• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

"אז לכו לעיירה וקחו את האלף, ואז תתפסו גם את אגריד. אני אשמור כאן"
אפולו נכנס במסדרון האמצעי, רואה הכל בחושך הודות לחושים המולדים של האלפים האפלים, ממש כאילו התהלך באור יום ואף טוב מכך. עכברושים שדופים בורחים על רצפה טחובה של מסדרון קצרצר לכיוון אליו אפולו הולך. קצה המסדרון נפתח לחדרון, בצד שמאלו שוכבים מתים, רקובים מעט, שני גובלינים, בימינו דלת כפולה, ובהמשך החדר דלת נוספת.
out
כן, שכחתי מראיית החושך.
 
עיר
אפולו מחייך ומסתכל על הגופות, אין ספק שהחבורה עברה כאן לאחרונה, אבל רק ליתר ביטחון... ברק מחשמל את הגופות... שלושה פעמים (רק כדי להיות בטוח) ולאחר מיכן הוא ניגד לדלתהפולה ופןתח אותה בזהירות עד כדי סדק, מציץ פנימה.
 
טוב, הבא שמתפצל מהחבורה שלא יתפלא אם יפול עליו סלע ענק מהלב שלי.
in
אפולו פתוח את הדלת כדי סדק, והפרטים של החדר לא ממש משנים לו. אל הכניסה למצודה מגיעה לא אחרת מאשר ארטמיס, מלווה בבני החבורה שעזב לפני יום וחצי. "אפולו!" היא קוראת, ורצה לחבק אותו. "הם רוצים לברר מי האחראי לרציחות בעיירה, ואתה היית שם כדי לברר! חזרת משם עם תשובות? אתה יודע מי הרוצח?"
 
הפנים של אפולו מתמלות בהקלה והוא מחבק את אחותו בחיבוק דוב בעוד דמעות זולגות מעניו "תודה לאל! הם אמרו לי שהם לכדו אותך וסחטו אותי, ניסיתי למצוא את האחרים בשביל לשחרר אותך" הוא מסתכל על האחרים בחיוך דומע "אבל נראה שהם כבר עשו את זה, תודה לכם" הוא גומר לחבק את אחותו ואומר "אגב את מקירה את הליצן הזה?" הוא מושך בחבלח גורר את האלדרין המתפתל "הבחור הזה טען שהשמדת את האקדמיה ואמר שהוא הולך להרוג אותך אז נקטעתי באמצעי מניעה, הרוצח לפי ראש המשמר הוא ראליין אבל ראש המשמר עובד עבור הצד השני או נשלט על ידו... אני לא בטוח עד כמה העסק הזה עמוק אבל אנחנו חייבים למנוע את פתיחת השער אחרת המצב יהיה רע..."
 
האלדרין, שתואם במדויק לתיאור של תאליסרה על אביה, תלמוס וארקידן, מתפתל בתוך החבלים שקושרים אותו. הוא בבירור רוצה לומר משהו, אבל האלפית קוטעת את אפולו באמצע דבריו: "זה הוא! האלף שפוצץ את האקדמיה ורדף אחרי עד לכאן! הוא שקרן ומנוול ואנחנו צריכים להרוג אותו עכשיו! הוא יוכל לברוח בכל שנייה, אתה יודע כמה חזק הוא?!" היא צורחת בהיסטריה.
 
out
מתעלם מהחלק של אבא, אני לא אמור לדעת את זה
in
אפולו מביט באחותו "והוא מצידו חושב שאת פוצצת את האקדמיה, אבל אני יודע שאין לך מספיק כוח לכך והוא חלש למדי וכשמצאתי אותו, הוא גסס והיה מוכן למות מידי... אני לא חושב שאת או הוא פוצצתם את האקדמה, אני חושב ששיחקו בשניכם... אני הולך להוריד את מחסום הפה אבל אני מצמיד סכין לגרון שלך, את בוא לא נעשה משהו ששנינו נתחרט עליו בסדר?" אפולו מצמיד את סכינו לגרונו ומשחרר את מחסום הפה
 
"תזיז את הסכין הזה, אפולו!" ת'אליסרה אומרת בעיניים דומעות, מנסה לדחוף הצידה את הדרו, כנראה ללא הרבה הצלחה
"אבא." היא אומרת בטון בו הייתה פונה אל אביה בימים בהם עוד הייתה צריכה לנקוט בכללי נימוס אציליים, כמעט בהרגל רע. "אתה מוכן לומר לי מה אתה עושה כאן? מה שארטמיס אומרת, זה נכון? באמת הרסת את האקדמיה?"
 
