• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

טאלין
OUT
הנחתי שהוא עף מחוץ לטווח סביר של קשת, אבל סבבה.
IN
טאלין מקלל חרישית, הוא יזמן את היצור מחדש במהלך הלילה, בלית ברירה הוא מחליט שהוא יעשה את הטובה לאאוליס לפני שהוא יחזור ויקווה שיהיה מעט יותר שקט. הוא פונה לעבר הבית הבטוח של ההרפרים.

META
לפני שטאלין ילך לישון הוא יעשה מחדש את הטקס של זימון יציר הסוד, ברושתך מניח שבבוקר כבר הוא זימן אותו מחדש.
 
הולבר
IN
נאגה נוחרת בשמחה ומיד מתחילה לרוץ מתחת לשולחנות לכיוון השולחן של הזוג קאסאלאנטר. אתה שם לב שהמלצר שמשרת את שולחנך אכן גם משרת את שולחנם.

OUT
אתה חש בהילה של קסם הגנה חלש שמגיע מטבעת על ידו של ויקטוריו.
אתה יכול להסתכל דרך חושיה של נאגה, אבל תצטרך לגלגל עבורה התגנבות בשביל לנסות להתחבא תחת השולחנות. http://chisaipete.github.io/bestiary/creature/pseudodragon

אוכל חינם
טאלינה מרימה גבה, בבירור לא מבינה מה אתה רוצה ממנה. "קזנת'אר והזנתרים? אתה שוקל לאיזו מהן להצטרף או משהו?" היא שואלת, כמעט בבוז.

טאלין
OUT
בגלל זה ההתקפה הייתה בחיסרון.
יש לך את החומרים הדרושים עבור הטקס עליך? אם לא אתה צריך לקנות אותם.

IN
ואכן אתה מגיע בבטחה אל הבית הבטוח תחת אחוזתה של רמילייה הייבנטרי - שקט כאן הערב, אך שקט כאן ברוב הערביב בזמן האחרון, כשסוכני ההרפרים מוצאים עצמם יוצאים להרבה משימות ליליות כנגד חברי הכנופיות.

וירדו
"האבן של גולור... אני לא יכול לומר ששמעתי על חפץ כזה, נערי. ויש דברים מעטים שלא שמעתי עליהם בחיי." הזקן עושה סלטה אחורית ונעמד מולך.
 
טאלין
OUT
זכרתי שהטקס לא מכלה אותם, בבדיקה מהירה אני רואה שטעיתי, אז אני אלך לקנות אותם בבוקר, אני מניח שהם לא אקזוטים ברמה שאי אפשר למצוא אותם במי מצולות.
IN
טאלין דופק קלות בדלת, מקווה שיהיה מישהו שיקבל אותו בשעות האלה.
 
וירדו
"זה עוד אחד מהמבחנים שלך? לבדוק האם אני יכול להפריד את האמת מהשקר או משפט נזירי אחר שלך?" וירדו בוחן את פרצופו של האלם, בודק את הסימן הקל ביותר לשקר
זיהוי מניע
[dice:5hevdvj6]724236:0[/dice:5hevdvj6]
 
טאלין
ראמילייה נמצאת בדרך כלל במשרד שלה, וגם הערב היא יושבת כאן, עוסקת בצד הטכני והבירוקרטי של ניהול ההרפרים. "משום מה אני מנחשת שלא באת לכאן עם השמות של סוכני הזנתרים שמירט שלח אותך להשיג, טאלין." היא אומרת בעייפות כשאתה נכנס לחדר.

וירדו
"איזו סיבה יש לי לשקר לך בנושא? נער הדיוט." האלם מתרגז עליך, ודבר בפניו לא רומז שהוא משקר.
 
טאלין
"לא." עונה טאלין, "מלחמת הכנופיות בחוץ לא בדיוק מסייעת לעניין, ועד כה נראה שהמודיעה שלנו שלחה אותי לעבר קזנאת'רים, ולא זנת'ירים." הוא עונה, "אני עוד בודק את הנושא, אבל הלילה אני פה בשביל טובה לחבר. והאמת... היא מעט מסקרת אותי." הוא מגיש לה את הסרטוט של הרונה שיש על הזאבה. "זה פיי, באופן מובהק, זה קועקע על זאבה שאחד מהאנשים שאני עובד איתם מגדל, הוא ביקש ממני לברר על זה. הייתי אומר לו שאני עסוק ושולח אותו לספרייה. אבל אני לא ידוע עד כמה הסימן הזה יכול להיות מסוכן, או מסקרן." הוא מוסיף "ראית משהו כזה פעם?" הוא שואל.
 
