• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הכה את הפונדקאי 29- lonewolf

אז היי.
אני לונוולף, אני כרגע בן 13 וחצי, אבל אל תתנו לגיל להטעות אותכם! מכיתה ג' אני מריץ ומשחק מבוכים ודרקונים. להריץ לחברים זה נחשב נכון? :)
במה אני משחק היום?
אוהו, יש הרבה. אז דבר ראשון, אני מריץ לחברים הרפתקה בשיטה שלי, משתתף בעוד 2 הרפתקאות מו"ד חמש:
- עולם פרטי של המנחה. בינתיים מצאנו נקומנסר שלא נלחם נגדנו אבל גם לא נלחם איתנו, ובסוף התברר שהוא מלאך המוות או משהו כזה.
- השנייה מתרחשת במעמקים, וכמובן שהייתי חייב להיות לא מאנצ'קיני ובחרתי לשחק פייטן. למה? לא יודע.
ועוד אחת, חופשיטה בחוג. בינתיים נחמד, איבדנו דב"ש אחד, הרגנו דרקון ועוד כמה דברים. ובנוסף, כי זה לא מספיק, אני משתתף בעוד 2 משחקים בפורום, אחד של טיילס קוויט וינד, והשני של המגדל הבודד. שני המשחקים מעולים, ואני שמח להשתתף בהם.
השיטה האהובה עלי היא מו"ד 5, ואחרי זה ואנור. האמת שלא שיחקתי עדיין בואנור, אבל ממה שקראתי (השיטה, הפרקים למנחה וכו'), זה נשמע מעניין.
וידוי- לא ממש מכיר מו"ד 4 וקודמיו.
סיפור משעשע על התחביב או על הפורום-
אז, במה לבחור....
אוקיי. יש לי.
אז הכול התחיל מכנס כלשהו בירושלים, שבו הנחתי משחק מו"ד 5 באורך ארבע שעות. בנקודה הזאת הבנתי למה לא כדאי להריץ מו"ד 5 בכנס- נרשמים אנשים שלא יודעים לשחק במו"ד 5. וזה מה שקרה. קיבלתי 4 אנשים שלא היה להם מושג קלוש במו"ד 5. הם התחילו לבקש כל מיני דברים שלא מופיעים במו"ד 5- מקצועות לא קיימים, גזעים מומצאים וכו'. אז התחלנו בהרפתקה, והלך בסדר, עד שהם התרגלו, והתחילו לעשות שטויות. גם מחוץ למשחק (להתווכח על מזגן, לצאת מהכיתה כאילו לשרותים, אבל בשביל משהו אחר), וגם במשחק (לתלות ראש כרות על מזרקה, לאיים על סוחרים וכו'.). בקיצור, היה מאוד מעצבן, ובקושי הספקתי להריץ חצי מההרפתקה. את כל הזמן שבמקור הוקדש לחלק המעניין של ההרפתקה, למשל הקרבות, והחידות, וכל הדברים המעניינים, הם פיספסו. במקום זה, הם רבו עם בעל הפונדק על כמה עולה כוס בירה.
עוד משהו, קצת יותר משעשע, קרה לי בתקופה שהרצתי לחברים בהפסקה בכיתה ג'. הרצתי להם חופשיטה, ובאיזשהו שלב הם נכנסו למערה. באותו זמן, אחד השחקנים היה צריך ללכת למרפאה לבדיקה כלשהי, ובתזמון מושלם אימא שלו הגיעה בשביל לקחת אותו.
אז אילתרתי:
"אתם נכנסים למערה, קצת חשוך, אבל האור שחודר פנימה מספיק בשביל שתראו ארגזי עץ ועליהם חותמת מוזרה בצורת דרקון שפורש את כנפיו, ואתה" הצבעתי על השחקן החולה, "רואה את אימא שלך צועדת מולך." היה רגע מביך של שתיקה, ואז הם פרצו בצחוק, והשחקן שהצבעתי עליו פנה ללכת לדרכו. זהו.
שאלת שק האגרוף הקודם: "בתור מנחה משחקי תפקידים, איך אתה מתכנן את ההרפתקה שלך? מה אתה מכין מראש, ומה מתכנן תוך כדי?"
אוקי, שאלה קשה. אני חושב שברוב ההרפתאות שכתבתי כתבתי את הקווים הכלליים, כדי שלא יהיה צורך לשכתב את ההרפתקה כולה, וכדי שאני אוכל להכניס כל מיני דמויות מסיפורי הרקע של השחקנים. ההרפתקה הרבה יותר מעניינת כשאחת הדמויות פוגשת דמות מהעבר. לא ככה?
שאלה לקהל הצופים שלא מתערב במכות:
מה הדמות הכי הזויה ששיחקתם אי פעם? או יותר נכון, מה הדמות הכי פחות מתאימה לקמפיין, שבו שיחקתם, שבחרתם לשחק?
 
עריכה אחרונה:
אכן אדם מעניין מאוד.

מה תאריך יום ההולדת שלך? יכול להיות ששברת את השיא שלי כשק האגרוף הצעיר ביותר :p

מה הדמויות לחיקוי שלך?

אאל״ט אתה אמיר לספר גם סיפור משעשע או מיוחד מהחיים האמיתיים. יש אחד?

לשאלתך - כנראה פריטיגר, הדמות שלי מבני המפלצות (והראשונה שלי), בעל הרקע הזוועתי שלא קשור לכלום. ילד בן 12 שרוצח את המורה שלו בגלל אהבה לוהטת לילדה אחת, מתחמק מהכלא בשוחד ומעביר את שארית חייו בכרם של ההורים, שלא ברור לאן נעלמו בינתיים. מבייש אותי להסתכל על זה.
 
