• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[סטארפיינדר] מכונות אבודות- עץ משחק [4\4]- תם ונשלם.

נולין נתן לשס את המנגנון של רימון שהם ניטרלו באימונים

"אם תשאלי אנשים מה מפחיד ברימון אז הם יגידו שחומר הנפץ, אבל מה שבאמת מפחיד זה מנגנון הירי, בלעדיו הרימון לא יעבוד.אני מקווה שתזכרי תמיד שמה שחזק בך הוא את בעצמך, לא כל מיני רכיבים מסביב"
 
טאק החליט לתת לנולין תג עיטור,אותו הוא הרוויח בצבא.

"מה?" שאל טאק,בתגובה להבעותיהם של ארבעת חבריו המופתעים,שזכרו את יחסו של טאק אל נולין במהלך האימונים "הוא השתפר מאוד מאז".
 
ביום העברת המתנות, שס העבירה לטאק מנעול אלקטרוני קטן, פרי פיתוחה, והשפילה את עיניה לרצפה בביישנות ''אני...מצטערת על החטטנות שלי, טאק. אני לא צריכה לדעת הכל, ואני מקווה שתוכל להמשיך לסמוך עלי למרות שפרצתי לדברים שלך''.
 
כמו כל צוות מתחיל, קיבלתם ספינת חלל שהייתה בעברה ספינת תובלה, לפני שהחברה קנתה אותה. הספינה הזו, ששמה הטכני הוא ניב מודל 5, תשמש כבסיס הנייד שלכם בזמנכם מחוץ לבסיסי החברה.

מדובר בספינה קטנה בצבעי החברה, בעלת מעבדה רפואית למקרה הצורך, תאי המלטות ותא מטען- למקרה והמשימה תדרוש ממכם להוביל דבר מה. כאשר נכנסתם אליה בפעם הראשונה, ציפיתם לשטח לינה הדומה למגורים העכשווים שלכם- חדרים המציבים פונקציונליות מעל נוחיות, או אפילו קפסולות שינה דחוסות.
למרבה הפתעתכם, גיליתם שטח מגורים מרווח, שישה חדרים לא קטנים עם מיטה, ארונות ומחשב אישי.

בחמשת הימים האחרונים, הייתה לכם ההזדמנות לסדר את החדרים שלכם לנוחיותכם, לגרום להם להרגיש קצת יותר כמו בית ולעצב אותם כרצונכם.
ספרו לי, איך החדרים שלכם נראים?
 
החדר של פריסק נראה מחולק לשלושה חלקים.
החלק הראשון שבקושי נחשב חלק, הוא מיטה לצד תא איכסון.
שאר החדר (בערך 2 שליש ממנו) הוא המוסך האישי של פריסק, פיסות מתכת התקנים מודלים ושאר שטויות מפוזרות בצורה שנראת אקראית אבל לטענת פריסק יש לה "שיטה" (שאין לכם שמץ של מושג מה היא), שארית החדר מופרדת על ידי ווילון שקוף ומשמשת את הרובוט שלה, פאפירוס כ... סדנת אומנות? אתם לא יודעים מה נסגר עם הרובוט הזה אבל מתברר שהוא מעביר את זמנו ביצירת סמלים בתבניות מורכבות בדומה לסמלים המצוירים על גופו.
מעבר לחדרה היא פחות או יותר השטלתה על מושב הטייס (שכן היא הטייסת של הצוות) והדביקה לצד מסכי הנתונים שתי תמונות, הראשונה היא שלה ושל משפחתה בגיל צעיר, על רקע ביתה, השניה נלקחה כנראה בשנות הלימודים שלה ומציגה אותה צוחקת לצד נער בעל שיער לבן ועיניים ירוקות צוחק גם הוא, פאפירוס נמצא ביניהם והשלישיה מכוסה בצבע, בעיקר פאפירוס שנראה ששפך על עצמו דלי שלם של צבע.
 
