• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] עיר של דם ודמעות - עץ משחק (3/3)- מוקפא.

סטטוס
נעול לתגובות.
נאב
ג'ונתן מחייך "בהתחשב בכך שאנחנו עומדים לעבוד ביחד למשך תקופה עם זה יהיה מפגש פורה אני רוצה להוריד כאן כלל יסוד, חצי כאן וחצי אחרי אחרי שהמידע הוכח" היד של ג'ונתן נפתח חושפת מטבעות בשווי רבע זינו, זו הצעה נדיבה יחסית בהתחשב בכך שמדובר במידע קל יחסית אבל זה יעזור לו לבסס קשרים בעתיד
Out
In
עם אני לא טועה זינו זה כמו מטבע זהב
 
ג'ונתן:
האיש מחייך, לוקח את המטבע מידך. "אני מאמין שראיתי אותם הולכים בכיוון הזה. הם חלפו על פני בריצה. לא הצלחתי לראות בדיוק לאן הם הלכו אחרי זה... לו רק הראייה שלי הייתה יותר טובה..." הוא מחווה ביד שלו שוב.

ניקולס וצ'אנדרווי:
"'ני באמת לא יודע! 'זובותי, 'ני אחתוך לך ת'גרון!"
 
נאב
ג'ונתן מרים גבה "אנחנו מדברים על זוג גנבים חסרי גילדה, אם אתה מעוניין בעסקים לטווח הארוך תצטרך להיות סביר" ג'ונתן בוכן אותו "מה עוד שמשתלם להחזיק במכר במערכת המסובכת שלנו, זה יכול לעזור לך להשיג אישורים או לבטלח דברים מסויימים... בגבול הסביר כמוהן ובין ידידים ותיקים" ג'ונתן מסתכל עליו "אתה רוצה להרוויח טיפה יותר היום או להמשיך להרוויח כל עוד אני בסביבה? ואני מתכנן להישאר כאן למשך זמן מה"
out
על פי החישוב שלי מידע כזה שווה רבע זינו, אולי, אני נתתי לו רבע עם הבטחה לרבע נוסף, סך הכל כפול, אני מניח שלדמות שלי יש ניסיון בנושא, ההצעה שלי נדיבה ביותר לא?
 
ג'ונתן:
האיש מגחך לכיוונך. "להרוויח? עסקים? אני לא יודע על מה אתה מדבר. אני רק מוכר תכשיטים פשוט, עם זיכרון חלש..." המבט בעיניים שלו משדר חמדנות טהורה, עם ניצוץ של סתם זדוניות.

צ'אנדרווי:
אתה מריח את הגובלין. אף הכלב הרגיש שלך מתמקד בריח ומנסה לזהות אותו בעוד מקומות.
אתה מבחין בכמה יצורים אחרים שנושאים ריח דומה. גובלינים, בלי ספק, שכנראה גם פגשו את ידידכם שפה לפני כן. הם מסתובבים בקהל, חבויים, מקיפים אתכם לאיטם.
 
נאב
ג'ונתן מחייך ואז בתנועה חלקה תופס אותו ומתיח אותו בקיר "בעוד מדלקם "תחת סעיף D3 פסקה 2 אני עוצר אותך בעוון שיבוש הליכי חקירה, התנגדות הינה עבירה על החוק ותחמיר את מצבך "ג'ונתן אומר בעודו סוגר זוג אזיקים סביב ידו, האיש אינו סוכר מידע עילה סתם עלוב נפש פשוט, סוכר מידע יודע מתי יש להיות חמדן ומתי לא, וזה בהחלט לא הזמן להיות "יש לך הזכות (מה שלא יהיו הזכויות שאני חייב לומר לו)"
Mate
בדיקת אחיזה (כוח, אתלטיקה) [dice:l6ox]726372:0[/dice:l6ox]
 
ג'ונתן:
הגבר לא מתנגד למעצר. הוא מחכה בסבלנות שתסכים להקריא לו את הזכויות שלו. "אני מבין. טוב, אני אבוא איתך." הוא מחייך. "אבל כשיתברר שעצרת אותי על לא עוול בכפי, אני אגיש תלונה רשמית כנגדך על מעצר שווא. אני מניח שזה בסדר מבחינתך?"
הוא מחווה לכיוון המגש שלו, שנפל על הרצפה. "אני אעריך אם תיקח את זה איתך. אני לא רוצה להשאיר את זה פה ברחוב."
 
