו של אותו לוחם הייתה המטרה הראשונה בהתקפתו הנוראית של אדון ההיסטוריה. הוא הטיל עליהם קללה, מעניק להם בדיוק מספיק מכוחו בכדי לראות את כל העתידים האפשריים, מספיק כדי לאבד את דעתם, ולעיתים אף לאבד את עצמם לדעת, אך לא יותר מכך. ונגיף האורקל נוצר.

האבקה מתגבשת לדמות של אלף, שעיניו זוהרות בחדר החשוך, וידיו מונפות באיום מעל הארכיפלג, חיוך מוטרף על פניו, ואז החיוך נמחק בעוד שלשלאות ערטילאיות מופיעות מעליו וכובלות אותו לתוך כדור קטן ומכורבל

האורקל נלכד בסופו של דבר, לאחר מלחמה ארוכה, בעזרת שיתוף פעולה בין הכנסיה החדשה, האלפים הנעלים, ומשרתיו הקודמים של אדון ההיסטוריה. המפתח לשחרורו הסופי של האורקל נופץ, והרסיסים חולקו בין שלושה מקומות

אחד לכנסיית הצללים, שומרי הראש החשאיים של הציוויליזציה
אחד לאלפים הנעלים, צאצאיו של המלך הראשון, שנשבעו אמונים למועצת המלוכה החדשה
אחד למשרתיו הקודמים של אדון ההיסטוריה, אבירי היכל הזמן, שהחביאו את המפתח בתוך המבצר השמור ביותר שלהם
וכך הרסיסים נותרו עד היום, מבודדים, מוסתרים


החול מתפזר, ויאקן נאנח. "עקב צירוף מקרים...מעניין, נוצר מצב שבן נער אחד ירש את כל שלושת המפתחות. אם האורקל יניח את ידיו על הילד, ויבצע את הטקס המתאים, החזקה על המפתחות תעבור אליו. אני הייתי אמור להבריח את הילד, אבל הוא נעלם, ונראה שהאורקל לא הספיק להשיג אותו. אבל בינתיים, נראה שהוא מנסה להשיג את הרסיסים בדרכים ח-"

דבריו נעצרים בעוד אתם שומעים רעד קל, ומרגישים את הרצפה נעה תחת רגליכם. אבנים קטנות נופלות מקירות הבור, ויאקן אוסף את האבקה לתוך השקיק ונעמד "גם אתם שמעתם את זה?"

ואז הקיר נפתח ברעש ועשן, ובצד השני עומד גארלוק, מוקף בלוחמים, חיוך גדול מרוח על פניו "יש לי...הצעה בשבילכם." הוא מצחקק "הבנתי שאתם, בתור משאב, חשובים מכדי שארצח אתכם בזירה! ולכן, זה מה שאני מציע" הוא מחווה בידו החוצה "אני אתן לכם לבצע עבורי משימה קטנה, ובתמורה, אתם לא תמותו!" הצחקוק גדל וגדל, עד שלבסוף הופך לצחוק מזוויע "מה אתם אומרים?"

הוא מוחא כף "המשימה היא פשוטה. בעולם הרוחות, שוכן...אובייקט מסוים. לי אין את הזמן ללכת להביא אותו, ושבועותי כשאמאן מונעות ממני לעשות זאת בדרך הקלה. אבל אם תסכימו לעזור לי, תתוגמלו מעבר לחלומותיכם הפרועים ביותר!" הוא מעביר את עיניו על סימן הקלון של דורן, על הגוף הגבישי של ארכיון, על תג הלוחם של אלכסנדר "לכל אחד מכם יש משהו שהוא חושק בו יותר מכל. ואני? אני יכול להעניק"

ואז הוא נוקש באצבעותיו "חוץ ממנו" הוא מצביע על סקיי, שנראה שהתנהג באופן יותר ויותר שקט ומוזר לאחרונה "יש לי עסקים אישיים עם לוחמי צללים. קחו אותו מכאן!"

Meta
לצערי, אני נאלץ להודיע על הוצאתו של פרגי מהמשחק, עקב חוסר פעילות. נכון לעכשיו, המשחק יתנהל בלי שחקן רביעי, עד שתמצא חלופה.
 
