• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ משחק (5/5) נסגר

אלישע
''לנגר ואשתו נולד בן, למוצ'ו הדייג נולדה בת והוא די מאוכזב כי גם הוא רצה בן'', רושיו אומר. ''יוניטה הקטנה מהבית על צלע ההר טבעה, המסכנה'', אומר אחריו נגריטו העצוב, בחור עם נטייה לספר ידיעות קודרות.
''תראי לנו את הדרקונית הזו שלך?'', צ'ה שואל.

OUT
הם כפר די שולי, אין להם ממש ידע מה הולך ברחבי האימפריה.
חברים טובים? סינדר באמת חושבת שיין ומין הם מה שיביאו לה חברים?
בכ''מ, תגיד מתי להריץ.
 
tkhag
סינדר זוכרת הכל, עד הכוס השלישית.
היא מתעוררת עם כאבים נוראיים בראשה ובשרירי גופה, עייפה, צמאה להחריד ובחילה. היא זרוקה על מיטה גסה ולא נוחה בחדר קטן. לוקחים לה כמה רגעים להיזכר שמדובר בקומה העליונה של הפאב. החדר ריק, אבל ברור לסינדר שבלילה היה בו יותר מאדם אחד.
 
1. אילו שיקולי כלכליים בדיוק? להרוג את הזקנים והחולים וכל מי שלא עובד קשה מן הסתם? או עוד משהו?
2. אז הצבא שלו הוא 30000 חיילים וכולם מכשפים או רוכבי דרקונים? אם כן, כמה תחזוקה הוא צורך? אם לא - איך הוא מתכוון לכבוש את הקיסרות?
4. אז הקיסר היה ראש בית שולי - איך עלה לקיסרות? ואיך נחרבה קיסרות הדרקון?
5. לקיסרות שהוא תוקף... אבל לא רלוונטי כי מסתבר שהוא לא הגיע אליה... אז למה כבר יש מרידות באיי הלוייתנים?
6. התכוונתי מבחינה אסטרטגית - אם הוא סתם מתכוון להסתער כמו בוק הוא היה צריך למות עוד לפני שפגש אויב אחד.
7. שוב, תודה על המידע, התכוונתי יותר איך הצבא עובד בפועל מבחינה טקטית - המערך הלוגיסטי, המערך הלוחם, מערך המודיעין, הארגון החילי, וכו'.
8. תן בבקשה סיבה יותר נורמלית - יש עוד הרבה מקומות גדולים ועשירים ואף אחד לא רוצה לכבוש אותם. זה שראיתי מקום גדול ועשיר לא נותן לי סיבה אוטומטית לכבוש אותו.
9 והכי מעניין - מה הצבים אוכלים?
 
ח'אן
"דו קרב נשמע כיף" אלכסנדרה מחייכת בחזרה, "יזכיר לנו את הזמנים הטובים, כשאימנת אותי בסיף. אבל לצערי, פשוט אין לי זמן למשחקים כרגע" היא מביטה בלילה בעיניים בוערות, "אז בואי פשוט נסכים שאני המנצחת." ולפני שלילה מספיקה להגיב, היא מזנקת עליה עם קזאלאתאת', מכוונת היישר ללב.
META
האם קוביות הפורום המזורגגות יתנו לי מזל הפעם?
[dice:3f4ji]724316:0[/dice:3f4ji]
לא, לא הן לא.
 
ליזי
OUT
תתחיל לגלגל בבית או משהו.

META
גלגלתי הפעם ב-2ק6 אבל אשמח אם נעבור ל-1ק20.
לפעולה של לילה: 7.
לצבועיות: 7
לילידים: 9

