• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] עיר של דם ודמעות - עץ משחק (3/3)- מוקפא.

סטטוס
נעול לתגובות.
צ'אנדרווי:
ברגע שאתה הופך לכלב, הצחנה האדירה של השוק מכה בך במלוא עוצמתה. מאות ריחות מעורבבים אחד בשני, רובם לא מאוד נעימים. זו המקבילה של ריח לאורות מהבהבים במיליון צבעים שמבזיקים הישר מול עיניך.
אתה לוקח כמה זמן להתרגל לתחושה, ואז מנסה לאתר את שאריות הריח של ג'ייסון. אתה מסתובב במשך כמה זמן, בלי הצלחה מרובה. הריח, אם קיים, קלוש מכדי שתוכל לעקוב אחריו בהמולה הזו.

ג'ונתן:
אתה בודק את הדרכים בהם הם יכולו לברוח.המולת השוק אופפת אותך בעודך בוחן את הסמטאות והפתחים. אתה מסמן שלושה מיקומים עיקריים:
מרזב שנתלה מאחד מהגגות מאפשר טיפוס נוח אל הגג. הטיפוס לא אמור לקחת יותר מכמה שניות, אבל מאוד בולט, כיוון שהוא מתנשא מעל ראשי הקהל. אתה מקיף את המבנה, ומגלה מהצד השני שלו מרפסת נוחה למראה, שמאפשרת ירידה קלילה.
סמטה אחת שמוצבת במיקום נוח מימין מוסתרת לחלוטין לעין מכיוון היציאה מהסמטה שלכם, מאפשרת חמיקה מרודפים בקלות יחסית. הסמטה מובילה לחלק השני של השוק, שבנוי בצורת פרסה. באמצע הסמטה עומד בן אנוש מפוקפק למראה ומוכר תכשיטים ממגש שתלוי על צווארו.
מכסה ביוב, שנמצא בתוך הקהל, מוביל אל תוך מערכת הביוב של רבניקה. נתיב בריחה נוח, אך רק במידה שהמכסה כבר פתוח, מה שדורש שותף נוסף לפשע כדי לאפשר מבצע אפקטיבי.

ניקולס:
אתה מסתובב, מתשאל את האנשים. אוסף את המידע שאתה צריך. אנשים חושדים בך בהתחלה, אבל הכישורים שלך בדיבוב מאפשרים לך לשחרר את לשונם.
מספר אנשים מדווחים שהם ראו זוג דומה יוצא מפתח הסמטה. דיבור עם מוכר הנקניקיות, שעומד ממש בסמוך, מגלה לך שהרצים פנו לכיוון ימין כמעט מייד. ממה שאתה מוצא, מדובר בתקרית נפוצה בשוק, והרוב לא טורחים להקדיש לה תשומת לב.
אתה מבחין רק כעבור כמה שניות בארנקך שנעלם, כאשר מספר אנשים צועקים מאחוריך. גובלין קטן רץ בין ההמונים, בועט בקרסוליים ונושך מרפקים בחופשיות. הוא מפלס דרך בקהל בקצב די מהיר, ורץ לכיוון הצד הימני של הרחוב.

מה אתם עושים?
 
ניקולס
ניקולס פותח את פיו, "בוא!" הוא צועק לעבר הגובלין, הפקודה שלו מלווה בכוח קדוש הישר מהמלאכית, הוא יעניש את הפושע הזה. כאן ועכשיו', הוא עולה על וולקן, ודוהר לעבר הגובלין.
META
מטיל "פקודה" הוא צריך להצליח בהצלת חוכמה ד"ק 14, בכישלון הוא עושה כל מה שהוא יכול בתורו כדי להתקרב אלי בדרך המהירה והקצרה ביתור.
מנצל חצי מהמהירות שלי כדי לעלות על הרמך, ומה שנשאר מהתנועה שלו לעבר הגובלין, פותח במרדף במקרה שהוא מצילח להשתחרר מההשפעה של הלחש
 
