• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ההתפרקות - עץ משחק [חופשיטה] (3/3) נסגר.

קונראד
''...כרצונך'', אפילו קונראד לא יכול שלא להעוות את פניו.

OUT
נוותר על תיאורים. אחרי שגמרנו עם המישיגנע, מה ידוע לי על הזד?
 
קנטינר-
OUT
אני אתאר לעצמי שהקרב לא נגמר עדיין.
IN
קנטינר פוקד על קבוצת אבירים, עשרה בערך, לאגף את האויב, וסוגר על האויב בתנועת מלקחיים. קבוצה אחת מלפנים והשנייה מאחור. קשתים יורים לאמצע הקבוצה.
META
אבירים: 12
קשתים: 12
[dice:qmcvja]725539:0[/dice:qmcvja]
[dice:qmcvja]725539:1[/dice:qmcvja]
תתעלם מאלו, תקלה במערכת כנראה. לא הטלתי אותן.
 
קנטינר:
META
חיילי האויב- 3
קשתי האויב- 16
IN
האבירים מאגפים את חיילי האויב, מוחצים אותם לחלוטין. שבעה קשתים נהרגים מירי קשתי האויב, המונים עשרים חיילים. קנטינר חוסם כמה חצים במגנו בזמן שארוד רוכב אליו, אלתו מלאה בדם.
"קנטינר! יש לנו בעיה. יש משואה בקצה המזרחי של המכרה, וכנראה שהולכים להדליק אותה. אם זה יקרה, יבואו הרבה אורחים לא רצויים. לשלוח לשם חיילים, שבמקום לטפל בקשתים יטפלו במשואה?" הוא שואל.
קונראד:
אחרי העינויים הרבים, שלאחריהם משוחרר המתנקש, מגיע אחד החיילים אל קונראד.
"אדוני, סגן ראן מהגדוד השני ניצב לדיווח.
המתנקש סיפר לנו דברים רבים על הזד- מדובר בזד היחיד ביבשת שהוא אציל, למעשה, וזאת בעקבות נישואיו לאצילה מבית אסיניס שבשרותאד, בשם סלאפקווה. הוא ואשתו סוגדים שניהם לאלי האסון בגלוי, כופרים שכמותם, והם מפעילים רשת מרגלים ומתנקשים קטנה ויעילה, שהמשוגע שלנו הוא אחד מהם" הוא אומר.
סלאפקווה:
בן המחצית מהנהן, וסלאפקווה צועדת אל האחוזה הקטנה בכפר שנועדה לשרת אותה ואת בני משפחתה במקרה של ביקורים. לאחר ארוחת ערב טובה היא נרדמת, אך מתעוררת לאחר זמן מה לשמע רחש קל מבעד לחלון. חץ נורה ממנו לעבר חזה, בעוד צללית בעלת גלימה שחורה קופצת פנימה.
META
חץ-19. גלגל להתחמקות.
 
קונראד
קונראד מקשיב באריכות לדברי השומר. ''משוחרר'', הוא מהנהן אליו. רוחות האסון, אם כך. הכופרים הארורים הללו ניסו לחסל אותו. קונראד לא דתי במיוחד, אך ידוע שהאלים קיימים ושולטים בעולם, וכפירה מסוג כל כך נורא... הוא יחזיר להם כגמולם. הוא מצווה לשלוח שליח שיחפש סוחר נודד, מסוג הרוכלים שעוברים מכפר לכפר ומוכרים תפוחים, דגים מלוחים וסיידר. הסוחר יקבל תשלום רב מקונראד, עם מקדמה שמנמנה. הוא ימלא את אחת החביות שלו בדגים רקובים וצואה תוססת, וכשיעבור בנחלת אסיניס, ירעיל אחת אחת את הבארות בכפרים. מגיפת דיזנטריה תתפשט מהר מאוד בנחלה.

בינתיים, הילד הכפרי הזריז ודאי חזר מהטירה ודיווח על מצב הביוב שם. החיילים מקבלים פקודה להתחיל לבנות מגדלי מצור וסככות - בקרוב מסתערים על טירת מטול חרב.

META
אצטט:
הח׳אן הטטרי אמר/ה:
ושלחו ילד כפרי זריז ונבון לבדוק האם הביוב של הטירה יכול לשמש אותנו או שהוא עכשיו תחת שמירה. תנו למשפחתו תשלום סביר בעבור זאת. משוחררים''.
אם צריך לגלגל - 8.
 
