• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

סיפור [סיפור] הארי פוטר והמכשיף האחרון

קראתי את הפרק הראשון, והוא נחמד.
כמו שאמרו לפני, הארי לא מתנהג כמו בספרים, וזה קצת פוגע בחוויה.
לעומת זאת, הכתיבה לא צריכה לדעתי להיות כמו של רולינג, זה נחמד לחקות את זה בפאנפיק של הארי פוטר, אבל לכל אחד הסגנון המועדף עליו.
מה שכן הפריע לי זה שאנשי משרד הקסמים לא מכירים אבקת חושך אינסטנט מפרו, מה שהארי זיהה מיד. החומר הזה אמור להיות משומש תדיר על ידי פושעים למיניהם.
(על הדרך - זה קצת מפריע לי אצל רולינג שמייבאים את זה מפרו ולא מייצרים את זה גם בבריטניה עם כל הביקוש לזה, אבל מן הסתם יש לזה סיבות כלכליות)
אקרא בהמשך את שאר הפרקים, אם תפרסם אותם פה.
 
תודה לכולם.
lonewolf - השינוי שניסיתי להדגיש כאן הוא שהארי למד לעבוד כחלק מארגון, זשזו די המכשלה העיקרית שלו בספרים. זו הסיבה שהוא נותן לאנשים אחרים לכסות חלק מהקצוות, בזמן שהוא חוקר דברים אחרים.
החאן - תודה. ואתה צודק. שימוש במילים לועזיות זה עלבון לגילי בר הלל. אני אשתדל להימנע מזה.
אביעד - אמור להיות אולי, אבל העובדה היא שעד הספר השישי החומר לא הוזכר במילה. זה רומז שאולי הוא לא נפוץ מדי, כנראה בגלל שזה חומר זר. סביר להניח שהילאי מנוסה יכיר אותו, אבל ההנחה שלי הייתה שעובדי הלשכה לטיפול בחיות פלא לא יזהו את זה מייד.
 
בכן, קל לראות את ההבדל בין רודולפוס לפליקס. הוא רוצח קר דם שרואה בזה ביקור חברתי; פליקס רואה בזה מלחמה על החיים שלו. אם רודולפוס יודע שהוא הולך למות, מה הבעיה שלו להסביר לפליקס איך הוא גילה שהוא מודיע של ההילאים? האם רודולפוס יצר עתה הורוקרוקס ממותו של פליקס דרך קללת האברה קדברא או שזה לא מתאים לדפוס?
 
פרק מאוד... קצר. נראה שהוא בא לתת לנו רמז לראת הבאות, אבל את זה יכול לעשות גם קטע פלאשבק, או, אפשרות אחרת, לוותר בכלל על הפרק ולראות איך פוטר מגיב לגופה של המודיע שלו.

בכלל, הפרק הזה נורא מזכיר לי את הסרט קפטן מארוול, שהיה סרט רקע שמסביר כמה דברים לקראת אנד גיים. אפשר לראות כאן קשר.
אני במקומך הייתי מוותר על הפרק הזה, או לפחות הופך אותו לחצי מהפרק ה-6, וכותב את ההמשך כבר עכשיו.
 
חזרה
Top