• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

בפונדק
טאריס מתמקם בנוחות בכסא שלו "אז...הלנה. פעם ראשונה שלנו בעיר, והאמת היא שהרושם שקיבלנו מעט שונה משחשבנו...יש דברים שכדאי שנדע על העיר? כלומר, אחרי שנגמור את הסיבוך הזה, אנחנו צפויים להישאר פה כמה ימים לפחות, אז אם יש משהו ששווה לדעת עליו...?" הוא מרים גבה, ונשען לאחור, משלב את כפות ידיו מאחורי ראשו
 
נל
"את אחראית על כל מה שקורה בנמל או רק על הפליטים?" נל שואלת את אסטל בסקרנות ובחוסר טאקט הרגיל שלה אחרי שהאחרים מתרחקים, מצפה שהבת של האדמירל תענה בחיוב. חושב שלפי התשובה שלה היא תדע אם לשאול על קרובת המשפחה שלה שהאביר הזכיר או לשאול אם החברה שלה היא זו שטוענת שהיא נגן להב או שאולי בכלל עדיף לשאול על נסיך הפיות שנהרג הנמל.
 
זולג'ין
זה לוקח כשעה שעתיים שבהם שעמום תוקף את זולג'ין, אבל הוא שומע רעש כחכוח בגרון לידו, כשהוא מפנה את מבטו למקור הרעש, הוא מבחין בנוק. "הגעתם, אני מבין." הוא אומר לטרול. "איפה האחרים?"

נל
"אני הסגנית של האדמיראל, כשהוא רוצה שאני אהיה אחראית על נושא מסויים הוא מעביר את זה אלי, באותה צורה הוא יכול היה לשולח את אחד הקפטנים במקומי. היום הוא בחר בי."

בפונדק
הלנה מפלפלת בעיניים לטאריס, ברור לו שהוא שאל את האדם הלא נכון. לוקח לה דקה להחליט שלהתעלם ממנו יהיה הפתרון המושלם, והיא הולכת להתיישב ליד החברים שלה.
 
זולג׳ין-
״בעיה בנמל, אנחנו צריכים שאתה או מישהו שאתה עובד איתו יבוא ויגיד שאתה שכרת אותנו לאיזו משימה״ זולג׳ין מסביר בפשטות. הוא ספר ציפורים בזמן שהוא חיכה, חשב על איך הוא יכול לתקוע בהן גרזן במרחק הזה. חות מזה המבט המהיר שתמיד צריך לעשות למקרה שיבוא כייס. ״תמציא משימה שאתה שכרת אותנו בשבילה ואיך השגת לנו אישורים לספינות. תלך לנמל ותשאל את מי ששם אם הגענו לעיר. זה אמור לכסות את סיפור הכיסוי שלנו״ הטרול לא מפחד שיראו את הפה שלו זז, הכיסוי שתלוי מהניבים שלו יימנע מאנשים לקרוא את שפתיו או לראות שהוא בכלל מדבר והקול יטבע תחת רעש העיר.
 
נל
נל זוכרת שאסטל לא יכולה לשקר, לכן היא מבינה שהיא לא יודעת יותר ממנה ולפיכך מחליטה לשמור את השאלות בנושא להלנה ועוברת לנושא הבא. "אם את לא מכירה יותר מזה אני אשאל אותך שאלה אחרת. יצא לך לעבוד הרבה עם פליטים?" נל מחליטה להרחיב על השאלה "אני מחפשת חלק מקרובי המשפחה שלי שלא ראיתי מאז סלה-קלה..."
 
נל
"אמי, [קאלמירת', שאני דומה לה במראה פרט לכך שהיא מבוגרת ממני בכמאתיים שנה והשיער שלה מעט בהיר יותר], בת דודתי, [מאידהל, שלה יש תוויי פנים וגובה הזהים לשלי, שיער בלונדיני-חום ועיניים כחולות], ודודתי [דודה נסטריאן, הדומה לה במראה עם תווי פנים מעוגלים יותר, הפרש גילאים כמעט זהה וצלקת בהירה על יד ימין]." נל מתארת את הנשים במשפחה בתקווה ומתמקדת בהן כי האביר אמר לה שאחת מהן נמצאת בסביבה.

OUT:
לא זוכר אם כבר כתבתי שם ותיאור לשתיים הראשונות. אני אערוך את זה כשאני אהיה מול המחשב הפרטי (או מחר בצהריים או מחרתיים בערב).

עריכה: הוספתי שמות ותיאורים, נמנעתי לציין תווים מזהים שלא נמצאים במקומות בולטים, כמו קעקועים צלקות על הבטן, הגב והרגליים.
 
