• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

"אין לי שמץ של מושג למה אתה מתכוון" עונה טאלין לאאליס, חוזר להתעלם במקצת מאוכל חינם, "אתה רוצה שנצא לצוד מפלצות בתמורה לכסף? זה יכול לעבוד, אבל נצטרך לצאת מהעיר בשביל זה... אין דרקונים בעיר... אתם יודעים" הוא אומר בצורה שמראה שהוא מניח שכולם יודעים את זה, "הקסם שלה מונע כניסת דרקונים..."
 
"ואני חשבתי שאתה החכם מבינינו. אני רוצה לקנות את הידע של אנשים על איפה יש מפלצת גדולה שאנחנו יכולים לצוד, ואז לקנות את אותה המפלצת. זה הרווח הכי גדול שה'זהב' הזה יכול להביא לנו, לשלוט באנשים אחרים" אומר אאוליס.
 
"לא הייתה לנו תוכנית קודם על האבן של גולור, שקשור לאוצר אינסופי של זהב וכוח? מה קרה עם הרעיון הזה? איך הגענו ליציאה ממי מצולות כדי לצוד יצורים? חוץ מזה, לי יש עבודה כאן- בכוח אפור. אני לא יכול סתם לצאת ממי מצולות לחודש, לחזור ולצפות שהעבודה שלי תישאר."
 
"דמי דרקון הם לא דרקונים, אז הלחש לא מונע מהם כניסה." אומר בפשטות טאלין וממהר לצודד בוירדו, "אני מסכים עם וירדו, יש לנו פה משימה וחיים, לחלקנו יש אחריות לעיר הזו ולאנשים אחרים." הוא עוקץ.
"עכשיו בדבר האבן...."
OUT
אני צריך את התגובה מטראוולר (אני עדיין חוקר שם) כדי להוסיף לדיון על האבן...
 
טאלין
"יש הרבה אנשים בעיר שיכולים להיות מעוניינים באוצר." סאנקה מושכת בכתפיה. "כרגע נראה שאנחנו במבוי סתום."

אוכל חינם
אתה עושה הרבה בלגן במקדש - למזלך בשעה הזאת הרבה מהאנשים עזבו, אבל המעט שנשארו מביטים בך במבטים רצחניים.
ממש רגע לפני שאתה מתייאש, אתה שומע מצד המקדש שריקה של מנגינה כלשהי. אתה רואה חצי אורק, מבוגר ועייף, שמנקה את המרצפות בסמרטוט, ושורק לעצמו מנגינת ימאים ישנה. אתה מביט בו לכמה רגעים, ולפתע שם לב לקעקוע על כתפו... האם יכול להיות שמצוייר שם... קי-רין?

הולבר
נאגה עפה מסביב לבית, ומגלה שאחד החלונות בקומה העליונה פתוחים, נותן לבריזה לצנן את הבית. דרך החלון היא מביטה בבני הזוג קאסאלאנטר נכנסים פנימה ועולים לקומה העליונה. הם נכנסים לאחד החדרים - חדר ילדים, כך נראה, בו האור כבוי. גמדה זקנה יושבת על כסא נדנדה וסורגת בשקט, בעוד במיטות לידה ישנים שני ילדים צעירים. בני הזוג נכנסים לחדר, מחליפים כמה מילים בשקט עם הגמדה, ואז ויקטוריו משלם לה כמה מטבעות והיא יוצאת מהבית. אמאליה נושקת לשני הילדים הישנים על המצח ומסדרת את שמיכותיהם.
לאחר מכן, ויקטורי ואמאליה יוצאים מהחדר ונעלמים באחד החדרים האחרים. הם יוצאים לאחר דקה או שתיים, ונראה שהם פשטו את הבגדים היקרים מהמסעדה והחליפו אותם בגלימות כהות פשוטות. הם מתחילים לרדת במדרגות לאחת הקומות התחתונות. נאגה מסמנת לך שהיא יכולה להמשיך לעקוב אחריהם.

OUT
אם נאגה ממשיכה לעקוב אחריהם, גלגל עבורה התגנבות.

OUT
פסנתר ממוצע יעלה 100 מ"ז.

גרגויל
אכן, שכחתי מזה. מצטערת. תוכל להזכיר לי מה קבענו? גלגול מוצלח ייתן +5 לגלגול הרווחים או משהו כזה?
 
