• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

IN
"אני לא סבסטיאן, את תצטרכי להיות יותר ספציפית" אומר לך האיש, תלמיד כמוך. אולי החוויות שלו לימדו אותו שיעור או שניים בחיים, אבל הוא לא קיבל מעולם שיעור בלהיות מורה.
 
צ'האיו
"מישהו קרוב שיקר לי, הוא אמר שזה היה בגלל שהוא האמין שזו הדרך היחידה שלנו להיות ביחד, אבל ברגע שהוא הבין שאני לא מאמינה באידאילוגיה שלו, הוא נטש אותי." היא מסבירה. "אני חושבת שהוא בחר ביורש על פני."
 
אשיגה
הזקנים הוואיאנגים
[dice:fc5d]725733:0[/dice:fc5d]
הזקנים הוואיאנגים
[dice:fc5d]725733:1[/dice:fc5d]
אגודת הצפעים (מעשיהם בעיר, ספציפית)
[dice:fc5d]725733:2[/dice:fc5d]
אגודת הצפעים (מעשיהם בעיר, ספציפית)
[dice:fc5d]725733:3[/dice:fc5d]
 
ריוסקה:
ריוסקה מרים את חרבו מולו, ותוקע את רגליו במקום תוך כדי שהוא משקיע את כל מאמציו בריכוז. הוא לא ידע היכן הוא, הוא לא ידע לאן הם רצו, והוא לא ידע מה היצורים האלו, או מה הם רוצים ממנו. הוא לא ידע כלום על הסיטואציה הנוכחית. אך הוא לא פחד. פחד גרם לתגובותיו להאט, והוא לא יכל להרשות זאת לעצמו. פחד אפשר לבטל באחת משתי דרכים: אומץ, או טירוף. אך מתחת למסיכה האזרחית שלו, לנאגאטו הייתה דרך שלישית: להימנע מדימיון.
עצור, התרכז, הבט, זכור. שים לב לכל פרט, תעד את כל אשר מולך, למד על אויבך, שתול רגליו באדמה והתקדם הרחק מהאויב אשר רץ לכיוונך ושותל את התקדמותו.

הוא לא ידע מה היצורים הללו היו, או אם בכלל יכל לפגוע בהם, ועל כן הוא עמד, ותוך כדי התקדם הרחק הלאה.

META
הגנה מלאה עד הסוף התור הבא.
 
שינג-שי
היופי בשינוי צורה, שינג חושב לעצמו, הוא שאפשר לבלבל כמעט כל יריב אם עובדים מספיק מהר. הוא חוזר בדרך ממנה הוא הגיע ומחפש מבנה אליו יוכל להיכנס. הוא לא נע בצורה מסודרת אלא באופן חצי רנדומלי, בוחר רחובות בצורה כזו שהקו שלו לא ישיר אלא עקיף מאוד.
 
IN
"היורש... נשמע שאת עמוק בפוליטיקה המקומית. וזה מסוכן בזמנים כמו אלו. את צריכה עזרה, זה ברור לי, אבל מה יוצא לי מזה? למה לי לסכן את החיים שלי בעבורך?" הוא משנה את הטון שלו, פתאום מחליט להתנתק מהשיחה האישית, החשד שצ'אהו צריכה ממנו משהו גורמת לו להגיב בכיוון שצ'אהו לא הייתה רוצה.
IN
אתה שומע את הקולות של העיר, את הלחישות שעוברות דרך החומות של גוקה.

