• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] מגפת האלמוות - עץ משחק 5/5 [נסגר]

אלאריק
אני קודם רוצה לחכות קצת לאחרים, אבל אל תחשוב ששכחתי אותך.בלי קשר,תטיל שכנוע עם יתרון למציאת הדרך.

לורנס
האיש מגחך מעט, אף על פי שעיניו נותרות עצובות. "כפי שאתה יכול לראות". אומר האיש, ומחווה בידו על החצר הזהובה. "אני רק אדם פשוט המחכה לדבר עם הנסיכה הסוחרת. זהו גורלי". הוא מביט בך ארוכות, מבט של איש עייף ויגע. "ואתה הוא?" שואל האיש. "בן אצולה, כמובן, אך לא צ'ולטאני".

meta:
שמה של הנסיכה הסוחרת הוא זאנת'י.לזאנת'י יש דם מלכותי בורידיה,ואך למעטים יש את האומץ לחלוק על הסוחרת הזקנה.זאנת'י סוחרת ביהלומים,תכשיטים,בגדים צ'ולטאנים,ושריונות עור,עור מעוצב,ופרווה לא קסומים.בנה, שאגו, הוא מדריך המוצב בפורט בלוריאן.בעת שיטוטו בעיר, לורנס נתקל במודעה המפרסמת פרס ההינתן להרפתקנים אשר יביסו את הפיראטים, פרס אותו זאנת'י ממנת. זאנת'י היא הנסיכה הסוחרת החזקה ביותר בעיר, ומוצריה הם הנמכרים ביותר. היא היא זאת שהובילה את המרד נגד שליטי העיר הקודמים, ומושבה במועצה הוא הגדול ביותר.זאנת'י ידועה בשל קשריה המעטים עם הזנטהרים, אשר בגלל קשרים אלה לא מרבים לעשות שמות בעיר.

אונדיר(ואליליין במידה ותחליט לשתף אותה)
מאגיה - כדור הבדולח הוא למעשה סמלו הדתי של האל סבראס, אל הקוסמים והאשפים. הסמל ניתן אך ורק לאנשים אשר מוערכים מאוד על ידי האל, ורק כוהניו הראשיים של האל(כלומר ראשי המקדשים) יכולים לתת את הסמל הזה כאות להוקרה ולאחווה. נראה שהכוהן ההוא של וואוקין הוא אדם חשוב יותר מאשר מה שהוא מספר.(out:הטלת מאגיה במקום דת בגלל שסבראס הוא אל הקסם, והנחתי שהגיוני יותר שקוסם יטיל מאגיה).
היסטוריה - הזנטהרים הם קבוצה של מרגלים ונוכלים אשר פועלים בחסות הצללים ומבקשים להפיץ את השפעתם מעבר לבסיסם בפלראון.חבריה תאווי בצע ורודפי כוח ועושר,ומוכנים לעשות כל דבר על מנת להשיג את רצונם.אף על פי כן, החזות החיצונית של הזנטהרים לא חושפת זאת - הזנת'הרים מוצגים למרבית העולם כקבוצה של שכירי חרב,והרי אלה הטובים ביותר.הנסיכים הסוחרים של פורט ניאנזארו שוכרים את הזנטהרים על מנת להגן על חומות העיר ולהגן על ציד,כרייה וכריתת עצים לא חוקית.הזנטהרים משתמשים בהשפעה זו על מנת להקים מפעלי כרייה וכריתת עצים משלהם, נוסף למשלחות ציד אוצרות שנועדו להגדיל את כוחם של הזנטהרים.

אליליין
הכוהן מתעלם מאליליין, מסתכל בעיקר על אונדיר. "שכה אחיה". הוא אומר בשקט. "מעודי לא ראיתי הילה כזו". הוא ממשיך להביט באונדיר,עד אשר ניעור מהקיצו. "הפושעים המלוכלכים האלה נראים לך קוסמים?" הוא שואל את אליליין. "גברתי הצעירה". מוסיף, נזכר לפתע בכללי הנימוס.

לעצמי
זמנים:
מאווי - 7 בבוקר במקומות שלא ראוי לדבר עליהם
אלאריק - 11 בלילה בשוק
לורנס - 11 וחצי בלילה בכס הזהב
אונדיר ואליליין - 10 בלילה במקדש של סבראס
 
אונדיר ואליילין
"תראה מה זה, אונדיר. אפילו את הזקנים אתה מקסים." אליילין אומרת בחיוך, כנראה לא באמת מבינה על איזו "הילה" הכהן מדבר.
"יכול להיות שהבעיות שלך עם הפושעים הללו קשורות איכשהו למגפה הנוראית המתרחשת באזור, קשיש יקר?" היא שואלת.
 
