• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] מגפת האלמוות - עץ משחק 5/5 [נסגר]

אלאריק ולורנס
out:
נוותר לכם קצת...

in:
הגלדיאטור מביט בכם ברחמים."בן-אדם", הוא אומר,בחיקוי די מוצלח של אלאריק."אי אפשר להיכנס ללא הזמנה.אם אתם רוצים,תוכלו לפגוש אותם כמו שאר האנשים". מבטו מתקשח."ועכשיו לכו מפה.אנחנו לא אוהבים מטרידנים".
 
אלאריק ולורנס
"מרבית הנסיכים הסוחרים מבקרים שם,על מנת לשוחח עם האנשים והנסיכים האחרים.תקוו שהוא יהיה שם..." אומר הגלדיאטור."וכעת,לכו.מספיק הטרדתם את הנסיך הסוחר אוטמאו".
 
אונדיר ואליילין
אונדיר מתישב על המיטה, משאיר את הכיסא לאליילין.
""מהיכן הכוהן הגדול של סבראס הביא את המידע הזה?
וכיצד ידעתם לאיזה כיוון לשלוח את אותם כוהנים ופלדינים? לפי המפות שראיתי, האי הזה גדול מדי מכדי למצוא בו משהו בלי לצמצם את איזור החיפושים."
 
אונדיר ואליליין
"לצערי הרב,אני כוהן בדרג נמוך יחסית,ואין לי ידע רב על חילופי הדברים בין שני הכוהנים הגדולים." הוא שוב מצביע על הסמל של סבראס,מאותת לכם לקחת אותו."כפי שאמרתי,אני חושב שהכי טוב שתקחו את הסמל לכוהן הגדול של סבראס.הכוהנת הגדולה של וואוקין היא האישה החזקה בעיר ולא תמיד פנויה.המקדש של סבראס פנוי יותר".
 
אל ולורנס

Darki אמר/ה:
"מרבית הנסיכים הסוחרים מבקרים שם,על מנת לשוחח עם האנשים והנסיכים האחרים.תקוו שהוא יהיה שם..." אומר הגלדיאטור."וכעת,לכו.מספיק הטרדתם את הנסיך הסוחר אוטמאו".

OUT:
אין לי מושג מה זה ה"שם" הזה שאתה מתייחס אליו. יכול להיות שנמחקה לך הודעה או שכתבת את זה תחת הספויילר של אונדיר ואליליין?
 
אל ולורנס
לורנס חורק בשיניו ואומר לאלאריק "בוא נלך לכס הזהב, לא נקבל יותר מהשומר הזה כאן"
הוא פונה לכיוון של כס הזהב ומתחיל ללכת "לפחות הנסיכים גרים קרוב לכס הזהב, ואנחנו לא צרכים ללכת לצד השני של העיר" או אומר לאלאריק בחצי נחמה
 
אונדיר ואליליין
לאחר הליכה ארוכה,נראה שעברתם כמעט את חציה של העיר,אתם מגיעים לאסופת מבנים המקיפים מבנה עגול וגדול.המבנה,ככל המבנים בצ'ולט,צבוע בצבעים בוהקים המתארים מעשי כשפים ומאגיה.על ראש המבנה העגול,ללא הדופי,מצויירת עין ענקית,בעלת אישונים סגולים,המביטה השמיימה.הבתים סביב המקדש מחוברים אליו,ומשמשים למעשה כמגורים של כוהניו.הכניסה אינה גדולה כמו המקדש של וואוקין,אלא דלת כפולה בגובה של שלוש מטרים.
כאשר אתם נכנסים למקדש,אתם המומים מכמות המראות - ניתן לראות את עצמכם בכול מקום!.בניגוד למקדש של וואוקין,המקדש אינו הומה מלבד כשלושה צ'ולטאנים הכורעים ומתפללים,ואישה צעירה עם תינוק אחוז בידה.כאשר אתם מגיעים,מקבל אותכם איש צעיר,עם זקן שחור,מסופר בתספורת צ'ולטאנית(ראסטות ותלתלים),עורו שחום,ומעיניו ניבעות החוכמה."ברוכים הבאים למקדשה של סאבראס". אומר היש,בקול יגע ועייף."ומה מעשיכם כאן?". האיש מקבל אתכם בהרבה פחות נחמדות מכוהניו של וואוקין.
 