הזקנים הוואיאנגים, השיחות עליהם קורות בשפה הוואיאנגית לרוב, ולכן אתה שומע עליהם מעט. אבל אתה מצליח לשמוע עליהם, ממה שאתה חושד שהוא מתנקש, אולי אפילו מתנקש בשירות היורש האחרון. הם מדברים על הזקנים הוואיאנגים כדמויות כמעט מיתיות בעיר, בעלי מקום ענק בחברה הוואיאנגית המקומית שבני אדם כמעט לא מבינים. הם נחבאים בשכונות הסודיות של הוואיאנגים, שנמצאות בין הרחובות של העיר, במקומות שרק ההגעה אליהם דורשת התגברות על אשליות. האשליות לכאורה חלשות יותר מעיר תחתית, בגלל שהוואיאנגים שונאים את השמש יותר משהם שונאים את המעמקים. וכפרט מידע אחרון, אתה שומע שהזקנים דחו את היורש האחרון, משיחה קצרה שרובה מתנהלת בקודים אבל שחבריה לא עוקבים באדיקות מספקת אחרי קודי הדיבור שנועדו להסתיר את השיחה הזו בדיוק, אתה מבין שלפחות אחד מסוכני היורש כבר הגיע אל הזקנים הוואיאנגים, ונשלח בבושת פנים.

על אגודת הצפעים לעומת זאת אתה שומע הרבה פחות. נראה שהם לאחרונה שומרים על פרופיל נמוך, רק נראים מידי פעם בשוק תחתית מוכרים משהו לא חוקי כזה או אחר. אגודת מגלי הארצות מחפשים אותם, זאת אתה מגלה, ואתה מניח שהם נמצאים כרגע באיסוף של המשאבים שלהם מחדש. שוב, אתה שומע על הקשר בין הליגה הזהובה אל אגודת הצפעים, אך אתה לא מצליח להצביע על מקור מדויק אל הקשר הזה.
IN
היצורים מסתערים עליך. כמו נחיל של צללים, שמקיף אותך. אתה מרגיש את העצמות של שלך נחתכות. אתה מרגיש את הבשר שלך נקרע, ומבין הצללים אתה שומע "בשר מן האור, בשר מן האור!" בשם שמאות יצורים צוהלים על הדבר בו זמנית.

META
התקפות כנגד ריוסקה
התקפת נחיל: אתה סופג 14 נזק חודר. הנחיל נמצא בשטח שלך.
META
גלגל התגנבות.
IN
אתה ממשיך לרוץ, אבל אתה לא תוכל לדעת עם הצלחת. החשש שמישהו יגלה את שינוי הצורה שלך וימשיך לעקוב עדיין נמצא שם, כאשר האויב בלתי נראה אתה לא יכול להיות בטוח וצריך רק לסמוך על תחושת הבטן שלך.
 
IN
הוא סוגר את הדלת מאחוריו.

לאחר כמה רגעים, הלא-קיטסונה מופיעה לידך, הפעם לא מסתירה את זה שהיא הייתה בלתי נראית. "הרחתי שבאת לכאן" היא אומרת בצורה שגורמת לך לצמרמורת קלה, למרות שלא נראה שהיא הבינה שהיא עוררה בך רגש שכזה.
 
אשיגה
הצלחתי לגלות משהו על איך ניתן ליצור איתם קשר/למצוא אותם, או רק שבעיר התחתית יש סיכוי קצת יותר גבוה (אם אני בכלל אמצע דרך למצוא ולהתגבר על האשליות)?
אגב, מכיוון שההבחנה בין יד מקומי לידע דתי/מאגי יכולה להיות קצת מעורפלת, ואני בכל מקרה משתמש בתפיסה, נראה לי עדיף שאני פשוט אגלגל ואתה תחליט מה הד"ק לפי כמה הידע קשור לעיר. (אני מניח שלקבל ידע על הקיסר הנצחי יהיה יותר קל מלהשיג מידע על מוראדין)
 
צ'אהו
"אנחנו הולכים לנמל הישן." אומרת צ'אהיו. "חוזרים לעבודה הרגילה שלנו." היא מבהירה לה. "זה יהיה פחות בטוח, הרבה פחות בטוח. אני לא מזלזלת בך, אני רוצה שתדעי את כל מה שאת צריכה לדעת לפני שעושים את זה."
 
