• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

בוט
ליילאני מכה באזור הכתף השבורה, מצליחה לשבור לחלוטין את זרועו השמאלית של הפסל. הרוח של וויקראסט נעלמת כולה בתוך גנובל, שעיניו מתחילות לזהור באדום, והוא מחייך חיוך מעוות.
תור אייבל
 
הניסויים האלו מרגישים לזוהאן כמו התגרות מיותרת בגורל. לאחר חשיבה, הוא מחליט לזנוח את השקר שסיפרו לנעומי עלמטרתם. "קדימה, בואו נמשיך לכפר. מויירה בוודאי יודעת מה לעשות."
 
ציידים
"מויירה?" נעומי שואלת בחשש. היא מנסה להורות לאל מתים להרוג אחד את השני, ואכן החזיריים מתחילים לתקוע את נשקיהם אחד בשני במונוטוניות. אתם מחליטים להשאיר אותם שם ולהמשיך אל דראסטבאר.
לוקחות לכם כמה שעות טובות להגיע לעיירה. כשאתם הולכים באחד הרחובות לכיוון המחסן בו מויירה מסתתרת, אתם מבחינים בשני בחורים צעירים, שהיו עסוקים עד עכשיו בחטיבת עצי הסקה, אשר מביטים בכם בעניין. "נעומי, חתיכת מכשפה מגעילה, מה את עושה פה בדיוק?" צועק אליכם אחד מהם. "ומי אלה האנשים המוזרים האלה? שכרת רוצחים כדי להשיג גופות לטקסים האפלים שלך?" אומר בבוז השני, בעוד נעומי משילה מבטה ומסמיקה בעצבות. "שלומות עליכם, חברים נחמדים!" ת'אדיוס מנופף בהתלהבות, והבחור הראשון יורק, "זה הגועל של הנקרומנסרית - ידעתי שאי אפשר לסמוך על הגמדית האפלה הזאת, היא מתרועעת עם המכשפה!"
 
בוט
בהיעדר ברירה הזאב מתקיף את גנבול, מקווה שפציעות יאפשרו לו למצוא בתוכו כוח פנימי לנער את הרוח. הוא מנסה להפילו לאדמה בתקווה שהרוח תצא ממנו אם תהה במצב קשה
META
נשיכה על גנבול
24
11 נזק, גנבול צריך להצליח כוח בד"ק 13 או ליפול שרוע.
 
ציידים
אחד הנערים עושה תנועה מגונה לעבר דרוגמאר, אך נראה שהדם דרקון המגודל הצליח להבהיל אותם מעט והם חוזרים לעבודתם, מתעלמים מכם.
רוב רחובות העיירה נטושים, נראה שהתושבים מעדיפים להשאר בבתיהם בזמנים אלו. אתם מגיעים למחסן בו מויירה משתכנת. לאחר שת'אדיוס מזנק בשמחה כמו כלב שפוגש את בעליו, היא שואלת אתכם, "יש חדש בחקירה? מי זאת הנערה הזאת?" בחשדנות

בוט
גנובל - אלא אם ההתקפה של אייבל עילפה אותך, הרוח מצווה עליך להתקיף אותו פעמיים (אתה לא מקבל התקפת סתר)
 
הציידים
"אני מקווה שזה פשוט כמו שאתה מנסח את זה. זאת נעומי. היא גרה בבקתה ביער. ניסינו להבין למה האל מתים לא מתקרבים לבקתה, וגילינו שמטווח מסוים הם עושים כל מה שהיא מבקשת. קיווינו שאת, בתור נקרומנסרית, תוכלי להבין איך להשתמש ביכולת הזאת כדי להגן על הכפר."
 