"לך זדיין" דורן יורק על הרצפה. "אני אלך ואמות בזירה לפני שאני אעשה את המשימה המפגרת שלך. אתה מוזמן לשלוח את האשת נחש או את שאר הלוחמים השבטיים שלך להשיג את החרא שלך. לא מעניין. רק תן לי לעבור את האתגר הזה מבלי לשמוע את הקול המעצבן שלך".
 
"הרצונות שלנו שוררים מעבר למישור החומרי, אך קשורים אליו באופן ישיר. אינך מסוגל להעניק לנו את מה שאנחנו חושקים בו, אחרת לא היית כאן איתנו, היית תובע לעצמך את כס האלוהות. מה שכן, לעולם הרוחות ולנו אין שום קשר. אנחנו מקשה המורכבת ממאה נשמות שונות, והעוצמה המשולבת שלנו מעניקה לנו עוצמה פסיונית. אין אנו מסוגלית לתקשר עם עולם הרוחות, או להרגיש בו. אנא פרט על כיצד אתה מצפה מכולנו למלא את הבקשה שלך."
 
השאמאן קומץ את אגרופו למשמע דבריו של אלכסנדר, אבל פיו הקפוץ מתרכך לחיוך רחב כשהוא שומע את ארכיון ''סוף סוף אדם...יצור עם שכל!" הוא מחכך את כפות ידיו ''המשימה היא פשוטה. בתוך עולם הרוחות, מצויה תיבה שהוחבאה שם לפני שנים רבות. אני מבקש מכם שתיכנסו לעולם הרוחות ותביאו עבורי את התיבה.''

פניו של השאמאן מרצינות ''לצערי, המחויבות שלי למשימה לגייס את הרוחות לכאן מונעת ממני להיכנס לשם בעצמי. אבל אם אני אצליח במשימה...'' הוא מצחקק ''בואו נגיד שאני לא אהיה אל בעצמי, אבל אני אהיה ביחסים מ-צו-י-נים עם אחד מהם''
 
״יופי אז אחריי שאני אסיים עם הבורות הקטנים שלך אני אלך לעולם הרוחות, אקח את התיבה או מה שזה לא יהיה, אדחוף אותה לך לגרון ולסיום אשחרר את כל השבטים שכלאת עם הכוח הכוזב שלך״ אומר דורן, עדיין עצבני.
 
השאמאן מקדיר את פניו ופונה ללכת "חבל...הייתם יכולים להרוויח הרבה מהשותפות איתי" הוא יוצא מהחדר, הקיר נסגר, ואתם נשארים לבד עם מחשבותיכם בעוד האור מלמעלה מתעמעם, והופך לחשכה מוחלטת...

דורן
דורן, באמצע הלילה, מתעורר כשהוא רואה מבעד לעפעפיו הסגורים למחצה אור לבן ורך. מבעד לקורי השינה ולעייפות, תוך כדי שהוא פותח את עיניו, הוא שומע קול רועם "גארלוק איבד את הדרך. הוא סמך על הכוחות הלא נכונים, וזה גובה ממנו את חייו. שחרר אותו מהשעבוד שבו הוא לכוד, שחרר אותנו מהשעבוד שלנו, או שכולנו נאבד" דורן מספיק לראות דמות מעורפלת מרחפת מעליו, ונעלמת, משאירה ניצוץ כחול יחיד שמרחף מטה ונעלם


אתם מתעוררים כשאור השמש מלמעלה פוגע בעיניכם, ותוך דקות ספורות חבורה של לוחמים, בראשם אשת הנחש, אוזקים אתכם שוב וגוררים אתכם דרך המנהרות החשוכות, עד שאתם מושארים בבור לא כל כך שונה מזה שממנו הגעתם, בהבדל אחד. בבור יש שני גרמי מדרגות, מגולפים בגסות מהאבן, אחד שעולה אל האור ואחד שיורד מטה, אל החשכה. בנוסף לכך, אתם רואים ארבע מנהרות אפלות שמובילות לארבע כיווני רוחות השמים.

