• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

טאלין
"זה עובד" הוא אומר בחצי חיוך, "רוב האנשים לא עוצרים לתהות האם הינשוף הזה הוא לא יוצר טבעי, עד החבר העצבני שלך בחיים לא ירו חצים על היציר שלי, ועכשיו אני צריך לכבול אותו מחדש. לשמחתי יש לי כסף שגנבתי מהחברה של קזנתא'אר." הוא מוסיף ומושך כתפיים
 
אוכל חינם
פיו של אוכל חינם נפער. 'בשם שארס! ריפארוואקה!" ומקשקש בטבאקסית נרגשת
"אז אתה בטח מכיר את ההורים שלי! לחש שנהב ורך טופר! נכון? וגם את ההורים של טאינה! מי אתה?!'
אאוט: הצעה קצת מוזרה, אבל אולי מישהו יחבב.
אולי אפשר להשתמש בפונדק לרולפליי שקשור לעלילה הגדולה בצורה רופפת. אורחים מעניינים, או מצבים שצריך לתפעל
סוג של סלייס אוף לייף? קצת מוזר אבל אולי יכול לעבוד. רק מציע
 
אוכל חינם
אתה שם לב שעיניו של חצי האורק נפערות כשאתה מזכיר את שמותיהם של הוריך, כאילו הוא נזכר במשהו, אך בכל זאת הוא אומר, "אולי אני מכיר... אולי לא. מי אני? אני... אני סתם." הוא מושך בכתפיו, נאנח וממשיך לנקות. הוא נראה כלכך מבוגר... וכל כך עייף.
אתה שם לב שחצי אורקית אחרת, בבגדי כוהנת, מסמלת לך להתקרב אליה. היא לוחשת לך - "אנא, נערי, תקל עליו. הוא חולה, מאוד חולה. מסכן... מצאתי אותו ברחוב, גוסס וגווע ברעב - הוא לא זכר איך הוא הגיע לשם, או מיהו, או מי הוא מכיר, או מה העבר שלו. ריחמתי עליו כך כך, אז הבאתי אותו למקדש, שיעבוד בתור שרת. זה המעט שיכולתי לעשות."

OUT
אני אשמח לעשות את זה, ההרפתקה אפילו מציעה רעיונות לכמה 'היתקלויות' שקשורות למסבאה. אבל שוב, אלה יכולים להיות דברים שקשורים לעלילה הראשית, אך הם עדיין "משימות צד", וכרגע נראה שהעוג מעדיף להתמקד במשימה הראשית בלבד...
 
אאוט:
המממ...איך שאני מבין את הקמפיין הזה, זה לא קמפיין של מסע לצוד איזה דרקון ערפד בהרי החושך היחסי.
זה על אינטרקציה עם העיר והכוחות הפועלים בה.
ואני גם חושב שזה יעזור לנו קצת להתגבש כחבורה.


אוכל חינם
עיניו דומעות. "...אבל הוא המפתח לגלות מה קרה להורים שלי!' הוא מליט את פניו, חושק את שיניו.
'...אני מצטער. זאת.. לא דרכה של שארס." הוא כופה את עצמו חיוך.
"אני לא אכפה עליו להיזכר. אבל הייתי רוצה להתידד איתו. אם הוא חבר של הוריי, הוא חייב להיות איש טוב. והוא פגוע... השמחה של שארס תרפא אותו.' אומר באמונה.
 
הולבר
הולבר מורה לנאגה לעקוב אחריהם כשהוא בעצמו מחפש מיקום טוב שבו הם לא יראו אותו, אך הוא יוכל לראות אותם עוברים תחת חלון מואר או אמצעי תאורה אחר. במקרה הגרוע הוא תמיד יוכל להיעזר בעיניים של נאגה כשכולם יהיו בחוץ.

OUT:
השאלה היא מה העוג מחפש ומה מתאי לדמות שלו לעשות לבד. אני יכול להציע שמדי פעם הוא יצטרף אליי או אל מישהו מהאחרים כשאנחנו עושים משהו שיותר קשור למשימה ופחות לחיים הפרטיים של הדמות, אבל אין לי מושג אם זה יעניין אותו.
 