נאב
כנראה מדובר בפושעים פשוטים אז מבצע מורכב כנראה מיחוץ לשאלה... נראה לי שההימור הטוב ביותר בנתיים הוא המוכר ג'ונתן חושב לעצמו בעודו מתקרב למוכר התרגיל הישן הזה אמור לעבוד... הוא מתסכל עליו שולף את התג שלו ואומר "תרקאה לי רשיונות עבודה בבקשה" תרגיל ישן, מכירות לא חוקיות נעשות כאן על ימין ועל שמאל, הם יודעים שהם קטנים מכדי שנטריח את עצמנו אבל כאשר אנחנו מחפשים מידע מוטב להם לשתף פעולה או לבלות את הלילה במאסר... הוא כנראה יודע שהמכירה המיסכנה שלו לא ממש מעניינת אותי
 
ג'ונתן:
המוכר מזנק אחורה, מפיל כמה משכיות. הוא מדבר בקול צרוד. "עזוב אותי במנוחה, כושף חוק. אין לי מה להראות לך." העיניים שלו מביעות משהו בין חרדה לעצבים. הוא מגרד בזיפיו המלוכלכים ואוסף את המשכיות שנפלו לו. "עכשיו לך מפה, אתה מבריח לי את הלקוחות."

ניקולס וצ'אנדרווי:
ניקולס צועק בסמכותיות, אחריותו כחבר בלגיון מגובה בכוח קדוש. "בוא!" הוא פוקד, והגובלין מסתובב במקום ומתחיל לנוע לכיוון ניקולס. ניקולס מתקרב אליו ותופס אותו לפני שהוא מספיק להבין מה קורה.
הכלב השעיר רץ לכיוון המהומה, מבחין בניקולס שאוחז בגובלין המקלל. הגובלין מנסה נואשות להשתחל מחוץ לאחיזת הברזל של ניקולס, בלי הצלחה מרובה.
ג'ייסון מתקרב אף הוא אל ניקולס, מבולבל מההתרחשות. "מה קרה?" הוא שואל.
 
נאב
ג'ונתן מחניק חיוך בינגו "אתה מודע לכך שעל פי החוק אני ראשי לזרוק אותך למעצר והסחורה שלך כנראה תוחרם, ראשי... זו מילה מעניינת אתה לא חושב? זה אומר שהבחירה האם לעצור אותך או לא נתונה לחלוטין בידי..." ג'ונתן מסתכל עליו "אובכן נראה שזה יום המזל שלך, אין לי ממש עניין לעצור אותך כרגע ואני באמצע חקירה על גנבת תיק שנגנב מוקדם היום בסביבה, אם אתה יכול לתרום לחקירה שלי אני אהיה מוכן להעלים עין ממה שקראה כאן" ג'ונתן אומר והעיניים שלו נעלות על המוכר בעודו משנן באופן יסודי את מראו וביחוד את הבגדים שלו למקרה ויאלץ לאתר אותו באמצעות איתור חפץ (הוא היה מנסה לאתר את התיק עם זה אך למרבה הצער אין לו תמונה ממששית שלו)
 
ג'ונתן:
הגבר מחייך חיוך רחב, חושף שיניים צהובות ומרקיבות. "כפועל יוצא של גזר דין 128Q של השופט מארק קורבק, תת סעיף 213 ג' של חוק התעסוקה קובע שניתן לבצע עסקאות אשר ערכן לא עולה על עשר זינו ללא צורך בהיתר מכירה רשמי, בהינתן כי הסחורה הנמכרת אינה עוברת על תקנון הסחר הרבניקני."
הוא מרחיב את חיוכו למראה ההפתעה הקלה בעיניך. "אתם החלאות של האזוריוס חושבים שאתם היחידים שמכירים את החוק ברבניקה. אתה לא האוכף הראשון שניסה לאיים עלי וגם לא האחרון. אם אתה זקוק לעזרה, אני מוכן לספק אותה. תמורת תשלום, כמובן. אבל אל תנסה לסחוט אותי."