השומרים מטפסים בגרם המדרגות העליון, ואתם שומעים רעש של גרירת מתכת וטריקה.

ואז הקירות נופלים

ברעם אדיר, אתם מוצאים את עצמכם בתוך חלל רחב, שבנוי כמו כוורת אבן ענקית. הכוורת פתוחה לכיפת השמים, וסגורה מלמעלה ברשת מתכת מכוסה בתגליפי הגנה קסומים


קולו הצורמני של גארלוק מהדהד מלמעלה, מכאיב באוזניכם בעוצמתו הרבה


''בני השבטים! מגונני רכס הרעם!

אתמול בלילה, פושע מתועב הוביל את חבורתו לתוך ההרים שלנו! בוגד ורוצח מרושע, תועבה על טבעית, ארכי-כוהן של גבירת הצל, ואביר ארד מטונף!"


הקול שלו מסתנן בשריקה מבעד לשיניו השבורות, והוא משתיק את הקהל הרועם שמסביב. ''הם ביקשו להוכיח את עצמם בקרב, ובקרב הם יוכיחו את עצמם! הם נכנסו אל בורות המוות, וכוורת העצמות רעבה לדם!"


אתם מבחינים, לזוועתכם, שהאבן שאתם עומדים עליה היא למעשה עצם. נראה שכל הבורות, המדרגות, והמנהרות רותכו אילו לאלו בקסם אפל. אתם רואים את קוי התפר, זוהרים באור עמום, מוחזקים בקסם מחריד זה או אחר


''כמקובל אצלנו, אנחנו נותנים לכל מתמודד לבחור, כיצד להוכיח את עצמו! כמו בעולם שלנו, יש להם שלוש אופציות!''

רעד בוקע מקרקעית הכוורת, מספר מפלסים מתחתיכם ''האם הם יבחרו לרדת אל המעמקים, להתמודד עם העבר האפל והמתועב שלהם?"

קולות של גרירה וחריקה נשמעים מהמנהרות הצידיות, וצעדים כבדים מהדהדים לכיוונכם ''האם הם יבחרו להתמודד עם ההווה, לפגוש במי ששואף לחסלם?"

ומלמעלה, ערפל לבן מתחיל להצטבר, לחסום את הדרך אל הרשת ''או שמא יבחרו לנוע אל עתידם, להסתער ראש בראש מול מה שהם עדיין לא יודעים שמחכה להם?"


גארלוק שואג בצחוק ''עבר, הווה, עתיד! כולם יובילו למוות" ואז הוא נרגע ''אבל איזה מוות? זו...הבחירה שלכם"

Meta
גלגלו יוזמה
 
ארכיון מהנהן אל עבר דורן, ומיד גופו עשוי הקריסטל מתחיל להפיץ אור זהוב רך לכל כיוון, מאיר את סביבתם.

"אתה טועה." ארכיון אומר לעבר גארלוק, בין אם הוא שומע אותו או לא. "המוות הפיזי שלנו כבר קרה. אינך מסוגל להרוג את מה שאין לו גוף חי. אם תהרוס את הקליפה שלנו, אנחנו נחזור אל הנשמות אשר עברו הלאה, שכן נמנע מאיתנו בעבר."

META
יוזמה: 5+8 = 13, ועוד 2 סה"כ 15.
 
אלכסנדר
האח אלכסנדר ממתין בשלווה לתוקף המאיים שיגיע, כאשר קולות החבטה והגרירה מתחזקים, ומולו מופיע...חור?
כתם שחור ומעתרבל, שנראה כמו קרע במרחב המציאות, מחושים ציד נגררים סביבו, משאירים אחריהם שובלים חורקים על רצפת העצם הגבשושית, וכל פעם שהוא נוגע בקיר נשמע קול חבטה, כאילו המבנה כולו מזדעזע. החור מרחף במקומו לרגע, ואז פונה לכיוונו של אלכסנדר. מחושי הציד מתכווצים, נשאבים לרגע לתוכו, ואז מתפרצים בצווחה מזעזעת
Meta
יוזמה
[dice:1wa6xp2]726599:0[/dice:1wa6xp2]