ציידים
/
"מה אתה אומר..." מויירה מהרהרת לרגע. "בואו נבדוק את הטענות שלכם. אני אסיר את השליטה שלי בת'אדיוס למספר רגעים - תראי לי מה את יכולה לעשות בדיוק" היא מצביעה על ת'אדיוס וממלמלת כמה מילות לחש, כשלפתע עיניו של הגועל הופכות לחייתיות יותר והוא חושף שיניים, מתכונן להתקיף. "שב!" נעומי צועקת עליו בבהלה, והוא אכן מתיישב ברוגע. "מדהים..." מויירה אומרת בתדהמה, "ואת אומרת שאף פעם לא למדת נקרומנסיה, ילדה?" נעומי מנידה את ראשה. "אני מוכרחה לחקור אותך יותר לעומק. אנחנו צריכות לבצע כמה ניסויים..." מויירה חושבת בקול רם, ונעומי מתחילה למחות - "מה, ניסויים?! לא, אני..." מויירה משתיקה אותה בידה. "אני זקוקה לכמה שעות לבד עם הנערה, כדי לגלות מה בדיוק מקור הכוח שלה. ונראה שהחברים שלכם עוד לא חזרו עם המידע מהרוח של הלורד וויקראסט. אם אתם רוצים לעשות את עצמכם שימושיים, אתם מוזמנים לצאת להלחם באל מתים שמתקרבים יותר מדי לעיירה. איזה זקן בשם פילשברג מנהל מיליציה של כפריים - אולי יהיה לו משהו עבורכם לעשות, אם מתחשק לכם לשייף קצת את נשקיכם על אל מתים עד שחבריכם יחזרו."
בוט
הרוח שואבת את כוחו של גנובל ממנו, ועל כן נשיכתו של אייבל מפילה אותו על הרצפה, מדמם וחסר הכרה. ברגע שהוא נוחת, הרוח יוצאת מגופו, מייללת בעצבנות. היא מחליטה לנסות לקרוע את הזאב הטורדני לגזרים בעצמה. בנתיים, כריסטוף מתחמק מההתקפה של הפסל שמולו ואז שובר את ראשו בזריזות, מסתובב לכיוון הרוח המאיימת.
META
[mention]צ'ואי[/mention] הצלת מוות בבקשה.
שתי התקפות נגד אייבל:
17+5=22, בפגיעה 4 נזק נקרוטי ואתה צריך להצליח בהצלת חוסן דק 14 או שהנקפ המקסימלי שלך יורד ב4 עד שאתה עובר מנוחה ארוכה
6+5=11, בפגיעה 10 נזק נקרוטי ואתה צריך להצליח בהצלת חוסן דק 14 או שהנקפ המקסימלי שלך יורד ב10 עד שאתה עובר מנוחה ארוכה

מלאך 1 נגד ליילאני: 14+4=18, בפגיעה 6 נזק מוחץ
מלאך 2 מת
תור ליילאני
 
ציידים
"טוב, נעומי קצת עסוקה כרגע. אני חושב שאני אשאר כאן להשגיח שהכל בסדר, אתן יודעות, למקרה שמשהו יישתבש." זוהאן מעדיף להישאר באזור- הוא לא סומך לחלוטין לא על מויירה ולא על נעומי.
 
בוט
ליילאני הפעם לא מצליחה לבלום את מכתו של הפסל הפוגעת ברגלה וכמעט גורמת לה ליפול, אך היא מצליחה לשמור על שיווי משקלה ועל ברכתה של האלה ובצעקת זעם היא משיבה לפסל מכה.
META:
ריכוז: 20 טבעי. הצלחה
התקפה: 13+5= 18
נזק: 4+2+5=11

נק"פ: 14/28
 
בוט
ליילאני מרסקת את המלאך השני, שנשבר על הרצפה.
תור אייבל
ציידים
"ראשית, אני לא רואה שדות פה - לא שאל מתים נבונים מספיק כדי לעבוד בהם" עונה מויירה לדרוגמאר בעצבנות. "שנית, השתגעת לחלוטין? אתה יודע בכלל מה זה אומר להתעסק עם כוחות נקרוטיים ברמות כאלו? דברים יכולים להשתבש בקלות רבה. כרגע אנחנו רוצים לחסל כמה שיותר אל מתים, בעיקר את אלו שקרובים מדי לעיירה, עד שאוכל לגלו מה מקור הכוח של נעומי."
"אני צריכה ריכוז מוחלט, לכן עדיף לי שתצאו מכאן לכמה שעות." מויירה משיבה לזוהאן בעצבנות, "וחוץ מזה שאין לנו זמן לבזבז - אם אין לכם מה לעשות, עדיף שתתרמו את זמנכם בהגנה על העיירה. סמוך עלי, שום דבר לא ישתבש - אני יודעת מה אני עושה."
OUT
אם אתם מתעקשים אתם יכולים לא לעשות כלום עד שהקבוצה השנייה תחזור
 
ציידים
"אתם שכירי חרב, העבודה שלכם היא לסכן את העור שלכם" מויירה משיבה בכעס. "ואני חושבת שזה האינטרס של כולנו לגלות מה נעומי מסוגלת לעשות, כמה שיותר מהר. תעשו מה שאתם רוצים, רק בבקשה, אל תפריעו לי..."
 
חזרה
Top