IN
לילה ממהרת להתחמק בהרף צל. ''חובבני''. היא נובחת פקודה בשפת הצבועיות ונסוגה במהירות אחור. הלוחמות מסתערות על אלכסנדרה אך נהדפות בידי שומריה הילידיים, נדקרות בכידונים המעבירים זרם חשמלי קטלני בגופן...
אך מאחורי המאבק, אלכסנדרה רואה שלילה מוציא מקפלי הגלימה בד שחור גדול ומתכסה בו. כעבור רגע הבד נופל על הקרקע כאילו אין מתחתיו דבר, ואלכסנדרה שומעת מאחוריה את קולה הקר, ''התקפה פשוטה כזו? ציפיתי שתכבדי אותי במקוריות''.
אלישע
סינדר בקושי הולכת כשכל גופה כואב, אבל אין ברירה. הרצען מחייך כשהיא באה אליו לקחת את האוכף. ''לילה סוער, מה? תיזהרי לא לחטוף מחלה מאחד הבחורים, שמעתי שיש מגיפה של ממש''. הוא מרכיב על גבה של שלהבת את אוכף העור הכבד והעבה, הכולל רצועות שיקשרו את הגוף לאוכף, ומקום להכניס נשק וציוד. פשוט וגס, אבל יעיל.
לאן היא ממשיכה, אחרי התשלום כמובן?
אביעד
1. סליחה, לא כלכליים, מדיניים - מי שלא ייכנע יושמד, מי שכן יזכה להיות צמית.
2. הוא צורך הרבה משאבים, אבל בסופו של דבר כל החיילים הם בני אצולה בעלי נכסים וקרקעות, ומאכילים את עצמם.
3. הקיסרות נחרבה בסופות אדירות ולבה פורצת ורעידות אדמה וגלים ענקיים. הקיסר היה ראש בית שולי יחסית אבל אדמותיו הן כמעט היחידות ששרדו, ולכן כל הניצולים התקבצו סביבו.
4. בגלל עול המסים וחוסר הטיפול של האימפריה בצרות כמו אצילים עושקים ופיראטים. אחרי פעולותיו של אתיאס הם הרבה יותר שמחים ונאמנים.
5. לכבוש עיר אחר עיר ומחוז אחר מחוז, להשקיט התנגדות מקומית בעזרת הפגנת כוח, ולהתיישב חבל המידלנדס הפורה. כל התנגדות של הצבא והצי הקיסריים אמורה להיות מושמדת באש וכשפים.
6. המערך הלוגיסטי הוא האיים שהם בעצם צבי ים גדולים וניידים, וישמשו כבסיס לפשיטות ומתקפות. את המזון מספקים כמובן צמיתים. המערך הלוחם מורכב מאלכימאים, רוכבי דרקונים ומכשפים המתמקדים בעיקר בכשפי אש. מערך המודיעין העכשווי מורכב מחזיונות שנגלים לשר הדרקונים בכדור זכוכית-הדרקון המכושף שלו, אבל הוא לא שולט בזה, אז בעתיד הוא יתבסס על סיירים רכובים על דרקונים ואולי גם על סיירים-פרשים. הצבא מאורגן ביחידות על בסיס אזורי, כשכל לורד-מכשף מביא את אנשי השושלת שלו, ובממוצע כל יחידה כוללת לא יותר מ-300 איש.
7. זה החיזיון שנגלה לשר הדרקונים אחרי חורבן הקיסרות - יש במזרח ארץ גדולה ופוריה מאוד אותה כדאי לניצולים לכבוש. לא היו להם הרבה ברירות אחרות.
8. אצות, פלנקטון, דגים מזדמנים, מי ים. אולי הם ניזונים מקסם או בקושי צורכים מזון. לך תדע.
 
ח'אן
אחרי בדיקה קטנה אצל הרופא (ליתר ביטחון כי אני יודע שאתה מת לעשות את זה לסינדר) והתשלום היא מכוונת את להבה לכיוון אדמות אביה, היא תעמוד את כוחו ותפיל אותו כאשר תדע שהיא חזקה ממנו, אך לעת אתה היא מתכוונת לגזול נאחותה את מעמד היורשת בדו קרב של כשפים, היא משם תצעד תחת הכיסוי הכספי והמוניטין של אביה ותעשה לעצמה שם ותתחזק, ואז היא תמלא את בקשת אימה (מתוך מחויבות) ותאתגר את אביה ותפיל גם אותו, כך היא תשתלת על אדמתו נחלתו ותעלה לגדולה את נו הוטרו.
 
ח'אן
אלכסנדרה מסתובבת בעצבנות למשמע קולה של לילה, מנסה לירות קליע של אנרגייה אפלה לכיוון ממנו שמעה את הקול מגיע.
META
לא כל כך הצלחתי להבין מהתגובה שלך, היא בלתי נראית עכשיו?
בכל מקרה, גלגלתי מחוץ לפונדק ויצא לי 20 על הגלגול הראשון. http://prntscr.com/olygwx משהו לא בסדר עם המזל שלי.
אם אני צריך לגלגל לילידים - 11
 
ברוך השב!
OUT
אני לא אהיה מניאק אז נניח שנייף זרק את הסכין בחזה או בכליה או משהו - הגולגולת היא איבר קשיח שבזווית הנכונה אפילו כדור אקדח יכול להחליק ממנה, אז לא מומלץ לדקור שם.