טאלין
"נראה שכל העיר ככה, אלא אם כן יפול רמז מהשמיים, המצב לא יתקדם לשום מקום." הוא עונה לה, "אני חושש שזה יהפוך אנשים לנואשים, ויגרום לכולנו לבזבז יותר מידי זמן על ברירה של העיקר מהטפל..." נראה שהוא חושב לרגע, "אז מאחר והאבן לא אצלכם, ולא אצל קזנתא'ר, ובטח ובטח שהיא לא אצלי. נשאלת השאלה אצל מי היא... אני חושב שזה צריך להיות כיוון החקירה שלנו כרגע, ומי ירוויח מהסכסוך בין הפלגים."

"בכל מקרה" אומר טאלין, "לפי המקורת שלי הזנת'רים לא באמת גנבו את האבן, ולטענתם הקזנתא'ר איבדו אותה רגע לפני שיחת השלום בין שני הפלגים.. שהייתה אמורה לאחד אותם בשביל חיפוש של האוצר. אני חושב שכיוון החקירה שלנו צריך להתחלף." הוא קם ושולף קלף לרשום עליו. "אנחנו צריכים למצוא מי ירצה במלחמה בין שני הפלגים, ולכן ידאג שהאבן תעלם. מישהו מוכר נשק לשני הצדדים, והוא ירוויח הרבה יותר מהקרב בניהם לבין השלום הקר שיהיה." הוא מסכם. "וירדו, החברים שלך במשמר בטח יכולים לדעת על מישהו שמוכר נשק בסיטונאות, אתה לא מנהל מלחמת כנופית מבלי שיהיה לך ארסנל נשק זול ונגיש." הוא פונה להולבר, "אולי הקשרים שלך באצולה של העיר יעזרו, מישהו שלפתע התעשר יכול להיות נושא שיחה קל בחברה הגבוה, זה יכול להיות קצה חוט, אוכל חינם יוכל לבטח לברר את הדבר בסמטאות ובשכנות הקטנות, בעוד אני ואווליס נוכל להשקיע מאמצים בלצוד חברי זנית'יר וקזנת'אר, במטרה להשיג מהם משהו... אולי אפילו לחדור מחדש לבסיס שלהם." הוא מציע לכולם.
 
"ובכן... בנוגע לחברים במשמר, אז כנראה שכולם הלכו אחרי שעזבתי את המשמר ועברתי לכוח אפור או אחרי שהמפקד לשעבר שלי האשים אותי בהיותי חלק מגילדת הקזנת'אר וצעקתי עליו בכל דרך אפשרית בערך כמה הוא טיפש. אז אני חושש שמזה אפשר לשכוח. אני יכול לשאול את האנשים בכוח אפור, אבל העבודה שלי היא להרוס את גילדת הסכין השחור-" וירדו עוצר ונראה שהוא מבין משהו גדול "הסכין השחור היא כנופיית פשע, הרבה יותר קטנה מהזנת'רים או מהקזנת'ארים, ואני גיליתי כשתפסתי את אחת המתנקשות שלהם- שהם משכירים את עצמם בכסף לשתי הכנופיות ושהם "עדיין מתלבטים" באיזה צד לבחור. הם בברור מרווחים הרבה כל עוד המלחמה הזאת נמשכת, ובלי ספק יש להם את האמצעים לגנוב חפץ, אפילו מהידיים של הקזנת'אר."
out
treveler
למען האמת לא קבענו, אבל אני חושב ש+5 יהיה בסדר גמור. אני אתחיל עם כל הדבר הזה בפעם הבאה, רק תזכרי לי
 
הולבר
הולבר מבסס חצי שנייה לפני שהוא מחליט לסמוך על נאגה ומסמן לה להמשיך במעקב.
בזמן שנאגה ממשיכה במעקב הולבר מנסה להתמקם במקום בו הוא יוכל לעבור ליד הגמדה במידה ותצא מהאחוזה כדי שיראה אם היא מוכרת לו או שיצליח לזהות אותה במקרה ויחליט לחפש.

OUT:
הגילמות הם בגדי חוץ, נכון? אין מצב שאלו בגדי הבית שלהם או הפיג'מה...

META:
הונאה (במקרה והגמדה תצא): [dice:b5bq1qo6]725802:0[/dice:b5bq1qo6]
התגנבות (נאגה): [dice:b5bq1qo6]725802:1[/dice:b5bq1qo6]

הולבר מאכיל את נאגה, הפסבדו דרקונית שמסתובבת איתו בשבוע באחרון (PSEUDODRAGON), כשהוא נותן לאחרים לקשקש על דרקונים וחיות אחרות בלי להקדיש להם יותר מדי תשומת לב עד שטאלין מזכיר את האבן.
"לפני כמה זמן זה קרה?" הולבר שואל אותה בהתייחסו לאיבוד האבן ולסכסוך בין שני הכנופיות, חושד שאולי הוא יודע מי זה עלול להיות.