דורן
דורן יורד במדרגות האפלות. ולמרות שהקולות והלחישות נעשים פחות ופחות ברורים, הוא יכול לנחש מה מצפה לו. ואכן, כשהוא יורד למטה, בתוך שלולית של אור, ממתין לו צייד, מלמוליו הלא-ברורים משתיקים את שאון הקהל העמום מלמעלה . דורן רואה שקצות האצבעות והרגליים של הצייד מתערבבים לאיטם כמו ערפל, מתפזרים להם באוויר הקריר.
עומד בגבו אליו, להב תקוע בגבו ומדמם על הקרקע בטפטוף כבד. הנסיך הפראי מסתובב לכיוונו של דורן ולוחש, עיניו המתות בוהות באוויר, ופיו נוטף דם
"למה הרגת אותי?"
Meta
יוזמה
[dice:1wa6xp2]726599:1[/dice:1wa6xp2]

ארכיון
ארכיון מטפס מעלה ומעלה במדרגות העצם, האור נעשה יותר ויותר מסנוור, ואז נחלש לאיטו. ארכין מבחין בחדר מורכב, מלא בקירות מתפתלים ומראות שמשולבות לתוך מרקם העצמות באופן כמעט חינני. המקום כולו נראה כמו מעין מבוך, אבל ארכיון רואה שביל אחד ישיר שמוביל למרכזו.
ושם, ממתין על כיסא מעוצב מאבן לבנה, ממתין לו האלף בעל העין האחת
"אה, ארכיון. בוא ושוב. ציפיתי לך." הוא מחייך ולוקח נשימה ארוכה
"אני מאמין שיש לי עסקה להציע"
meta
[dice:1wa6xp2]726599:2[/dice:1wa6xp2]

meta
כולם - הנה הקישור לקרבות, לכל אחד יש מפה נפרדת
https://docs.google.com/spreadsheet...XHlQ65BrWvpklaNUiCUkw2gabI/edit#gid=421128896
 
אלכסנדר
האח אלכנסדר נדלק. הוא רץ קדימה, גופו מתנועע כמו נחש בעודו ממקד את עצמו בסכין השבור שלו בעוד אנרגייה מכסה את זרועו השנייה, הוא חומק ברגע מאחת הזרועות ומכה אותה בחזרה בעזרת המרפק שלו, המכה דוחפת את החור לאחרונית, בעוד אלכסנדר מזנק אחורה, מוכן למכת נגד.
META
משתמש בקוברה מרקד.
פעולת תנועה (בזכות הכוח נע תנועה +2 משמע מהירות 9) נע לE9, שזה 2 משבצות מתוך ה9
פעולה רגילה התקפה 17+13=30 סה"כ נגד תגובה
אם פגע
13 נזק ואם הוא מבצע התקפה מזדנת נגדי הוא סופג 4 נזק
ללא פעולה סערת חבטות מרוכזות, בגלל שפגתעי במטרה אני גורם ל7 נזק למטרה סמוכה עלי. ויכול להחליק אותה משבצת אחת לכיווני. - מחליק אותו לF8
בגלל שהחלקתי מטרה, אני מקבל יתרון קרבי כנגדה (כישרון)

פעולת תנועה - מנצל את מה שנשאר מהתנועה שלי בשביל לעבור לE16, מוערר מזדמנת ממנו.
 
דורן-
״אני לא!״ צורח דורן את המילים על העבר. הוא יודע שזה לא משנה, שהוא לא באמת שומע אותו. אבל זה לא משנה, דמעות יורדות מעיניו שאפילו אחיו לנשק מאשים אותו בפשע שהוא לא ביצע. ״אההההה!״ דורן מסתער אל הרוח, אבל לא בא לתקוף. הוא פשוט דוחף את הרוח אחורה.
Meta
מסתער ומשתמש בדחיפה.מגיע לE9.
הטלה: 10+17= 27 נגד קשיחות.
אם אני עובר הוא נדחף משבצת אחת.
 
חזרה
Top