• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עלילות גיבורי ארבוריה [מו"ד 5] - עץ משחק (4/4)- מוקפא.

סטטוס
נעול לתגובות.
אלי מכווצת את אגרופיה חזק.
"להוציא להורג את הבן שלך בגלל שהוא מאמין באל שלו..." היא לוחשת לעצמה. "זה מי שאנחנו מנסים לעזור לו, בסופו של דבר?"
- - -
"אני לא יודעת על ברדס," אומרת אלי ללימרה ולקבוצה, "אבל אני יודעת שהמתנקש שלנו לבש שריון. אחד כבד, בכל אופן. אני יודעת איך זה להרביץ לשריון, והפציעות של טאנר בידיים נראות כאילו הוא נלחם בו בידיים חשופות, וניסה להכות את שריונו של הרוצח. הם נלחמו היטב, אבל הרוצח ניצח.
"עכשיו, אני מבולבלת לגמרי מכל מה שקורה פה. לא הבנתי אם כבר הבנו מי רצח את מי, או שאנחנו רק מסתובבים במעגלים. יש לנו חשודים, נכון? למה אנחנו לא הולכים אליהם, במקום ללכת בתוך הבניין הזה במעגלים סחור סחור בין לימרה, גברת טאנר והחדר?"
OUT
אני לא אהיה זמין כמעט בכלל בשבועיים הקרובים, אני טס לחול. ממילא אווינאשי לא טובה בדברים האלה, אבל אני מצטער מראש.
 
"לאט לך, אווינאשי", אומר אליאס לאיטו, אחרי שיצאו מחדרה של גברת טאנר, כותב במרץ דברים שגילו בחקירה, "רשימת חשודים עדיין אין, וצריך למצות כמה שיותר מידע לפני שהולכים ומאשימים אנשים. אני שוקל אפילו להמשיך מכאן אל האוכפים, לראות אם הם מצאו מידע שאנחנו פיספסנו. מה דעתך, וואלארי?"
 
מירטוקן, שורטאן, אווינאשי:
חדרו של דיוויד הוא חדר קטן. בניגוד מוחלט לחדרו של מר טאנר, החדר הזה מסודר להפליא. אין בו אבק, ומצעים חדשים פרושים בו. הוא מכיל שולחן כתיבה קטן, כיסא, ארון, ומיטה.

וואלארי:
את יוצאת החוצה. האוכפים לא נראים בסביבה. את מפלסת דרך בין ההמון הסקרן, עד שאת מוצאת אוכף כלשהו, יושב ומשגיח על רחוב סמוך.
כאשר את שואלת, האוכף אומר לך שאם את מעוניינת במידע, עליך לגשת למפקדת המסדר ולבקש דו"ח חקירה.
 
וואלארי
וואלארי נאנחת. "תשמע, בוא נדבר בכנות רגע, חיילת אל חייל. אני במשימה דחופה למצוא את הרוצח, ואין לי די זמן להתעסק עם בירוקרטיה. אני יודעת שזה חורג מהנהלים שלכם, אבל בבקשה - ספר לי מה אתה יודע, המידע הזה יכול להציל אנשים רבים."

META
שכנוע:
[dice:cra]724858:0[/dice:cra]
 
וואלארי:
"אני לא יודע. לא חקרתי בתוך הבית, גברתי. החוקרים הלכו ברגע שהם שמעו שאתם מגיעים. אני רק כאן לשמור על הקהל."

אליאס:
אתה מבחין בכמה דברים.
קודם כל, החדר מסודר למופת. הבגדים שתלויים בארון עשויים באיכות טובה, מסודרים בערימות רבועות. סט כלי ציור מסודר בארון נפרד. הרצפה לא מאובקת. ערימת מסמכים במגירה של שולחן הכתיבה. עט נוצה וקסת דיו על השולחן. המיטה מוצעת וקרה.
מאחורי הארון מוטמנים שלושה ציורים, מצוירים על קנבס מתוח סביב מסגרת עץ. הציור הראשון היא ציור של "פסגת הקרח", אחד ההרים מצפון לארבוריה. ציור אחר הוא ציור של דרקון כסף. ציור שלישי הוא ציור של אישה בהירת עור בעלת עיניים כחולות, שיערה אסוף בכיסוי ראש רשמי. בצד הציור כתובה המילה "אלייזה".
בין המסמכים, בנוסף למסמכים הנוגעים לעסק המשפחתי, ישנם כמה מסמכים המתעדים תרומות לבית היתומים המקומי.
 
אליאס מוצא ציורים מאחורי הארון. הוא בוחן אותם מקרוב, והופך אותם כדי לחפש מידע נוסף. הוא מחזיר אותם למקומם, ומעיף עוד מבט לעבר שולחן הכתיבה. נראה שהוא מתלבט לגביו הרבה זמן, אך לבסוף מתעלם ממנו וממשיך.
"שנלך לאוכפים?", הוא שואל את שורטאן ואווינאשי.
 
