• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

אתם יוצאים מהבוץ המקולל בלי הרבה קושי, ולמזלכם הנסיונות שלכם לצאת היו מספיק שקטים כדי לעבור אותו בלי להעיר את השדים-עטלפים שמלעלה מכם.

הירידה קדימה עדיין לא ממש נוחה או נחמדה למראה, אבל מהניסיון שלכם עם הבוץ אתם לפחות יודעים איפה לא לדרוך. חור הגיהינום הוא גדול להפליא, כפי שאתם רואים מיד בסוף המנהרה שמובילה למרחב עצום, וריק. רק נביחה רחוקה מטרידה אתכם, נביחה שהולכת ומתקרבת. רגנארוק מתחיל להריח את האויר נמרצות.

אתם מתכוננים לקרוב מספיק מהר, אבל לפני שאתם מתחילים, אותו הקול הנובח מתחיל לזעוק אליכם במדוברת. מי שמדבר אליכם מתגלה אליכם אחר כך, ונראה כמו איש זאב: הוא עומד והולך על שתי רגליים, אך פרצופו נראה כמו זאב גדול, חזק ומכוער, חסר עין אחת.

"מפציע עצמות ופרדאן דראגונקלו. שמתי לב שאתם באים הנה. מה לדיאבוליסטית אתם עושים כאן? כאן, בחור גיהינום? ועוד עם חצי-אנושית ובן-מחצית? אני דורש תשובה!"

הקול של איש הזאב נשמע מוזר, והמראה שלו עוד יותר מוזר לך, אבל יש בקולו משהו מוכר. אחרי קצת מחשבה, אתה בטוח שזה האיש שיצר לך את עיני הקריסטל שלך.
 
"אתה לא בדיוק נמצא בעמדה לדרוש ממני דבר, איש-זקן." פרדאן עונה בנימה האופיינית לו, בקושי מצליח לעצור במבטו את רגנארוק מלזנק על האיש בשמחה.
פרדאן מפנה את מבטו על השניים שלצידו ונאנח קלות, "זה האיש שמצא אותי ביער ונתן לי את העיניים. לא ידעתי שהוא נראה... ככה, או שיש לו קשר למקום."
מבטו חוזר אל עבר איש-הזאב. "ובכן? מה דעתך להתחיל בעצמך? איך יצרת את העיניים האלו, ולמה נתת אותן לי אם אתה בעצמך חסרה לך אחת?"
 
לאחר שרגנארוק מגיע אליו, איש הזאב עומד בינך ובין רגנארוק עם טפריו מורמים.

"הסיבה שחסרה לי עין היא בגלל שיצרתי עין בשבילך, אלף, אז אל תחשוב אפילו לאיים ככה להרוג אותי, כאשר בלעדיי לא הייתה לך ראייה בכלל," איש הזאב נוהם בכעס. "לידיעתך, נתתי לך את העיניים כדי שאוכל לעקוב אחרי אחייני, מפציע-עצמות, שהחליט להיטפל אליך. כן, אני ראיתי דרך עיניך, אבל אתה היודע ועד שלא התערבתי בעניינים שלך אפילו פעם אחת, עד היום. בדקתי לעיתים קרובות, לוודא שאתה נותן לו יחס הוגן, ולרוב הייתי מרוצה - לפחות מספיק מרוצה שלא חשתי צורך לחשוף את עצמי כדי להיחלץ לעזרתו.

"אבל כשאתה מביא אותו לחור גיהינום עם אלפי שדים - אם לא רבבות - אני לא רוצה לתת לכם להביא את מפציע-עצמות למוות בטוח רק כדי שתוכלו למות כגיבורים. הוא יבוא איתי, ואתם תמותו לבדכם," הוא מסיים.
 
"אוי נו," רייז מתפרץ לשיחה. "ת'יודע שאתה אוהב אותו. ראגי הוא חמוד!" בן המחצית מתקרב אל זאב הבלהות, מלטף אותו מאחורי האוזניים בעודו מתחמק מהשריטות של ראגנארוק. "חוצמזה, זו לא ההחלטה של ראגי? מה ת'אומר זאביק?"
 
איש הזאב מרים חוטם לרייז בלעג. "פרדאן בעצמו, שקשור אליו הרבה יותר ממך, כבר ויתר על מפציע עצמות. מה נראה לך שאתה מתערב, בן-מחצית?"