OUT:
מאחר והבנתי שהשיחה הזאת היא שבוע אחרי הזמן בספוילר שלי (כן, אני עדיין בלילה הראשון) ויש כמה דברים שצריכים לקרות בזמן הזה, אני לא באמת יודע מה הולבר יודע בזמן הזה ולכן לא יכול לתרום לשיחה.
 
אוכל חינם ממש מקפץ במקום להנהן וקיימי נאחזת בו בקןשי מקרקרת במורת רוח. היא גם לא מרוצה מהנוכחןת של הפסאודודרגון שנראה כמו יצור שירצה לאכול אותה.
'ברחובות יהיה יותר קל לברר על דברים כאלה, מאשר על אבני קסם.'
טראוולר
אוכל חינם בדיוק כרגע כשדחף שידה ובדק אם יש מעבר סודי תחתיה, כשבזווית עינו הבחין בחצי אורק

"בשם שארס!" קורא בהלם, הוא קם, רץ דורך על מגילות וספרים בדרכו אל החצי אורק מרוב התרגשות מקשקש בטבאקסית. הוא מצביע על הקעקוע של החצי אורק שכנראה בסך הכול רוצה לעשות את העבודה שלו, ואז שולף את טבעת לב הקירין השבורה, ומצביע שוב על הקעקוע.
"ל-לב הקירין!" מצליח לחזור בקושי לשפה מדוברת
 
OUT
שימו לב שאני לא מקפיצה את הזמנים בשביל להעביר שבוע, אלא בשביל להמשיך את קו העלילה הראשי. אם אתם רוצים להמשיך לעשות דברים בנפרד כרגע זה בסדר מבחינתי, אבל רק אם כולם מסכימים ובידיעה שהסיפור הראשי יתעכב שוב.
בהזדמנות זו אני גם רוצה לשאול אתכם מה דעתכם על המשימות האישיות (בין אם החקירות שלכם כרגע או המשימות שקיבלתם מהארגונים השונים ברמה 2). זה מתאפשר בעיקר בזכות העובדה שזה משחק אינטרנטי, אבל כמובן שאנחנו עדיין משחקים מו"ד, משחק שיתופי. כעיקרון, ההרפתקה מציעה משימות של הארגונים לכל הדרגות עד רמה 5, כך שאם זה משהו שאתם נהנים ממנו אני אשמח להמשיך לעשות לכם את זה (שוב, תוך הבנה שזה דוחה את הסיפור הראשי ומפצל את החבורה). אשמח לשמוע מה דעתכם בנושא, אם לא נהנתם מהמשימות הללו אין לי בעיה גם לדלג עליהן.

טאלין
"אני מזכירה לך שהמחוייבות הראשונית שלי היא לזנטרים, טאלין. אם אגלה מידע שימושי הוא יגיע אליהם, לא בטוח שאליך." סאנקה מציינת.

הולבר
OUT
לא הבנתי? הבגדים שהם פשטו הם בגדי החוץ שלהם, מה שהם לבשו לא נראה כמו פיג'מות אלא כמו גלימות כהן\מג פשוטות וכהות.

IN
הגמדה אכן יוצאת לכיוונך - היא זקנה, אפילו לגמדה, שערה לבן ועורה מצומק. אתה לא מזהה אותה, ואין לה חזות אצילית במיוחד. היא הולכת לאט עם גב מעט שפוף.
בנתיים נאגה יורדת בעקבות הקאסאלנטרים, קומה ועוד קומה, עד שהם יורדים במרדגות לולייניות אל מה שנראה כמרתף חשוך. אתה היית מתקשה לראות בחדר שכזה, אך נאגה רואה היטב בחשכה.
המרתף הוא חדר מלבני פשוט. כשהקאסאלאנטרים נכנסים פנימה, נאגה רואה שמחכים להם עוד בערך שבעה אנשים, אשר לבושים בגלימות דומות עם הברדס למעלה - נאגה לא מצליחה לראות את פניהם של האנשים. האנשים בברדס קדים קידה קלה לבני הזוג כאשר הם נכנסים למרתף. ויקטוריו מהנהן להם, ואומר בשקט "הבה נתחיל, חברים." בני הזוג מעלים גם הם את ברדסיהם, וכל האנשים במרתף מסתדרים במעגל סביב מה שנאגה מזהה כמעגל של רונות אשר חרוטות על הרצפה. ויקטוריו מתחיל לזמר בלחישה משהו בשפה שאתה מזהה כסילבאן - שפת הפיות, אך נאגה לא מצליחה לשמוע מה הוא אומר, אלא אם תתקרב יותר. שאר האנשים מתחילים ללחוש אחריו, ונאגה שמה לב שהרונות במעגל מתחילות לזהור באור כחלחל מוזר.