החדר של נולין מסודר כמו חדר עבודה - המיטה והארון מסודרים במשמעת הצבאית שהוקנתה לכם בזמן האימונים ושולחן העבודה, והקירות הסמוכים עליו מלאים במספר רב של דפים ,תרשימים ותזכורות בנושא פריצה והגנה במערכות מחשב. המחשב האישי שקבוע בחדר חובר על ידי נולין למחשב הנייד האישי שלו כך ששטח הצגת הנתונים גדול יותר והעבודה מהירה יותר
 
החדר של ויסקוראלון עמוס במזכרות מוזרות, מפות של כוכבים ותמונות שלו עם אנשים ומקומות. יש לו על השידה ממוסגרת תמונה שלו ונשותיו. החדר עצמו מסודר בקפידה מוזרה. כל הפסלונים במגירה אחת, המפות מסודרות על המחשב בתיקייה והתמונות מוקרנות בצידו העליון החלון המשקיף לחלל. שמעתם שהוא ביקש שיתקינו לו פולט זבל דו כיווני לחלל, אבל אתם לא יודעים אם הבקשה אושרה או למה שהוא ייבקש את זה. חוץ מהפרט המוזר הזה יש לו גם חלק למדיטציות שפשוט ריק מכלום ומתקן קטן שמחזיק את הסמל של ווידאן.
השירן גם שם את התמונת נישואין שלו במרפאה, יודע שהוא יעבוד שם לא מעט.
 
החדר של טאק מסודר בסגנון צבאי,מזרן בצדו האחד(טאק לא מחבב מיטות.או שהן גדולות מידי או שהן גבוהות מידי.תמיד עדיף קרוב לרצפה),כסא ושולחן בפינת החדר,וארון בודד ליד השולחן.בתוך הארון מאוחסנים המחשב הנייד שלו,הנשק שלו,וכל החפצים שנשמרו במזוודה שלו.התמונה שלו ושל אמו והתמונה של אביו המאמץ עומדות על המדף הכי גבוה.
 
החדר של נל נראה במבט ראשון כמו החדר של תינוק אנרגטי במיוחד. כל הקירות והפינות החדות מצופים בגומי חלק, שעליהם מודבקים איורים אלקטרוניים בצבעי פסטל עליזים פרי יצירתה של שס (הדיוק שלה משופר באמצעות המכונה, אבל היא עדיין צריכה להשתפר בטכניקה)

למעשה, הגומי על הקירות מאפשר לשלב להתרוצץ בחדרה תוך כדי חשיבה, ומונע ממנה להיפגע אם השתל שלה יקרוס ויגרום לה להתמוטט.

החדר מלא בשרטוטים של מערכות עצבים משתלבות, תרשימי זרימה של תכנות מורכבות, ועוד, פרי הפיתוח המתמיד שלה לאורך השנים, שממשיך גם לאחר תחילת העבודה שלה במאראקס.

אחד הקירות מוקדש ליצירת קשר, ומלא במסכי תקשורת ואיורים/תצלומים/הולוגרמות של כל מי ששס אי פעם יצרה איתו קשר של יותר מחצי דקה.

לבסוף, החדר מלא בחפצי נוי חסרי ערך, שאותם היא מיקמה בהתאם לאמונות השונות שלמדה מהאומנת הקאזאת'ה שלה.
 
שישה ימים עברו מאז שהמראתם מאקיטון עם ספינת החלל החדשה שלכם. שישה ימים של ניווט במימד הידוע בתור "הסחף", מתנתו של האל המשולש טריון לעולם. כולכם שמעתם את הסיפורים על כך שמימדים נקרעים כאשר נכנסים אליו, שתמיד ניתן למצוא את עצמכם בו באי קטן של השאול- מוקפים בשדים אוכלי אדם- או בבועת מגמה ממישור האש. למזלכם, הטיסה שלכם עברה בנעימים, אם כי באיטיות יחסית. ללא שום הפרעה חוץ מהזמזום השקט של מנועי הספינה.