סלאפקווה:
החץ פוגע בסלאפקווה בבטן והיא מועדת מחדות הכאב.
המתנקש מתקרב אל סלאפקווה, פגיונו שלוף בכדי לשסף את גרונה. סלאפקווה נזכרת שהחרבות שלה נמצאות ממש מתחת למיטתה, אם תצליח להגיע לשם במהירות.
קונראד:
אכן, הילד חוזר. כגופה קשורה לחמור. לידו יש מכתב ובו כתוב "כך ייעשה לבוגד". נראה שהחמור עבר בכמה מקומות, כי הוא מזיע מאוד, מעלה קצף.
לאחר כשבוע, בו נבנים מגדלי המצור והסככות, מגיע הסוחר המבוקש. שמו אלטיס, והוא בן מחצית חביב ועליז, יוצא דופן בין אחיו הקודרים. הוא נטמע בקהל די בקלות, וקשה לחשוד בו. הוא דורש תשלום גבוה של 500 מטבעות זהב עבור עבודתו המסוכנת, אך מבטיח להרעיל את כל בארות אסיניס. הוא מציע שבתמורה לאלף מטעות זהב נוספים הוא יוכל לארגן התנקשויות באנשי מפתח בנחלה, ואפילו לסכסך אותה עם שכנותיה.
ברנור:
"כמובן שיש, אבל במקומות רחוקים מעיר הבירה... תרצה שאמצע את האחד הכי קרוב או את האחד הכי זול?".
 
קונראד
קונראד מנהל את ההתמקחויות שלו בצורה שונה מהפיקוד שלו על אנשיו. הוא יושב בגובה עיניו של הסוחר, וכמובן מציע לאורחו יין איכותי - כי שתויים מתמקחים פחות. הוא עצמו מסתפק במים קרים (''כי הרופא המליץ לו'').
''מחיר קצת גבוה, אתה לא חושב? אני אתן לך 350 מטבעות זהב על ההרעלות, ועוד 800 על החלק השני. אתה תוכל לחיות עם הסכום הזה כמו לורד''.

META
לגלגל שכנוע? 5 אם צריך.
 
קנטינר-
IN
"תשלח חיילים." צועק קנטינר. "אם זה לא עובד, שהקשתים יירו על כל מי שמנסה להתקרב לשם. אסור להם להדליק את המשואה!"
הוא מסיים, ומסתובב חזרה לשדה הקרב, בדיוק בזמן לחסם במגנו חרב של חייל, ולהכות בחזרה.
META
אבירים-18
קשתים-8
משואה- 12
קנטינר- 20
 
סלאפקווה
סלאפקווה נשארת שקטה,למרות הפצע.היא ממהרת בזריזות לשלוף את חרבותיה,וטווה מעגל של הגנה בעזרת חרבותיה,משתמשת ביכולות שלמדתה מינקותה.היא מעווה את פניה וצועקת:"בן של ****",מנסה למשוך את תשומת ליבן של אומניות החרב בחוץ.

Meta
זריזות לשליפת חרבות:
[dice:bb9n9f9]725599:0[/dice:bb9n9f9]

זריזות להצלפה בחרבות(טווית רשת של הגנה):
[dice:bb9n9f9]725599:1[/dice:bb9n9f9]

Out:
המתנקש לא היה בחוץ? מתי הוא הספיק להיכנס?
 
