• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ההתפרקות - עץ הרשמה [חופשיטה] (4/4)

לונוולף:
אז קנטינר הוא בעצם שכיר חרב בלעדי של מינה, שהבין שיש דרך לשרת אותה ולהרוויח מזה בו זמנית.
אבל מאיפה הוא הביא את הכסף לצייד חיילים בציוד כל כך טוב? אולי מינה נתנה לו מענק נדיב מאוד ובתמורה הוא נותן לה הנחה על שירותיו?
 
החלטיתי להצטרף
דפ"ד
תפקיד: אציל יועץ
שם דמות: ברנור בראונדריג
רקע הדמות: משפחת בראונדריג היא מהאצולה הנמוכה בשרותגארד. בתקופה שלפני המלחמה אנשי משפחתו עבדו כסוחרים ובנקאים והרוויחו הון רב. בילדותו, ברנור נשלח ללמוד באקדמיה המפורסמת בשרותארד, שם הוא פגש את דארנין והתיידד איתו. כשהוא סיים את לימודיו באקדמיה הוא חזר הביתה כדי לנהל את העסק המשפחתי, שם הוא ביצע מגוון רחב של רפורמות והתרחבות שכללו בנייה של ממפעל שהשתמש בשיטות חדשות לייצור המוני של בגדים והשקעה במכרות של שרותארד, מה שהגדיל את ההון המשפחתי בצורה דרמתית. כשפרצה המלחמה, דארנין קבע איתו פגישה, בה הוא והראה לו את ההמצאה שלו: רובה הקשת הכפול, וביקש ממנו לנצל את המפעל שהקים בשביל לחמש את הצבא של שרותאד. ברנור הסכים, מה שאיפשר חימוש מהיר של הצבא ואיפשר את צמצום וביטול הנחיתות המספרית של שרותאד בזמן קצר להפליא. מאז, ברנור החליט להתייצב לצדו של דאנין ולעזור לו במלחמה, בתקווה לנצל את הכרת הטובה שלו אחרי הניצחון בשביל להמשיך ולהגדיל את השם וההון המשפחתי, ואולי אפילו לזכות בנחלה גדולה ותואר אצולה.
משפחת הדמות/אנשים חשובים בחיי הדמות: אביו, ג'ארוד בראונדיג, שכבר הזדקן והחליט לפרוש מניהול העסק המשפחתי ולהעביר את שארית ימיו בביתו יחד עם אשתו, ג'וליה.
אופי: ברנור הוא מניפולטיבי ואינטלגנטי, שיעשה כמעט הכול בשביל להשיג את המטרות שלו, אבל הוא לא חסר גבולות, הוא גם יחסית נאמן, ככה שהוא לא יבגוד בחבר או יבצע פשעים נוראיים, גם אם יהיה לו הרבה מה להרוויח מזה.
מראה הדמות: גבוה וכחוש, עם עיניים חומות ושיער שחור.
תיאור רכוש הדמות: מפעל לייצור בגדים/נשק, בנק, מכרה אבני חן והון כלכלי
תכונות:
כריזמה - 3
כוח - 1
חוסן - 3
חוכמה - 4
תבונה - 5
זריזות - 1
 
נאוטי:
אתה לא יכול להקים מפעל, בגלל שאין כל כך טכנולוגיה לייצור מהיר כל כך. אתה יכול להעסיק הרבה עובדים ולייצר "מפעל" יעיל. מה גם שציוד לייצור בדים ממש לא דומה לציוד לייצור נשק.
 
מגדל
הרעיון שהיה לי כשכתבתי מפעל היה שיש הרבה פועלים שכל אחד מהם עובד על אספקט אחר של התוצר, ושעושים את זה בקנה מידה גדול, אני מבין שאין תכנולוגייה למפעל מודרני, אבל לא לזה התכוונתי
 
נאוטי:
בכל מקרה, תצטרך לבחור בין "מפעל" לייצור נשק לבין כזה של ייצור בגדים. שניהם רווחיים, תחליט מה אתה מעדיף.
יש לך הון די גדול, משהו כמו 30000 מטבעות זהב, יחד עם הכנסות של 3000 ממכרות ועוד 3000 מהמפעל.
דארקי גם הוא נבחר לשחקן.
 
מגדל
כרגע המפעל מייצר נשק.
וגם: המפעל והמכרות מייצרים 3000 מטבעות זהב כל כמה זמן? תור? תגובה? יום? בינתיים אני מניח שמדובר ב3000 מטבעות זהב כל מחזור מעבר (תדירות רטט) בין שתי רמות האנרגיה של הפיצול העל-דק של רמת היסוד של אטום צסיום-133.
 
מגדל-
בגלל שקנטינר כ"כ כריזמטי, הוא שיכנע כמה מהאצילים לתרום סכום כסף מאוד גדול לגילדה.
כולכם שמעתם על קנטינר. הוא מנהיג את גילדת אבירי החופש באיי מינד. השמועות על מעשיו מסופרות בכל פונדק, בכל ארמון. עניים מדברים עליו בהערצה, עשירים בחמדנות. הכוח הצבאי שלו משתווה לכוחם של גדולי הצבאות. כל דוכס יעשה בחוכמה אם ישכור אותו. רק חבל שהוא לא מוכן להשכיר את עצמו.
 
לונוולף:
תראה. אין ממש סיבה שכל האצילים ירצו מישהו שיגן עליהם במסעות שלהם כשיש לו כבר חובות אצל הארכי-דוכסית, ולהגן על כמה אצילים במקביל זאת בעיה, במיוחד שאין לך הרבה לוחמים.
כדי להתקבל הייתי ממליץ לך לבנות טוב יותר את הרקע של הדמות שלך, את המניעים שלו ואת כל הסיפור שהוביל לפתיחת הגילדה. חייל פורש לא יכול פשוט לאמן עשרות אבירים וקשתים, לצייד אותם וכו' בלי משקיעים מבחוץ או דברים כאלו.
 
בסדר גמור. כרגע tkhag מביע עניין בפרטי, אז אני מחכה שהוא יגיש דפ"ד ואז אני אחליט מי נכנס. תוכלו לנצל את הזמן הזה כדי לעבוד על הדפ"דים שלכם ולשפר אותם עד כמה שאתם יכולים.
 
חזרה
Top