• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ משחק (5/5) נסגר

ח'אן
נייף מתקרב לעבר הקצין "אני הייתי חלק מפרויקט החייל האולטימטיבי" הוא מחסל את הקצין סופית אבל לא לפני שהוא שומע אותו לוחש "בשביל שאף ילד לא יעבור את מה שאני עברתי". "וגם בשביל טאנק" נייף אומר בליבו. נייף בורח בצורה הכי שקטה ומהירה שהוא יכול.
[dice:4c7wui3b]724594:0[/dice:4c7wui3b]
Out
ח'אן אם הבת שלו נכנסת שוב אני לא יודע מה אני עושה לך.
 
ח'אן
אלכסנדרה מניחה ללילה לנוח באחד האוהלים.
בערב, היא מכנסת את כל בני השבטים שאיתה סביב המדורה הגדולה, כאשר השאמאן הגדול של הילידים ומנהיגת שבט הנהר מתיישבים מולה, וכל שאר האנשים מתיישבים במעגל סביבם. היא שמה מולה קערה מלאה במים ובתמיסה העשויה מהעלים המוזרים שניתנו ללילה. היא מרימה את ידה, לוקחת את קזאלאתאת' ושורטת את כף ידה עם הפגיון. דמה ניגר אל תוך הקערה והופך אותה לאדמדמה. לאחר מכן היא טובלת את קזאלי בתמיסה, אשר מתחילה לזהור באור סגלגל על טבעי. היא נותנת לשני המנהיגים לשתות מהקערה.
אחד הילידים מתחיל לנגן בתוף כשאלכסנדרה מדברת אל מאמיניה. "ילדי היקרים! אתם הראתם נאמנות עבור המכשפה הלבנה, ועל כן היא תגמול לכם בכוח וממון! צפו בכוחו של מוח הכוורת, הישות העליונה! צפו במתנתו אל מנהיגיכם!" שני המנהיגים נופלים פתאום לקרקע, מתחילים לפרכס ולהתעוות. "ילידי העיר האבודה, אתם פועלים כנחיל ועוקצים במהירות ובאכזריות - מעתה, אתם שבט הדבורה." השאמאן מתחיל לגדל כנפיים של דבור, אנטנות יוצאות מראשו ועיניו משתנות לחרקיות, בעוד עורו הופך לצהבהב. "ילידי שבט הנהר, אתם נבונים וזריזים - מעתה אתם שבט השפירית." מנהיגתם מתחילה לגדל כנפיים של שפירית. "לא עוד אתם שבטים נפרדים. מהיום ואילך, כולכם אחים לנחיל. כולכם חברים בכוורת!" אלכסנדרה קוראת אל מאמיניה.
 
ALZ
איש לא שם לב לנייף שמתגנב מהחלון ומזנק מעל הגדר. המשימה הושלמה.

OUT
עולים לנייף הרהורים בדרך לכפר? נניח, על ילדה קטנה וחמודה בת 6 שנשארה יתומה?
אביעד
2. בגודל של איים יווניים בערך. די זעירים גאוגרפית. ואף אחד לא בטוח, כנראה קסם פסיוני או משהו אחר שיש לשר הדרקונים.
3. למרות שמן הסתם יש פוליטיקאים חזקים שהיו שמחים להחליף את השר, אתה לא יודע על יריבים ספציפיים.
5. אתה לא יודע, בסדר? המרגלים לא הסתננו ממש למערכת הפיקודית.
6. בלי חי''ר.
8. הראשים שלהם מתחת למים, ולאף אחד לא עד כדי כך אכפת מהעניין.
אלישע
''חשוב לי שתהיי מכשפה ורוכבת דרקונים. אם קצת מאפיינים דרקוניים הם המחיר, נשלם אותו'', הוא מחייך חיוך אבהי רחב.
ליזי
''הבחורים החדשים'' נופלים על ברכיהם, עיניהם פעורות מתדהמה ומפחד. ואז, כאיש אחד כמעט הם משתחווים לאלכסנדרה אפיים ארצה. לעומתם הילידים מהעיר האבודה נראים מלאי אושר, והם מריעים בעוז למכשפה הלבנה כשמנהיגם מקבל את ברכת אלי החרק. אלכסנדרה עצמה חשה עייפות אדירה מהקסם המסובך, אבל לבה מלא אושר... וכוח.
 
ח'אן
אלכסנדרה מדדה לאוהל שלה, וקורסת לשינה עם חיוך על פניה. רק לפני כמה חודשים הייתה עכברושית ביוב, וכעת היא מצביאה אדירה עם כת מעריצים. והכל הודות לקזאלאתאת'.
בימים הבאים היא מורה לילידים לסיים לבנות את הרפסודות. השאמאנים ממשיכים לסמם את לילה ואלכסנדרה משגיחה עליה מדי פעם, אך עוד לא מוכנה לדבר איתה.

