• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] מגפת האלמוות - עץ משחק 5/5 [נסגר]

מאווי
טאבאן שואג בזעם,מניף את מגינו.קלאהו מוחאת כפיים לכבוד מאווי,וטאבאן,מדורבן על ידי זעמו,מסתער על מאווי וחובט בו באמצעות מגנו,מעיף אותו לרצפה."מי מנצח עכשיו,תפלץ?!" מעיניו ניבטות זרעי השיגעון.

meta:
חבטת מגן:1ק20 + 4 = 21
במידה ופגע:1ק4 + 2 = 3 נזק מוחץ,ומאווי חייב לבצע הצלת כוח בד"ק 12 או ליפול שרוע.
 
מאווי
מאווי כלל לא חש את המכה, ושריריו האיתנים מחזיקים אותו על הרגליים. עיניו, האדומה והכחולה, מתמקדות שתיהן בטאבאן. ''האקה! האקה!'', הוא שואג את קריאת הקרב של שבטו, ומכה ביריבו עם האלה הארוכה.

META
הצלת כוח - 25.
התקפה - 15
נזק - 13
 
מאווי
טאבאן שואג בעצמו,ונופל ממכת האלה.הוא מרים את ידיו."בסדר,בסדר.ניצחת אותי". הוא משליף ארנק כבד אל עבר קלאהו,אשר תופסת אותו ומביטה בו בערגה."הפרס שלך".היא אומרת למאווי.ומשליכה אליו את הארנק,מרוקן ברובו.בתוך הארנק ישנם 50 מ"ז."בפעם הבאה טאבאן,שלא תעז". היא צועקת לעבר טאבאן,והולכת עם שומרי ראשה.
טאבאן שולף מכיסו ארנק אחר,כבד פחות."אצלנו נהוג לשלם למנצח.קח את התשלום שלי כאות להערכתי אליך". טאבאן מוריד את שריונו,ופונה אליך."ועכשיו,הייתי רוצה לדעת את שמו של האדם שהביס אותי.מי אתה לכול הרוחות?מה מעשיך בפורט ניאנזארו?" שואל טאבאן.

out:
בתוך הארנק שטאבאן נתן לך ישנם 5 יהלומים בשווי 10 מ"ז כול אחד.
 
לורנס ואלאריק

"טוב, זה היה לונג שוט" לורנס אומר לאלאריק למראה חוסר הידע וחוסר הנחמדות של המוכר בדוכן
"למרות שמקודם אמרתי שאפשר לדלג על הנסיך אוטאמו, חשבתי על זה שנית ויכול להיות שכן כדאי לבקר אצלו ראשון. יכול להיות שמפאת המרחק הגבירה סילביין לא התייעצה איתו בצורה מעמיקה לפני שהיא נפגשה איתנו, ותחום העיסוק שלו הוא קסם וידע, אז אם מישהו יודע משהו זה הוא. אתה רוצה לחפש עוד בשוק או שנלך אליו?"
 
מאווי
''אני מאווי, שכיר חרב מאיי הקניבלים, ואני בפורט ניאנזארו בשליחות מסוכנת'', מתמצת מאווי ולוחץ את ידו של היריב. ''היית יריב אימתני. בהצלחה בקרבות הבאים''. הוא עוזב את המתחם ומחפש את בית-המנורה-האדומה הקרוב ביותר, רצוי אחד שמגישים בו אלכוהול ובשר. האדרנלין של הקרב עוזב אותו, מאווי יודע בכאב, והוא מקווה למשוך עוד קצת את התחושה המשכרת, ולמצוא שימוש טוב לכסף שהרוויח.

META
תגיד לי כמה זה עולה לו, ואפשר להריץ. אין לנו כוונה באמת לשחק את הסצנה בה מאווי משתכר בבית בושת.
 
אונדיר ואליליין
"ברכות" אוונדיר עונה בנעימות.
"אנחנו כאן כדי לנסות לקבל קצת מידע על תחילת המגיפה שפוגעת באיזור לאחרונה, האם תוכל לענות על כמה שאלות, או להפנות אותנו למישהו שיכול?"
 
אלאריק ולורנס
"טוב, הנער אמר שהבית שלו בכיוון הזה" לורנס אומר בעודו מתחיל ללכת לכיוון הבית של הנסיך אוטאמו

"כשנגיע, תן לי לעשות את הדיבורים, הנסיך אולי שמע על משפחת לשמאור ויקבל אותנו בסבר פנים יפות" לורנס הוסיף, עם ארשת חשיבות עצמית
 
אלאריק ולורנס
אתם מגיעים לאחת מהשכונות היפות ביותר בפורט ניאנזארו,אשר מכילה שבע וילות ענקיות ומפוארות,כאשר בכניסה לכול אחת עומדים גלדיאטורים אחדים,אותם אתם מזהים על פי לבושם.את ביתו של אוטמאו מאוד קל לזהות,על פי סמל הקוסמים,בו שניכם בקיאים.
כאשר אתם מתקרבים לפתח האחוזה,שניים מהגלדיאטורים מצליבים את חניתותיהם המוזרות,הבנויות מלהב ארוך יותר מהמקובל."אין כניסה ללא אישור של הנסיך הסוחר הגאון וההדור,אוטמאו ווקאנגה". אומר אחד מהם.