פריסק וטאק לוקחים תורות במושב הטייס, מנווטים אל עבר ליאברה ומשואת הסחף המסמלת את מקומה. משואה שנוצרה באופן טבעי, ללא שום התערבות מצד כוהניו של אל המכונה. זוהי המשמרת של פריסק כשאתם סוף סוף מגיעים, ובת האנוש מכבה את המנועים. מותירה אותכם מרחפים במימד הטכנולוגי במשך דקה שלמה לפני שהיא מפעילה את מנועי הסחף והספינה מזנקת בחזרה אל המימד החומרי- נוף פריזמטי של צבעים מתערבלים השתנה בין רגע בטבעותיו של הענק החולם ובלוויתן אומה עצום השוחה באחת מהן.

כשמחשב הספינה מתחבר אל הרשת, מפה מופיעה על הצג, מסמלת לכם את הירח אליו פניכם מועדות מבין עשרות הירחים שסובבים את הענק החולם.
S-849 הוא אחד הירחים הקטנים של ליאברה, והוולקאני שביותר בו. המסלול האקסצנטרי שלו והתהודה המסלולית שלו עם ירחים אחרים מסביבו גורמים לו לליבה שלו להתחמם ולצורה שלו להשתנות ולהמתח. השינוי הזה בפנים הכוכב מבטיח שתמיד יהיו משאבים קרובים לקרקע לכרייה, וזו בדיוק הסיבה שתחנת הכרייה וולטרו-306 הוקמה עליו.

פריסק מנווטת את הספינה אל עבר הירח האליפטי ומתחילה להנמיך. מספר דקות נוספות עוברות עד שאתם קרובים מספיק אל הקרקע כדי לראות את תחנת הכרייה עצמה- ארבעה מבנים מלבניים וזוג האנגרים מסביב לשטח פתוח שבמרכזו מבנה עגול נוסף, אם כי קטן בהרבה מהאחרים- הוא בבירור נועד על מנת לכסות את המעליות המורידות את הכורים אל מתחת לפני הקרקע, ואל המכרות עצמם.

בזמן שפריסק מנחיתה את הספינה בשטח פתוח לצד אחד ההאנגרים לפי ההוראות של האדם איתו היא מדברת בקשר, חלקכם משלימים את החדשות שפספסתם בשבוע המסע בסחף- ברית השלום בין הוסקאריום לבין עולמות הברית עדיין עומדת בעינה, שמועות על שיתוף פעולה בין הקפטנים החופשיים לבין חזית האנדרואידים לביטול העבדות, ההעלמות של ספינה ברת'דיאנית בדרכה לליאברה ופתיחתו של סניף היפרשוק ראשון של חיל אבאדה בכוכב איוקס. נולין מופתע לשמוע שעמית לשעבר שלו מהאוניברסיטה מועמד לפרס יוקרתי בתחום הביוטכנולוגיה, בעוד שס מגלה שחוקר מאבאלון גילה דרך חדשה ליצור קלט גלי מוח במכשירים טכנולוגיים פשוטים כך שיהיה ניתן להפעיל ולכבות אותם באמצעות מחשבה בלבד.