פברואר.
למה אתה מתכוון בדמויות לחיקוי? אני בתור אדם לא חכם במיוחד מאמין שכדי ליצור דמות או קטע, או הרפתקה או ווטאבר צריך להתבסס על... כלום. הכל צריך להיות חדש, מקורי ושל יחזור על שום דבר שהיה אי פעם.
וסיפור משעשע? לא חייתי מספיק זמן בשביל זה... :)
 
דמויות לחיקוי לחיים שלך, לא להרפתקה.
בכ''מ התפיסה הזו מוטעת, אם אתה לא מתכוון להרוויח על ההרפתקה כסף, תשלב בה כל דבר מגניב שאתה רוצה, אפילו מועתק.
לא, אני נבחרתי בגיל 13 וארבעה חודשים. נה נה בננה! ;)
 
דמויות לחיקוי לחיים שלי?
לא ממש. אני לא מצליח לחשוב על שום דבר.

הקטע הוא שיש לי אינסטינקט כלשהו שגורם לי לפחד, סוג של, מרפרנסים. אני לא ממש רוצה שאנשים יגידו "הוא לא מקורי. די טפשי, אבל כזה אני.

הח׳אן הטטרי אמר/ה:
לא, אני נבחרתי בגיל 13 וארבעה חודשים. נה נה בננה
אני לא יודע איך בדיוק להגיב לזה...:)
 
lonewolf אמר/ה:
מה הדמות הכי הזויה ששיחקתם אי פעם? או יותר נכון, מה הדמות הכי פחות מתאימה לקמפיין, שבו שיחקתם, שבחרתם לשחק?

נשגב שמש בשם "מלפפון חצות". הוא היה הומלס ולוזר נודד שגנב ירקות בלילה מאיזה גינה, ובדיוק כשהוא אכל מלפפון נפל עליו הדחליל שהיה תקוע שם, ובאותו רגע ממש הוא קיבל את הנשגבות שלו. מקאסטת השחר, לא פחות ולא יותר.
הוא היה בטוח שהוא קיבל את הנשגבות מהדחליל וקרא לעצמו "מלפפון חצות שבצל דחליל הגינה" או בקיצור "מלפפון חצות" לזכר המלפפון שאכל כשזה קרה והשעה בה זה קרה.
 
כנראה הדמות הכי הזויה שלי היא הכוהן התוהו-נייטרלי של אלת התוהו-רע של תככים ומפלצות ששיחקתי תקופה קצרה.

סיפור הרקע שלו היה שהוא היה כוהן בכיר של האלה הנ"ל, והבן של הכוהן הראשי, אבל אז האקסית הנקמנית (והערפדית) שלו באה, שאבה להם את הדרגות והעיפה אותו מהכנסייה, ולכן הוא נהיה הרפתקן.
 
אז אני משחק עכשיו דמות של אל משני שהועף מהשמיים ואיבד את כוחותיו בעקבות חוסר ציות, ועכשיו מנסה לשרוד בעולם בני התמותה. הדמות תמיד מתנהגת באופן לא קשור, כי יש לה אפס ידע באיך שבני אדם רגילים אמורים להתנהג. זה די משעשע.
 
ללא ספק כמאל חסאן, דרואיד ערבי סעודי רכוב על גמל בשם טון. הוא היה מסתובב ומטיל "טיהור חומוס ופול" במקום מזון ומים, ועוד לחשים בסגנון הזה. הקצנתי אותו כנראה קצת יותר מדי, כי הוא התחיל להפריע לשאר הקבוצה, אז הוא שרד רק סשן PFS אחד (לא לפני שזומבים אכל לטון את המוח...).
 
אילו שיטות נוספות יצא לך לקרוא, מלבד מו"ד 5 ועולם המבוך?

לגבי השאלה שלך, יש הבדל בין דמות הזויה ובין דמות לא מתאימה למערכה.
הדמות הכי לא מתאימה שלי הייתה בקמפיין נשגבים, מהדורה 2. אחרי ויכוח עם חבר שאוהב מאוד את השיטה, בו טענתי שהשיטה גרועה, הסכמנו להתחיל קמפיין שהוא מנחה ואני בונה דמות שעונה על כל חוקי המשחק אבל לא יודעת להרביץ. במבוכים ודרקונים כולם מקבלים יכולת הרבצה בסיסית, אבל בנשגבים השיטה די סומכת על השחקנים שירצו לשחק דמויות אנימה עם חרבות ענקיות, ולא עושה כלום כדי לקחת את השחקנים לשם. אז בניתי דמות של פקיד עירוני משעמם שעובד כבורר עירוני באיזו עיירה נידחת. עכשיו, בתור בורר הוא בכלל לא צריך להיות משכנע - רק מסודר. הוא הפך לנשגב בזמן שהאל העירוני ניסה להרוג אותו - כי מישהו גרר את האל המקומי בתור עד לדיון הבוררות, והאל הזה היה מושחת לאללה. בתור נשגב, הדמות לא יכולה להיות מותקפת על ידי אלים כל עוד היא לא תוקפת ראשונה, והיא ממש טובה בהתמודדות עם טופסיאדה, אבל חוץ מזה היא לא יודעת לעשות שום דבר מגניב. אפילו לא להתחמק. חבורה של שודדים מורעבים פירקו אותה מכות וקשרו אותה לכיסא כדי להחזיק אותה כבת ערובה נגד שאר הנשגבים. עד כדי כך נשגב לא אופייני.
 
חזרה
Top