• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עלילות גיבורי ארבוריה [מו"ד 5] - עץ משחק (4/4)- מוקפא.

סטטוס
נעול לתגובות.
וואלארי
"קורע מצחוק." וואלארי מסננת בעצבנות, ומסתובבת לצאת מהמפקדה ולחזור לחבריה. היא איבדה זמן יקר בהליכה לכאן, ובסוף לא קיבלה תשובות.
 
"פטרוננו היקר, סר לנגור, ציווה על האוכפים לא להתערב בחקירה ולהשאיר את המשימה לנו בלבד." וואלארי נאנחת. "אז אין להם שום דבר שימושי עבורנו. אני חושבת שהאפשרות הטובה ביותר שיש לנו כרגע היא ללכת לתשאל את שני החשודים שאשתו של הלורד הנרצח סיפרה לנו עליהם."
 
"הא, הוא בוחן אותנו בעצם. הוא רוצה לראות שאנחנו מסתדרים לבד", אליאס מגחך. אצבעותיו מגלגלות עוד סיגריה במיומנות.
אמנם הוא עוד לא התעורר לגמרי מההשכמה המוקדמת, אבל הוא צריך משהו שיפקס אותו.
"לחקור את החשודים נשמעת לי האפשרות הכי טובה שלנו כרגע", הוא מהנהן, יונק את הסיגריה בתענוג.
 
"יש לנו שני חשודים, אז אני מציעה שנתפצל לשתי קבוצות." וואלארי אומרת בעייפות, "אחת תלך לבית של משפחת סמית', השנייה תנסה להגיע ל"שוחט". לפי דעתי שורטאן ואווינאשי צריכים להנהיג את הקבוצות - נראה שיש להם חוש טוב לאנשים. ואליאס... תוכל לגלגל גם לי סיגר, בבקשה?" היא נאנחת.
 
"אני רק רוצה לגמור את כל החלק הזה של דיבורים," אומרת אווינאשי בקול עייף. "להנהיג קבוצה אני לא אצליח, לא יודעת מאיפה החלטת דבר כזה, אבל השוחט נשמע טוב. לא משנה לי מי בא איתי, כל עוד אני לא צריכה להנהיג אותו, וכדאי שזה לא יהיה שורטאן כי הוא גם לא טוב בלדבר כל-כך, ואז יצא שאף אחד מאיתנו לא יעשה את זה כמו שצריך. אז מי איתי?"
 
"מצוין. שורטאן ואני נלך למשפחת סמית'. אם כי קשה לי להאמין שהם האשמים", הוא מגיש לוואלארי סיגריה שגלגל תוך כדי דיבור, למרות הפתעתו - וואלארי לא נראתה טיפוס שמעשן.
"בכל מקרה כדאי לקבוע אמצעי בטיחות, שנדע אם הקבוצה השנייה נכנסה לצרות. ניפגש ליד בית טאנר בעוד ארבע שעות. אם קבוצה אחת לא מגיעה, כך הקבוצה השנייה תדע שהיא בצרות. מהמעט שגילינו בזירת הרצח, יש לנו עסק עם אדם מסוכן".
 
אווינאשי לוקחת את הסיגרייה ולוקחת שאיפה, ומיד מתחילה להשתעל.
"אני לא מבינה מה אתם מוצאים בזה," היא אומרת ומחזירה את הסיגרייה אליאס. "למה להכניס עשן לגוף עוזר לטהר אותו בכלל? לא משנה. בואו נצא לדרך."
 
אליאס מושך בכתפיו, ולוקח עוד שאיפה.
"בוא שורטאן, נמצא את משפחת סמית' האומללה", הוא אומר ומתחיל ללכת.
שורטאן הזה...יש בו יותר ממה שהוא חושף, גם אם הוא לא מנסה להסתיר כלום בעצם. מת לראות איזה הפתעה הוא יביא לנו.
 
אווינאשי וואלארי:
שורטאן ואליאס עוזבים, נעים לכיוון בית סמית'. מה אתן עושות משם?

שורטאן ואליאס:
הרובע השני, רובע הסוחרים, מלא בחנויות ובתי עסק שונים ומשונים. המקום הומה ורוגש, בעיקר בשעת אחר צהריים מוקדמת שכזו.
בית סמית' הוא חנות קטנה ואמידה לממכר ממתקים בפאתי הרובע השני. הליכה של כרבע שעה מביאה אתכם אל מפתן הדלת.
פעמון מצלצל כאשר אתם פותחים את הדלת ונכנסים. החנות מלאה בדברים כגון תפוחים מסוכרים, קוביות סוכר וכדומה. על הדלפק מוצב פסלון קטן, שאתם מזהים כדומה לזה שעמד בפתח ביתו של טאנר.
בדלפק עומדת אישה, בת שישים בערך, עם שיער אפור אסוף בפקעת. העיניים שלה קטנות וירוקות, וננעצות בכם בשנייה שאתם נכנסים. "אפשר לעזור לכם?" היא שואלת.
 
"שלום!", הוא קורא בחיוך גדול, "שמי אליאס, וזה שורטאן. אנחנו חלק מהצוות החדש שסר לנגור הקים. אנחנו חוקרים את מקרה המוות של לורד טאנר, והבנו שיש לכם קשרים טובים עם משפחתו. אני ושורטאן תהינו אם תוכלו לעזור לנו למצוא קצה חוט לתעלומת הרוצח".
עכשיו נראה את התגובה שלה. אם היא תילחץ, היא ישר תהיה חשודה. אם לא...

META
מאחר והמידע שהצגתי בפניה הוא לא נכון ב100%, אני מגלגל תרמית:
1ק20 + 3 = 18
 
אווינאשי ווואלארי
אחרי שאליאס מתרחק מספיק, וואלארי אף היא מוציאה את הסיגריה ומשתעלת. נראה שהיא לא רגילה לעשן, אך בכל זאת היא דוחפת את הסיגריה חזרה לפה, מנסה להקל על עצבנותה מהלילה הזה.
"אם אין לך רעיון אחר איפה להתחיל, אולי כדאי שנכנס חזרה לתחנת המשמר. נשאל אם יש להם מידע אודות אותו סוחר לא חוקי." היא אומרת לאווינאשי, משתדלת לא לנשוף עליה עשן.
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top