לבסוף, אתם יוצאים מהספינה שלכם, דורכים על האדמה הצהובה והמתכתית של S-849, מסונוורים מעט מהאור המשתקף בה. מסביבכם, אתם לא רואים אפילו צמח אחד לרפואה, אך בניגוד לאדמה- השמיים עמוסים. מלאים בירחים בגדלים ובצבעים שונים- וכמובן, גם בליאברה עצמו. ענק הגז החום תופס את עיקר השמיים, מסתיר את השמש מאחוריו.
שלושה אנשים ניגשים לקדם את פניכם, מוארים באורם המלאכותי של הזרקורים הפזורים בשטח, מופעלים על ידי אנרגיה גיאו-תרמית. אחד מהם, וסק מבוגר בעל צלקת המשתרעת על כל לחיו השמאלית ועינו מתקדם קדימה ומביט בכם. הוא לבוש חליפה שניכר שעברו עליה ימים טובים יותר, דושקו תלוי על גבו.
"מאראקס אבטחה, הגיע הזמן שתגיעו. אני ריידוקאמאריז שלוש עיניים, המנהל של תחנת הכרייה וולטרו-306. זה המהנדס הראשי שלנו- טולאר מטאסקווה קוראל משבט עיג'אר, בית ראקאי משושלתה של טסרין מנתצת הפלדה." הוא מחווה בידו על אחד ממלוויו, קאזאת'י גבוה שמסיכה מכסה את פיו ומשקפי מגן את עיניו. טולאר משלב את זוג ידיו התחתונות בתגובה וקד קידה קלה, תוך כדי תיפוף קל עם אחת מידיו העליונות על הזרועות המשולבות שלו.
"וזה קרניה, הוא מנהיג איגוד העובדים כאן בתחנה." הוסק מחווה בידו השנייה אל עבר הלאשונטה הנמוך העומד לצידו. כמו רוב הלאשונטות מתת גזע הקוראשה, גם קרניה בעל עצמות רחבות ודחוסות כאילו הוא נולד בפלנטה בעלת כבידה חזקה מהרגיל. הוא חובש קסדה על ראשו, והאנטנות שלו מבצבצות דרכה- מוגנות על ידי שדה כוח קטן שהקסדה מייצרת. הוא מהנהן בקצרה כשמציגים אותו, לא מרבה במילים.
"ובכן, אני יכול להניח שקיבלתם תדרוך מלא מהממונים עליכם?" ריידוקאמאריז שואל, משלב את ידיו.

OUT
אז... התחלנו! כמו שכבר אמרתי בדיסקורד, אני אהיה פחות זמין בחודש הקרוב, מה שאומר שקצב התגובות יהיה פחות מאופטימלי. עם זאת, המשחק יתפוס תאוצה בספטמבר.

מבחינת חוקי תגובות, אין לי הרבה מה להגיד. תשתמשו בIn, Out ו-Meta, תשקיעו בתגובות, מחשבות בכתב נטוי, או עם גרשים (') ותהנו. לא מפריע לי בכלל שתציצו בספוילרים של אחרים. אתם קבוצה, ואני סומך עליכם שתוכלו להפריד בין ידע דמות-שחקן במקרה הצורך. עדיין, אם קורה מקרה ומישהו לא רוצה שאחרים יסתכלו בספוילר שלו, שיציין זאת במפורש- אבל נסו להמנע מזה כמה שתוכלו.
 
"יצאנו מייד כשקיבלנו את הקריאה" נולין משיב. "המרחק מאקיטון הוא לא קטן.
אני נולין, ואלו הם פריסק, טאק, ויסקוראלון ושס" נולין מחווה בידו על שאר חברי הצוות.

"קיבלנו תדרוך מהממונים עלינו אולם הנהלים של "מאראקס אבטחה" מחייבים לקיחת מלוא המידע מאנשי השטח לפני תחילת המשימה, בעיקר כדי להימנע ממצב של קצר בתקשורת. נשמח אם תסקרו בפנינו את המצב באופן מלא מנקודת המבט שלכם". נולין אומר, מעדיף להצניע את העובדה שהתדריך שהם קיבלו היה בסיסי ביותר.

OUT - התחלנו כבר בהודעה הראשונה :D
 
שס ניגשת לריידוקמאריז ושולחת את ידה המכאנית ללחיצה נלהבת
"שלום קוראים לי שס נעים מאוד להכיר אותך אני שמחה מאוד שיכולנו לבוא לעזור וכמו שנולין אמר נשמח לקבל עוד תדריך כי זו המחויבות של מאראקס אבטחה לעבוד ולעזור בצורה הטובה ביותר ואנחנו תמיד שמחים לעזור" היא עוצרת כדי להתנשף ואז ממהרת להזדקף לדום ולהצדיע, מוסיפה את המילה "אדוני!" ומשפילה את מבטה
 
טאק עומד בצד,מביט במבט משועמם בריידוקמאריז.הוא מוציא מכשיר אלקטרוני קטן ומתחיל להתעסק איתו,הרגל שרכש ימים המשמימים בספינה.
 