אונדיר ואליליין
"אוה,גם אתם נפגעתם מהמחלה". אומר לכם הכוהן."תנחומיי.לצערי הרב,אין בידינו מרפא למחלה,למרות שאנו עומלים קשות אחר הפיתרון." הוא מביט בכם לרגע."אתם זרים בצ'ולט,אני טועה?"
 
לורנס נמתח מעט ואומר "אמור לאדונך שלורנס מבית לשמאור, אשר ממי-צולות מעוניין להיפגש עימו, אם הדבר יהיה טוב בעיניו" בעודו מנופף בידו בארשת חשיבות עצמית כך שטבעת החותם נראית בברור.
"אמור לו שהדבר נוגע לידידה המשותפת שלנו" הוא מוסיף, לאחר שנראה שאזכור בית האצולה שלו לא מרשים אותו.
 
אונדיר ואליילין
"אונדיר, אתה נראה כל כך חיוור שחושבים שאתה חולה." אליילין מחייכת חיוך רחב. "אנחנו כאן כדי לעזור למצוא את הפתרון, למעשה. קיבלנו מידע שמקור המחלה מגיע מחפץ עתיק בג'ונגלים." היא מסבירה לכהן.
 
אונדיר ואליילין
ארשת פנים מוזרה עוברת בפני אונדיר לרגע לפני שהיא נעלמת והוא חוזר לחיוך הרגיל שלו.
"כפי שהיא אמרה, אנחנו כאן כדי לעזור בחיפושים אחר הפיתרון, ואנחנו מאמינים שיש לכם מידע שיוכל לעזור לכם בכך.
בתור התחלה, הייתי שמח לדעת לפני כמה זמן התחילו להופיע הסימפטומים הראשונים, אולי אפילו מי היה החולה הראשון שאתםפ יודעים עליו."
 
אונדיר ואליילין
הכוהן מביט בכם."המחלה החלה לפני כשלושה שבועות.אני מבין שאתם לא מכירים את אופיה של המחלה.בואו אחרי". הכוהן מוביל אתכם דרך מסדרונות המקדש,המלאים בציורי קיר מבהיקים,בצבעי הזהב,הכסף והנחושת.הציורים מתארים איש זהוב,לבוש כול טוב,ומולו שיירה של סוחרים."וואהוקין הוא אל הסחר,העושר והשפע". מסביר הכוהן."הוא האל המוערץ ביותר בפורט ניאנזארו,היות והיא אחת ממקורות הסחר הגדולים בעולם". הוא ממשיך להוביל אתכם במסדרונות המקדש,ולבסוף אתם מגיעים לחדר צנוע,לא יותר מחמש על חמש מטרים,בצידו האחד מיטת קש,ובצידו האחר ארון עמוס בתכשיטים,מסוגים שונים ומשונים,חלקם עשויים מחומר ירוק וזורח וחלקם עשויים ממתכות יקרות.לצד הארון יש שולחן,ולידו שתי כיסאות."לצערי אין לי אורחים רבים,ועל כן אחד מכם יאלץ לשבת על המיטה". הוא מתיישב,מסמן לכם לשבת,וסופק את ידיו בכפיו."שמי ביאזאנגאלו." הוא אומר."המחלה שדיברתם עליה,היא... לא כל כך מחלה." הוא מתרווח."צורת ההתפשטות שלה יותר דומה לקללה.והקללה פוגעת בכולם באותו הזמן."
"בהתחלה,לא שמנו לב לקללה.אך לאחר כמה ימים,החלו להופיע אצלנו במקדש אנשים מעטים,אשר הראו לנו את גופם הנבול,הנגרם כתוצאה מן הקללה.ניסינו כל דרך אפשרית שאנו מכירים,מצמחים ותרופות ועד ללחשים שונים". הוא ניגש,לארון,לוקח תכשיט קטן,מן כדור בדולח בצבע הירקן,ובתוכו ניתן לראות עיניים בצבעים שונים."לא הצלחנו ולו להזיק במעט לקללה.היינו נואשים,עד שהכוהן הגדול של האלה סבראס הופיע בפתח המקדש." הוא מצביע על כדור הבדולח."זהו סמלה של סבראס.הכוהן הגדול שלה הוא שסיפר לנו את מה שאת,אלפית צעירה,אמרת לי." הוא מהנהן לעבר אליליין."כך גילינו על מקורה של הקללה.שלחנו כוהנים ופלדינים לעבר הג'ונגל במשימות חיפוש לעבר העתק,אך הם עדיין לא חזרו,וכולי תקווה שהם לא אבדו בג'ונגל,לעד".

אלאריק ולורנס
הגלדיאטור ממשיך בשלו."אין כניסה ללא אישור של הנסיך הסוחר אוטמאו". לשמחתכם,הפעם הוא השמיט את התארים.
 
אל ולורנס
"אמרתי שאני מבית..." לורנס מתחיל לצעוק אך עוצר בעצמו, עוצם את עיניו ולוקח שלוש נשימות עמוקות בפה קפוץ.

לאחר שהוא נרגע קצת הוא פונה אל הגלדיאטור בטון ארסי "אם תואיל להגיד לנו, בבקשה, כיצד נוכל להיפגש עם הנסיך הנעלה אוטמאו? מדובר בעניין בעל חשיבות עליונה הנוגע לידידה משותפת שלנו ושל הנסיך הנכבד"
 
חזרה
Top