אלאריק
אל מסתובב בשוק, מקשיב, שומע, מדבר עם אנשים, מתערב בשיחות, הוא מחייך מידי פעם למוכרת, מפלטרט אם מישהי אחרת, הוא מדבר עם האנשים והם לומדים לחבב אותו, ולספר לו דבר או שניים על מה שקורה בעיר, ומה הכי מעניין בה כרגע
META
שכנוע 22 סה"כ
 
אונדיר ואליליין
אונדיר מציג את הסמל שהוא קיבל מהכהן.
"ברכות, נשלחנו ממקדשו של וואוקין, אנו מחפשים מידע על הקללה שהתחילה לבוא לידי ביטוי בשבועות האחרונים.
אנו מעוניינים לעשות כמיטב יכולתנו כדי לעזור לפתור את הבעיה, ונאמר לנו שאולי יש לכם מידע נוסף שיוכל לסייע בכך."
 
אלאריק
אלאריק מגלה את הדברים הבאים:
צ'ולט מלאה בגזעים שונים ומשונים,אך העיקריים מביניהם הם:
הצ'ולטאנים - גזע בני האנוש בצ'ולט,ושולטים על מרבית הערים בה.צבע עורם השחור מבדיל בינם לבני האנוש האחרים.
האארקורות - גזע של אנשי ציפור החי בשבטים בהריה הרבים של צ'ולט.יריבם הטבעיים של הפטרפולק,אנשי הפטרודקטיל
באטירי - גזע הגובלינים בצ'ולט,אך עורם זהוב והם ידועים במבני התקיפה המתוחכמים עד בלתי אפשריים שלהם.חיים בכפרים מבודדים בג'ונגל.
גמדים - מתחלקים לשני סוגים:
גמדי המגן,אשר קהילתם הושמדה לפני שנים על ידי הר געש וכעת הם נודדים ברחבי צ'ולט.
גמדי אלבינו.גמדי יער אלה החלו כגמדי מגן וחיו איתם באותו הר,אך כאשר הר הגעש התפרץ, אלה ברחו לג'ונגל והקימו שם כפרים מבודדים, כבאטירי
הגראנג - אנשי הצפרדע המרושעים האלה חיים בג'ונגלים, ומטילים אימה על המטיילים והחוקרים.
הפטרפולק - ידועים גם בתור אנשי הפטרודקטיל או אנשי הטרור.תוקפים לעיתים מטיילים וחוקרים לשם ההנאה, ואויביהם הטבעיים של האאראקורה טובי הלב.חיים בהרים גם כן.
טבקסי - מכונים גם אנשי חתול, ויצורים זריזים אלה נוהגים לנדוד בצ'ולט, ומכירים היטב את היבשת על בוריה.
אל מתים - איש לא יודע מתי התחילו האל מתים להופיע בצ'ולט,אך דומה שבאזורים מסויימים אנשים מתים חוזרים לתחייה, בתור זומבים.
לייקנתרופים - נמרים - אנשי הנמר האלה נחשבים כאגדה בפורט ניאנזארו,וידוע מעט מאוד אודותיהם.

בנוסף לכך, אלאריק מגלה שהכוהן הגדול של סאבראס הוא הוא האחד שחשף בפני הצ'ולטאנים את דבר קיומה של המחלה.הוא גם מתוודע לבני קהילת יטפקה,אגודה סודית,אשר אנשיה לא ידועים, ומטרתה לבלום את ארגוני הרשע המשתלטים אט אט על צ'ולט.

out:
רק תתייחס לזה ששום דבר לא מצויין סתם.