OUT
אותי, כשחקן, פחות מעניין הארגון שלי. בנוסף, אין לי שום דבר שמושך אותי לחקור בעיר כרגע. זה לא שהעלילה הראשית היא המשיכה העיקרית שלי, אלא שאני מעדיף את הדמות שלי כאשר היא עם שאר הקבוצה או אפילו עם מישהו מהקבוצה מאשר לבד- כי הרבה מהקונספט של הדמות הוא גם בניגוד בינה לבין שאר הדמויות ה"מתורבתות".

גם יש לציין שכאילו, לאאוליס אין כאלו דברים מעניינים לעשות לבד. הוא מרוויח כסף, הוא חי, הוא לא באמת מחפש אחרי תהילה, אוצר עתיק, אין לו קשר מיוחד אל איזו משפחה או דמות מסוימת בעיר, אפילו הפונדק והארגון שלו שניהם דברים שהוא לא מחויב אליהם בצורה ממש מטורפת (אאוליס התנגד, גם אם אני כשחקן אהבתי את הרעיון, להקים את הפונדק).

ואולי אפשר למצוא איך לשנות את זה. מבחינתי אני רואה 2 אפשרויות- או שמידי פעם אני אתלווה לאנשים במשימות שלהם, כמו שאמרתי, אפילו לשחק עם עוד אדם אחד זה סבבה מבחינתי כי אאוליס לא ממצה את עצמו לבד. או, אפשרות שנייה, שנמצא כן איך לקשור את אאוליס למשהו שימשוך אותו אל משימות צד. זה אולי ידרוש לשנות משהו בדמות, כי גם כשאאוליס יכול להיקשר לדברים הוא נוטה להשתחרר מהם במהירות ("אני חייב לך? טוב אני אעשה בשבילך משהו מהיר/אשלם לך כסף וזה נסגר")

OUT
אני אפתח גם איזו פעולה כדי שגם אני אריץ משהו.

IN
אחוזת אבן גולגולת אולי שופצה, אבל זה לא אומר שכול החפצים העתיקים פונו משם. סיף יכול להיות רק רוח רפאים אחת מתוך הרבות שחיות באחוזת אבן גולגולת, ולכן רוב החפצים שנמצאו בעליית הגג של האחוזה נשמרו בחדר צידי וקטן. אאוליס מצא את עצמו שם במרדף אחר הגור השובב של הרה, בזמן שהזאבה השחורה לקחה לעצמה את שנת הצהריים שלה. ואאוליס, יצור שלא זקוק לשינה כמו הזאבה, החליט לחפש דברים מעניינים בין החפצים.

META
אם צריך-
תבונה (חקירה): 11+0=11.
חכמה (תפיסה): 8+5=13.
 
OUT
בכל מקרה, כרגע נמשיך בשבוע (התוך משחקי) עם הספויילרים האישיים, ואת העלילה הראשית נמשיך מאוחר יותר. עוג, נדבר בימים הקרובים ביחד על איזו אפשרות אפשר לעשות.

אוכל חינם
"אם אתה באמת חושב שאתה קשור אליו, שיש לכם עבר משותף... טוב, אוכל לאחל לך רק בהצלחה, ילד. ברכות האלים עליך." הכוהנת מחייכת, טופחת על כתפך, ומשאירה אותך לבד עם חצי האורק, שמנקה את הרצפה במונוטניות, מבלי להביט בך.

OUT
כמה היית אומר שאוכל חינם מכיר\זוכר את החברים בלב הקירין?

הולבר
הולבר מזנק לאחת הסמטאות המוצלות ברחוב, וממשיך להביט דרך נאגה. נראה שהאנשים בברדס נפרדים אחד מהשני, ואז מתפצלים. הרחובות מול אחוזת קאסאלאנטר בנויים בצורת T - שניים מהאנשים הולכים ימינה, שלושה הולכים שמאלה, והשניים האחרונים הולכים ישר - כאשר הולבר נמצא בסמטה המתחברת לרחוב הישר, וקיימת הסכנה שהשניים ההולכים לכיוונו יראו אותו אם הוא לא יהיה זהיר מספיק. נאגה שואלת אותך טלפתית אם עליה לעקוב אחר אחת מהקבוצות.