ניקולס וצ'אנדרווי:
הגובלין שומט את הארנק שלך על הרצפה. "הנה, 'סדר? עכשיו 'זובותי!"
 
נאב
ההפתעה נעלמת במהירות ומתחלף בגיחוך קל "יפה יפה... אבל אתה מכיר את תת סעיף 3 נגזרת פסיקה 128Q? 'סחורה אשר הושגה בניגוד לתקנון PO45 תגרור ענישה בהתאם לחוק" ג'ונתן מסתכל עליו, יתכן שזה דווקה יום המזל שלו, ג'ונתן מחייך "ג'ונתן טורס, ממשרד החקירות בשכונה השלישית, מביא-חוק" הוא אומר "אתה נראה כמו בחור שיודע דברים... יתכן שנוכל לעזור זה לזה בעתיד" ג'ונתן מסתכל עליו "מה שמך?" אם יש לי מזל נפלתי על סוחר מידע זה עשוי להיות שימושי בעתיד הקרוב והרחוק...
out
בהתחשב בזה שענף האכיפה לא נולד אתמול בתך יש לו כל מהי תקנונים חופשים יותר ופחות, בעולם האמיתי זה כולל מחיקת עבירות קלות אבל אני לא יודע הרבה מעבר לזה... האם סוכרי מידע נחשבים לצורך העניין כחלק מהוצאות החקירה? מה העמדה של הסנט בנושאים מהסוג הזה?
 
ג'ונתן:
OUT: סנאט האזוריוס נוהג להימנע מסוחרי מידע לרוב. זה יותר העיסוק של בית דימיר. מבחינת האזוריוס, כל אזרח מחוייב לשתף איתם פעולה על פי חוק בחקירות. עם זאת, הרבה מהאנשים יתנו מידע שגוי או חלקי אם שיתוף הפעולה יידרש מהם.
IN: האיש מצחקק. "אני מכין את הסחורה שלי בעצמי, כך שהיא לא עוברת על התקנון שלך."
הוא מושיט לך יד. "קרא לי גרים. נעים להכיר אותך."

אני עדיין מחכה לתגובה מליאור.
 
נאב
out
אבל אני מניח שכל אוכף שבאמת טוב יודע שלפעמים יש צורך באמצעים כאילו כך שזה כנראה יחסית נפוץ בקרב האוכפים המנוסים אבל לא פופולרי במיוחד
in
ג'ונתן לוחץ את ידו בחוזקה ידידותית "אני מנהל כרגע חקירה על תיק שנגנב מוקדם יותר היום, ואל פי החישובים שלי סביר להניח שהפושעים נמלטו מהכיוון הזה, וגם אם לא אני מניח שאתה כנראה יודע איך למצוא את האנשים המדוברים" ג'ונתן אומר "אז למה שלא נעשה עיסקה?"
 
OUT
סליחה, משום מה לא ראיתי את התגובה לי בהודעה למעלה (יש מצב שערכת אותה אחרי שפרסמת אותה?)
IN
ניקןלאס וצ'אנדראווי
"חכה." אומר ניקולס לגובלין, עדייון חוקר אותו, "היה פה שוד קודם, אני מניח שאלה קולגות שלך. אתה יכול לספר לי מה היה שם, או שאתה יכול לבוא איתי למשמר ולאבד את היד שלך על גניבה." הוא תוקף
 
ניקולס וצ'אנדרווי:
הכלב מרחרח את הגובלין בזמן שניקולס מתחקר אותו. הגובלין מצווח קלות. "אנ'לא יודע על מה ת'מדבר, 'ני רק נמצא פה, 'ני לא קשור לכל פושע בשוק הזה, 'בנת?"

ג'ונתן:
גרים מחייך. "גבר ואישה? חסרי גילדה? שיער שחור,
בגדים מרופטים?"
אתה מהנהן. הוא מגחך. "בחיים לא שמעתי עליהם." היד שלו מושטת לעברך, ממתינה.
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top