"מקובל. בואו איתי." ריידוקאמאריז שלוש עיניים מתחיל ללכת לכיוון אחד מהמבנים האחרים, אפילו לא מסתכל לאחור כדי לוודא שאתם עוקבים אחריו. המלווים שלו לעומתו, מחכים שתתקדמו לפני שהם מצטרפים, הולכים במאסף- כמעט כאילו כדי למנוע מכם לברוח. עם זאת, שס, שגדלה עם אומנת קאזאת'ית, מזהה חיוך ידידותי מתחת למסיכתו של טולאר מטאסקווה קוראל.

"סאבאניום הוא משאב נדיר. הוא נמצא רק בכוכבים געשיים, אבל גם שם- הוא נמצא קרוב לליבה. גם אז, הוא לא מגיע טהור. קשה להשיג אותו, אבל יש לו הרבה שימושים. בין השאר, הוא משמש ליצירת דושקו מהאיכות הטובה ביותר." הנשק הוסקאריומי מטלטל על גבו, שלושת להבי הפלזמה שלו כבויים. "כאן, השינויים התמידיים בפנים הכוכב מקלים על הגישה אליו. כמובן, אני מדבר באופן יחסי- אף וסק לא יכול לשרוד את התנאים של כריית סאבאניום. בשביל זה יש לנו מכונות שיעשו את העבודה הקשה." הוא נעצר לרגע, מביט במעלית הגדולה שבמרכז תחנת הכרייה, וממשיך הלאה. לעבר המבנה שבצד הנגדי להאנגר בו נחתתם.

"לפני חודשיים, לפי זמן אבשלום, המכונות החלו להעלם. בהתחלה חשבנו שמדובר בתקלה והזמנו מכונות חדשות, אבל כל פעם שהן ירדו למטה, פחות מהן חזרו. לאחר כמה ימים, שלחנו מישהו משלנו למטה. הוא לא חזר, אז קראנו לכם."
 
טאק מפסיק לשחק במכשיר,מזדקף ומביט בווסק."אם רק מכונות יכולות לשרוד בכור הכוכב,כיצד אתה מצפה מאיתנו לרדת לשם?" הוא שואל."אני מעדיף שלא להתפחם היום..."
 
"אם תסלח לי," המהנדס הראשי הקאזאת'י מרים את קולו מעט ממקומו במאסף, "נראה שלא הבנת את דבריו של ריידוקמאריז שלוש עיניים נכונה. המנהל לא אמר כי המכונות נמצאות בגלעין- רק שסאבאניום נמצא בקרבה אליו בגופים געשיים כמו זה עליו אנו דורכים. השינויים התמידיים בפנים הירח- ירח, ולא כוכב" הקאזאת'י שולח מבט במנהל שלו לרגע לפני שהוא שב להסברו, "- מביאים לכך שבS-849 המשאב נגיש יותר. למרות שפעולת הכרייה עדיין מסוכנת לאין שיעור, ההמצאות בקרבת הסאבאניום או במחילות בהן המכונות מבצעות את עבודתן איננה מסוכנת, שלא בשעות העבודה."
 
"מה טיב התקשורת שלכם עם מכונות (או אנשים) שנמצאות בעומק המנהרות? האם המכונות משדרות זרם נתונים אל מרכז הבקרה או שמהרגע שהן יורדות במעלית אין לכם קשר איתן?" נולין שואל את כולם, אך מסתכל על המהנדס הקאזאת'י בציפיה לתשובה
 
חזרה
Top