Nir the Collector
פונדקאי מהשורה
אני שה''מ מתחיל וכשאני יוצר הרפתקה אני מרגיש שאני פשוט מדלג על כל קטע שאין בו אקשן כי אני פשוט לא יודע מה לעשות.
נגיד בהרפתקה שאני מכין כרגע, הדמויות צריכות ללכת יום שלם בלי שום התקלות, סתם ללכת אל היעד שלהם, אני אמור להביא להם את הקטעים האלה או לחתוך אותם? אם להשאיר, מה אני אמור לעשות בהם?
אחרי ההתקלות הראשונה הם אמורים להיכנס למערה, מה אני צריך לעשות בזמן שהם סתם הולכים בין התקלות לחידה? לדלג על הקטעים ולחתוך ישר לאקשן?
אני פשוט פוחד שאם אני אמשיך כמו שאני עושה עכשיו, השחקנים ירגישו שההרפתקאות שלי קצרות וגנריות, פשוט קרב ועוד קרב ועוד קרב ופה ושם חידות עד הבוס האחרון ואני רוצה לגוון וקצת לקחת את הזמן, אז יש הצעות?
(אגב, אני מרגיש שאני יוצא קצת בור כאן ושהנושא הזה הוא נושא בסיסי ששה''מים אמורים לדעת כבר מההתחלה, אבל אני רק התחלתי לקרוא את הsrd של מה' 5 לא מזמן ולא התקדמתי בו הרבה אז אולי אני קצת פזיז בשאלה הזאת)
נגיד בהרפתקה שאני מכין כרגע, הדמויות צריכות ללכת יום שלם בלי שום התקלות, סתם ללכת אל היעד שלהם, אני אמור להביא להם את הקטעים האלה או לחתוך אותם? אם להשאיר, מה אני אמור לעשות בהם?
אחרי ההתקלות הראשונה הם אמורים להיכנס למערה, מה אני צריך לעשות בזמן שהם סתם הולכים בין התקלות לחידה? לדלג על הקטעים ולחתוך ישר לאקשן?
אני פשוט פוחד שאם אני אמשיך כמו שאני עושה עכשיו, השחקנים ירגישו שההרפתקאות שלי קצרות וגנריות, פשוט קרב ועוד קרב ועוד קרב ופה ושם חידות עד הבוס האחרון ואני רוצה לגוון וקצת לקחת את הזמן, אז יש הצעות?
(אגב, אני מרגיש שאני יוצא קצת בור כאן ושהנושא הזה הוא נושא בסיסי ששה''מים אמורים לדעת כבר מההתחלה, אבל אני רק התחלתי לקרוא את הsrd של מה' 5 לא מזמן ולא התקדמתי בו הרבה אז אולי אני קצת פזיז בשאלה הזאת)