לורנס
"אכן, לורנס מבית לשמאור, אשר ממי-מצולות" לורנס משיב בקול עייף.
"כפי שראית אני לא מכאן, תוכל להסביר לי איך בדיוק כל הדבר הזה, כס הזהב, עובד? אם אני רוצה לפנות לנסיך אוטמאו, מה אני צריך לעשות? מתי הוא יהיה כאן?"

"ואתה, מה מוביל אותך אל הנסיכה הסוחרת, אם אתה מעוניין לשתף" לורנס מנסה להתחיל בשיחה כדי להפיג את השעמום בעודם ממתינים.
 
אונדיר ואליילין
"לא פושעים בדיוק" אונדיר מתקן.
"הזנטרים הם ארגון של מרגלים ושכירי חרב בעלי שאיפות גדולות לכוח ושליטה, והשילוב הזה מסוכן, ויעיל.
הם יודעים היטב איך להשתמש במשאבים שלהם כדי ליצר מצב בו יצטרכו לשכור את שירותיהם, ואז להשתמש בכך כדי להשיג אפילו עוד כסף והשפעה.
"הם אויב מסוכן, ואם הם קשורים איכשהו לקללה שפרצה באיזור זה מסבך את הדברים עבור כולם."
OUT
אונדיר מתעלם כרגע מההערה של הכהן לגבי ההילה שלו, הוא יעלה את זה בהמשך.
 
אונדיר ואליילין
"לא ילדתי, אלה לא הבעיות שלי. אני רק המשרת של סבראס." הוא אומר אל אליליין, כאשר לפתע מצחו מתקמט. "בעצם, למה אני מדבר איתכם? מי אתם לכל הרוחות? זאקו!" הוא צועק לעבר הכניסה

לורנס
"אציל, אה?" שואל האיש. "אך לא מהטובים שבהם". הוא אומר, בעודו מסתכל על בגדיו הקרועים של לורנס(הערת שוליים:זוכר את הדינוזאור?) "אני קוואלו זוברי". הוא משיב ולוחץ את ידך.
"למעשה, הנסיכים הסוחרים באים לכאן באשר הם רוצים, או כאשר המועצה מתכנסת. קביעת פגישה איתם עלולה לקחת חודשים, ולכן ברשותך אמליץ לך להמשיך לבקר פה, ולנסות את מזלך". הוא מוחה את הזיעה מפניו, אשר מצטברת שם הודות לאקלים החם והלח של צ'ולט. ביינתיים, האיש שדיבר עם זאנת'י מסיים את שיחתו, משתחווה אליה, ועוזב את המקום. "הם נוהגים לעכב אותנו, גם כשאין תור כלל. ועכשיו, אם תסלח לי". הוא אומר, ושולף מקטרת. "אני אתמסטל פה, ואחכה לספר לנסיכה הסוחרת על בעיותי". הוא אומר, בעודו נושף גז ירוק.

out:
במידה ותרצה לשכנע אותו לדבר, אמליץ לגלגל שכנוע.
 
לורנס
"במי-מצולות ההשפעה של המשפחה יותר ניכרת. כאן, הכל זר כל כך..." לורנס אומר בחצי הסכמה, עייף מכדי להתחיל לריב עם הזר שפגע בכבוד משפחתו.

"מה הבעיות שלך, אם אתה רוצה לספר? אולי אנחנו חולקים את אותה בעיה ונוכל לעזור אחד לשני" לורנס שואל בסימפטיה מאולצת, מקווה שזה יגרום לצ'ולטאני לתת עצה טובה לגבי איך להיפגש עם אוטמאו.

לאחר שהתעניין בשלומו של הזר ובבעיותיו לורנס אומר לו "אני ממש צריך להיפגש עם הנסיך אוטמאו, אבל באחוזה שלו השומר אמר לנסות כאן, וכאן הוא לא נמצא... אתה יודע איך אפשר לקבוע פגישה עם הנסיך? אולי דרך משרת בכיר שעובד אצלו?

לאחר השיחה, לורנס מחכה לתורו לדבר עם הנסיכה זאנת'י כחצי שעה, ואם בזמן הזה הוא לא מזומן אליה הוא עוזב לפונדק, לישון.

