• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (מהדורה 5, פנטזיה) - סיימנו!

ואשו
OUT
טקס הבגרות בפירוש כולל גם בחינה של הידע של הנער על השבט, תרבותו ומנהגיו (כי גם אם אתה יכול להילחם, אתה צריך לדעת מי אתה ומאיפה באת). השאמאן הוא מי שרשאי להכריז על הנער כבוגר (אתה לא סתם הורג חיה גדולה, זו מסורת שלמה).
בכל מקרה, השאמאנים הם המנהיגים הרוחניים של השבט, הבחור הממוצע לא רואה את עצמו כשיר לערער בכלל על סמכותם (כי הם זקנים וכל חייהם עברו בלמידת הרוחות וכו').
עריכה, אחרי הדיסקוס בווטסאפ, והחלטנו שאין שאמאן:

IN
פניו של ואשו נופלות כשהוא שומע את הבשורות. עם מי יוכל להתייעץ עכשיו בנוגע לרוחות?... ''טוב, אני חושב שאעזוב בקרוב'', הוא אומ לאחותו. ''מועצת שבטי הערבות הפכה אותי לשליח הוואיו-ט'הא והחליטה שעליי לעצור את השבט השחור. אני אשאר כאן יום יומיים, אארגן אספקה של מזון וקמעות נגד כל רוח שלא תבוא עליי, ואמשיך''.
 
אם כך יש כאן מישהו, והוא בונה רובוטים מוצלחים למדי. אולי אוכל לשפר כאן את הידע המכאני שלי
גורן יורד למטה כדי לספר לחבריו על הממצאים: "בחדר יש ננס, שבונה רובוטים נוספים. מאחורי הננס יש שער מימדי. קוראד, הגיע הזמן שתספר לנו מה היד שלך מסוגלת לעשות"
 
אומברין
מה מטרת החוזה? לתקשר בין שניכם?
IN
החוזה עובד אבל הוא חלש. כל עוד תשארו יחסית קרובים זה לזה הוא יעבוד, במרחקים גדולים הוא עלול להיפרם.
שכל אחד יתאר איך הוא מחפש, ויזרוק.

ואשו
את הבחינה עברת כבר, ובמצב כמו זה אין צורך ברשמיות.
IN
אחותך מהנהנת. "אתה אכן מתאים למשימה כזאת. אני סומכת עליך."
אתה רוצה לעשות עוד משהו לפני שאנחנו ממשיכים?

ביגורן
"אני יכול ליצור צורות מאנרגיה," אומר קוראד. "השער הזה הוא כנראה הסיבה שהיא לא עובדת כמו שצריך עכשיו, אבל אני יכול ליצור דברים מאנרגיה, כולל חרבות ודברים נוספים.
אבל אם יש שם שער... אני מאמין שאנחנו צריכים לבור דרכו. ככל הנראה השער הזה נוצר כשהצל השתגר מכאן הלאה, אל היבשת - וזה יוכל לעזור לנו להבין את המטרה שלו, ואת מה שאנחנו צריכים לעשות."
OUT
קופסאות אכן יעבוד. אתם יכולים להגיע לקומה העליונה כשתרצו.
 
אומברין
אומבר כבר ניצל את כוחות הצללים יותר מדי בזמן האחרון, והוא לא רוצה למתוח את הגבול כשלא צריך. הוא למד כיצד לצוד כבן משפחת אצולה, ובתוך הציד צריך לדעת כיצד לעקוב אחרי הטרף.
אומבר רוכן על יד העקבות, מנסה ללמוד כמה שיותר פרטים בטרם הוא יוצא למרדף אחרי האדם.

[dice:fi17op0]726253:0[/dice:fi17op0]
 
"קח רובה, אתה יכול להילחם איתו" אומר גורן, ונותן לקוראד את אחד הרובים של החיילים המתים.
גורן עוזר לביאורן לערום קופסאות אחת על גבי השנייה, ולאחר שיורד הערב הוא פוקד על מעט החיילים הנותרים להתייצב לשמור מסביב למגדל, ואם מישהו מתקרב מכיוון כלשהוא להשמיע התראה.
אז הוא מטפס, יחד עם ביאורן וקוראד על הקופסאות למעלה בשקט, מקווה שהננס שלמעלה הלך לישון.
out
הכבשן כבה בלילה, נכון? אם כן אז לאחר שהכבשן כבה.
 
ביגורן
אחרי שכבשן כבה אתה מתחילים לטפס - אבל הקופסאות ישנות וחורקות תחתיכם. כשאתם מגיעים ללמעלה מגדל הקופסאות מתנדנד מעט, ואתם מטפסים לתוך החדר - ומבינים שיתרון ההפתעה נהרס לכם.
בננס עומד במרכז החדר, מכוון לכיוונכם רובה משונה, עם שלושה קנים ועשרות כפתורים משונים. נראה שהוא עכשיו התעורר, אבל הקרע המימדי מאחוריו עדיין פתוח.
"כמה שאני שמח לראות שפער היצירה שלי עובד," הוא אומר, "קיבלתי הוראות מפורשות מהצל עצמו להשמיד אתכם. צר לי."
הרובה מתחיל לשקשק, ואור בוקע מהרובה.
מה אתם עושים?