קונראד:
OUT
צריך, ו... לא הצלחת.
IN
"אדוני הלורד, מדובר פה על מבצע מורכב. אני מקושר לכמה וכמה... ארגונים, שיוכלו לעזור לי במטלה ולעשות אפילו מעבר לה, אבל זה יעלה לך, והרבה. 1500 מטבעות על הכל זו הנחה שאני עושה לך, למען המטרה. האמן לי, זו ההצעה הכי טובה שאתה יכול לקבל" אומר הרוכל כשהוא לוגם מהיין. הבחור כנראה נולד עם קיבה חסינה לאלכוהול, כי הוא שתה כבר יותר מבקבוק, והוא רק מבושם.
קנטינר:
ארוד מהנהן, לוקח כמה אבירים ורוכב אל המשואה. רגע לפני שאנשי המשואה מדליקים אותה אבירי החופש רוכבים ביניהם, דורסים, משספים ושוברים את עצמותיהם ובשרם.
קנטינר בעצמו עובר בין ארבעה חיילים, עורף את ראשיהם בקלות, כשאביריו עושים את השאר. עוד סוס הולך, אבל ההתנגדות הושמדה לחלוטין. המכרה בידיהם.
סלאפקווה:
OUT
אפשר להיכנס מהחלון... וזאת הסיבה שהוא עדיין לא עם הפגיון שלו בתוך הצוואר של סלאפקווה- בגלל הכניסה מהחלון.
התחמקות מתנקש- 8
הטלת פגיון- 18
IN
המתנקש מנסה להתחמק מרשת ההגנה של סלאפקווה, אבל נחתך מהחרבות המורעלות. כשהוא מרגיש את הצריבה, מבט של הבנה מופיע על פניו. הוא ממהר ומטיל את פגיונו על סלאפקווה, מצליח לשרוט את צלעותיה.
"קדימה, 'עיני עורב'. תילחמי בי. תילחמי באמונה, תילחמי באלים! קדימה, כופרת! הכי בי בכל עוצמת הזדון שיש בך!" הוא אומר, כמעט צועק, ושולף מזרק מכיסו. הוא מזריק לעצמו במהירות את תוכנו, והדם בעורקיו נהיה שחור.
קסם מושחר.
אומנית לההב מגיעה במהירות אל תוך החדר, חרבותיה שלופות. היא מביטה בסיטואציה ובזר, מבינה שיש לו קסם מושחר. היא מתקדמת משמאלה של סלאפקווה, כדי להשלים את רשת ההגנה שלה.
 
קונראד
''יהי כך. אתה תקבל שליש מהסכום כמקדמה. איש לא מרמה את העיט שחור'', אומר הלורד, והסוחר יוצא לדרכו.

OUT
מריצים למתקפה על הטירה?
 
קנטינר-
"ארוד- לך ותעשה רשימה של כל הדברים שלקחנו. (OUT- אפשר רשימה?). כל השאר," הוא מסתכל על החיילים שעומדים לידו "קחו חבלים ותקשרו את כל העובדים שנשארו בחיים. את החיילים שנשארו בחיים תהרגו. ואתה" הוא עוצר אחד משכירי החרב הצעירים שפונים ללכת. "אתה תדאג למידע. ברר מי נהרג, כמה סוסים איבדנו וכמה אבירים. ואז תדאג לתחליפים לסוסים ולשריונות. אלא אם אין כאן כאלה. ותדאג שהרופאים יתחילו לטפל בפצועים, אם יש כאלה."
OUT
קנטינר לא יודע כמה נפגעו, ולכן הוא שואל את הדברים האלו.
 
סלאפקווה
סלאפקווה ואומנית הלהב ממשיכות לעטוף את המתנקש,בונות יחד רשת של הגנה.הן ממשיכות להתקרב אט אט לעבר המתנקש,נזהרות מהתקפות נגדן,כשלפתע סלאפקווה צועקת "עכשיו!", ושתי הסייפות מתפצלות,כל אחת לצד שונה,מהלך שלמדו מהיותן קטנות.זהו הכוח של בית אזיריס.
Meta
סלאפקווה
14

אומנית להב
8

המזל שלי... מרקיע שחקים.
 