מטא:
שכנוע לדבר על הבעיות שלו - 19
שכנוע לתת עצה לגבי נהלי העיר ופגישה עם אוטמאו - 3

OUT
המלבושים של אלאריק נקרעו
 
אונדיר ואליילין
אונדיר מציג את סמל סבראס שהם קיבלו מכהן וואוקין.
"אני אונדיר, וזוהי אליילין." הוא מציג את שניהם.
"אנו מעונינים לעזור בפיתרון של הקללה שפוגעת באי, ביקרנו במקדש וואקין בנסיון להשיג קצת מידע, והם שלחו אותנו לכאן בתקווה שלך יש יותר ידע שיכול לעזור."
 
לורנס
"אני נמצא כאן מאותה סיבה כמו כולם". אומר קוואלו. "למרות שאני מניח שבזמנים אלה הצרות רבות ומגוונות הם". הוא מניד בראשו וגונח עמוקות.

"הכול התחיל במגפה ההיא. אני בעצמי איני נפגע המגפה". הוא מחווה על מלבושו, הדומה למלבושי הדייגים שניתן למצוא בחוף החרב, אף על פי שצבוע בצבעים בהירים יותר וזוהרים יותר מהנהוג. "רק דייג פשוט, כפי שניתן לראות. אך המגפה פוגעת בעסקים, היות וכמה מהסוחרים העשירים ביותר מתו בעבר, זכר להיותם הרפתקנים, וכעת הם מעדיפים להפסיד שכר, רק לא להיפגע על ידי המגפה הזו".

קוואלו מחווה לעבר זאנת'י. "זאנת'י היא הנסיכה הסוחרת החזקה ביותר בפורט ניאנזארו. היא גם הזקנה והנבונה ביותר, אף על פי שיש שמשווים את חוכמתו של אוטמאו אליה, אילולא הוא היה צעיר ממנה בכמה שנים. אני מקווה שזאנת'י תוכל להעניק לי מעצתה החכמה".

הוא נושף עננת מקטרת ירוקה נוספת, בריח המזכיר תפוחים מהזן הטוב ביותר. "אני לא כל כך בקיא במעשיו של אוטמאו, אך אוכל להגיד לך זאת - קביעת פגישה עם אחד הנסיכים הסוחרים עלול לקחת חודשים, ומומלץ יותר לנסות את מזלך פה, שכן זהו מקום כינוסה של המועצה".

out:
1.צודק,טעות שלי
2.אני רק מבהיר משהו לגבי משחק דמות - אל תשכח שאתה משחק אציל יהיר(גם אם במקצת) שלא יפנה לשיחה עם דייג פשוט.ברוב הפעמים הוא למעשה יתעלם, או ידבר בנוקשות ובחדות, במיוחד אם בחור כזה יעליב את משפחתו.
3.במידה ולא תרצה לשאול אותו משהו זאנת'י

אונדיר ואלילייין
"מממ..." מהמהם הכוהן. "מעניין".

הכוהן הצעיר שראיתם קודם, אותו אחד שהוביל אתכם אל הכהן הגדול, מופיע במהרה בפתח החצר. "הוד קדושתו?" הוא שואל, משתחווה קלות לעבר הכוהן. "קראת לי?"

"לא, לא, זה בסדר..." מהמהם הכוהן הגדול, בקול נמוך כל כך שלכהן הזוטר ממנו לוקח כמה רגעים להבין שהוא פוטר אותו מעליו. הוא משתחווה שנית ויוצא.

"אם כך", אומר הכוהן הגדול. "אני מניח שפגשתם את ידידי משכבר הימים. יפה מאוד". הוא אומר, ומחווה על שלוש כיסאות ושולחן, פשוטים למראה, אך ממבט קרוב יותר ניתן לראות עיניים רבות המגולפות על הפריטים. נראה שאלה הופיעו יש מעין, כאילו לקולו של הכוהן. "אך לפני שאענה על שאלותיכם, אשמח במידה ותספרו לי את סיפורכם". הוא מתיישב על אחד הכיסאות, מתמתח בנוחות. הוא מחווה שנית, ועל השולחן מופיעים בקבוק יין ושלושה גביעים. הוא מוזג לעצמו מעט יין לאחד הגביעים, המגולפים בסגנון דומה לכיסאות, ושותה מעט. "סאבראס הוא גם אל הידע, אחרי הכול".

אליליין
סתם משהו ששמתי לב.אשמח במידה וגם אם מרתוס מגיב תגיבי גם. יוצא שאת פחות משתתפת במשחק.

