• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ההתפרקות - עץ משחק [חופשיטה] (3/3) נסגר.

קנטינר:
OUT
לא צריך להטיל לאבירים וגם לנושאי הכלים, אלא רק לשניהם ביחד. אני אח כרגע את ההטלה הגבוהה יותר.
META
קשתים- 16.
פלנקס- 12.
אבירים- 20.
IN
אבירי החופש מסתערים על מערך ההאלברדים של האויב, מרסקים את השורה הקדמית. קשתיהם מצליחים לפגוע בחיילי האויב בצורה קשה, מפילים לפחות ארבעים חיילים.
נראה שמערך האויב מתחיל להישבר, אבל אז הקשתים יורים. מטח חצים פוגע באבירים, מפיל שבעה מהם.
אבירי האויב מסתערים מאחור, מתנגשים באבירים של קנטינר והורגים עוד תשעה חיילים. אבירי החופש מצליחים להשיב מלחמה ולהרוג ארבעה מהתוקפים, אבל הרבה לוחמים נפלו לאבירי החופש.
קונראד:
META
חיילים נגד דובריינים- 6.
חיילים נגד משמר הבית- 2.
חיילים נגד אבירים- 12.
קשתים- 15.
IN
הדובריינים והחיילים שוחטים את אגפי הפלנקס, אבל קשתי האויב מפילים שבעה אבירים מסוסיהם. השורות הקדמיות של הפלנקס מצליחות להפיל עוד שני אבירים, אבל המבנה לא מספיק עמוק ויציב כדי לעשות יותר. הקשתים שעולים על החומות מצליחים להפיל עוד חיילים, ונראה שרק טבח ארוך יסיים את הקרב. לפתע תקיעת חצוצרות נשמעת, וקול כרוז נשמע: "הלורד של מטול-חרב קורא ללורד ואן אלגאו לשיחה על תנאי כניעה, מכיוון שנראה כי הוא הפסיד והוא מעוניין לשמור על חיי אנשיו".
OUT
כרגע האבידות הן שכל 1 לשלושה חיילים הוא של לורד טופר.
 
קונראד
קונראד שומע את הדברים. ייתכן ומדובר בתחבולה, הוא יודע. הוא רוכב בלוויית אביריו, ופוקד על עוד עשרה אבירים ועשרים דובריינים ללוות אותו. מימינו רוכב נושא כליו, אדוארד, ומשמאלו אביר שנושא את דגל בית אלגאו - עיט שחור על רקע צהוב ירוק. קונראד רוכב אל הפגישה בלוויית משמר זה, גאה וגבוה.
 
קונראד:
המשלחת מתקדמת אל תוך מתחם הלורד המבוצר, והשערים נסגרים מאחוריה. חיילי הלורד מלווים את קונראד ואנשיו לחדר הישיבות של הלורד, שמתגלה כאדם כבן חמישים, בעל שיער שחור ששיבה זרקה בו ועיניים סגולות. הוא מזמין את קונראד לשבת מולו, ולאחר מכן מוזג לו כוס יין. הוא לוגם מהכוס, כדי להוכיח שהיין לא מורעל, ואומר: "ובכן, הלורד ואן אלגאו, מה התנאים שלך לכניעת נחלת מטול-חרב?"
ברנור:
לאחר שהם מקבלים את ההוראות, הלוחמים מובילים את ברנור ברחבי קירת', עד שלבסוף הם מגיעים למפעל. המבנה בהחלט נראה מוזנח, והוא לא נראה טוב יותר מבפנים. אמנם הציוד במצב שמיש, אבל הוא מלוכלך ומפוזר.
קנטינר:
הקרב לא נגמר עד שאחד הצדדים מפסיד... תטיל שוב, מדובר פה על סיבובי קרב, לא הכל נגמר בשנייה.
 
קונראד
קונראד יושב, נותן ללורד לחכות. הוא חושב היטב על התנאים, ותוך כדי לא מסיר לרגע מבטו מהלורד שמולו, מנהל עמו קרב מבטים. ההמתנה הזו מיועדת למרוט את עצביו של הלורד מטול חרב, לתת לו לאבד ביטחון. עם יריב לא בטוח תמיד קל יותר לשאת ולתת. לבסוף, הוא קם מכסאו, גוהר מעל הלורד.
''אתה תיתן לי חצי מהזהב שבטירה ככופר, תישבע לי אמונים כווסאל, ותיתן לי את בנך היורש כבן ערובה. בתמורה, אעזוב עם חיילי את טירתך ואתה תזכה להגנתי ותוכל להמשיך בחייך. הכפר שכבשתי יוחזר לך''.
 