אפולו נסוג אחורה בהפתעה ומסתכל על ת'אליסרה "הוא אבא שלך..." אפולו מהרהר לרגע "אף אחד מהן לא הרס את האקדמיה לדעתי, יש כאן משהו שנסתר מעינינו..." אפולו אומר במבט מוטרד "אגב אני אבקש ממך להימנע מלהתיר אותו עקב כך שהוא נחוש להרוג את ארטמיס, ואין דבר בעולם הזה שיקר לי יותר מאחותי" הוא אומר ומביט באלדרין "ולכן עם הוא יעשה את זה אני לא יכול לקחת אחריות על מה שאהפוך עליו לאחר מכן"
 
ראליין מתעלם מהדרמה ופונה לאפולו "מה גורם לך לחשוב שראש המשמר משתף פעולה עם אלה שרוצים לפתוח את השער, מלבד זה שהוא האשים אותי? יש בסיס מוצק להאשמה נגדי - מצאנו כפיל שלי, אבל הוא מת לפני שהספקנו לתחקר אותו"
 
"לא אני הרסתי את האקדמיה - זו בת השטן הזאת שמסתובבת לה עם אלף אפל ומתנהגת כמו אחת! אני יצאתי לשליחות לחצרו של המלך הנעלה אלדווין קינטאיאן, המוערך גם אצל האלדרין שבממלכות הפיות, וכשחזרתי בום, אין אקדמיה והיא עומדת לה וצוחקת! נלחמתי בה, אבל אז החברים ההולואים שלה באו ונמלטתי בעור שיני. ואם היא כאן אז היא כבר רוצה לפתוח את השער לצלמוות, היא קראה ביומן של סר קגאן!" צועק האלדרין. "המנוול הזה פוצץ את האקדמיה כולה ומאשים אותי בזה!" היא מתקוממת. "אני הייתי כל הזמן בטקסים שלכם והלכתי לכל השליחויות, וכשחזרתי מאחת מהן חטפתם אותי פוצצתם את האקדמיה והבאתם אותי לפה בשביל הקרבנות המופרעים שלכם! היומן של סר קגאן נמצא אצלו ואתם ראיתם את זה, וגם את זה שאני הייתי קשורה למזבח שלכם! אם צריך להרוג מישהו זה אותו!"
 
אפולו מסתכל על שניהם בתיסכול "אני היחיד שחושב שעבדו על שניהם?" הוא שואל את החבורה "הבחור הזה גסס כשמצאתי אותו ואני מניח שאתם שחררתם את אחותי מהמזבח, אף אחד מהם לא היה באמת בעמדת הסתננות ושניהם כנראה אמורים למות לפי התוכנית של מי שבאמת מאחורי זה"
 
"אבא, ארטמיס, בבירור אנחנו עוד לא מבינים את התמונה המלאה כאן, וייתכן כי שניכם קיבלתם מידע לא נכון. תסכימו לבוא איתנו לעיירה בשקט? כשנגיע למקום בטוח יותר נוכל לחשוב מה יהיה הצעד הבא שלנו, אבל אתם חייבים להתחייב שלא להרוג אחד את השני עד אז..." ת'אליסרה אומרת
 
"כבר התחייבתי לאלף האפל כאן לא להרוג אותה עד שנברר את העניין, אבל היא לא נראית לי כמו אחת שמעוניינת להתחייב. תקשרו גם אותה - זה הצעד הבטוח ביותר." הוא אומר "קחו אותנו למלך האלפים, ושם נוכל לדעת את התמונה המלאה. בחכמתו הוא יוכל לשפוך אור על הסיפור כולו, ולהרוג את האשמה העיקרית." "אני האשמה העיקרית? קחו אותנו למלך האלפים, הוא יהרוג את הרוצח הזה מאוד מהר, ברגע שהוא יבין שהוא זה ששרף את כל האקדמיה!" זועקת האלפית. "את זה נראה, ועכשיו נלך כולנו אל מלך האלפים אלדווין קינטאיאן ואז תראו."
בכל מקרה, הדרך אל מלך האלפים תהיה ארוכה, ואין ספק שכדאי להצטייד בעיירה למסע שכזה - אין לאף אחד סוסים לרכב עליהם.
בעיירה מקבלים אתכם בזרועות פתוחות - חלקכם הצילו את העיירה מהולו קטלני לפני מספר ימים, והשמועה על מעלליכם קנתה לה כנפיים. על כל פנים, לא כל בני החבורה המקורית ברי מזל שכאלה - אתה רואים זדה אחת תלויה בכיכר העיר - מסתבר שהיא ניסתה לחזור ולגייס שודדים או משהו כזה, אחרי שגורשה מהעיירה לפני ימים מספר, ונתפסה בקלקלתה. המשמר לא סולח כשפושעים מנסים להרוס את העיירה הקטנה הזו.
לאחר מספר דקות, אתם מגיעים לביתו של הלורד פדריג. הוא קורא לנער המשרת "מזוג לאורחים שתיה, והושב את האלף והאלדרינית בחדר השני!" ומושיב אתכם על כורסאות נוחות. "אני מצטער לשמוע על השמדת האקדמיה, אתם אומרים שהשניים האלה מאשימים האחד את השני בשריפת האקדמיה אבל אתם מאמינים ששניהם חפים מפשע? אולי חשבתם על הכיוון ששניהם יחד פוצצו אותה, וכל אחד מהם מנסה להאשים את השני ולהתחמק מעונש?" הוא אומר לאחר שסופר לו המקרה בקצרה.