לכולם:
אני שם לב יותר ויותר שאתם כאילו נבוכים לגלגל מיומנויות, וכמעט כל הפעמים שבהם גלגלתם היו בעצה או בהנחיה שלי. חלק מהרעיון במו"ד(חלק קטן, אך קיים) זה היוזמה של השחקנים לגלגל מיומנויות, ואשמח במידה ותיקחו זאת לתשומת לבכם.
נ.ב:בסוף ההודעה הבאה, גם מי שאמרתי לו לחכות, תוסיפו מי קנה חדר ובאיזה חדר אתם נמצאים.אגב, אשמח לדעת אם הורדתם את התשלום על החדר מהציוד של הדמות.

אלאריק
רק מזכיר שבמידה ואתה מחליט ללכת למקדש של סבראס, ישאר לך חצי שעה בלבד להגיע לפונדק,לדרך שתיקח חצי שעה גם היא במקרה הטוב, מה שעלול להשפיע על רצונה של אזאקה לעזור לכם. במידה ותרצה, תוכל לשקול את החלטתך שוב.

לעצמי
זמנים:
מאווי - 7 בבוקר במקומות שלא ראוי לדבר עליהם
אלאריק - 11 בלילה בשוק
לורנס - 11 וחצי בלילה בכס הזהב
אונדיר ואליליין - 10 בלילה במקדש של סבראס
 
לורנס
"תודה", לורנס משיב לדייג בקול עייף, מסיים את השיחה לאחר שהוא מבין שאין לו פריט מידע שימושי הנוגע למגפה ופונה להמתין לזימון לדבר עם הנסיכה הסוחרת.
חוץ:
דווקא היהירות היא זו שגרמה ללורנס לדבר עם הדייג - הוא צריך לחזור לחבורה עם איזהו פריט מידע כדי לא להיחשב ככשלון. בין הברירות של לדבר עם איש פשוט כשאף אחד חשוב לא רואה או לחזור בידים ריקות לחבריו בעתיד הקרוב הוא בוחר בראשונה.

חסר לך משהו במשפט על זאנת'י. בכל מקרה לורנס לא ממשיך את השיחה עם הדייג ומחכה לתורו לדבר עם הנסיכה, ואם זה לא קורה בחצי שעה הקרובה (נספר מהרגע שהוא הגיע לכס הזהוב) הוא מוותר והולך לחדר לישון

מבחינת חדר, לורנס שכר חדר פרטי בפונדק הראשון (הלטאה הרועמת, אם אני לא טועה) אז זה 5 פיסות כסף פחות, שירדו כבר מהציוד בדף הדמות
 
OUT
2 מטבעות זהב ירדו מה50 של החבורה. (אני עוקב אחרי הכסף של החבורה, אלא אם מישהוא אחר רוצה לקחת את זה עליו)
ו8 כסף משלי, הכל רשום.
לאונדיר, לורנס ואליליין כל אחד יש חדר פרטי.
-הודעה תוך משחקית תתווסף אחרי שאני אבדוק משהו-
 
לורנס
out:
אוקיי. רק מוודא שאתה זוכר.

סך הכול, לא קורה שום דבר מיוחד עד שאתה מגיע לפונדק, ואתה הולך לישון. אני כרגע אחכה לשאר שיגמרו את היום הראשון, ולאחר מכן נחכה לשני.

מאווי שכר חדר בפונדק אחר.
 
אלאריק
בהנה שהזמן קצר, אלאריק נשאר בשוק עוד טיפה לפני שהוא חוזר לפונדק, הידיים שלו מדלגות בין אנשים במיומנות שרק גנב מימון מסוגל להשיג, אוספות ארנקים ומטבעות זהב לפני שהוא נעלם.
META
כיוס- 20 טבעי, +5=25 סה"כ
 
אונדיר ואליילין
"כפי שאליילין אמרה"
אונדיר יושב בכיסא ומוזג לעצמו מעט יין, נותן לו להתערבל בכוס ולהיחשף לאוויר לפני שהוא ישתה ממנו.
"הסיפור שלנו לא מורכב בהרבה ממה שכבר אמרנו לך, אם אם תוכל לומר לי מה ראית בהילה שלי, ייתכן שאוכל להסביר אותה."
OUT
שכנוע-8
וזאת הסיבה ששחקנים לא נוטים לגלגל מיוזמתם. תמיד עדיף לקוות שהפעולה שאתה רוצה לבצע פשוטה מספיק כך שלא צריך לגלגל עבורה, ואם זה לא המצב אז הש"הם יגיד לך. במקום להתסכן בכישלון ללא סיבה.
 