קונראד:
"אוכל לתת לך שליש מהזהב שבטירה אם תיקח את תיקון ושיפוץ נחלתי על אוצרך. חצי זו כמות גדולה מדי, ואוצרי מדולדל בכל מקרה. ובני הבכור צריך ללמוד איך לשלוט על הנחלה לאחר מותי, לכן אצטרך אותו כאן. אוכל לשלוח אותו ואת בני השני להתלמדויות ב'משמרות'. בתמורה תקבל את צבאי הנותר לשימושך וחמישים אחוזים מהמיסים מעכשיו והלאה".
קנטינר:
META
קשתים- 12.
אבירים- 8.
פלנקס- 15.
IN
הקשתים מפילים כעשרים קשתי אויב, ואלו מפילים עוד שני אבירים. אבירי האויב לא מצליחים באמת לפגוע באבירי החופש, אך הפלנקס מפיל שלושה אבירים נוספים. כעשרים לוחמים נוספים נופלים תחת מכות אבירי החופש, אבל רובם רק פצועים.
אחד האבירים מסתער לעבר קנטינר, מניף את חרבו האדירה לעבר הראש של שכיר החרב.
META
אביר (כולל מתאם כוח 4)- 9.
 
קונראד
''בנך הבכור יהיה בן ערובה בידי, זה תנאי שאני לא מוכן לוותר עליו'', קונראד אומר ברוגע קר שלא משאיר מקום לויכוח. ''הוא יחיה כבנו של לורד, ואני אלמד אותו כל מה שצריך לדעת על שלטון. אבל אם תעז להראות סימן של מרד, הוא ימות. אני אקח את שיפוץ הטירה והכפרים על אוצרי, ובתמורה אקבל שליש מהזהב שלך, מוסכם. אתה תהפוך לווסאל שלי ותעמוד לרשותי כשאקרא לך, ותעלה לי מס. אדונך הקודם לא יהיה יותר הלורד השליט שלך''.
 
קנטינר-
קנטינר חומק בקלות מהמכה, מסתובב מאחורי הלוחם ודוקר אותו בפשטות בגבו.
הקשתים יורים בלי מטרה מסוימת.
האבירים מתכנסים ביחד, ותוקפים ביחד פלוגות אויב אחת אחרי השנייה.
META
אבירים- 18
קשתים- 15
קנטינר- 20 (טבעי)

אני חושב שאני אחליף קובייה. זה יותר מדי מזל. אני מודע לזה שזה נראה חשוד, אבל אני מבטיח לך שאני לא מרמה.
 
קונראד:
"אז ארצה לבקר אותו בביקורים חודשיים, כך שאוכל ללמד אותו על ההיסטוריה של משפחתנו ושל נחלתנו. אמנם אני אדם מבוגר, אבל בני הבוגר הוא רק בן 12. אחיו הבכור נהרג בקרבות לפני שנתיים, כך שהיורש הבא הוא אפילו לא בוגר לחלוטין. אני מניח שאתה תלמד אותו איך להיות אביר, וזה מה שראוי, אבל אני מתחנן אליך, תן לי לשמור על קשר עם בני" הוא אומר, מביט בקונראד בתחינה.
קנטינר:
META
פלנקס- 15.
קשתים- 3.
אבירים- 11.
IN
קנטינר דוקר את האביר שהסתער לעברו בסדק שבשריונו, שולח אותו לפגוש את האלים.
האבירים של האויב מצליחים להפיל שני אבירי חופש נוספים, אבל אבירי החופש מפילים שמונה אבירי אויב, כששאר האבירים נמלטים, נראה שהרצון לחיות גבר על הכסף.
קשתי האויב נטבחים בהמוניהם בידי קשתי קנטינר, אבל הפלנקס עדיין שלם ברובו, ומפיל שמונה אבירים מסוסיהם, כששניים מהם נהרגים.
 