OUT
לא יודע אם שאלתי כבר, אבל כמה אנשים התווספו לי מהשבט החדש?
 
ליזי
OUT
300, מתוכם 60 גברים. רוב השבט נטבח.

IN
הרפסודות נבנות, והמחנה צולח את הנהר. אלכסנדרה יודעת שבקרוב יתחילו מתקפות נשות הצבוע. מה היא עושה?
אלישע
''את תילחמי מול קאגורה מחר בבוקר'', אומר אביך, והשיחה מתגלגלת משם למקומות אחרים.

OUT
להריץ?
 
אלישע
למחרת בבוקר, עומדות סינדר וקאגורה זו מול זו באולם האימונים המשוכלל של הטירה. אולם עצום, ספוג בקסמי חסינות לאש, שכלי האימונים שבו פונו כדי לאפשר לבנות להילחם. נארוקו יושב במעין יציע גבוה, מביט בבנותיו. קאגורה עומדת מול סינדר, זקופה, רגליה דרוכות.

''התחילו!''.

קאגורה לא מבזבזת רגע, רצה לעבר סינדר ושולחת לעברה קליע אש, מתוך כוונה להפיל אותה... או לשרוף את שיערה. הקליע טס לעבר סינדר...

META
יצא לה 17. גלגל התחמקות.
 
ח'אן
סינדר מחייכת ורצה קדימה בעודה משלחת אל אחותה קליע אש מלמלע בצורה קישתית כמו אבן שנזרקה מקטפולטה ואז מגיע למגע אם האש של קאגורה ונעלמת, בעוד הקליע מגיע לאחותה או לקרבתה במידה והתחמקה סינדר פורצת מתוך האש, משלחת קליע אש מפוצץ, הקסם היחודי לה..
out
אני מניח שלמהלכים יש לו פחות משמעות מהקוביות וזה לא מסתכם ב"מי גילגל גבוהה יותר"
בכל מקרה כמה פעמים אני צריך לגלגל במצבים כאילו? כרגע אני לא רואה סיבה ליותר משלושה גילגולים.
[dice:1mbj7ww]724866:0[/dice:1mbj7ww]
[dice:1mbj7ww]724866:1[/dice:1mbj7ww]
[dice:1mbj7ww]724866:2[/dice:1mbj7ww]
 
ח'אן
אלכסנדרה מובילה את האנשים בג'ונגל. היא מורה לשניים מהגברים להחזיק את לילה המסוממת לידה כל הזמן, לאחוז בנשקיהם בצורה מאיימת - אולי אם הצבועות יראו שחיי המנהיגה שלהם בסכנה, הן יחשבו פעמיים לפני שיתקיפו
 
ח'אן
IN
"צריך להתפצל לשתי כוחות. הכוח הראשון (בו יהיו רוב הלוחמים.) ינוע דרך 'יער חזירי הבר' על השער המזרחית ותפקידו יהיה הסחת דעת. בעוד שהכוח השני יתגנב בחשאי דרך השדות והמטעים ויפרוץ על תוך הכפר מצפון מערב, במטרה להגיע על בית ראש הכפר (שם וודאי נמצא ראש שבט הברברים) ומשם נצחוננו כבר מובטח". מסיים ג'ון בנחישות.
 
צייד
''כל ראש שבט עם טיפת כבוד עצמי יוביל את אנשיו לקרב בעצמו, ולא ישב מאחור. לא יעבוד'', אומר אחד הברברים. ''עדיף לשלוח כוח פיתיון שיפתה את הברברים להיכנס למארב שנטמון להם ביער הדוב''.
ליזי
תוך יום וחצי מהחצייה, מגיעה שליחה אשת-צבועה. גופה משוח בצבע לבן חיוור, ולכתפיה עור תאו שחור. ''אני צ'וטאלה, הכוהנת הגדולה לניקס בהיעדרה של המנהיגה הנערצת. באתי בדברי שלום'', היא גורמת למילה להישמע כקללה. ''איך תפסתם את המנהיגה? למה היא נראת מתה למחצה? מה עשיתם לה? מה אתם רוצים?''.
אלישע
META
התחמקות קאגורה - 3.
מתקפה קאגורה - 8.