OUT
רק כדי למנוע בלבול בהמשך, אני מזכירה שכל עוד אתה מביט דרך החושים של נאגה אתה עיוור וחירש לסביבתך. כלומר, אתה יכול לשלוח את נאגה לעקוב אחרי האנשים שהלכו ימינה או שמאלה, אך כל עוד אתה מביט דרכה לא תוכל לדעת מה האנשים שהולכים בכיוונך עושים.

אאוליס
אתה מתחיל לחטט בין החפצים השונים בעליית הגג, בזמן שאליון לועס בשקט חתיכה של עור יבש. הדבר הראשון שאתה מוצא הוא תליון כסף יפייפה, אשר זרוק בצד החדר ליד קופסת מתכת מנופצת - משום מה יש לך הרגשה שאוכל חינם מצא אותו והחליט להשאיר אותו שם. החלק המרכזי בתליון ניתן לפתיחה, וכאשר אתה פותח אותו, אתה רואה בחלקו העליון פורטרט מצוייר בפחם של חצי אלף (או חצי אדם, כפי שהם נקראים בשבט שלך) בעל תווי פנים מכוערים במיוחד. בחלק התחתון טבוע קלף עליו כתוב "עבור סיף, יקירינו". אתה לא מבין הרבה בחפצי ערך, אך אתה יודע שאנשים רבים בעיר הגדולה מעריכים תכשיטים שכאלו, ואולי יהיה ניתן למכור אותו - אך אולי זה גם יעליב את רוחו של סיף.
רוב החפצים האחרים כאן אינם מעניינים, ואתה מתחיל לאבד עניין בחיפוש, כשלפתע אתה מוצא קופסת עץ מאובקת. על מכסה הקופסה רשום בדיו: "מסמכים של וינסנט טרנץ'. עפו בסופה. להחזיר אחרי שיפסק הגשם." אתה מניח שסיף היה... מעט שכחן. אתה פותח את הקופסה, והמסמך העליון מיד תופס את מבטך - כי למרות שרוב הדף קרוע ונראה שניזוק מאותה סופה, בקצהו השמאלי התחתון טבוע סימן ישן בחותמת... סימן הזהה לזה המופיע על מצחם של הרה ואליון.

טאלין
אתה חוזר מסאנקה לגולגולת טרול, ורואה את ריינאר מחכה לך שם, שעון על צד הדלת. פניו נראות רציניות מהרגיל, אפילו עגמומיות. כנראה שגם הוא שמע על מה שקרה לפלון.
"טאלין." הוא אומר בשקט. "לראמאלייה יש משימה קטנה, ואין הרבה סוכנים פנויים כרגע. היא ביקשה ממני לבדוק אם יש לך כמה שעות פנויות. זה לא אמור לקחת יותר מדי זמן."

וירדו
זהו הערב למחרת היום בו התאמנת עם האלם. אתה בדיוק חוזר מזירת פשע - מוכרת פירות צעירה נורתה למוות מקליע של רובה קשת. כוח אפור שלחו אותך למקום בחשד שאנשים של הסכין השחור הם אלה שביצעו את הפשע, אך אנשי המשמר תפסו חברי גילדת הקזאנאת'אר שהודו שירו לעבר זנתרים ופגעו במוכרת בטעות. המקרה היה עצוב ומכעיס, אך לא יכולת לעזור יותר, כך שהחלטת לחזור הביתה.
כשאתה עובר באחד הרחובות הקטנים, אתה שם לב שהוא... שקט. שקט מדי. אתה ממשיך ללכת בו, כשלפתע...

OUT
גלגל הצלת זריזות, עם חסרון.
 
IN
בתחילה, אאוליס עסוק בלחשוב על למכור את התליון, אבל ברגע שהוא רואה את הסימן כול המחשבות שלו מתרכזות בסימן. זה היה המקום האחרון בו הוא ציפה לזהות את הסימן הזה, והוא מתחיל מיד לעיין במסמכים, לנסות להבין ולפענח מה הם, למי הם נועדו ומה כתוב בהם.
 