סלאפקווה:
META
התחמקות מתנקש- 22
התקפת מתנקש- 18
התחמקות אמנית להב- 12
IN
החרבות של סלאפקווה ואמנית הלהב השנייה מצטלבות, משלימות אחת את השנייה במחול קטלני הטווה רשת מוות. המתנקש מקפץ אחורה, ואז כשמכות החרב הקטלניות מונחתות לעברו, סנטימטר מעורו, הוא מתכופף. לא כלפי מטה, אלא פשוט מתכופף בתשעים מעלות, מכופף את גבו בזווית לא אפשרית.
הוא נושם עמוק, מביט בכן באיטיות. עיניו נעשות שחורות לחלוטין כשהורידים שלו מאבדים את צבעם השחור, ואז... הקיר מתחיל לרעוד. חתיכות סיד וטיח נופלות ממנו כשכמה לבנים ניתקות מהקיר, עפות לכיוונכן.
אמנית הלהב חוטפת שתי לבנים בבטן, שמתנפצות עליה בכוח. היא עפה אחורה, משתעלת דם, אבל קמה במהירות, נתמכת בחרבה.
OUT
גלגל להתחמקות עם תוסף הזריזות.
קנטינר:
OUT
רשימה:
ציוד כרייה (מכושים, פטישים, שקים וכו') המספיק למאתיים עובדים.
מאתיים עובדים קשורים.
חמישים חרבות ומגנים.
שמונים קסדות.
שלושים קשתות ארוכות ואשפות חצים.
1500 חצים.
יהלומים בשווי 4000 מטבעות זהב.
IN
"יש לנו עשרה פצועים, ואיבדנו אחד עשר קשתים. שניים מהם מקשתי אבירי החופש, השאר מהקבוצה של אלירד (מפקד הקבוצה של שאר שכירי החרב). חוץ מהם איבדנו שלושה סוסים, ויש לנו בערך עשרה פצועים. הם מקבלים טיפול מהמרפאים ברגע זה" אומר שכיר החרב לאחר כחצי שעה.
"אמיראג ומנדיר היו אנשים טובים, ומתו בשביל הגילדה. בוא לא ניתן למותם להיות לשווא" אומר טיראן, מגיע מאחורי קנטינר.
קונראד:
בן המחצית מהנהן, אוסף את הכסף ורגע לפני שהוא הולך אומר: "תוך חודש תוכל כבר לראות תוצאות, לורד ואן אלגאו".
OUT
תתאר את המתקפה על הטירה.
 
סלאפקווה
סלאפקווה מתחמקת בזריזות מהאבנים,מחזיקה את בטנה.היא תוקפת שוב את המתנקש,הפעם מצליבה את חרבותיה בין שני הכיוונים,לא מותירה לו שום סיכוי.

meta:
20 טבעי להתחמקות,או 25

להתקפה:
15

out:
מישהו שומע אותנו? רעידות ואדמה וצעקות משמיעות קול לא חלש... אגב,אני חייב לציין שסלאפקווה משתדלת שלא להרוג את המתנקש,אף על פי שבמידה וישנו פיקוח נפש סלאפקווה תהרוג את המתנקש... כנ"ל לגבי הלוחמת.
 
קונראד
הצבא מתקדם מהכפר אל מטול חרב, מצוייד במגדלי מצור וסככות עבור כל הלוחמים. הדובריינים יסתערו ממגדלי המצור מכיוון מזרח, ואנשי משמר הבית, מצוידים בגרזנים, יסתערו מכיוון דרום. הקשתים יחפו עליהם מהסככות, והאבירים יחכו מחוץ לטווח האש של המגנים, באזור מזרח. הכוחות, בנוסף לכיבוש הטירה, ידאגו גם לפתיחת אחד השערים לפחות, כדי לאפשר את כניסת האבירים ונושאי הכלים. כשהם יכנסו, הם ירדו מסוסיהם ויובילו את ההסתערות אל תוך מגדל העוז. קונראד הפצוע יישאר מאחור בלוויית עשרה אבירים, יתצפת ויחלק פקודות ממרום גבעה מקומית; יארל דאגמאר, סר הונדריך ואלווין יובילו את ההסתערות.

והקרב מתחיל בצהרי היום. ממרום הגבעה, קונראד מורה לדגלנים להודיע למפקדים על תזוזת הכוחות. מגדלי המצור מתקדמים אל החומות, הלוחמים שעליהם משתופפים ומחזיקים את מגניהם מעל ראשם. הקשתים בסככות יורים על מי שמעיז להציץ מבין שיני החומה.

META
קשתים - 14.
מזכיר שיש להם קשתות ארוכות עם טווח עדיף.
 
קנטינר-
"אנחנו נשמור הכל, חוץ מהיהלומים. אותם ניתן למינה. לא שווה לנו לשמור אותם. אנחנו נקבל יותר כסף ממינה מאשר מהיהלומים האלו." אומר קנטינר לשותפיו, האסטרטגים. "מבחינה כספית, מינה הפסידה כאן. בואו נחזור הביתה."
הגילדה חוזרת למינד, וקנטינר מבקש את שאר התשלום (עוד 5000 מ"ז).
OUT
מי היו אמיראג ומנדיר?
זה לא הגיוני שהיה שם כסף? כי עדיין, מכרה יהלומים. הוא בטוח מכר משהו, והכסף עדיין שם.
 
חזרה
Top