IN
סכין ההטלה מתעופפת באוויר וננעצת הישר בחזהו. הוא גונח בכאב פתאומי ועז. ''אתה... בוגד... אני נתתי לך אוכל, כסף, מקום לישון בו, ובתמורה... כפוי טובה עלוב'', הוא יורק דם היישר בפניו של נייף, ואז מתמוטט. הוא ממלמל משהו, שנשמע כמו ''שמור על רוזלין שלי''. נייף מפריע לקצין בתפילה שלפני המוות שלו או מחליט להסתלק בהקדם?
ליזי
לילה צורחת כשהקליע השחור פוגע בה ומתפרק לנחיל של נמלי אש שעוקץ אותה בכל גופה. הקליע שרף לחלוטין את בגדיה וחרך את כל החזה והבטן שלה בכוויות קשות, שלפוחיות גדולות וחתיכות עור מושחרות. ואז הצרחה המיוסרת נגמרת. אלכסנדרה מתקרבת ללילה. קול מוזר עולה ממנה... לוקחות לאלכסנדרה כמה שניות להבין שמדובר בבכי שקט, מלא כאב. זה מוזר. לילה אף פעם לא בכתה.
''תהרגי אותי... בשם ניקס, רחמי עליי... בבקשה... בבקשה...'', היא מתייפחת.
אלישע
OUT
טוב, אחרי שדיסקסנו את זה בווטסאפ, שום לילה סוער ושום מחלות.

IN
סינדר עולה על הדרקונית שלה. הדרקונית כורעת לשנייה... ואז מזנקת ומכה בכנפיה באוויר. סינדר מרגישה נפלא.
שלהבת עולה ועולה, מתפתלת בין העננים, נוסקת הרבה מעל האי. סינדר רואה כל האי שלה פיטארוסו, יפה והררי, ואת האיים השכנים במרחק, ואת הים הרחב. רוח קרה נושבת למעלה, וסידר מתכווצת, אבל מאושרת כפי שמעולם לא היתה. יש לה דרקונית עכשיו. מהיום הכל יהיה בסדר. יש לה דרקונית, והיא יכולה לעוף איתה!...

כעבור שעה של טיסה, שעה מאושרת מאוד, היא נוחתת מול חומותיה של טירה גדולה, על צלע הר, הצופה על שדות מוריקים. הטירה היא הגדולה ביותר שסינדר ראתה, חומותיה עשויות אבן שחורה מותכת מעוטרת בגרגוילים בדמות דרקונים, והשערים הגדולים שלה מעוטרים ארד אדום וזהב לבן, בדמות סמלו של בית ריו - דרקון בולע זנבו, כשבתוך המעגל כתובה סיסמת השושלת - ''לא יכרע, לא יישח, לא יימוט''. השומר בשער מבחין בה וממהר פנימה לקרוא לאדונו. במהירות מגיעים נארוקו וקאגורה. נארוקו נראה במיטבו, לבוש בגלימות משי דרקון שחורות ולבנות ואדומות, שיערו השחור מוברש אחורה בקפידה ועיני הענבר שלו מביטות בסינדר במבט מופתע, אבל לטובה. קאגורה לעומתו אומנם לבושה היטב, אבל שיערה קצר מדי, ועיניה רושפות בזעם. ''את'', היא מסננת.
 
אלישע
''שתקי'', קאגורה מסננת. נארוקו מחייך קלות. ''ברכות, בתי סינדר. למה באת לכאן?... אני רואה שהשגת לך דרקונית. קאגורה, למה ממך אני לא רואה את זה?''.
 
ח'אן
"אם כל אהבתי לאימי חצי מדמי הגיע ממך, ושושלתך היא שושלתי, בעבר הצעתה לי לחזור עליך, אך לא רציתי מכיוון שפחדתי שהשגי לא יהיו שלי, אך עכשיו אין לי דאגה שכזו, מצאתי דרך חדשה להתחבר לדרקון ללא סכנה בפגיעת התפתחותו ואל אף ששיטה זו אינה מושלמת אני חושבת שיש לה פוטנציאל, וזה מעשה ידי בלבד... קבל אותי לשושלתך אבא, תן לי להפוך את בית ריו לגאה בצאצאיו"
 