אוכל חינם
חצי האורק מסתובב אליך באיטיות. הוא מביט בך לרגע ארוך, מבטו חסר כל הבעה, ואז הוא פשוט מושך בכתפיו, מסתובב, וממשיך לקרצף את המרצפות.
 
OUT
אני אוהב את המשימה האישית, זה מוסיף חיים לדמות שלי, וגורם לה להיות יותר ממחפש אוצר כזה או אחר.

טאלין
"כן כן" פוטר טאלין בהניף יד, "אני סתם חושב בקול רם." הוא מוסיף מהר. "לא כולנו יכולים לנסות לרקוד בכל החתונות במקביל." הוא מחייך, לא בדיוק חושף את זה שהוא לא הכי נאמן להרפרים. "אני בכל מקרה אבדוק את הנושא, ואת יודעת." הוא קם מכסאו. "יהיה לך הרבה יותר נוח לשלוח מישהו שהוא לא זנטרי כדי לעשות את העבודה השחורה שלך. את יודעת... מישהו שאין לו מחשבה קדומה על אנשים ספציפים בארגון." הוא אוסף את הציוד שלו, "אני אעדכן אותך אם אגלה משהו, ואת... תהי זהירה, אם באמת יש מישהו שרוצה ששני הכנופיות ימשיכו לריב, זה אומר שהוא ינסה להשתיק את מי שמנסה לפטור את הבעייה."
 
OUT
משימות זה אחלה. בייחוד בארגון המשפחתי של הולבר. מוסיף חיים למשפחה והזדמנות לפיתוח.

הולבר
הולבר שוקל את האפשרויות מצד אחד הוא יכול לדעת מי זומן, אבל הזימון כנראה יוכל לזהות את נאגה ומצד שני הוא יוכל לנסות את האנשים. לאחר היסוס של רגע או שתיים הוא מחליט שפחות חשוב לו את מי הם מזמנים ויותר חשוב לי לדעת מי האנשים. לכן, הוא מורה לנאגה לצאת מהחדר ולהמתין ליד היציאה. אם היא תוכל להאזין מה טוב, אבל גם אם לא האנשים מתישהו יצטרכו לצאת מהחדר ואם הוא ייקח דוגמה מבני הזוג, אולי אז הברדסים לא יכסו את פניהם.
 
OUT
אני אהיה בדעת הנגד לכול הקבוצה. לא יודע, כרגע אני אוהב הרבה יותר את האינטרקציות של אאוליס מאשר את הרפתקאות הצד שלו, וכפי שניתן לראות- אין לי הרבה דברים לעשות לבד. כרגע לדוגמה, אני מחכה יותר שהעלילה הראשית תתקדם או שנקדם אותה, מאשר לאיזו משימת צד שתקרב.
 
OUT
אם כך אנחנו בבעיה. אני לא יכולה לתת לכולם חוץ מלהעוג משימות צד. יש למישהו הצעות למה אפשר לעשות בנושא? העוג, יש משהו ספציפי שאתה חושב שכן היית יכול להנות ממנו במשימות האישיות של אאוליס?

IN

טאלין
"דרך אגב, טאלין..." סאנקה עוצרת אותך במפתן הדלת. "ינשוף? באמת? לא יכולת לבחור יציר סוד יותר מעניין - עיט, או אולי איזו ציפור שיר אקזוטית?" היא מחייכת. "אתה מזכיר לי את המורים המשעממים ממית' דראנור..."

הולבר
נאגה רצה במעלה המדרגות ומסתתרת על יד היציאה. היא לא מצליחה לשמוע דברים רבים מעבר למלמולים מהחדר למטה.
עוברות עשר דקות. עשרים. חצי שעה. אתה מתחיל לחשוד שתאלץ להשאר שם כל הלילה, אך לפתע נאגה שומעת תזוזה. האנשים מתחילים לעלות חזרה מהמרתף, מדברים בינם ובין עצמם בלחישות, הקאסאלאנטרים לא ביניהם. הם עדיין לובשים את הברדסים שלהם, כך שנאגה לא מצליחה לזהות פנים - אך היא רואה שהם מתקדמים לעבר דלת היציאה - בקרוב הם יצאו מהבית לכיוונו של הולבר.

אוכל חינם
המנקה מרים את ראשו אליך שוב, באיטיות. "בוודאי שאני מזהה. גם לי יש כזאת. רואה?" הוא אומר בקול נמוך ועייף, ואז מרים את ידו הימנית. על אחת מאצבעותיו אתה רואה טבעת של לב הקי-רין, שלמה לגמרי, אם כי מעט חלודה.
 
חזרה
Top