• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הרישום המוקדם לדרקוניקון 2019 נפתח!

וולף - הפורום הזה לא נחשב כפלטפורמה דרכה חברי אגודת מגלי הארצות ודומותיה יכולים ליצור קשר אחד עם השני. אני מדבר על פלטפורמ ייעודית לזה שמוכרת להם, והפונדק לא עומד בתנאים. באותה מידה אתה יכול לשאול גם "חוץ מפייסבוק?" או "חוץ מהטלפון?". הפורום כאן, ד"א, בניגוד לפייסבוק, לא מתאים למטרה הזו בכל מקרה, כי אי אפשר לפתוח בו קבוצת משתמשים או משהו בסגנון.
 
אביעד אמר/ה:
הפורום הזה לא נחשב כפלטפורמה דרכה חברי אגודת מגלי הארצות ודומותיה יכולים ליצור קשר אחד עם השני
זו טעות. למה אתה כותב את זה?

אלא אם אתה מאוד שמרן, ואז המקום הרשמי היחידי שבו מותר לכתוב על אגמא"ר הוא הפורום של פאיזו.
אבל אחרת מבקש לא לכתוב טעויות כאלו על דפי הפורום. באופן כללי, אני מבקש ממך פומבית להפסיק לכתוב בכלל על מה מותר או אסור לכתוב בפורום. כבר קיבלת על זה אזהרות בעבר.

dragonitzan אמר/ה:
אני לא מבין למה אי אפשר פשוט לבנות דמות בדרגה X... זה נשמע לי מטופש שאנשים בדרגות שונות ישחקו באותו החד"פ...
בעקרון בונים את הדמות דרך האתר של פאיזו, ואז יש לך מספר והמנחה מעדכן בסוף המשחק שהדמות שלך השתתפה בהרפתקה ואת פאיזו ואז אתה מקבל נק"ן. אותו דבר בליגה. לכן אתה לא יכול לעשות את זה "פיראטי" במשחק כנס, אלא אם זה משחק ביתי ואז לכאורה המנחה לא תמיד עוקב אחרי הכללים.

dragonitzan אמר/ה:
בנוסף, שאלה לי על הכנס: יש אפשרות לשאול בפרטי שאלות מנחים של אירועים? כי יש כמה אירועים שיש עליהם מידע חסר, והייתי רוצה לשאול את המנחים שלהם כמה שאלות.
בגדול מה שחגי כתב לך, אבל אם חסר משהו אתה תמיד יכול ליצור קשר דרך הטופס באתר ונפנה אותך למנחה. מסיבות ברורות, אנחנו לא מפרסמים מיילים של כל המנחים בכנס באינטרנט.
 
The oldman אמר/ה:
זו טעות. למה אתה כותב את זה?

אלא אם אתה מאוד שמרן, ואז המקום הרשמי היחידי שבו מותר לכתוב על אגמא"ר הוא הפורום של פאיזו.
אבל אחרת מבקש לא לכתוב טעויות כאלו על דפי הפורום. באופן כללי, אני מבקש ממך פומבית להפסיק לכתוב בכלל על מה מותר או אסור לכתוב בפורום. כבר קיבלת על זה אזהרות בעבר.
זו אי הבנה.
לא טענתי שאסור להם לכתוב על זה בפורום, כמו שלא אמרתי שאסור להם לדבר על זה בטלפון או בפייסבוק. טענתי שהם לא יכולים לדבר על זה בפורום בנוחות. אמנם, מותר להם לדבר על מה שאם רוצים איפה שהם רוצים, אבל הם צריכים לפתוח קבוצה ייעודית אם הם לא רוצים לדבר אחד עם השני בטלפון שבור, לכן הם פתחו בפייסבוק קבוצה ייעודית - הקבוצה הזו (בניגוד לפייסבוק בכללותה) מהווה פלטפורמה שדרכה הם יכולים לתקשר אחד עם השני בנושאי אגמ"ר באופן נוח.
בנוסף, הפורום, לדעתי, מהווה פלטפורמה די לא נוחה ליצירת קשר של חברי אגודת מגלי הארצות: רובם לא מסתובבים כאן אורח קבע ובכל פעם שהם רוצים לבדוק איזה משהו שקרה בעבר הם צריכים לנבור במליון עצים ישנים שלא קשורים בעליל לאגמ"ר ולחבריה. לו היה תת פורום ייעודי לאגודת מגלי הארצות הייתי מבין למה יש להם סיבה לתאם את הדברים שלהם כאן ולא בקבוצה ייעודית בפייסבוק, והייתי מתייחס אל תת הפורום הזה כאל פלטופרמה דרכה הם יכולים לתקשר בנוחות.

פורום מדע בדיוני ופנטזיה, למשל, לא מהווה מקום מתאים למעריצי הארי פוטר בישראל לארגן מפגשים או משהו בסגנון, כי רובם לא נמצאים כאן, וכי הוא מכיל עוד המון דברים שממש לא קשורים להארי פוטר, בלי שום קשר לחוקי הפורום.
 
אתה טועה.
הקבוצה של פאת'פיינדר בפייסבוק היא קבוצה מתה. בבדיקה זריזה בחודשיים האחרונים היו שם בערך 15 הודעות, שמתוכן 12 הודעות זה פרסומים של דרקוניקון/חוגים וכיו"ב. רק אחת נוגעת ליצירת דמויות של אגמא"ר והיחידי שענה עליה הוא [mention]the Nerubian[/mention]
אבל מעבר לכך, ממש לא ברור לי איך המשפט שלי שזה לא התפקיד שלך להחליט למשתמשים על מה רצוי / מותר / הם יכולים לכתוב לא נקלט. גם הדוגמאות שלך לא רלוונטיות. ברכותיי, זכית באזהרה. תפסיק להגיד למשתמשים על מה אסור או מותר להם לכתוב.

נ.ב. ואם מישהו רוצה לפרסם על מפגש הארי פוטר בפורום מד"ב, הוא יותר ממוזמן.
 
הקבוצה של אגודת מגלי הארצות בפייסבוק מתה כבר שנתיים. על כל פנים, הדרך הנכונה ליצור קשר עם מנחה בכנס היא לשלוח הודעה לכנס (יש כתובת דוא"ל לפניות, למשל: [email protected] ) והכנס יבדוק את הדברים מול המנחה.
 
חזרה
Top