• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

IN
אאוליס לא עושה דבר, אבל הרה מתחילה להתקרב לאנשים מסביב. היא מרחיקה את האנשים מוירדו והאיש שצועק עליו עם הנהימות שלה. אם הם רוצים להילחם, אף אחד לא צריך לעצור אותם, זה קרב על הדומיננטיות ומי ששולט במי- וכמו בפרא, הם צריכים לפתור זאת בעצמם.
 
הולבר
"אז אני לא אטריח אתכם" הולבר עונה, יודע שאביו יזדעזע אם הוא יעכב אותך בכוונה "ואני בטוח שהאחים שלי ישמחו להיענות להזמנה."
הולבר מוסיף, לא ממש בטוח אם האחים ישמחו, אבל הוא בהחלט מתכוון להיענות להזמנה. זה אפילו יכול להיות אחלה זמן לתשאל אותם כשהם לא לחוצים.
מצד שני משהו בהחלט מפריע להולבר במהירות בה הם ממהרים להסתלק בהתחשב בקטעי השיחה אותם הוא שמע דרך נאגה ולכן הוא בהחלט מתכוון לומר לה לעקוב אחריהם.
 
טאלין
"יותר קולגה מאשר חבר." אומר טאלין, "אבל אני חושב שזה החברים הכי טובים שלכם." הוא אומר בסרקזם, "אני מבין שאתם ממש הלכתם לבעוט בחתול של גילדת הקזתנא'ר" הוא מסביר למי הוא מתכוון. "יש לכם כיוון עם האוצר הזה?" הוא שואל אתה.
 
וירדו ואאוליס
קדריק מביט לוירדו ישר בעיניים, ואתה יכול לראות בעיניו זעם יוקד, ואולי גם... קנאה?
מעט האנשים שנמצאים כעת במסבאה מתרחקים מהנהימות של הרה, בעוד קדריק משחרר את וירדו, חסר מילים. לאחר שהוא מביט בו לרגע ארוך במיוחד, הוא אומר לבסוף "לא שמעת את המילה האחרונה ממני, סמית'סון. בפעם הבאה שתפקשש, אני אהיה שם. ואם אגלה שאתה אכן חבר בכנופיית פשע..." הוא משאיר לוירדו לדמיין את סוף המשפט ויוצא מהמסבאה בסערה.

אוכל חינם
אתה מוצא את ארון הספרים המאובק בפנים המקדש. הכוהנים ואנשי הדת השונים מעיפים בך מבטים חשדניים בעוד אתה מעלעל בספרים השונים - לצערך הרב, תמונות כמעט ואין שם. אתה מוצא בעיקר סידורי תפילה ישנים ומצוות דתיות של מאמיני טיר, ואתה מתחיל להשתעמם מהר מאוד. אין כאן דבר שיכול להיות קשור להוריך, לפחות לא במבט ראשוני.

הולבר
נאגה רצה מאחורי בני הזוג, מקפידה לשמור מרחק. דרך חושיה אתה רואה אותם שוכרים עגלון שיביא אותם חזרה הביתה. בזריזות, נאגה מזנקת לחלק האחורי של הכרכרה ומסתתרת מאחורי השניים. הם לא מדברים אחד עם השני לאורך כל הדרך, עד שהם מגיעים לאחוזת ביתם היפה ברובע הים. נראה שהשניים ממשיכים לשתוק בעודם נכנסים בשער הבית.
האם נאגה נכנסת בעקבותם?

טאלין
"אז אני מבינה שאתם בהרפרים עליתם על הסיבה למלחמה הקטנה שמתרחשת תחת רחובות העיר." סאנקה מרימה גבה. "אשקר לך אם אומר שיש לנו קצה חוט כרגע. איש אינו יודע איך למצוא את האוצר הזה - הדרך היחידה למצוא אותו הייתה בידיים של קזנאת'אר. בעקבות כך הוא והבוס הגדול עמדו ליצור ברית בין שני הארגונים - חשוב כמה כוח היה לנו כשילוב בין המוח הטקטי של הזנטרים ולגיונות הבריונים של גילדת הקזאנאת'אר, ועוד עם כל הממון של אוצר מי-מצולות. אך באותה פגישה, קזאנאת'אר הטיפש הצליח לאבד את המפתח היחיד לאוצר - וכמובן שהוא האשים את נציגי הזנטרים שגנבו אותו. מאז הוא מחרחר מלחמה כנגדנו בכל העיר. אנחנו מוכרחים למצוא את האבן של גולור לפניו."