ח'אן
אלכסנדרה מביטה בלילה המתייפחת, מוכנה להחדיר את קזאלאתאת' בליבה. הלהב משדרת לה צמא, צמא לדם אלדרנס. אך כשאלכסנדרה רואה את פניה הבוכיות, הרכות, משהו בה עוצר את עצמה. היא פשוט... לא מסוגלת לסיים את זה. היא רוצה את לילה לצידה.
אלכסנדרה קורעת ברך לצידה של לילה, עיניה מתחילות לדמוע. "אני...אני לא יכולה. לא אשלח אותך אל ניקס. לא אתן לה לקחת אותך ממני." היא מלטפת את לחייה של לילה ומצמידה את מצחה אליה. "לישון, עכשיו. בקרוב תרגישי הרבה יותר טוב." היא מכה בראשה של לילה עם הניצב של קזאלאתאת' בחוזקה, גורמת לה לאבד את ההכרה.
אלכסנדרה מורה לשאמאנים של הילידים לקשור את לילה ולטפל בפצעיה. לאחר מכן, היא דורשת שיכינו מרקחות - סמים שיטשטשו את מוחה של לילה וירגיעו אותה. אם נשארו עוד נשות צבוע מהקרב, היא מורה לילידים להוציא אותן להורג ולזרוק את גופותיהן לנהר - היא לא מעוניינת להתעסק עם הברבריות הדוחות הללו כעת.
 
ליזי
השאמאנים מביאים לצורך המשימה עלים מיובשים מוזרים שאלכסנדרה לא מכירה. הם דוחסים אותם אל תוך מין בקבוק חרס מלא מים אליו מחוברת קשית עץ, ומניחים ללילה, משהתעוררה, למצוץ מהקשית. חיוך איטי מתפשט על פניה.
אלישע
''אמך היא טיפשה וגאה. אבל אני בטוח שאת בתי ולא בתה במובן הזה'', הוא מחייך. ''בואו. קאגורה, את יכולה לחזור להתאמן. סינדר, בואי איתי''. הוא מוביל אותה אל מגדל העוז של הטירה, צריח שחור גדול, מעוטר כולו בפסלי דרקונים. הם מגיעים לחדר הסבה פרטי ונוח, מעוטר בפאר בשטיחי קיר ופסלונים. אביה מתיישב על ספת משי רכה ומורה לה להתיישב מולו. ''שפחה, הביאי לנו תה... או שאת מעדיפה יין דרקונים, סינדר?''.
 
ח'אן
למרות שהיא משתוקקת לכוס משקה סינדר דוחפת את הסחף הזה פנימה, היא רוצה להרשים אותו ושתייה מרובה לא תעזור בכך "אשמח לתה, אגב אשמח אם תוגש ארוכה הגונה ללהבה, דרקוניתי" היא אומרת לאביה בחיוך
 
אלישע
OUT
בית ריו הוא הבית הדומיננטי בפיטארוסו, ונציג האי מול שר הדרקונים.

IN
''אני מקווה שלהבה יכולה לצוד בעצמה, או שמהר מאוד ייגמרו הפרות בפיטארוסו'', מגחך נארוקו. מהר מאוד חוזרת השפחה, עם שני ספלי מתכת גדולים, ובהם תערובת גרגרי יער ופרחים מיובשים. אביה מוזג מים לספל ומרתיח אותו בכפות ידיו. ''אני אשמח לבחון אותך בקרוב, סינדר. אני רוצה לדעת עד כמה השתפרת מאז הפגישה האחרונה שלנו''.
 
ח'אן
סינדר מהנהנת "אשמח לקבלת את חוות דעתך, אך לפני זה עילך לדעת שהניסוי שלי ביצירת הקשר... גרם לתופעות לווי גופניות..." סינדר משפשפת את הספל של במבוכה "לא מדובר במשהו שפגע בכישורים שלי אך הוא מהווה... מבוכה" היא מביטה בו "גופי ספג מספר מאפיינים דרקוניים, אני מניח שבבדיקה שלך שכנראה תכלול בדיקת מצבי הגופני הם יחשפו, אני מעדיפה שתכין את עצמך לכך מראש שכן זה הוא נושא מעט רגיש עבורי"
 
2. באיזה גודל הצבים האלה שיש עליהם קרקעות? איך מנווטים אותם?
3. אז האדמות שלו הן הצבים... מן הסתם יש לו יריבים פוליטים, אולי אני יודע על כמה?
4. חשבתי שהם מורדים כי הוא התחיל, בכל מקרה אין מרד והם מרוצים אז סבבה.
5. זו לא אסטרטגיה. מה תכניות הפעולה שלו כדי לכבוש את הקיסרות? להרוג את כולם לא נחשב. יש צבא שמתנגד לו עם קצת יותר מוח, ואמבוש יגמור אותו.
6. הוא מחזיק רק אלכימאים מכשפים ורוכבי דרקונים? בלי חי"ר?
7. בעצם המערך הלוגיסטי שלו מבוסס על קרבה לצבים, נכון? אם הוא קרוב לצבים המערך נוח יחסית, אם הוא רחוק אין לו דרך להעביר ציוד.
8. אני חושב שאם הצבים היו אוכלים משהו הייתי אמור לראות את זה - הם די גדולים.
 
חזרה
Top