אוכל חינם
"מה? לא!" נעלב, התוף מקרקש בעלבון איתו.
'אני חבר בחבורה חדשה, ו..הם גיבורים, ויש לנו צמד אלפים גיבורים וקודרים כמו שצריך, ולאחד מהם יש זאבה-" מאבד את הבטחון ומתחיל לקשקש.
"ואנחנו עושים דברים למען הטוב! אבל אם את לא רוצה לעזור למען הטוב, כפי שמתימרת לשרת את הטוב אמורה, אז טוב. נשאר.. הנושא... השני. שטוב. הוא חשוב. טוב?'
 
טאלין
OUT
להזכירך, הפרדה כן שלחה אותך לזנתירית, שנתנה לך תיאורים של קזנאת'רים. ההרפרים הודיעו שהזנתרים מעניינים אותם יותר מגילדת הקזנת'אר.

IN
"מעניין..." ראמילייה מביטה ברונה. "זהו אכן נראה כסימן של הפיי, אך אני לא יכולה לומר שאני מזהה אותו. ייתכן כי הגבירה מסילברמון תדע יותר - אם אתה רוצה, השאר לי את הסרטוט ואלך אליה כשהיא תהיה פנויה."

אוכל חינם
טאלינה נאנחת, לוקחת אותך בידך הצידה, רחוק משאר המתאמנים. "נו, דבר." היא אומרת בחוסר סבלנות.
 
טאלין
OUT
אוקי, אני רוצה לעשות סדר כי כנראה הלכתי טיפה לאיבוד
הפרדה שלחה אותי לארוקית, ששלחה אותי אחרי 2 היואטן-אנטי (שהיו קזנת'ראים)
אז האורקית היא זנט'ירית נכון?
IN
"אשמח" עונה טאלין, "הדבר האחרון שאנחנו זקוקים לו זה התערבות של הפיי בעיר." הוא מוסיף, "ועכשיו לעניין האחרון, אני מניח שאת יודעת יודעת שמלחמת הכנופיות סובבת סביב האוצר של מי מצולות, וכי הזנת'ירים גנבו את האבן של גולור." הוא אומר, "לאחרונרה בן ברית שלי מצא את מותו בטרם עת, ואני מניח שהכל קשור לאבן הזו, ולמשימה שלקחתי על עצמי, שהפכה אותי למטרה של אחת הקבוצות." הוא מסביר. "אני רוצה לנצל את הספרייה שלנו כדי לחפש מידע על האבן הזו. ואולי כמה אגדות ישנות בקשר לאוצר של העיר. אם זה מקבול עליך." הוא מוסיף.
 
הולבר
הולבר נותן לנאגה להתרוצץ מתחת לשולחנות כשהוא צופה בתגובת האנשים מסביב, כדי לנסות לגלות אם מישהו הבחין במרוצתה. בזמן הזה הוא מסמן למלצר להתקרב אליו, מנצל את הידיעה שהמלצר חייב להיות נחמד אליו אם ברצונו בטיפ, כשלאחר שיחה קצרה על טיב היין ומקורו (מעמיד פנים שהוא שוקל לקנות לפונדק) הוא מוסיף בצער: "חבל, חבל מה שקרה לקאסאלאנטר." בתקווה שהמלצר ישלים את החסר.

OUT:
מקווה שזה לא משנה שדילגתי על שיחת החולין, אבל אפשר לחזור לזה אם את רוצה.
Meta:
התגנבות (נאגה): 15+4=19
תרמית (מלצר): 13+5=18
 
וירדו
"בפעם הקודמת שהייתי כאן שלחת אותי לעלות ולרדת בהר, אתה נותן מידע בתמורה להצלחה במבחנים שלך. הנחתי שזה עוד אחד מהם. טוב, אם אין לך את המידע אז כדאי שאני ארד למטה- יש לי הרבה ללכת." וירדו פונה למטה
 
אוכל-חינם
טאלינה מביטה בך בעיניים פעורות. "הם מתים, ההורים שלנו, טאבאטי. מתים." היא אומרת בלחש. "אחרת... אחרת הם כבר היו באים לכאן. הם כבר היו מוצאים אותנו. לא נוטשים אותנו ברחוב לשאר חיינו."