נאב
"אין לי כוונה להשאיר את הדברים שלך כאן" הוא אוחז היטב בברנש בעודו דוחף את הדברים שלו לתוך שק ראיות את הדברים שלו ועושה עליו חיפוש מלא, מחרים כל דבר שעשוי להיות בעייתי "אתה מסתיר מידע חיוני לחקירה שלי והחוק מציין בפירוש שעליך לשתף פעולה באופן מלא, מה שאתה לא בדיוק עושה" ג'ונתן אומר בעודו מוליך אותו חזרה לכיוון הכיכר מהסס לשניה ואז מכוון אותן לבית המשמר הקרוב, הוא יאבטח את החשוד ויתחקר אותו שם, כי כמו שאמר, כל אחד צריך לעשות את העבודה שלו, לא נראה לו שניקולס יהיה יעיל כאן, ואין לא ספק שצ'אנדרווי יהיה יותר מחסר תועלת
 
ג'ונתן:
OUT: בית המשמר? אתה מדבר במושגים הלא נכונים. השאלה היא האם אתה מתכנן לקחת אותו לאזוריוס או לבורוס.

ניקולס וצ'אנדרווי:
שניכם עומדים במקום, כאשר מתוך הקהל מתפרצים כמה גובלינים. שלושה במספר, היצורים הנמוכים בעלי האף הגדול מחזיקים בפגיונות. הם מחייכים בשיניים עקומות. כולם לבושים בסגנון זהה בערך, חסר גילדה בבירור. הם מזנקים היישר לכיוון ניקולס.

***

גלגלתי לכם יוזמה. צ'אנדרווי הולך לפני ניקולס.
אני לא טורח להשתמש פה במפה, כי זו סיטואציה פשוטה יחסית. הגובלינים מסביבכם, בטווח קפא"פ. יש קהל מסביב, אז כל האיזור הוא תוואי שטח קשה. הקהל מנסה להתפזר, אבל יקח לו כמה סיבובים. בינתיים, כל התקפה שלכם שתחטיא עלולה לפגוע באנשים מהקהל, תלוי בטיב ההתקפה. אתם יכולים לקחת על עצמכם חיסרון להתקפה כדי להימנע מלפגוע בקהל בטעות.
תור צ'אנדרווי.
 
ניקולאס וצ'אנדראווי
צ'אנדראווי לוקח נשימה עמוקה, וקורא בחדק שלו.
קרב. זה עוד של מדיטציה. מבחן לגוף ולנפש. הוא אוחז במטה הפורח שלו, ובלהיטוט בין האצבעות שגמיש יחסית לגודלו, ובתנועת דקירה מנסה לחבוט את המטה לגובלין הקרוב בין העיניים.

לא חיסרון, אבל משתמש בנזק לא קטלני
התקפה[dice:w2j6yy]726420:0[/dice:w2j6yy]
נזק [dice:w2j6yy]726420:1[/dice:w2j6yy]
 
ניקולאס וצ'אנדראווי
OUT
אין נזק הכנעה ב5, במקום זה כל פעם שאתה מוריד יצור ל0 נק"פ אתה קובע האם אתה מנסה להרוג אותו או רק לעלף
IN
ניקולס מניף את הפטיש שלו, מסחרר אותו במקתפה מהירה בעוד וולקן מבצע הטעייה עם הקרניים שלו, השניים תוקפים כאחד, ומפצים על כל הבלאגאן שיש כאן.
META
וולקן משתמש בפעולת סיוע לניקולס על הגובלין הקרוב ביותר. ההתקפה הראשנה של ניקולס עם יתרון.
[dice:62abn]726421:0[/dice:62abn]
או
[dice:62abn]726421:1[/dice:62abn]
אם פגע
[dice:62abn]726421:2[/dice:62abn]

התקפה שנייה (ללא יתרון אבל גם בלי חיסרון)
[dice:62abn]726421:3[/dice:62abn]
אם פגע
[dice:62abn]726421:4[/dice:62abn]


אם ההתקפה גורמת למי שנפגע לרדת מתחת ל0 נק"פ בוחר לאלף במקום להרוג
 
ג'ונתן:
אתה יוצא מן הצד השני של הסמטה, בדרך לבניין המעצר של האזוריוס. גרים הולך ביחד איתך בשקט.