הולבר
הולבר חושב מהר מה לעשות ומחליט שמה שעבד קודם יכול לעבוד גם עכשיו ולכן הוא מהר להחליט על מקום מפגש ניטרלי ואמר לנאגה בקשר הטלפתי "תישארי מעל הצומת עד שהזוג המתקרב אליי מגיע לפתח הסמטה, תודיעי לי ואז תתחילי לעקוב אחרי הזוג הפונה ימינה עד שהם מגיעים לביתם. בעוד שעתיים ניפגש מחוץ למסעדה בה התחיל המעקב ותוכי לומר לי לא הם הלכו. אם יש בעיה, אני אעקוב אחרי הזוג הפונה שמאלה."
הולבר עצמו מנסה לתאם את זה כך שיוכל לחלוף על פני הזוג בנקודה בה יהיה לו קל לחלוף על פניהם בזמן שיוכל לראות את תווי פניהם כדי לשנן אותם ולהתחיל לעקוב אחרי הזוג הפונה שמאלה.

מטה:
הונאה - הולבר: 12+5=17
מעקב הולבר (לא מיומן): 8+2=10
מעקב נאגה: 16+4= 20
 
אוכל חינם
אאוט:
אני מדמיין שהוא הושאר במקדש שארס כשהיה בן 5-6 בערך.
יש לו זכרונות, אבל לא אמינים במאה אחוז.
וגם מושפע מהאגונצטריות המובנית של פעוטות.
אין:
הוא לוקח את התוף מרים, מתחיל לתופף ולקרקש, נכנס לקצב. דמעות עומדות בעיניו.
שר שיר שזכר את חבורת לב הקירין שרים. אולי בלבל איזה תו ומילה או שתיים.
"לב הקירין לב הקירין
הן אנו באים באים
בהרפתקה מהדרין
כי אנו לב הקירין לב הקירין!

רוע או חוצנים מולם ניצבים
בפלדה וקסם נתפאר
סכנה ודם אותנו מקרבים
עוד תעלומה תיפתר
כי אנו לב הקירין! לב הקירין!

ו..' אוכל חינם עוצר דמעות ממלאות את עיניו כשהוא מבין ששכח את ההמשך.
מרגיש כאילו במובן עמוק כלשהו רצח את הוריו וחבריהם


 
וירדו
אתה שומע לפתע מישהו מאחוריך, אבל אתה לא מספיק להסתובב בזמן. אתה מרגיש משהו כבד מכה בחלק האחורי של ראשך... והכל נהיה שחור.
כשאתה מתעורר שוב, אתה עדיין מרגיש את הכאב בראשך. אתה נמצא בחדר חשוך, למעט עששית שמונחת על שולחן מולך. אתה ישוב על כסא, ידך קשורות מאחורי גבך, ואתה לא מרגיש את חרבותיך שבדרך כלל קשורות על גבך. אתה מריח מלח, מה שגורם לך להניח שאתה נמצא קרוב לים, אולי ברובע הנמל. לוקח לראייה שלך כמה שניות להתפקס, ואז אתה מבחין באנשים שאיתך בחדר. מולך בצד השני של השולחן יושב דרו, אלף אפל. אם היית צריך להשוות את משך החיים של אלפים לזה של בני אדם, היית אומר שהוא נראה בשנות ה40 המוקדמות לחייו, עם חיוך גדול מרוח על פניו. אתה שם לב שיש רטייה על עינו השמאלית, והוא חובש כובע סגול ססגוני ששזורה בו נוצה. לימינו, עומדת לא אחרת מאשר רובי, ידיה שלובות מאחורי גבה והיא מביטה בך במבט רצחני. כמה מטרים מאחוריו נמצאת דלת היציאה, ומשני צדדיה עומדים שני אלפים אפלים אחרים.
"ברוך השב, וירדו סמית'סון! חשבתי שיהיה נחמד אם נקשקש מעט, אתה יודע, כמו שני חברים." הדרו מחייך אליך. "בוא רק נבהיר כמה דברים קטנים לפני שנתחיל. אתה מוזמן לנסות לצרוח - אף אחד לא ישמע אותך כאן. אם לא תשתף איתי פעולה, אני אכאיב לך. מאוד. ואם תנסה לעשות שטויות, להאבק, לברוח מכאן איכשהו-" הוא שולף משהו מחגורתו ומניח אותו על השולחן לידו, מעין קנה מתכתי מוזר. שמעת על כלי הנשק הזה מעט מאוד - זהו אקדח. " - אני אאלץ לשיר לך שיר ערש. יש מבין?" הוא מחייך חיוך מקסים בשנית.

