• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

למישהו יש רעיון להמשך הרפתקה שאני כותב?

הדמויות בקושי התחילו את דרכן בעולם המערכה והן כבר מחסלות קוסם שמספיק אדיר כדי שיהיה לו את הטלפון של אלוהים בחיוג מהיר, חוטפות בעיטה ממלאכים וכל זה כדי.. שהן יוכלו להיות חבורה של עבריינים שגרים בטירה עזובה?

זה מרגיש קצת כמו קריקטורה, או סתם ממש מוזר.

אפשר להגיע לאותה נקודת מוצא בצורה הרבה פחות אקסטרווגנטית ויותר אמינה.
 
כמו שאמרתי, הטירה זה לא הסוף. כל זה היה הקדמה כדי לתת את החוויה של העולם. מעכשיו ההרפתקה תהיה עולם פתוח. אני יכול לעשות אותו דבר כל הזמן- הולכים כמה שעות, נלחמים באורקים, הולכים כמה שעות, נלחמים במפיטים. במקום זה ביקשתי רעיון למה עוד אפשר לעשות.
 
בין "להרביץ לאורק" ו"ישו מרביץ לך וזורק אותך מגן עדן" יש הרבה מרווח תמרון.

אתה רוצה משחק עולם פתוח של גנבים ונוכלים עם בסיס בטירה? הנה כמה אופציות.

1) ראש המאפיה קנה את חובות ההימורים של הדמויות והוא סוחט אותן לעבוד בבניית בסיס הפשיעה הסודי שלו. יחד עם הדמויות עובד גמד גועלי שגוסס ממחלה ממארת, ולפני מותו הוא מגלה לדמויות על כמה מלכודות שהוא החביא במבנה. לדמויות יש הזדמנות להפעיל את המלכודות החד-פעמיות (למשל, רצפה שנפתחת, חיצי רעל שנורים מהקירות וכיו"ב) כדי לחסל את ראש המאפיה ועוזריו. כמה חבל ש"האיש בגלימות" שהתארח אצל ראש המאפיה והן הפילו ביחד איתו לתוך בור היתדות שנפער מתחת לשולחן האוכל מתגלה עם פרצוף מאוד דומה לזה שמופיע על המטבעות שבידיהן...

2) לתושבי העיירה נמאס מזה שהדמויות גונבות מהם כסף ותכשיטים, והם מתאגדים וזורקים את הדמויות לבור העמוק שבהר, איפה שגר מגומבו שד הבור. מגומבו שד הבור הוא בעצם קוף ענקי או זוחל אשפה או משהו, ואם הדמויות מצליחות להתגבר עליו הן מוצאות מעבר סודי לטירה הנטושה בראש ההר שעד עכשיו כולם היו בטוחים שאין לה דלתות כניסה. הקוסם התמהוני שבנה את הטירה לפני מאות שנים השאיר שם כמה הפתעות שחלקן יכול לעזור לדמויות וחלקן להזיק.

3) הנוטריון העירוני מזמן את הדמויות לקבל צו ירושה. מסתבר שלאחד מהם היה דוד בשם סלבדור, שכנראה הכיר גם את ההורים של הדמויות האחרות. הדוד סלבדור היה טיפוס מפוקפק ואפלולי, ולאחרונה הוא מת בנסיבות חשודות - הלך לטיול ארוך על מזח קצר, נחנק מהעניבה שלו או התאבד ביריית קשת ארוכה בעורפו. כך או אחרת, הדוד ה"חביב" הוריש לדמויות את האחוזה שלו. לא בטוח שהאחוזה ריקה וגם לא בטוח שהדוד באמת מת.
 
חזרה
Top