OUT
פרדאן: לא הבנתי בדיוק למה פרדאן התכוון, אבל אם אתה (כשחקן) רוצה לשנות את המיומנויות שלך עם רגנארוק בשביל משהו אחר, אפשר פשוט להשתמש בהזדמנות הזאת. אם האמירה הזאת נועדה בשביל מטרה אחרת, לא הבנתי אותה.

רייז: תגלגל רקע מתאים לגרום לרגנארוק להביע החלטה.
 
"ת'אומר לי שפרדאן יכול לותר על ראגי?" רייז שואל את איש הזאב שמולם, "ראגי בחר בו- לא להפך, זו א'פעם לא הייתה הבחירה של פרדאן, ות'יודע את זה."
META
אני מגלגל כריזמה, יש לי תוסף 2+ כיוון שמדובר בלדבר לחיות, ואשתמש ברקע "גדלתי בפרא"- כיוון שרייז יודע איך להסתדר עם זאבים, גם אם לא עם זאבי בלהות כמו ראגנארוק.
27 סה"כ.
 
רגנארוק מסתכל ברייז. והוא מסתכל באיש הזאב. ואז בפרדאן, ושוב באיש הזאב. בסוף, רגנארוק חוזר לרבוץ ליד פרדאן. לרגע זה נראה כאילו הוא עומד ללקק אותו כמו כלבלב - עד שהוא נושך אותו ברגל. פרדאן צריך להתאבק עם רגנארוק כדי להוציא את רגלו ממלתעותיו.

פניו של איש הזאב נופלים. אחרי כמה רגעים של היסוס, הוא אומר, "טעיתי." הוא מעיף מבט אחרון אל רגנארוק, והוא פונה אחורה לצאת. הוא מתחיל לעלות במה שנראה דומה לגזע של עץ, אבל מתברר להיות סולם מוסתר היטב.

עומד לפניכם מישור גדול, נטיפים צמוקים מלמעלה, בוץ חום מלמטה, וכמה שדים שמסתובבים חופשי - גדולים ושמנים שנראים כמו טרולים עם פני חזיר, וקטנים יותר עם כנפי עיט מפורקים שגוררים ברצפה, וזנבות עקומים. המקום עוד לא שורץ בשדים, אבל זה רק עניין של זמן עד שתיראו.

מצד שני, אפשר לעקוב אחרי איש הזאב ולראות מאיפה שהוא עלה את המבנה הכללי של חור הגיהינום מלמעלה. אבל הסולם נראה רעוע, ולא יחזיק מטפס כבד או איטי.

תלכו ישר או תנסו לעלות על הסולם?

OUT
ללכת ישר למישור הוא (מן הסתם) קרב עם שדים. לטפס על הסולם הוא ד"ק 20 (או פעמיים ד"ק 15) בתמורה לסיכוי לראות את המבנה של חור הגיהינום.
 
פרדאן מוציא את שתי חרבותיו ומכניס אותן בין שיניו של רגנארוק לרגלו, ובעזרת מעט מאמץ משתמש בהן כמו מנוף מאולתר על מנת לפתוח את מלתעות הזאב.
"אני אטפס למעלה, אני הקל והמהיר מאיתנו. אחזור בעוד מספר דקות."

META
4 (רקע סייר ותיק) + 4 (תכונת זריזות) + 19 (קובייה) = 27
 
פרדאן מטפס את הסולם בכישרון, ועולה במין מרפסת קטנה שנשקפת על פני חור הגיהינום.

איש הזאב נראה מופתע שפרדאן עקב אחריו. הוא נוחר בלי להסתכל אחורה. "אה?"