אאוליס
למרות שרבים מהדפים הרוסים חלקית, אתה מצליח להבין שאלו חוזים שנכתבו על ידי אותו וינסנט טרנץ'. בתמורה לתשלום או טובות מסויימות, נראה שהאדון טרנץ' מבצע חקירות פרטיות עבור לקוחותיו. אתה לא מוצא את הסימן המוזר באף אחד מהמסמכים האחרים, ועל כן אתה מניח שמי שחתם את הסימן היה אחד הלקוחות של טרנץ'.

טאלין
"מצויין." אומר ריינאר. "אוזה סוליזף היא אישה זקנה שמוכרת ספרים, בבניין צר בעל שלוש קומות ברחוב סורן ברובע המסחר. היא טוענת שהיא לכדה מפלצת בחנות שלה וחוששת לשלמותם של הספרים שלה... והחתול שלה. אנשי המשמר לא מתכוונים לעשות שום דבר בנידון, שכן לגברת סוליזף יש מוניטין כזקנה משוגעת שנוטה להמציא סיפורים, אבל ראמאלייה טוענת שההרפרים חייבים לה טובה. היא רוצה שתגלה מה קרה שם ותוודא שגברת סוליזף בטוחה ושלמה. היא כרגע מתייפחת בפונדק בשם 'פלזאון הכסיל', שנמצא בפינה של רחוב סורן ורחוב סאלאבאר."

הולבר
OUT
מה הכוונה במעקב? אתה מתכוון להתגנבות או הבחנה או משהו אחר?
ולא כל כך הבנתי - אתה מתכוון לחלוף על פניהם באופן גלוי?

אוכל חינם
אתה שומע לפתע את המטאטא נופל על הרצפה, ורואה שחצי האורק מביט בך בפה פעור ועיניים נוצצות.
"ומול האפלה נעמוד איתן, כולנו יחדיו
ואת המבוך נחקור, נגלה סודותיו
ונגלה כל תשובה לכל מסתורין
כי אנו... לב הקי רין... לב... הקי רין..."

הוא משלים את הבית האחרון בשיר, אך נראה שהוא הופך לחלש, כאילו הניסיון להזכר לוקח ממנו כל כך הרבה מאמץ. הוא כמעט קורס, אבל אתה מצליח לתפוס אותו ברגע האחרון ולהחזיק אותו. "אתה... אתה הבן שלהם... אני זוכר עכשיו... חתלתול קטן... טאבאטי..." הוא לוחש באוזנך. "אסור לך לחפש אותם... היא תמצא אותך... היא תעשה לך... מה שהיא עשתה לי... אתה מוכרח לברוח, טאבאטי... לברוח רחוק מכאן..." הוא נאנח בכאב.
 
IN
אאוליס לקח לעצמו את המסמכים. הוא הרגיש שגם הדבר הקרוב שהוא הולך לעשות יידרוש ממנו את כול הכסף שלו, אבל הוא היה חייב לעשות את זה. עוד לא היו לו רעיונות, אבל אם הוא שמע נכון- אז יש לו מישהו שיוכל מיד לכוון אותו לכול הרמזים שהמסמכים האלו מעניקים לו. והאיש הזה נמצא ממש בקרבת מקום.

אאוליס החזיר את אליון להרה, שבדיוק התעוררה משנתה, ויצא בעצמו. הוא אפילו לא היה צריך לעזוב את הרחוב שלהם במי מצולות, הוא הלך אל המבנה "עין הנמר", אם הבלש הפרטי שנמצא שם הוא לא מזויף, הוא בבירור יוכל לסייע לו.
 
אוכל חינם
"מי עשתה לך, את זה?' שואל בדאגה ופחד.
"יש כאן עוד אחת מאיתנו-טאינה. אנחנו נדאג לך." מחבק אותו בכוח. "יש תקווה. יש לכם דור המשך. מי שזאת לא תהיה, אנחנו נתיצב מולה, ובשם שארס- נעשה את זה בחיוך רחב!'
 
חזרה
Top