אונדיר ואליליין
הכוהן מביט בכם. מבטו עובר על אונדיר ואליליין, ונעצרות בסמל. עיניו נפערות בתדהמה. "כ...כ...כמובן!" מגמגם הכוהן. הוא מוביל אתכם בזריזות בין מסדרונות המקדש, המפוארים גם הם, כמו המסדרונות במקדשו של וואוקין, בציורי קיר רבים, רק שאלה מתארים מעשי כשפים ומאגיה. לאחר דקות קלות אתם מגיעים לחצר קטנה,פתוחה לאוויר,ושם אתם רואים שלושה אנשים צעירים,מדברים עם איש זקן.האיש הזקן עטוף בשכבות של בדים,אשר על כולם מצויירים עיניים בצבעים שונים ומשונים.העיניים מחוברות בשובלים של צבעים,ונראה שמביטות בכם כאשר בגדיו מתנופפים.שלושת הצעירים עטופים בדים,ולמעשה ניתן לשער את גילם רק באמצעות קולם הצעיר."אם כך,הפכת את הזנטהרים לאויבך!" אומר אחד הצעירים,מנהיגם,והשלושה עוזבים את המקדש. הכוהן מוביל אתכם לעבר האיש הזקן. "הכוהן הגדול של סאבאראס, רבותי." ועוזב.

out:
תוכלו להטיל מאגיה או תובנה על מנת לזהות מדוע הכוהן התנהג ככה,והיסטוריה על מנת לגלות קצת פרטים על אותם זנטהרים,ומעשיהם בצ'ולט.

לורנס
out:
למעשה,אתה תמיד תמצא את הדרך,ההטלה משפיעה על הזמן.לקח לך בערך שעתיים למצוא את המקום,ועוד חצי שעה חצות.

in:
לורנס מגיע לבסוף, לאחר מאמצים ארוכים, לחצר גדולה, בעלת רצפת זהב, עמודי זהב וגג מוזהב ענקי. למעשה, לעומת שאר המבנים בפורט ניאנזארו, המבנה נראה חסר צבע במקצת, היות וצבעו אחיד. אף על פי כן, העיטורים הרבים המתארים את העמודים (וזהים לאיורים המופיעים על הבתים, אגב) משווים למקום מן בוהק יפה ומעורר חושים. בקצה החצר יושבים ארבעה צ'ולטאנים, מנגנים על תופים מנגינות קצביות, הנכנסות לראשו של לורנס וגורמים לו לרצות לרקוד, לעומת המנגינות.
בין הג'ונגל, והנחלים
ישנו שם, איש יחיד
חוצה הוא את הנהר, חוזר הוא לשבטו
אילולא התנין, אשר אחז ברגלו

לורנס אינו מצליח להבין דבר מלבד זאת, שכן מבטאם הכבד של הצ'ולטאנים מודגש במיוחד בעת שהם שרים. באמצע החצר, ישנו כס מוזהב,ככל החצר. הכס מעוטר בשבעה ציורים בולטים, המסמנים את שבעת הנסיכים הסוחרים:חנית צ'ולטאנית (יקלאווה, כפי שהמוכר קרא לה), דינוזאור, מפה, יין, פגיון, ספר, וסלסילת בדים.
על הכס, יושבת אישה, מבוגרת מאוד,שיערה מאפיר, שומה קטנה על לחייה. האישה עטופה במיטב הבדים, שאפילו אמו של לורנס לא יכלה להרשות לעצמה, ויושבת בשקט, עוצמת עיניים. מסביבה עומדים כתריסר צ'ולטאנים, מפטפטים ומברברים ללא הרף בשפתם, אך נראה שדבר מאלה לא מזיז לה. היא מרימה את ידה, מסמנת לסובביה לשתוק, ואלה נוצרים את לשונם. היא מסמנת בתנועה מלכותית לאחד משני האנשים שעומדים מחוץ לחצר, וזה ניגש אליה לדבר איתה. בגלל קולות התופים, לורנס אינו מצליח לשמוע את דבריהם של השניים. לאחר דקות אחדות משתחווה האיש, ועוזב.
כאשר אתה מתקרב אל האיש השני, צ'ולטאני בבירור, עורו שחור יותר מכול אחד שפגשת, זה מהנהן אליך, ושואל: "חדש פה?". מבטאו כבד,וכמעט בלתי ניתן להבנה.

out:
והנסיכה הסוחרת:
untitled.png

לעצמי:
זמנים:
מאווי - 7 בבוקר
אלאריק - 11 בלילה
לורנס - 11 וחצי בלילה
אונדיר ואליליין - 10 בלילה
 
לורנס
לורנס עזב את ביתו של אוטמאו בעצבים על השומר חסר התועלת, ובעודו הולך לכיוון כס הזהב הוא נזכר בתגובה ההיסטרית של הוטהוט למראה המולת העיר, והחליט לחשוף אותה בהדרגה למקום החדש כדי להפחית את הפחד שלה.