IN
הקליע מוטח בסינדר, מפיל אותה על גבה ו...
לחיוכה של קאגורה, שורף את שיערה לאפר.
סינדר מתמלאת זעם, ואפילו פניה של קאגורה נראות מפוחדות לרגע. ''אף.. אחד... לא... שורף... את... השיער!'' היא צורחת בזעם, ומטיחה באחותה קליע אש נורא, ממנו קאגורה לא מספיקה לחמוק. הקליע מטיח את הנערה ברצפת האולם, והיא קמה באנקות ובהבעת זעם. היא רצה קדימה, ומטיחה לעבר סינדר אגרוף בוער...

META
גלגל התחמקות.
 
ח'אן
out
אני לא יכול להתגיש את זה יותר,בבקשה תן לי להחליט על התגובה של הדמות שלי.
in
סינדר חומק בתנועה מיומנת ניצבת מאחורי אחותה ברגע בעוד רגלה וידה מבזיקים בו זמנית, הראשונה משלחת אותה בחזרה לרצפה בעוד השניה תופסת את ראשה ומתיחה אותו בחזרה לריצפה "הגיע הזמן להתקדמות נוספת בניסוי שלי" סינדר שורקת בזעם בעוד אש מקיפה אותם ויוצרת מעגל מיסטי, האחות מתחילה להשתנק כאשר היא מרגישה את מקור הכוח שלה, האש הפנימית שלה, נכבלת בתכניקה שסינדר למדה מספרי שליטה בדרקונים.
META
התחמקות: 17
התקפה/השטלטות 18 (סינדר בעצם כובלת את כוחות הכישוף של אחותה כמו שקובלים דרקונים על בסיס האש הפנימית בעודה מנטבת חיבור חד צדדי הנשלט מצד אחד על האש של אחותה, ולאן היא הולכת..."
 
אלישע
META
התנגדות - 11.

IN
סינדר חשה עוצמה אדירה כשכוחה של קאגורה נכבל לשירותה... אך גם מין כאב ראש מעייף. הוא בוודאי יעבור לה אחרי שתנוח. קאגורה קורסת, מתייפחת. נארוקו קם ממקומו, מופתע. ''כבלת את אחותך?'', הוא אומר כלא מאמין, למרות שלא ברור אם הוא מופתע לטובה או לרעה.
 
אז למה שלחתי מרגלים בדיוק? הם אמורים לדעת על האסטרטגיה של האויב בקווים כלליים. לא הגיוני שהוא פשוט מתכוון "למחוץ את כולם בכשפים".
in
השודדים מוגרו כמעט לגמרי, צבאו של אתיאס הולך וגדל, מכשפים פוקדים את שורותיו, אבל אין לו מושג איך לחסל כמה מאות דרקונים, ובוודאי לא את דרקונו של השר, עם צבא של כמה אלפי שודדים בלבד, או כיצד הוא יכול לחלוף על פניהם ולהגיע אל השר עצמו.
 
ח'אן
סינדר צועדת לעבר אחותה בזעם בעוד להבות עצומות חזקות מספיק כדי לפוצץ את אחותה לגזרים מרקדות סביבה בפראות היא מרימה את ידיה כדי להניח את המכה הסופית או המשפילה, ונעצרת כאשר היא נזכרת איפו היא ראתה את ההבעה המחרידה על פני אחותה בעבר, איפו היא חזתה באדם שבור לחלוטין.
זה היה כאשר היא היא הייתה בת 9, אמה הייתה נוהגת להתבודד בחלק מבודד של הדוג'ו ולא הרשתה לאף אחד להתקרב עילה כאשר הייתה שם, אך סקרנותה של סינדר הצעירה גברה עילה והיא התגנבה לשם יום אחד.
כאשר התגנבה פנימה ראתה את אמא מכורבלת על הריצפה מתייפחת חרש בעוד נהר דמעות זורם מעינייה ולוחשת "נארוקו... למה? למה עשית לי את זה?" סינדר שלא חשבה על העונש שמגיע לה פשוט נכנסה לחדר וחיבקה את אימה, נותנת לה כתף לבכות עילה בעוד היא בוכה בעצמה, באותו יום היא נשבעה להשיב את כבודה של אמא.

סינדר מביטה על הנערה הבוכה, מתי... מתי היא הפחה לאכזרית כמו אביה?... מתי היא הפכה עליו?
"אני מצטערת" סינדר אומרת בעודה נופלת על ברכיה מול אחותה ומחבקת אותה "אני מצטערת... אני לא העשה את זה שוב, אני מבטיחה" היא מתייפכת בעוד אחותה מרגישה את השלשלאות שכבלו את כוחה מתפרקות כלא היו "אני מצטערת" סינדר ממשיכה לבכות בעוד היא מהדקת את החיבוק סביב קאגורה "אני מצטערת... בבקשה תסלחי לי"
 
