• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דרקונים ונתונים [דו"נ 49; מו"ד 5] שבועת האמונים לנביא המלחמה

הטקס הזה יכול להיות אירוע חד פעמי, או מאורע שחזר על עצמו במספר גרסאות לאורך ההיסטוריה, אבל המסגרת שלו די זהה.
קבוצה של לוחמים, בהרבה מקרים אורקים, הובגובלינים וכיו"ב אבל לא רק, מתכנסים על גבעה סביב דמותו המסתורית של נביא אפל וכריזמטי. הם נשבעים לו אמונים והנביא מבטיח להם ניצחון על אויביהם. הטקס נחתם במילים "דם הוא דם, והרס הוא הרס", שרבים מתווכחים על משמעותן. האם הנביא וחסידיו כורתים ביניהם ברית דמים ומתחייבים להרוס את חייהם הקודמים? האם הם מבטיחים הרס ודם? האם הם מאיימים שמי שישפוך את דמם יזכה להרס?

כך או אחרת, אלו שהשתתפו בשבועת האמונים, זוכים להשפעות הבאות כל עוד הם נאמנים לשבועתם. שימו לב שיתכן וההשפעות ישנו מעט את דירוג האתגר של הדב"שים/מפלצות שנהנים מהן.

אחת משתי הטובות: אלו שנשבעו לנביא המלחמה, לא מפחדים למות בקרב ודבקים בלחימתם - הם הרי יזכו לאחת משתי הטובות - ניצחון או מות קדושים. כל עוד הם נאמנים לשבועה הם הופכים לחסינים להשפעות פחד והקסמה.
חשכת החניתות: כאשר נאמן לשבועת נביא המלחמה נמצא במרחק של 1.5 מ' מלפחות בעל ברית אחד אחר שגם הוא נשבע והם כולם אוחזים בנשק שלוף, נראה למתבונן מבחוץ כאילו צל ואפלה עוטפים אותם. גלגולי פגיעה לטווח שמתבצעים כנגד נאמני השבועה סובלים מחיסרון.
לוחמינו אריות: כאשר נאמני השבועה פוגעים ביריב בהתקפת טווח וגורמים לו לנזק, הם יכולים לנצל פעולת בונוס כדי לנוע במלוא קצב התנועה שלהם לעבר אויב ולבצע התקפת קפא"פ.
 
זה לא כ"כ מבוסס על דאעש, יותר על שבועת האמונים השניה בעקבה (לא עקבה בירדן, אלא איפשהו בסעודיה):
https://en.wikipedia.org/wiki/Second_pledge_at_al-Aqabah

מן הסתם ארגוני ג'האד עולמי משתמשים בחדית' הזה כדי לעורר השראה. אל-קאעדה עשו את זה הרבה לפני דאעש. השמות לכוחות שהשבועה נותנת דווקא כן מבוססים על קטעים משירים של דאעש, סתם כי רציתי שיהיה שם "חשכת החניתות" ואז פתאום בא לי לשים שם עוד כוחות שהשמות שלהם מסתיימים ב"ות" (טובות, חניתות, אריות).

אביעד אמר/ה:
בכמה זה אמור בערך להעלות ד"ק של מפלצת?

תלוי כמה נזק היא גורמת (פוטנציאל לנזק כפול מהרגיל) ומה הדרג"ש האפקטיבי שלה (מחסר להתקפה הוא כמו 5+ לדרג"ש) אחרי ההתאמות של השבועה.
 
חזרה
Top