בסימטה יחסית שקטה לורנס עצר לרגע והתרכז, הביא את ידיו זו לזו ומלמל מילה בעודו פותח את ידיו כאילו הוא קורא ספר, והוטהוט הופיע על כתפו בפתאומיות. בניגוד לתגובתה ברחוב הסואן מהצהריים, הפעם הינשופה מיצמצה בסקרנות והתבוננה ברוגע בסימטה השקטה.
מעודד מהתגובה הרגועה שלה לורנס התחיל לצעוד לעבר רחוב סואן יותר בעודו ממלמל מילות הרגעה, ולאחר שגם זה התקבל בצורה יפה לורנס הורה לה להתעופף קצת מעליו. לא רחוק, אנחנו לא יודעים האם תושבי המקום המוזר הזה נוהגים לאכול ינשופים

לפתע לורנס עצר והביט מסביבו בצורה מבולבלת. אין לו מושג איפה הוא נמצא.
הוא ניסה לחזור לעבר ביתו של אוטמאו, מקווה שהוא יזהה משהו מוכר, אבל כל הרחובות נראו לו אותו דבר ולא היה לו מושג מאיפה הוא הגיע.
אידיוט, היה ממש חשוב לשחק עם הוטהוט דווקא עכשיו, לורנס חשב לעצמו, והוא פנה לבקש עזרה מהתושבים, אך
כמות האנשים שהסתובבו ברחוב, הוא שם לב מיד, ירדה משמעותית, וכולם מיהרו לביתם אחרי היום הארוך, כך שלקח לו לא מעט זמן לקבל הכוונה יעילה.

כשהתקרב לכס הזהב לורנס הביא את ידיו זו לזו, משחרר את הוטהוט אל מישור הכיס שלה . עדיין אני לא יודע מה היחס שלהם לקוסמים ואשפים, עדיף להוריד פרופיל לבנתיים, הוא חשב לעצמו.

כשהגיע לכס הזהב, כועס ועייף, הוא חיפש בעיניו מישהו שיכול להיות הנסיך הסוחר אוטמאו, כמו שהוא דמיין אותו, אשף מלכותי ורב עוצמה, אך אף אחד מהצ'ולטאנים לא נראה לו דומה. האישה היא בטח אחת מששת נסיכי הסחר האחרים. מי מהנסיכים היא בעצם נסיכה עם שומה בולטת? לורנס מפשפש בזכרונו, מנסה לזכור האם מאפיין זה הופיע באחת הספרים שקרא על צ'ולט.

"אה אה" לורנס חצי מהנהן, חצי נוהם בעייפות, כתשובה לשאלת הצ'ולטאני.
"אני מחפש את הנסיך הסוחר אוטמאו, האם הוא נמצא כאן עכשיו?" לורנס שואל את הזר, ולאחר רגע קצרצר מוסיף "בבקשה", מקווה שנחמדות תחזיר אותו לפונדק ולמיטה מהר יותר מסמכות של בן אצולה.

מטא:
גלגול היסטוריה בנסיון להיזכר ולזהות את נסיכת הסחר - יצא 22
 
אונדיר ואליילין
OUT
אני מניחה שזה מידע שאליילין לא מכירה בכל מקרה, אז אין לי טעם לגלגל

IN
"צרות עם המתלמדים?" אליילין שואלת את הכהן הגדול בחיוך, מתעלמת מכללי הנימוס ובספק מבינה את המעמד של האדם שהיא מדברת איתו.
 
חזרה
Top