"ייתכן, ועדיין- זו ההצעה שלי." שינה רוכנת לאחור בחיוך, "בקרוב, כוחותיו של יורש השקרים יתקפו את גוקה. במהומה, יהיה קל להוקיע את הליידי ולקשור אותה אל ההתקפה, במיוחד אם היא לא תהיה זהירה. מבחינתך, זוהי הזדמנות פז- ואני מוכנה לעזור לך לנצל אותה. אני בטוחה שיחד, יש לנו מספיק הוכחות כנגד הליידי של גוקה כדי לזרוע בלבול וכאוס, אם כי כל הוכחה בפני עצמה היא נקודתית וקלה להפרכה, מבול שלהן בהחלט יעשה את העבודה. אם נשחק את הקלפים שלנו נכון, נוכל לערער את המוניטין שלה- לא מספיק כדי לפגוע בה לבד, אבל יספיק כדי להכין את הקרקע לבאות."
 
אשיגה
אשיגה הולך לכיוון הכניסה אל שוק-תחתית במחשבה לחפש את הולכי האפלה אותם הוא פגש בפעם הקודמת שהוא הגיע למקום, אך הוא מתעקב בכניסה לשוק בבית היתומים, משלם את החוב שיש לו לילדים ומספר להם את הסיפורים מאחורי המזכרות שלו ואגדות שאולי מוכרות לילדי אבשלום, אבל כנראה חדשות ומיוחדות לכאלה שחיים חצי עולם משם.
 
IN
שתיכן שוכרות ריקשה מהירה, כאשר התלמידה שלך מנצלת את אי הנראות שלה כדי לא לשלם על הנסיעה. אתן מגיעות אל הנמל הישן, העיר העתיקה נושאת איתה את הריח של הים והדגים ביחד עם ריח של עץ ישן. אבל למה צ'אהו הגיעה לכאן? מהי התוכנית שלה?
IN
יי-סיאן מפנה את מבטו לכיוון החלון, חושב על העניין. הוא שותק, וכול רגע של שתיקה מורט את עצביה של שינה יותר.

"השאירי כאן חפץ עם הסמל של בית הואנג" הוא מצווה עליך. "הליגה הזהובה תשקול את הדברים שלך, והחפץ יוחזר לך- ואיתו תשובת השולטים בליגה" הוא אומר לך.

"עשי זאת, והסתלקי".
IN
זו הליכה מהירה, ושקטה. הזמן מתקתק, אשיגה מרגיש זאת. הוא מתקרב, דרך המנהרות שהוא מכיר כבר, אל האזור האפל שהוא יודע שנשלט על ידי הולכי האפלה. האזור שקט, נראה שרוב היצורים שחיו כאן הלו, הולכי האפלה כנראה עשו משהו להפחיד את האנשים הקרובים.

לפתע, אתה מרגיש להב חד צמוד לגב התחתון שלך. "כול יצור שאינו בן לחשכה שייכנס אל המקום יומת, אלו הן הפקודות. אל תזוז, אעשה זאת במהירות" אומר לך הולך האפלה מאחוריך, ויש לך רגע אחד לומר משפט לפני שתיפגע.
 
IN
המבנה בו נמכרים הדגים עדיין קיים, למרות שזאת לא שעה ביום שרוב האנשים קונים בה דגים חיים, והמקום הרבה יותר ריק. ללכת לשם ימשוך תשומת לב.

"היאקוזה! זה מקום שעדיין לא השגתי בו חברים!" אומרת האזאטה באושר.
 
IN
"שמועה? אני לא חושבת שהיאקוזה יתעניינו בשמועות. הם רוצים לחזור לפעם, הם פעם היו חזקים והיום הם ממש לא מה שהם היו בעבר, אם כבר משהו יעניין אותם- זה סיפורים על התהילה של פעם!" עונה לך האזאטה.
 
חזרה
Top