וואלארי
וואלארי נאנחת, שוב. "טוב ויפה. עשה לי טובה - אם מישהו מהבית מחפש אותי, תמסור שהלכתי לתחנת המשמר לבקש מידע." אומרת וואלארי, ופונה לתחנת המשמר המקומית.
 
וואלארי:
מפקדת האוכפים היא איזור מוכר מאוד ברובע השלישי. לוקח לך יחסית מעט זמן להגיע לשם מביתו של טאנר ברובע הראשון, כיוון שהמפקדה ממוקמת קרוב מאוד למרכז ארבוריה, לקראת קצה הרובע השלישי. המפקדה הגדולה והמאיימת למראה מתנשאת מעליך בשעה שאת עוברת את המפתן. אוכפים מקיפים את האזור, ולפחות שבע זוגות עיניים מונחות עליך בשנייה שאת חוצה את המפתן. כל האיזור נותן תחושה מאיימת, לא מבשרת פנים.
בכניסה, מול דלפק קבלה קטן, יושב פקיד משועמם למראה. הוא בבירור לא שייך למסדר, וכנראה רק מועסק בו. הוא מדבר איתך. "שלום? במה אפשר לעזור?''

השאר:
שלושתכם יוצאים לבחוץ, מחפשים את וואלארי והאוכפים במשך כמה זמן. קהל הסקרנים שהתקבץ סביב הבית מגיב להופעתכם במטר של לחשושים.
אתה מוצאים אוכף, ששומר על ההמונים ברחוב. הוא עומד שם, גלימותיו הלבנות מתבדרות ברוח הקלה, מביט בכם מאחורי המסכה האטומה. "החברה שלכם כבר הייתה פה. היא הלכה לכיוון המפקדה."
 
וואלארי
"אני כאן בשירותו של סר לנגור. עלי לדבר עם מפקדת המסדר ולקבל ממנה דו"ח חקירה אודות הרצח שהתבצע הלילה." וואלארי אומרת בטון סמכותי.
 
וואלארי:
הפקיד בוחן אותך בזעף. "קפטן בריידס לא זמינה כרגע. אני אבדוק מה אני יכול לעשות."
הוא בודק כמה דברים, וחוזר כעבור כמה דקות.
"ממה שהבנתי, האנשים שלנו התחילו לחקור, אבל הפסיקו ועזבו ברגע שקיבלו פקודה מפורשת. מסתבר שנשלחה פקודה מפורשת מהמלך, לבקשתו של סר לנגור, להוריד את המסדר מהמקרה. להשאיר אותו בידיים שלכם. אני מניח שלנגור שלך רוצה שתקבלו קרדיט מלא." הוא מחייך חיוך מלא שיניים עקומות. "מצחיק, הא? הוא דאג שהמסדר לא יעמוד בדרככם, אבל כתוצאה מזה המסדר לא יכול לעזור לכם. אני מוצא את זה אירוני."

השאר:
מפקדת האוכפים היא איזור מוכר מאוד ברובע השלישי. לוקח לכם יחסית מעט זמן להגיע לשם מביתו של טאנר ברובע הראשון, כיוון שהמפקדה ממוקמת קרוב מאוד למרכז ארבוריה, לקראת קצה הרובע השלישי. המפקדה הגדולה והמאיימת למראה מתנשאת מעליכם בשעה שאתם עוברים את המפתן. אוכפים מקיפים את האזור, ולפחות שבע זוגות עיניים מונחות עליכם בשנייה שאתם חוצים את המפתן. כל האיזור נותן תחושה מאיימת, לא מבשרת פנים.
אתם רוצים לעשות משהו לפני שאתם נכנסים?
 
אליאס נכנס בהליכה זקופה, עד כמה שננס יכול להיות זקוף.
"שלום לכם, אנחנו הצוות החדש שסר לנגור הרכיב לאחרונה. אנחנו נשמח לקבל את כל המידע שמצאתם בביתו של טאנור לפני שהגענו".
הוא מחייך חיוך רחב וזחוח, 'אתה כאן בעל הסמכות. אין לך מה לחשוש. הם מצייתים למרותך'.
 
השאר
אווינאשי הולכת בעצבנות. היא נראית כאילו היא מאוד לא אוהבת את המקום הזה.
"אנחנו באמת צריכים את זה?" היא לוחשת בעצבנות. "אי אפשר פשוט ללכת אחרי העקבות שמצאנו ולהביס את מי שעשה את זה? כי אני אישית בעד לצאת מהמקום הזה כמה שיותר מהר."
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top