מהמרפסת, ובעזרת עיני הקריסטל שלו, פרדאן מצליח לראות את הפתחים השונים של חור הגיהינום. שלא במפתיע לחור הגיהינום, אין דלתות וחדרים - הוא בנוי כמערה, ויש רק ירידות שמגיעות לקומה אחרת, וכולן היו מוסתרות היטב במישור כך שהן לא נראו. בעזרת הצפייה עד כמה שטווח הראייה של פרדאן מגעת, ניתן לנווט בקומה הזאת של חור הגיהינום בלי קושי. מה שעומד מעבר לירידות האלה עוד לא נראה.

pub
 
פרדאן מוצא את המקום שאמור להיות שם ירידה במקום שאין הרבה שדים. שני שדים קטנים - אחד כמין ינשוף, והשני כמו גרגויל - מתגרים אתכם, אבל הם מחוסלים בקלות לפני ששדים אחרים שמים לב שאתם נמצאים שם. אתם מגלים יש חור באדמה שנסתר היטב בתוך שכבה של בוץ שמכסה את הפתח. אחרי שזה נחשף, אתם דורכים הלאה בזהירות.

הירידה לקומה של חור הגיהינום שמתחת היא קלה. אבל הפעם, אין מנוס מהשדים. אתם הורגים את השדים הקטנים בלי קושי, אבל הרעש הוא מספיק למשוך את תשומת לבם של חבורת שדים יותר גדולה. אחרי שהכי קטנים נהרגים, אתם נאלצים להתמודד עם הגדולים ביותר.

הכי גדול, ומי שנראה בהחלט הכי מאיים מתוך החבורה הוא שד ענקי ובריא-בשר, בדמות חזיר בר בגופו וקרפדה בפניו, ומתוך הפה שלו יורד נוזל שנראה כמו קיא. הוא הולך בארבע רגליים כדי להגיע אליכם. מצדו, עף באוויר קרוב לרצפה שד עיט מכוער עם זנב של לטאה, לא יותר קטן מרייז. שתי גופות כעין אדם, שמזכירים לכם את מי שראיתם בנפילת המכרה (רק בלי גבישים בראש) נעים אליכם על ארבע עם מלתעות פתוחות לרווחה שחושפות שיניים חדות. ובסוף, קבוצה קטנה של תולעות ענקיות מגיעים מכל כיוון, מגששים בעצמם בניסיון למצוא בשר.

META
בטווח קרוב: כולם

תגלגלו יוזמה. מי שמקבל 21 או יותר יכול לפעול מיד.

שד חזיר: 1+12=13
שד עיט: 7+9=16
שדי מלתעות: 14+7=21
שדי תולעת: 9+8=17

הסלמה 1
שדי מלתעות X2
שדי תולעת X4 (מוקים)
שד עיט
שד חזיר (ענקי)
 
סאוואלה מנסה להיזכר אם היא קראה על השדים המתקרבים באחד מספרי הלימוד שקראה באוניברסיטה או שאולי הצל שלה או אפילו אחד הזימונים שלה הזכיר אחד מהם.

META:
יוזמה: 14+6=20
זיהוי שדים (חולשות/יתרונות/ התקפות מיוחדות/ אחר): 18 (קוביה) + 5 (רקע לימוד) + 4 (INT) + (דרגה) 4 = 31

OUT:
כדי לוודא, כלב השאול שזימנתי כדי למצוא את החור חזר בחזרה לעולם לו ובזבזתי את הזימון שלו להיום, כן?
 
"אה, נכון, ת'ם לא יכולים לעוף." רייז אומר בעודו מסתער קדימה, אל עבר השד הענקי. "בואו נכסח ת'ם מהר ונמשיך הלאה. אין לנו זמן לבזבז!" הוא שואג תוך כדי שהגוף שלו משתנה, צורת הדוב שלו מגדלת פסים שחורים גדולים. הוא משסף את השד העצום, שואג עליו פעם נוספת- מבהיר לו שהוא האויב שלו.
META
20 טבעי ביוזמה! סה"כ, 28!
נכנס לצורת חיה, היבט הטיגריס- קוביית הנזק של התקפת החיה שלי עולה ב1, ואני מקבל את היכולות של התקפה בשני כלי נשק. כשאני מגלגל מחדש התקפה בגלל היכולת הזו, טווח האיום לחמורה של הגלגול מחדש עולה ב4.
OUT
בדרך כלל, 20 טבעי ביוזמה אצלי זה לא סימן טוב. אז נקווה שאספקט הטיגריס יבטל את זה :D
META
התקפת חיה- 3 טבעי. מקבל התקפה נוספת- 17 טבעי! הרבה יותר טוב! סה"כ 26 נגד דרג"ש.
נזק: 1+2+3+4+1+9= 20 נזק.
 
חזרה
Top