out

בדרך מן הסתם עדכנתם האחד את השני על מה שקרה כל אחד בגזרתו - בבקשה תתארו מה סיפרתם.
 
ראליין אומר בקול מדוד ורגוע "אדוני הלורד, יש קנוניה בעיירה הזו. אני מואשם בידי ראש המשמר שלך, שסביר להניח שעובד עם הרוצחים והנבלים בהם נלחמנו, בכך שאני ביצעתי את הרציחות. אפולו שכאן טוען שראש המשמר התוודה בפניו, ואני נוטה להאמין לדבריו, גם אם מדובר באלף אפל."
בעודו מדבר, ראליין סורק את החדר שסביבו - אם ראש המשמר היה מעורב, לא בלתי אפשרי שגם הלורד בעצמו משתף פעולה עם ההולואים.

Meta
תפיסה, חיפוש אחר סכנות פוטנציאליות ועל מנת לראות האם הלורד כנה בדבריו הבאים.
[dice:el1t]726858:0[/dice:el1t]
 
אפולו מכחכח בגרונו "חזרתי לעיירה לפני מספר ימים עקב עבודת צד שקיבלתי ממישהו, כאשר הגעתי ראש המשמר התעקש שראליין הוא הרוצח למרות שהצבעתי על העובדה שהוליהים מסתובבים בעיירה והרצח בוצע על ידי יצור המצויד בטפרים, שראליין בניגוד להולוהים חסר אותם אך קיבלתי את זה שהוא חושד בי עקב העובדה שהוא חקר אותי עדות מעגל רונות הגנה הצבתי סביב העיירה תחת בקשתו של אותו מעסיק ששלח אותי למצוא את הרוצח, בדקתי את הרונות לפני כן ואילו באמת רונות הגנה, הצעתי לראש המשמר לבדוק את זה ביחד עם אשף העיירה אך הוא התעלם מהצעתי ושיחרר אותי, אך לפני כן נראה היה נראה שהוא חושש מהמצאות הולו בסביבה, מה שהיה מעט מוזר. התייצבתי בחצר בית המשמר בשביל שאוכל לאתר את הרוצח משם, זה מקום טוב להגיע ממנו לשאר העיירה. בזמן שהייתי שם איתרתי בשמיים להקת עורבים מונהגת בידי עורב מוזר ותקפתי אותם למרות שהשומר לצידי יבב בפחד והתחבא במהלך הקרב, העורב המוזר התברר כעורב מת ענק בעל יכולות מוזרות אך הצלחתי להביס אותו, הוא התפורר במותו. לאחר מכאן השומר עצר אותי והאשים אותי בבלאגן בעיירה עקב גזעי וכלא אותי, ראש המשמר לקח אותו לשיחה לאחר מכן וחשף את עצמו כמשתף פעולה, הוא איים עלי בחייה של אחותי ודרש ממני להרוג את השומר ההוא, חשבתי מהר ואמרתי לו שהשאר מנסים לסגור את השער לצלמוות ושאני יכול להוכיח נאמנות ולהצטרף עליו כשותף, הוא קנה את זה והלכתי להזיק את האחרים בשביל לאתר את אחותי ולחסל אותו, בדרך פגשתי את האלדרין שהאשים את אחותי בהרס האקדמיה, לא האמנתי שזה מה שבאמת קרה ולכן לאחר התעקשות חוזרת ונשנת על דמה של אחותי אילפתי אותו וקשרתי אותו, ואז הגעתי למצודה ופגשתי את השאר ואת אחותי" אפולו מסיים את הסיפור הארוך ולוגם מהיין "אשמח לשמוע מה בדיוק קרה במצודה מהאחרים אך כעט אנחנו צריכים לעצור את ראש המשמר ולברר האם הוא איתם מרצון או שמשהו אחר מתנהל כאן, בנוסף ועלינו לסגור את השער מהר ככול האפשר... נאמר לי שזה לא בדיוק אפשרי כרגע מהאחרים ואשמח להסבר" הוא מביט בהם.
 
חזרה
Top