אלאריק
אלאריק שמח על השלל הגדול שנפל בחלקו, לאחר שהצליח להחליק את ידו לכמה פקידי מכס, ואף לאציל מקומי. הוא משיג סכום אסטרונומי כמעט - כ60 מ"ז.
אלאריק חוזר לפונדק, שמח ועייף, נכנס לחדרו וכמעט שנרדם מיד, אלא שהוא נזכר במשהו. משהו עולה בזכרונו... אישה צ'ולטאנית, ג'ינג'ית. שריטות על פרצופה. אזאקה שן הרעם.
רק עצם ההיזכרות מיד מעיר את אלאריק, שרץ כאילו לא קרה כלום ביום האחרון, פונה לכיוון חדרה של אזאקה.
בפנייה חדה במיוחד, אלאריק נתקע בדמות אפלולית, כמעט ומפיל את שניהם על הרצפה. הדמות שואלת בקול מנומנם, אותו אלאריק מזהה כקולה של אזאקה. "מ-מ-מ-מי זה?" היא שואלת, לא מצליחה להחניק פיהוק גדול. נראה שאינה מזהה את אלאריק.

אונדיר ואליליין
"לכל אחד יש סיפור לספר, חמדתי". אומר הכוהן. "ואני מניח שלילדה שגדלה לבד בג'ונגל ישנם סיפורים רבים".

"ואתה". פונה הכוהן לאונדיר, מבט מעט חודר בעיניו. "ההילה שלך זהה לחבר שלי משנים עברו. אך אינך יכול להיות הוא, אינך דומה לו אפילו, והוא מת לפני שנים רבות". הוא אומר, גונח ארוכות. "עוד שאלה, אחת מתוך אלף".
out:
כמובן שאין צורך להטיל לכול פעולה פשוטה, אבל במקרים נניח שאתה מנסה לשכנע מישהו לספק מידע על עצמו או על משהו חשוב לו(ולא על עצמך, יש לציין), כן כדאי להטיל שכנוע. אני כרגע לא אתייחס להטלה, ובגלל שאני יודע שאתה בכל זאת תתווכח, אז פשוט נפתח על זה דיון בדיסקורד(מחר בערב, כי הטלפון שלי לא אצלי כרגע) ונראה מה כולם חושבים.
 
אונדיר ואליילין
אליילין קופאת לרגע, מרימה גבה. "הא. אני יכולה לראות שאתה אדם מעניין מאוד, זקן. אשמח להחליף איתך סיפורים בהזדמנות... אבל אני חוששת שכרגע זה לא הזמן המתאים לכך." היא אומרת לכהן. "יש לנו משימה, ואנחנו צריכים לסיים אותה כמה שיותר מהר."
 
אונדיר ואליליין
"אם כך, את יכולה ללכת". אומר הזקן בנינוחות. "אני מחליף תמורת ידע. שום דבר אינו מתקבל בחינם". הוא מעיף מבט לעבר מרתוס, ולרגע המבט הרגוע שלו נהיה חד יותר. חשדני יותר. "מלבד זאת, אני מאמין שהמשימה שלכם לא קשורה להילה של הבחור הצעיר שכאן". למרות חוסר התייחסותו להילתו של אונדיר, נראה שהכוהן לא שכח, אך הוא נותן לאונדיר לבחור את מטווה השיחה.

אליליין
האמת שדי שכחתי לגבי הפנתר, אז...
מי את מעדיפה שישחק אותו? לפחות עד שהוא יקבל אישיות מסוימת?
ואיפה הוא נמצא כרגע? בפורט ניאנזארו בלאו הכי רגילים להכניס חיות טורפות לתוך אזורי מחייה...

אלאריק
"מה?..." היא חוזרת ואומרת בישנוניות. לאחר רגע מצמצת בעיניה. "אה, אל! ברוך הבא!" נראה שאישיותה השתנתה מקצה לקצה, והיא הפכה להרבה יותר ידידותית ושמחה. האופי שלה בפגישתכם הקצרה בפונדק היה הרבה יותר... חתולי. מה שמזכיר לך את הלייקנטרופיות של אזאקה.
היא מובילה אותך לחדר שלה, קומה מעל לחדרך, ומכניסה אותך אליו. החדר נראה די דומה לשלך, פרט לכך שנראה שאזאקה שהתה כאן הרבה יותר זמן, וכבר הותירה את סימנה. השמיכה מפוזרת, כאילו הרגע אזאקה קמה, תרמיל פתוח שוכב בצד אחד, ומעט בגדים מפוזרים בחדר.
היא מתיישבת על מיטתה ומשפשפת את עיניה. נימתה הופכת לעניינית. "אז, מה רצית? אל?" היא מוסיפה בהדגשה. "לאן אתה וחבריך מתעתדים להגיע?"
 
חזרה
Top