אומבר
זה אדם לבוש במגפיים כבדים שהולך במהירות על הקרקע. נראה שצעדיו זריזים ושהוא צועד מהר אבל חכם, בקושי משאיר עקבות על הקרקע - אבל הוא לא עושה את זה מספיק טוב, כך נראה.

אושו
כשאתה נעמד ללכת, אתה רואה פרצוף מוכר מתקרב לכיוונך מהשביל - רין. היא מצאה אותך, והיא הולכת לכיוונך.

רין
את עוקבת אחרי עקבותיו ומגיעה לשממה שחורה והרוסה, ומשם את ממשיכה עד לקבוצת אנשים עם עור ירוק ובגדים שמראים כמו אלה של ואשו - וביניהם גם ואשו עצמו, מסתבר. הוא רואה אותך.
 
רישו
פניו של ואשו מתקדרות. ״זוכרים שסיפרתי לכם על כפויית הטובה שהתקיפה את הלהקה שלה? זו הבחורה הזו״, הוא נדרך. ״מה את רוצה?״.
 
רישו
ההבעה של רין מתקדרת ומשדרת אוינות קלה "אני מודע ביעותי, הזאבים לא היו שדים, הקריאה שלי הטעתה אותי ואכן פעלתי בפזיזות" היא מביטה בו "מה שניתן לומר גם עליך, אבל זה לא באמת משנה כרגע, השגתי מידע חדש, אדם מוזר האווז בצללים לצד שדים הופיע, הוא היה בזיכרונות של קאגה וביחד עם המידע שהוא נתן לי הבנתי שאנחנו אמורים לשחרר את יצירה כדי לעצור את הצל, השד העתיק מכולם האחראי על האסונות שנפלו עלינו" רין מביטה בו "צריך את החמישה, כל החמישה בשביל לשחרר את יצירה, אני..." רין חושקת את שניה ויורדת על ברכיה ומבצעת מין משהו שדומה להשתחוות אל מעיד יותר על התכננות "אני מתחננת שתבוא איתנו" היא אומרת בעוד מנסה בכוח למנוע מפניה להתעוות, ניכר שבתרבותה מדובר במשהו בעל משמעות עמוקה, ושזה דרש ממנה כוחות נפש עצומים "אני זקוקה לעזרתך"
japanese10.jpg
 
רישו
ואשו רצה לכעוס עליה, לדחות אותה בבוז, אבל הוא פשוט לא מסוגל לעשות את זה כשהיא משפילה את עצמה בפניו כך. הוא מגחך גלויות למראה ההשתחוות, מושיט לרין יד. ''אני בטוח שהעשב טעים'', הפרא הקטן מחמיץ לחלוטין את ההקשר התרבותי, ''את יכולה לקום. אם אישה הודתה בטעות, כנראה שמשהו רציני. אני אצטרף אליך''.
 
רישו
המבט שהוא מקבל מרין כאשר היא מרימה את ראשה מראה תערובת גדולה של רגשות, בושה הקלה שימחה ומעט גואל מעורב בערכה, היא תופסת את ידו ונעמדת "אנחנו צריכים לזוז מידי, הנבחר האחר עוקב אחרי מישהו שעלול להיוןת מסוכן אך יצרתי איתו חוזה כדי שואל למצוא אותו, עדיף שנגיע עליו לפני שהוא יגיע אל הברנש שלנו" רין מרימה את ידה ועיניה זוהרות בסגול "לכיוון הזה" היא אומרת ומצביעה
MATE
[dice:1oq5p]726740:0[/dice:1oq5p]
 
רישו
רין מרגישה את הנבחר האחר מתקדם לאט לאט, במרחק של כיום הליכה מכם, צפונה מכם - אבל משהו מאוד מדאיג מסב את צומת ליבה. הוא מתקדם לעבר הרגשה מאוד מוכרת ומאוד מסוכנת.
לעבר קאגה.

אומבר
אתה מתקדם עם העקבות בערך יומיים, ואתה עדיין לא מוצא את מי שאתה עוקב אחריו.
מחכה לתגובה מרישו לפני שאני נותן לך אחת מפורטת.
 
רישו
העניים של רין נפערות "או לא" היא לוחשת בפחד "קאגה" היא תופסת בכתפו בעודה מזמררת במהירות "הרוחות המקפצות בצללים ילידות המסע בנות החלל והלועגות למרחק הענו לקריאתי וקחו אותי ואת בן בריתי למחוז חפצי" מעגל רוחות מקיף אותה בעודה משדרת לעולם הרוחות את בקשת החוזה
 
רישו
רוח כחולה-בהירה, חצי שקופה, מופיעה מולך. היא נראית כמו בן אדם שבאזור הבטן שלו זרקו חור שחור קטן, שמערבל את הבטן של הרוח וגורם לה להיראות כמו מערבולת של קסם.
"לאן את רוצה להגיע," לוחשת הרוח, "ומה את יכולה להביא לי בתמורה למעבר?"
 
ביגורן
ביאורן רוקח בזריזות כסף טהור בסיר שלו, ואז מפנה את הסיר לכיוון הננס, מנסה להחזיר את קרן האור בחזרה על הננס.
[dice:i0ux]726779:0[/dice:i0ux]
נ.ב. האם לננס יש משקפיים? אם כן ברנור עוצם עיניים
 
חזרה
Top