tumblr_inline_ny6cw3zJGm1rny3ar_1280.png


בבניין האכיפה מקדם את פניך פקיד מושעמם. הוא לבוש בחליפה נפוחה, מהסוג שעובדים במחלק השיפוט נוטים ללבוש. הוא מושיט לך יד ברגע שאתה מגיע, שאוחזת בטופס. "בבקשה למלא טופס 34DQ-A6 מיד."
אחרי שאתה ממלא את הטופס, הוא מסתכל עליו לשנייה ומושיט לך עוד שתי טפסים. "מלא את אלה, ועלה במדרגות. תשאיר כאן את העצור שלך, תגיש את הטפסים במשרד הרישום בקומה השנייה, ואז תחזור לכאן עם טופס בקשה למעצר."
אתה ממלא אחר ההוראות בקפדנות. כאשר אתה חוזר אל הפקיד, הוא חותם על המסמך שלך, ושתי אוכפים מגיעים לקחת את גרים. הוא מחייך אליך חיוך זחוח לפני שהדלת נסגרת מאחוריו.
מה עכשיו?

ניקולאס וצ'אנדרווי:
0f626b076fc9639929f8e6f46a0e3c31.jpg


צ'אנדרווי פוגע באחד הגובלינים עם המטה שלו. הגובלין מצווח ועף אחורה, אוחז בראשו.
הגובלין מיילל, קצף בוקע מפיו, מסתער לכיוון צ'אנדרווי. צ'אנדרווי חוסם במיומנות את הסכין שנשלחת לעברו.
שאר הגובלינים מסתערים לכיוון ניקולס. הוא הודף אותם עם המגן שלו, אבל אחד מצליח לחדור את ההגנות שלו ופוגע עם פגיון מחודד. דם ניתז מן הפציעה.
הגובלין האחוז בידי ניקולס מנסה להשתחרר, אבל שלא בהצלחה. ואז ניקולס עוזב אותו על הקרקע, מניף את הפטיש שלו ותוקף יחד עם וולקן. הפטיש מונף, חובט בשתי גולגלות בדייקנות מספקת. שני גובלינים צונחים על הקרקע, שקעים בגולגולותיהם. אבל גובלינים נוספים מצטרפים במקומם. כשבעה גובלינים עדיין עומדים, בנוסף לגובלין המקורי ולשניים שנפלו.
ג'ייסון שולף פגיון ועומד בתנוחה מתגוננת, מבוהל. הוא לא נראה מנוסה מדי בקרב, ומנסה להימנע מכל המהומה.

***

כיוון שניקולס החליט לתקוף בחופשיות, הנחתי שהוא משחרר את האחיזה שלו בגובלין הראשון.
ניקולס חטף 5 נקודות נזק. תור צ'אנדרווי.
 
ניקולאס וצ'אנדראווי
צ'אנדראווי מהמהם בשלווה. 'זה בסך הכול תרגיל נשימה והתעמלות. הסכנה היא רק אחיזת עיניים.' אומר בקול מרגיע לג'ייסון.
'גם הפצע של ניקולאס ידידנו הוא אשליה זמנית.' צ'אנדראווי נראה כמי שמתחיל להעלות הילוך, הוא מסחרר את המטה ומנסה להנחית על ראש אחד הגובלינים. הוא שולח בעיטה אל גובלין שני תוך כדי שהוא מנצל את המומנטום וחובט במטה בגובלין שלישי

אאוט:
משלם 1 קי לflurry of blows
מטה
[dice:elc]726509:0[/dice:elc]
נזק [dice:elc]726509:1[/dice:elc]
בעיטה
[dice:elc]726509:2[/dice:elc]
נזק
[dice:elc]726509:3[/dice:elc]
מטה
[dice:elc]726509:4[/dice:elc]
נזק[dice:elc]726509:5[/dice:elc]
 
ניקולאס וצ'אנדראווי
ניקולס מחניק קללה, לא שזה משנה. הוא ממשיך להילחם, מניף את פטיש הקרב שלו כדי לחבוט בעוד שני גובלינים, וולקן נמצא שם, מסייע לו.
META
וולקן משתמש בפועלת סיוע על הגובלין הראשון
התקפה
[dice:9yk2dlu5]726516:0[/dice:9yk2dlu5]
או
[dice:9yk2dlu5]726516:1[/dice:9yk2dlu5]
אם פגע
[dice:9yk2dlu5]726516:2[/dice:9yk2dlu5]
התקפנה שנייה
[dice:9yk2dlu5]726516:3[/dice:9yk2dlu5]
אם פגע
[dice:9yk2dlu5]726516:4[/dice:9yk2dlu5]

ההתקפות נועדו לעלף, לא להרוג

נקפ
37/42
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top