טאלין
OUT
כן, החצי אורקית הייתה זנטירית. אם אני זוכרת נכון החלטת לעשות איתה עסקה, להחליף אינפורמציה לגבי הקזאנאת'אר

IN
"אתה מוזמן להשתמש בספרייה, למרות שהיא לא נרחבת במיוחד." עונה ראמילייה. "יכול להיות שהספרייה של מסדר המגים תהיה שימושית יותר, אך הם לא נוטים להכניס לשם אנשים מחוץ לגילדה. והזכרת את אוצר העיר - אתה מדבר על הכסף הגנוז של גחלת-עד? משום מה אני בספק שתמצא אגדות עתיקות אודותיו..."

הולבר
נאגה מתמקמת תחת השולחן הסמוך לקאסאלנטרים, ומסמנת לך תודעתית שהיא מוכנה להחלפת החושים כשאתה מוכן.
"אה, כן, אוסוואלדו הצעיר. חבל בהחלט, הלך מאיתנו בטרם עת." עונה המלצר עם פרצוף עצוב מזוייף, לא מספק לך מידע חדש. "לפחות התאומים הקטנים שלהם מספקים להם נחת, כך שמעתי." אתה נזכר שלזוג קאסאלנטר יש זוג ילדים תאומים צעירים, בערך בגיל אחיך התאומים, והילדים נפגשו ל'פגישת משחק' פעם או פעמיים.

וירדו
"חכה!" הוא קורא לך לעצור. "אתה אמנם חם מזג, נערי, ונוטה לעצבן אותי, אבל אני חש שעתיד מזהיר לפניך. האוייבים איתם אתה עומד להתעמת - הכוחות הפועלים במי-מצולות - חזקים מאוד. אתה חייב להיות מוכן." הוא מתקרב אליך. "אני אומנם זקן, אבל אני עוד זוכר טריק או שניים בלחימה עם חרבות. מה אתה אומר? השאר כאן הלילה, ונתאמן על כמה מהלכים בסיסיים שכל לוחם צריך להכיר."

OUT
בעיקרון זאת סתם הצעה לפלאף לאיך קיבלת את היכולות דרגה 3 שלך
 
טאלין
"אולי אני אמצא מקום שבו יכלו להסתיר את האוצר הזה. או לפחות עוד מקרים שהיה שימוש באבן הזו. אני מניח שזה יותר מכלום" הוא אומר. "אעדכן אותך אם אמצא משהו" הוא מודה לה ופונה לספרייה.
META
מניח שזה חקירה למצוא משהו בספריה,
7+5=12
אם אני מבין נכון אז להוסיף את המונטין שלי איתם כפול 2, אז זה עוד 4 ל16 סה"כ
 
הולבר
"זה כל מה ששמעת?" הולבר עונה למלצר כשהוא מזייף הפתעה ואת ההמשך הוא מבטא עם מעט זלזול מעושה מקווה שזה יגרום למלצר לנסות להוכיח את עצמו, "ואני חשבתי שהמלצרים פה מעודכנים...". כשהולבר מניח את ידו על השולחן, כשטבעת הבית שלו פונה כלפי מעלה, הוא מוסיף: "אני מתלבט אם להזמין את היין האדום" כשהוא מתייחס ליין אדום יקר שהוזכר בשיחה ממקודם כרמז לטיפ שאולי המלצר יקבל.
 
וירדו
"הצעה מעניינת" אומר וירדו בעודו מהרהר ואז אומר "טוב, אז תגמור בינתיים את המדיטציה שלך. ואני אגלף שתי חרבות עץ, יש לי תחושה שלא כדאי לשחק עם שתי החרבות האלה." הוא מציג את שתי החרבות שלו
Out
מגניב, שלקחתי את הבאטל מאסטר חשבתי על "אימון מיוחד של כוח אפור" אבל זה גם עובד
 
אוכל חינם
"לא יודע אם חשבתי שהם מתים... ' אוכל חינם אומר מתוח, מעדיף להדחיק את זה, שהוא כל השנים ניסה להדחיק.
זאת תעלומה שלא יכולה להיות לה סוף שמח.
אם הם לא מתים- אז הם תקועים במישןר אחר כעבדים לשד או עפריט סאדיסט? *זה* עדיף ממןות?
ואם הכןל בסדר, הם פשוט החליטו שילדים קטנים זאת מעמסה?
אולי הוא אשם בזה שהוריו עזבו?
"אבל קאליקי, נראתה די בטוחה'
 