OUT
כמו בפעם הקודמת, אנחנו נמשיך במקביל את העלילה הקבוצתית יחד עם המשימות האישיות, לאלו שעדיין צריכים לסיים אותן. תוך משחקית, עבר שבוע נוסף מאז השיחה האחרונה שלכם במסבאה.
גלגול רווחים: 66. המסבאה מרוויחה מספיק כדי לשלם עבור עצמה למשך השבוע, ובנוסף הרווחתם 20 מ"ז נוספים ממנה.

IN
שבוע נוסף עבר, ואתם מוצאים את עצמכם שוב בערב במסבאה. גם השבוע כמות לא רעה של לקוחות הגיעה כל ערב, והרווחים נגרפים.
האם תרצו לדון על משהו, או לעשות משהו, לפני שיתחיל השבוע הבא?
 
טאלין
"פחות עליתם, יותר עלית" עונה טאלין, "ולפי מה שנשמע לי, יש צד ג' בסכסוך, כי אתה לא מאבד עתק קסום סתם ככה, מישהו לקח את זה." הוא מציין, "השאלה רק מי?" הוא זורק לאוויר, "עכשיו שקלתי את האפשרות שהוא סתם מנסה להוציא אתכם שעירים לעזזאל, אבל קזנת'אר דאג לספר גם לאנשים שלו שאתם גנבתם אותה... עכשיו אני תוהה אם מי שרצח את הבחור שלנו הוא בכלל אחד משני הפלגים האלה, או מישהו אחר לגמרי."
 
"ובכן... מישהו יכול להעריך כמה יעלה פסנתר? לדאוג למוזיקה בפונדק זו השקעה טובה."
וירדו ואאוליס
"תודה על העזרה, אאוליס." הוא אומר אחרי שקרדיק יוצא מהמסבאה "אבל תשתדל לא לאיים על הלקוחות שלנו בתקיפת זאב בבקשה, הפונדק הזה הוא מקור הכנסה טוב- ואנחנו לא רוצים להבריח מכאן לקוחות."
Traveler
out
שמתי לב שלא ביקשת ממני לגלגל גלגול "כלי מבשל בירה". את שכחת או שגלגלת במקומי?
 
אוכל חינם
אוכל חינם נאנח. הוא מתחיל קצת לבלגן. להזיז ספרים, ללחוץ על לבנים בקיר, מרצפות ברצפה. מחפש משהו כמו מעבר סודי או *משהו*

מטה
תפיסה(?)
[dice:6gp2s]725440:0[/dice:6gp2s]

"פסנתר יהיה כיף! אבל...' מחייך במבוכה. 'אתם כל הזמן קוראים לי גנב, אבל האמת שאין לי ציוד פריצה..'
 
הולבר
הולבר חושב לנאגה להשקיף מבחוץ ולחפש את בני הזוג כדי לראות מה הם עושים, אך לפני זה, שתעשה סיור מקיף סביב הבית כדי לראות אם אחד החלונות פתוח והיא תוכל להשקיף דרכו.
בזמן שהיא עושה את הבדיקה הולבר מתקרב גם הוא אל בית האחוזה, גם כד לגבות את נאגה במידת הצורך וגם כדי שיוכל לראות דרך עיניה במידת הצורך.
 
"למען האמת לכלי פריצה יכולים להיות הרבה שימוש למקרה שנצטרך להכנס למקום אסור, ולמעשה. גם אני למדתי להשתמש בכלים דומים ב... ילדות שלי. אתה תרצה לחלוק במחיר ושהכלים יהיו שייכים לשנינו?" שואל וירדו את אוכל חינם
 
"כרגע יש לנו את החוב לאבא של הולבר. ואם אנחנו עומדים להשקיע בפסנתר- כדאי שנתחיל עכשיו, כלי נגינה בסדר גודל כזה הוא לא זול. ובנוגע לכלי הגנב, היות והמשמר החליט שהוא שם עלי את העין היחידה שנשארה לו, כדאי לי לא לעבור על החוק יותר מידי בזמן הקרוב. אז אם אתה תרצה לגנוב משהו אני לא אוכל לעזור לך בהרבה."
Out
מה בערך אמור להיות המחיר של פסנתר?
 
