• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מכירות והחלפות בדרקוניקון

לקראת דרקוניקון המתקרב, הגיע הזמן לבצע ניקוי מדפים ולמכור משחקים בכנס :pirate:
אז כדי שיהיה מסודר, הנה הרשימה שלי. אם מישהו רוצה משהו, אני אשמור לו בכנס ושיבוא לקחת. כל היתר יהיה בדוכן יד-2.

משחקי תפקידים:
Lone Wolf Adventure Game - במצב כמו חדש, עם חתימה של הסופר Joe Dever על הקופסה. מחיר - 150 שח.
World of Darkness Core - במצב טוב מאוד, 100 ש"ח.
Werewolf: The Forsaken + Predators - במצב טוב מאוד, ספר הבסיס והרחבה, 180 ש"ח.
Changling: the Lost + Autmn Nightmares - במצב טוב מאוד, ספר בסיס והרחבה, 180 ש"ח.
אם רוכשים את כל החבילה של עולם האפלה, אז 400 ש"ח.

משחקי לוח:
שמיכת טלאים - משחק לוח לשניים, 50 ש"ח.
Fleet - משחק קלפים על דיג, החלטות מסעירות, מכרזים, ותכנון שמוביל לנצחון, 60 ש"ח.
Arcadia Quest - משחק לוח שופע מיניאטורות שבו עד 4 שחקנים משחקים בקמפיין, שיתופי למחצה. המשחק טקטי ומגניב, אבל לא הסגנון של קבוצת המשחק שלי. גרסת הריטייל, 300 ש"ח.
Luke the Lucky - דמות הרחבה לארקדיה קווסט ומסמורה, פרומו של קיקסטר, 40 ש"ח.
Once Upon a Time - גרסה באנגלית, 40 ש"ח.
Eldritch horror insert - אינסרט מקאפה מוכן להרכבה מבית Folded space, חדש בקרטון, 50 ש"ח.
Dice Masters Justice League - אוסף נרחב כולל ערכת התחלה, של הסט Dice Master Justice League. משחק מצוין דמוי מג'יק לשני שחקנים של גיבורי-על. כולל כ-150 קוביות, כולל נדירות וסופר-נדיר אחד. האוסף מספיק לשני אנשים כדי לבנות קבוצות. נמכר כי הקבוצה שלי הפסיקה לשחק :( מחיר 150 ש"ח (שקל לקוביה :) ).
https://www.pundak.co.il/boardgames/reviews/735-dice-masters-justice-league
 
Changling: The Lost די מדהים. השיטה מורכבת מדי לטעמי, אבל הפלאפ ממש מצוין, והעותק שלי נעלם מתישהו בתקופת הצבא. אל תשמור לי אותו, אבל אחשוב על זה במהלך השבוע ואולי אקח אותו מדוכן יד שניה :)

יש לי גם הצעות מכירה או החלפה משלי:
Adventurer's Guide to Eberron - ספרון בכריכה קשה, בלי מכאניקה, כולו רק פלאפ ואומנות של עולם המערכה אברון. זה ספרון קצר שנועד להעביר את האופי של העולם ונושאים נבחרים בצורה תמציתית, ברמה של עמוד לגזע, חצי עמוד למדינה, בערך. 30 ש"ח.
Fantasy AGE + Titansgrave: Ashes of Valkana - ספר הבסיס של שיטת אקשן-פנטזיה-פאלפ, ועוד ספר עולם מערכה של פנטזיה עתידנית פוסט-אפוקליפטית עם אסופה בת 11 הרפתקאות. שני הספרים יחד 150 ש"ח.
 
הרשימה שלי מורכבת מספרים.

אויבים - ספר מד''ב על העתיד הרחוק, בו כוכב דמוי רוסיה עומד בין הצטרפות לאיחוד גלקטי למלחמה עם חייזרים מרושעים. PG13 לכל הפחות, ויש בו קצת תיאורים גרפיים של אלימות. קצת משומש אבל במצב טוב. בעיקרון הוא ספר המשך ל''בלארוס'', אבל אפשר לקרוא אותו גם בפני עצמו, מניסיון. 40 ש''ח, שזה פחות מחצי ממחירו בחנות.

הצלב הבוער - הספר השמיני בסדרה ''נוכרייה'', שכוללת פנטזיה, מסעות בזמן, רומן היסטורי ועוד כמה דברים. כולל תיאורים גרפיים של מין (לא מעט) ואלימות (יחסית מעט). מצב מצויין. 15 ש''ח.

ערפילי אבלון - קניתי באייקון במחיר די יקר ולא קראתי אותו מעולם, אז כנראה כדאי למכור. מספר את סיפור המלך ארתור מנקודת מבט נשית, ומערבת מיתולוגיה קלטית למיטב הבנתי. לא יודע על רמת גסויות. מצב מצויין. 40 ש''ח (בחנות יש אותו ב-102), זה גם מחירו באייקון אאז''נ.

להבת הפלדה - ספר פנטזיה ישראלי חביב מסוגת פנטזיה גבוהה, על מאבק בין שני קוסמים. מצב סביר, קצת מקומט. 20 ש''ח, פחות מרבע ממחירו המקורי.

כל סדרת ''הווספרים באים'' למעט הספר החמישי + ספר הסברים קצר באנגלית (6 ספרים סה''כ) - ההמשך של ''39 רמזים'', סדרה חביבה בהחלט שהעבירה לי זמן בתחילת שנה אני זוכר אותה לטובה. PG13. מצב טוב, אולי קצת מקומט. 20 ש''ח לספר / 90 ש''ח לכולם (הנחה של 30 ש''ח!).

[mention]the Nerubian[/mention] אני מעוניין ב-Adventurer's Guide to Eberron.
 
הח׳אן הטטרי אמר/ה:
ערפילי אבלון - קניתי באייקון במחיר די יקר ולא קראתי אותו מעולם, אז כנראה כדאי למכור. מספר את סיפור המלך ארתור מנקודת מבט נשית, ומערבת מיתולוגיה קלטית למיטב הבנתי. לא יודע על רמת גסויות. מצב מצויין. 40 ש''ח (בחנות יש אותו ב-102), זה גם מחירו באייקון אאז''נ.

...

@the Nerubian אני מעוניין ב-Adventurer's Guide to Eberron.
ערפילי אבלון ספר מצוין. הוא מנקודת המבט של מורגן לה-פיי, ובתפקיד הנבל העיקרי גבירת האגם. לשאלתך - 16+. מבחינת אלימות או מין, יש כמה קטעים שהם ברמת "משחקי הכס".

מוכן לשמור לך את אברון :)
 
חזרה
Top