פונדק
כשהרן רואה את ההתעלמות המופגנת של הלנה מטאריס הוא צוחק מעט. "טאריס, את התשובות האלה לא מקבלים לעולם מאנשים בעלי תפקיד רשמי. תמיד שואלים את הפונדקאי או אנשים פשוטים- הם לרוב יודעים מה באמת קורה השטח." הוא אומר לו בשקט. לאחר מכן הוא ניגש לפונדקאי ומזמין כל דבר באשר הוא לאכול. "תגיד ידידי, מה בדיוק המצב פה בעיר? הגעתי הנה ממש עכשיו ונראה שמה ששמעתי בדרך רחוק מהמצב האמיתי. " הוא שואל אותו.
 
זולג׳ין-
״באיזה פונדק עם שן וגולגולת בשם. לא הייתי מרוכז באותו הרגע. בכל מקרה אתה צריך ללכת לנמל כי מחכים שם נל ואיזו אחת בשם אסטל. שם אתה מעמיד פנים שאתה מחפש אותנו ושלא נפגשת איתי. אומר שאתה זה ששכר אותנו. תמציא תירוצים מראש בהתאם. זה ייתן לי מספיק זמן בשביל לבדוק משהו וייעשה את התרמית יותר אמינה. עד כה אתה עוקב?״ זולג׳ין לא מזלזל ביכולות של נוק, אבל הבחור לא תמיד הראה את עצמו כהכי... מעוניין לעזור. אבל בסדר, זה מה שיש. לפתע, מחשבה עוברת בראשו של זולג׳ין.
הוא מניח יד על הגרזן שלו. ״אמור לי במילים ברורות, האם אתה באמת נוק?״ פיה, גם היא מתחזה, לא יכולה לשקר.
Meta
תפיסה: 13+9=22.
 
פונדק
טאריס מושך בכתפיו ''אנחנו מחכים שאיש הקשר המסתורי שלנו ימצא את זולג'ין. במקרה הכי טוב, הם מתכננים תכנית מוציאים אותנו. במקרה הכי גרוע מעמידים אותנו במשפט בפני האדמירל וזה יחסוך לנו את הצרה של להגיע אליו''
 
זולג'ין
"אני יכול להיות מישהו אחר?" הוא שואל, "אתה רוצה שאספר לך משהו שרק אני אמור לדעת?" הוא ממהר, "האלפית שלכם גנבה לי דברים כשהייתי חסר תועלת בפונדק בעיירה שהיינו בה. זה מספיק לך?"

נל
"תיאורים לא יעזרו..." היא אומרת, מנסה לחשוב על השמות, נראה שהיא מנסה באמת להיזכר, אבל בסוף מנידה בראשה לשלילה, "אני לא זוכרת את השמות האלה." היא אומרת, "זה לא אומר שהם בהכרח לא פה, אלא שהם לא עברו דרכי, או שעברו ואני לא זוכרת"


פונדק
"הגעתם מוקדם, רק מלחים שומרים ופקידים ערים עכשיו." עונה הברמן, "וזה תלוי במה אתם מחפשים." הוא מוסיף, "אני לדוגמה מחפש זהב." הוא אומר בחיוך ממזרי
 
נל
נל לא יכולה למנוע מהאכזבה להיראות על פניה, הרי האביר אמר שאחת מהן פה ובטון לא משכנע היא אומרת: "זה בסדר, אני לא חשבתי שתזכרי אותן... יש מקומות שאת ממליצה לחפש בהם כל עוד אני פה?"
 
זולג'ין-
"תגיד שאתה נוק האמיתי או שאני תוקע לך גרזן בראש. אני לא לוקח סיכון עם פיות ואתה ממשיך להתחמק מהשאלה" בשלב הזה זולג'ין בוחן את נוק לעומק, מוודא שאם הוא מבצע פעולה חשודה הוא חוטף גרזן.
META
מכין פעולה: תוקף את נוק אם הוא מנסה לברוח.
 
זולג'ין
"אני נוק האמיתי." הוא אומר.

נל
"יש חמישה, פרוסים מסביב לאי... הם בערך כמה שעות מסע מהעיר, מניחה שלוקח יותר זמן להגיע ממחנה פליטים אחד לשני." היא מסבירה את ההיגיון, "ובכנות אני לא יודעת להגיד לך כמה אנשים, הרשימות שלנו יעילות לחלוקה, אבל ברגע שהם חיים במחנות, אנחנו לא מפקחים עליהם יותר, אחרת היינו צריכים לרשום את השם של כל אחד שמצליח לצאת מהמחנה ולבנות בית בערים."
 
חזרה
Top