ח'אן
OUT
אכן כן
IN
‌בדרך חזרה אל הכפר נייף מרגיש נורא הוא שומע קול בראשו שחוזר ואומר "בגללך אין לה אבא ". כשהוא נכנס לכפר פוזי מנופפת לו לשלום. פוזי היא ילדה שלנייף יצא להכיר כשהיא יצאה לשאוב מים מהבאר והוא הסתובב קצת בכפר. מאז הם שומרים על קשר ולפעמים נייף בא לשחק איתה למרות שאביה לא מת על זה. באותו רגע פוזי הזכירה לו מאוד את בת הקצין שאפילו את שמה הוא לא ידע.מוכה אשמה בלי אפילו לנופף לה לשלום או להגיד לג'אק שהמשימה הושלמה נייף נכנס לחדר המגורים שלו וטרק את הדלת. הוא נכנס למיטה ובהה בתקרה. "אנחנו חייבים למצוא דרך להציל את הקיסרות בלי לרצוח המוני אנשים. חייבת להיות דרך דיפלומטית שבה לא לא נהפוך כל כך הרבה ילדים ליתומים". נייף שוכב במיטה שכב במיטה שעות וחשב על זה בלי להרדם ולאחר מכן הוא הלך לפגוש את פטר וסיפר לו הכל. על המשימה, על הכישלון הראשון. ועל זה שחייב למצוא דרך להציל את הקיסרות מבלי להרוג כמויות גדולות של אנשים.
 
ALZ
פטר מהנהן באיטיות, מחבק את כתפיו של בנו המאומץ. ''בשביל ליצור סדר חדש, נייף, צריך למוטט את הישן. זה לא נעים, אני מסכים איתך. זה קשה. יהיו קורבנות. אבל בסופו של דבר, מתוך ההריסות של הקיסרות יקום סדר חדש, בו האיכרים ישלטו על עצמם כבימי קדם ויבחרו בעצמם את מלכיהם. ואם בשביל זה נצטרף להקריב חיים של כמה בני אצולה... אני חושב שזה שווה את זה. תחשוב על מה שאתה עברת'', הוא אומר בעדינות.
ליזי
הצבועה מחווירה. ''איך נדע שבאמת תשחררי אותה?'', היא שואלת.
אלישע
קאגורה רועדת בזרועותיה של סינדר. ''את... אין לך מושג... אלמלא את...'', היא נוהמת בזעם, ומשליכה מעליה את סינדר בכוח מפתיע. להבות בוערות סביבה. ''הכל בגללך, כלבה! בגללך! זה לא מספיק טוב, קאגורה, סינדר בודאי כבר יודעת לכבול דרקון, למה את לא יכולה להיות כמו אחותך המוצלחת, קאגורה, כל החיים העלובים שלי... בגללך! את גרמת לאבא לשנוא אותי! את כישפת את המחשבות שלו, את... יש לך מושג איך זה לגדול כשכל הזמן מזכירים לך כמה את גרועה וכמה אחותך מוצלחת?! הא?! לא! אני שונאת אותך, ואני לעולם לא אסלח לך, כלבה מטונפת!'', היא צורחת בזעם חסר שפיות, כשלפתע הלהבות שסביבה מתפשטות אל כל האולם בכוח אדיר, מכלות אפילו את העץ המוספג בקסם נוגד להבות. ואז הלהבות כבות כולן, משאירות עץ חרוך וריח שרוף וכבד באוויר... אבל קאגורה נעלמה.
אביעד
יום אחד, משרתו של אתיאס ומסר לו ידיעה בהולה - אחת הספינות בצי נשרפה במפתיע, ללא סיבה נראת לעין, ואפילו מי הים לא כיבו את הלהבות. כשסיירו באיזור האסון מאוחר יותר, מצאו מלחיו של אתיאס באזור האסון, מלבד קורות עץ חרוכות, נערה חסרת הכרה. היא הדיפה סירחון עז וצורב של עשן, בגדיה ושיערה היו שרופים כליל למרבה המבוכה, ועל גופה נראו מספר חבורות ופצעים, כאילו עברה קרב. אף אחד לא בטוח מי היא או איך שרדה כששאר הצוות נשרף כליל.
 
ח'אן
סינדר מתרוממת מתנשפת... ומרימה עת ידה בעודה עשן מתערבל סביבה להבה אני זקוקה לעזרתך! היא משדרת לה וכאשר הדרקונית נכנסת היא מתחברת ללהבה המשותפת שלהם ולקסם האש של אחותה ולשאריות הכבילה שלה, היא נעפפת בעשן כאשר היא שולחת את ידה מעבר לקיר העשן בחיפוש אחר אחותה, מקווה לאחוז בה ולמשוך אותה חזרה הביתה.
[dice:3483q]725333:0[/dice:3483q]
 
חזרה
Top