"ובכן... אני מכיר מקום קטן ברובע העני, מוסווה כחנות כלי עבודה. והמוכר שלו ימכור לך את המברגים, הפצירות והמסורים המתאימים אם תשלם לו מספיק. אבל לגנוב משם דברים לא יהיה קל, היות והמקום שייך לכנופיה קטנה ששולטת שם בשם הסכין השחור."
הם... אולי דווקא, אם אני אתפוס את המוכר הזה. הוא יכול לתת לי מידע, שלא לדבר על העובדה שאני אוכל להוריד לסכין השחור את אספקת כלי הפריצה שלהם, זה יהיה מעולה.
 
"זו הסיבה שאתה לא אחראי על הכסף שלנו." עונה טאלין לאוכל חינם על ה"שעמום", "כל עוד המקום מרוויח אנחנו יכולים לנשום, אבל מה יקרה אם נתחיל להפסיד כסף? נצטרך לשלם גם על המקום וגם להחזיר את ההלוואה, אני חושב שהעדפה הראשנה שלו צריכה להיות "חופשיים" מהעול של החובות, לפני שימשהו יכנס לפה ויתחיל למשכן לנו רכוש."
 
גרגויל אמר/ה:
וירדו ואאוליס
"תודה על העזרה, אאוליס." הוא אומר אחרי שקרדיק יוצא מהמסבאה "אבל תשתדל לא לאיים על הלקוחות שלנו בתקיפת זאב בבקשה, הפונדק הזה הוא מקור הכנסה טוב- ואנחנו לא רוצים להבריח מכאן לקוחות."
IN
"אז בפעם הבאה אל תביא את הבעיות שלך לכאן, או שתפתור אותן במקום. יש לך שרירים וכול כלי בשביל לפתור את הבעיות האלו בחוץ" אומר אאוליס ומבלי להמתין לתשובה פשוט יוצא משם.

IN
"אנחנו לא צריכים לעשות שום דבר מזה" אומר אאוליס, מניד בראשו "דרקוני זהב גורמים לשוכני עיר לעשות דברים, כמו שכרגע אתם רוצים להחזיר את החובות שלכם. אבל אתם לא צריכים להיות החיה שעוקבת אחרי הפיתיון, אלא הציידים שמניחים אותו. אנחנו יושבים פה בשקט ומנסים להרוויח כסף באמצעות ניהול במקום באמצעות לצוד אחרי מה שאנחנו צריכים" הוא ממשיך לדבר דברים חסרי היגיון.

"אני אומר שניקח את דרקוני הזהב האלו ונניח מודעה, ראיתי כאלו בעבר שלי. נחפש מפלצת באזור, טרף, ומישהו שיספר לנו עליה בשביל הדרקונים- יביא גם הוכחה. ואז ברגע שנצוד את היצור, ניקח את ראשו ונתלה בפונדק" הוא מצביע בהתלהבות על מרכז הקיר, באמצע הבר, "ואז אני בטוח שלא זנתרים ולא חובות יבואו לרדוף אותנו. כי אנחנו נהיה החיה שבראש ההיררכיה של ג'ונגל האבן" הוא מכריז. הרה, לראשונה לא כועסת, חושפת חיוך מלא שיניים רעבות וחדות כסכינים, מפספסת את העובדה שבזמן שהיא לא השגיחה והקשיבה לאאוליס, הגור שלה הלך למצוא חברים אצל יושבי הפונדק והחיות שלהם.
 
אוכל חינם מביט בעיניים מתנוצצות בשני האלפים המרשימים שהוא מעריץ כל כך. טאלין שמצליח לגרום לדברים משעממים חשובים ורציניים כל כך, ומה שאאוליס אמר שיותר נשמע כמו הרפתקה(!)
"אני לא יודע מה אמרת אאוליס. אבל אם זה כולל דרקונים ומפלצות אני בעד!"
 
חזרה
Top