• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עלילות גיבורי ארבוריה [מו"ד 5] - עץ משחק (4/4)- מוקפא.

סטטוס
נעול לתגובות.
אווינאשי נראית מבולבלת. היא לא רגילה לחקור או לחפש מידע, היא רגילה להילחם עם שני אגרופיה.
ואז עולה לה רעיון. היא ניגשת על הגופה, ומנסה להבין לא איך רצחו אותו - אלא איך הוא נלחם. לפי הפציעות שבידיו, הכתף הפריקה ואגרופיו המשופשפים, היא מנסה להבין כמה שיותר טוב את מהלך הקרב הזה.

איזה זריקת מיומנות אני צריך פה? חקירה, תפיסה, או משהו אחר?
 
אווינאשי:
הטלתי לך בדיקת חקירה עם proficiency, כי אתה חוקר משהו מוכר.

***

אווינאשי בוחנת יותר טוב את הגופה, מנסה להבין מה בדיוק קרה. הניסיון הקרבי שלה נכנס לפעולה, בוחן את המצב במיומנות.
נראה שמר טאנר הסתובב בחדר המשך כמה זמן לפני שמת. הדם המפוזר על הרצפה גם מצביע על זה. החבטות שהוא נתן כנראה פגעו בשריון או במשהו קשיח אחר. אבל נראה שכל המכות האלה היו תוך כדי התרוצצות בחדר.

כולם:
לימרה מהנהנת בשנית. היא נכנסת אל הדלת הראשונה בשקט, וסוגרת אותה מאחוריה. כעבור כמה זמן היא פותחת את הדלת. "אתם מוזמנים להיכנס. אבל בשקט, בבקשה." היא אומרת.
מישהו רוצה להצטרף לשורטאן?
 
שורטאן נכנס פנימה במהירות, הוא מביט ארוכות בגברת, הוא מנסה לפענח אותה, האם היא עצובה, האם היא בכתה לאחרונה, האם היא לובשת הבאת פנים שמסתירה משהו, הוא מנסה לקרוא את האישה עוד לפני שהיא תספיק להגיד מילה
META
בדיקת insight
[dice:2e2u6]724101:0[/dice:2e2u6]
 
כאשר אתם נכנסים לחדר, אתם מבחינים מייד בגברת טאנר. היא מסתובבת לכיוונכם ומדברת בקול רועד. "נעים להכיר אתכם. אני הלנה טאנר. אנא, הרגישו בנוח."
הלנה טאנר היא אצילה בשנות החמישים לחייה. היא אישה נמוכה בעלת שיער שחור שהחל להלבין, לבושה בשמלת אלמנות שחורה. היא אבלה ומנוכרת, שקועה ביגונה. ניכר כי היא בכתה, ולא מזמן.

שורטאן:
אתה לא מבחין בשום דבר מעבר לברור. האישה אבלה בלי ספק, ורגשות היגון ניכרים בפניה, מאפילים על רגשות אחרים.
 
"תנחומינו על אובדנך, ליידי טאנר." וואלארי מסמלת לה לשבת. "אנחנו כאן כדי למצוא את בן הבליעל שהרג את בעלך ולהביא אותו לצדק, אבל אנחנו נזדקק לעזרתך. יש לנו כמה שאלות לשאול אותך, אך אני אאלץ להתחיל עם הקשה ביותר - בנך המנוח, תוכלי לספר לנו מעט עליו? באילו נסיבות הוא נפטר? האם יש סיכוי שיש קשר בין שני המקרים?"
 
הגברת מופתעת. "דיוויד? הפרשייה הזו לא קשורה אליו. הוא מת כבר חודש."
היא נאנחת. "אני מניחה שאתם צריכים לכסות את כל הקצוות, אבל אני יכולה להבטיח לכם כי אין קשר בין בתי המיתות. אחרי הכל, דיוויד הוצא להורג בידי כנסיית קספיאן."
 
וואלארי בולעת רוק. "הוצא להורג? בעוון מה? הוא נתפס עובד אלים אחרים?"

נאב
האם וואלארי יודעת כמה זה נפוץ שכנסיית קספיאן מוציאה להורג אנשים?
 
וואלארי:
כנסיית קספיאן מוציאה אנשים להורג לעיתים תכופות יותר מהמומלץ. בערך אחת לחודשיים. הכנסייה מוציאה להורג על כל הפשעים שנחשבים לאסורים בעבורה, כגון עבודת אלילים, רצח ומשכב זכר.

גברת טאנר מהנהנת. "אדוארד גילה בחדר שלו פסלון עץ קטן של איזושהיא כת. הוא הסגיר אותו לכנסיית קספיאן, שהוציאו אותו ועוד איזה אחד, בחור בשם אדריאן סמית' שהיה חבר שלו, להורג באשמת עבודת אלילים. זה היה מקרה מצער, אבל אדוארד מסור מאוד לכנסייה. לא הייתה לו ברירה."
 
גברת טאנר חושבת לשנייה, ואז מדברת בקול רועד. "למעשה הרבה. הוא היה איש עסקים ממולח ביותר. אם כיא ין הרבה אנשים אני יכולה לחשוב עליהם שיכולים לעשות משהו כזה..."
היא משתהה לשנייה. "עכשיו כשאני חושבת על זה, לפני קרוב לשבועיים הוא סיפר לי שהוכ התעסק עם אדם מפוקפק אחד. בחור שקורא לעצמו "השוחט". אדוארד חתך את נתיב האספקה הלא חוקי שלו של עורות דרקון, כדי לקבל מונופול על השוק הזה. זה לא מצא חן בעיניו. זה יכול להיות הוא."
היא נעצרת. "אבל אם אתם כבר מעלים את זה, יכול להיות שזה המשפחה של הסמית' ההוא. אולי הם רוצים לנקום. אבל זה קרה לפני חודש. למה שהם יעשו את זה רק עכשיו?"
 
"לפעמים לאנשים לוקח זמן להגיב לדברים", עונה אליאס, אצבעותיו מתופפות על צידי גופו בעצבנות. לא יפה להתעסק בחפצים כשמדברים עם אנשים מכובדים.
"בכל מקרה, כדאי שתגדילי את השמירה באחוזה. המתנקש, ממה שראינו עד עעשיו, הוא בחור מסוכן".
 
וואלארי מהנהנת, קדה קידה קלה ויוצאת מהחדר, לפגוש את לימרה. "הגבירה סיפרה לנו שהיית ערה בשעת הרצח. תוכלי לספר את כל הפרטים שאת זוכרת? שמעת משהו בבית, שמת לב לפרטים חריגים?" היא שואלת את המשרתת.
 
לימרה מהנהנת בפנים קפואות.
"הייתי בעיצומן של מטלות הלילה אשר צרחה יחידה פילחה את הלילה. השומרים היו שם בתוך חצי דקה, וגילו את החדר כמו שהוא. אחד מהם דיווח שהוא הבחין בדמות עטוייה ברדס שחור רצה מן הבית. הם רצו אחרי האיש, אבל איבדו אותו."
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top