The Traveler אמר/ה:
אאוליס
"אני מאמין ששמעת על... תשלום, כן? כסף? מטבעות? המגים במסדר שלנו הם הטובים ביותר, ועל כן הם דורשים תשלום גבוה עבור שירותיהם." אומר הפקיד בזלזול, "תלוי בסוג השירות שאתה מחפש, ייתכן כי נאלץ לגבות ממך עשרות או מאות מטבעות זהב. אני רק רוצה לוודא שיש ברשות אדוני את ה... אמצעים הדרושים עבור שירותינו. שלא, חס וחלילה, נבזבז לאדוני את הזמן לחינם." הוא כמעט נוהם עליך.
IN
אאוליס חורק שיניים. "אם זה כול שתרצה, יש לי. אבל השאלה היא כמה תרצה? מילים גם ככה לא אמורות לעלות יותר מידי" אומר אאוליס, אבל הוא עדיין חושד שאולי האנשים הללו הם דווקא הנבלים של הסיפור הזה. הוא תר בעיניו אחר סימן של המסדר אותו הוא מבקר ברגע זה, ומשווה בין הסמל הזה לסמל שעל הרה ואליון. הרה, בינתיים, עוצרת את עצרה מלזנק קדימה ולנשוך את הפקיד המעצבן.
 
טאלין
לאחר שעות ארוכות של קריאה, אתה לא מוצא דבר ולא חצי דבר אודות האבן של גולור. אתה גם לא מוצא אגדות על מקומות אפקטיביים בעיר להחביא בהם אוצר, מעבר לסיפורים אודות המערות החבויות תחת הר מי-מצולות.
אתה קורא מעט אודות פריט היסטורי שאולי יוכל לשמש אותך בעתיד - הלורד הפתוח הראשון של העיר, מג בן אנוש בשם אגאריון, יצר מית'ל (קסם רב עוצמה הנועד להגן על אזור מסויים) אשר חוסם את כניסתם של דרקונים למי מצולות, לחש הידוע בשם מגן הדרקון של אגאריון. הוא גם יצר את מטה הדרקון של אגאריון, אשר מאפשר לדרקונים הנגועים בקסמו לעבור את המגן ולהכנס לעיר.

הולבר
המלצר מחייך חיוך רחב, מתקרב אליך ולוחש "שמעתי שמועה, כי הקאסאלאנטרים כרתו הסכם עם שטנים לאחר שבנם נפטר, כדי לזכות בממון שלהם חזרה. איך אחרת תסביר את כל הכסף שנפל עליהם בזמן כה מועט?"

וירדו
אתה מכין את החרבות, ולאחר זמן קצר מוצא את עצמך עומד מול האלם בקצה השני של המצוק. "המהלך הכי חשוב שיש לזכור," הוא צועק אליך, מנסה להתגבר על הרוח החזקה, "הוא איך להפיל את אוייבך. אויב שנמצא על הרצפה הוא אויב שקל יותר להרוג. אבל לא תמיד תתמודד עם דמויי אנוש בעלי שתי רגליים. לכן חשוב גם לדעת להתקיף התקפות נגד - עליך תמיד להיות מוכן בקרב. הבה נתחיל." הוא רץ לכיוונך, ואתם מתחילים להתאמן במהלכי קרב מתישים אל תוך הלילה.

אוכל חינם
"קאליקי? אתה פשוט הולך לקבל את מילתה של איזו זרה משוגעת בנושא?" היא אומרת בייגון.
"בבקשה, טאבאטי. אל... אל תעשה לי את זה. אל תתן לי תקווה, כי אני יודעת שהיא תתנפץ." היא מתייפחת.

אאוליס
הפקיד מביט בחשש בהרה העצבנית. אתה לא מצליח לראות דמיון בין סמל הגילדה לסמל שמופיעה על ראשי הזאבים.
"ובכן, כמו שאמרתי, זה תלוי בשירות שאתה זקוק לו. אם אתה רק זקוק לעצה מאגית, זה יעלה לך 20 דרקונים, פחות או יותר."
 
חזרה
Top