קונראד
''אינני כה אכזר אפריד אב מבנו הקטן. הרשות ניתנת לך'', אומר קונראד. הוא כמובן ידאג ששמע רחמיו לאב שכול ואומלל זה יתפרסם בכל האזור.

OUT
אני מניח שמריצים לחזרה הביתה, או לרגעים שלפניה אם אנחנו רוצים איזו סצנה עם הרגשות של קונראד. מה אני מקבל מהלורד? אגב, מה שמו? ואפשר תיאור קצר של בן הערובה שלי?
 
קנטינר:
META
פלנקס- 7
IN
פלנקס האויב מתחיל להישבר, והקווים האחוריים שלו כבר נסוגים. הקשתים יורים באבירים הבורחים, אבל לא מפילים אף אחד מהם. הלורד לא נראה בשום מקום, וכנראה שהוא ברח עם האבירים שלו.
קונראד:
OUT
אתה מקבל מהלורד 3000 מטבעות זהב, ובאופן קבוע 4000 מטבעות זהב. יש לך תוספת של 100 נושאי רומח, 50 נושאי חרב, 20 אבירים ו60 קשתים עם רובי קשת.
IN
בן הערובה מובא אל קונראד ואל פמלייתו, ואביו (הלורד אלדין דאגאר ממטול חרב) מחבק אותו לשלום.
בן הערובה הוא נער צעיר, בן 12, די צנום ובעל שיער בלונדיני. הוא בעל עיניים אפורות, כי עוד לא ביצע את הטקס הראשון שלו.
OUT
תתאר מה קורה לפני ההגעה לקן הנשרים.
 
קונראד
אנשי השיירה צוהלים כשקן העיטים מסתמן באופק על מגדליו הגבוהים. קונראד לא מחייך, אבל קשה לו שלא להתרגש מעט. הוא ניצח במלחמה הראשונה שלו, הרוויח וסאל וכופר נכבד, וחוזר הביתה אל אשתו ואמו כגיבור מנצח. בינו לבין עצמו, הוא התגעגע אליהן.
''מאלאק'', הוא פונה לבן הערובה הצנום, שרוכב לצידו בשתיקה. הוא מפוחד, אין ספק, ועצוב. קונראד מבין את הרגשות האלו. אבל הוא גם יודע שאסור לעולם להפגין אותם בפומבי. ''ספר לי, מה אתה אוהב לעשות בזמנך הפנוי? במה אתה טוב? אני רוצה לאפשר לך את החיים הטובים ביותר שאפשר בטירה''. הוא מקפיד על נימה קרה ומרוחקת. ייתכן ויום אחד יצטרך להרוג את הילד הזה. אסור לו להיקשר אליו.
 
קונראד:
"אני אוהב לקרוא הרבה, אדוני. שירה, אגדות, טקסטים דתיים, ספרי לימוד, הכל. אני גם די טוב בירי בחץ וקשת ובציור, ולרוב אני מצייר כשאני לחוץ" אומר הילד בשקט, לא מביט בעיני שובו.
קנטינר:
פלנקס- 19.
IN
הפלנקס מצליח להפיל עוד שלושה אבירים, אבל מתפרק, והחיילים נסים לכל עבר.
"הניצחון שלנו!" צועק ארוד, והחיילים מריעים, אם כי די בשקט. חיילים רבים נפלו, לפחות 28.
 
קנטינר -
קנטינר מורה לחיילים שעדיין לא נפגעו לרדוף אחרי הלוחמים שברחו, ולמצוא את הלורד. את החיילחם הפצועים הוא שולח עם אורד לכפר הקרוב, כדי למנוע מתגבורת להגיע.
Meta
(בקוביות חדשות מדרקוניקון)
אבירים שלמים- 10
אבירים פצועים- 17
קשתים ( הלכו חצי למרדף וחצי לכפר)- 16
קשתים 2- 7
 
קונראד
''גם אני קורא הרבה. יש לנו ספרייה גדולה בטירה, היא כולה לרשותך. אני אדאג לך גם לחברים להתחרות בהם בקשתות, ולצבעים ונייר עבור ציור'', אומר קונראד. קולו קר, אך ברור שהוא רוצה לאפשר לילד חיים נוחים.
 
חזרה
Top