• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ משחק (5/5) נסגר

ח'אן
סינדר מחייכת ואומרת "זה נשמע יקר למדי... אני בדרכי לפונדק כרגע, אולי אחרי כוסית או שתיים המחיר ישמע סביר יותר... מה דעתך להתלוות עלי? זה לא כיף לשתות לבד" סינדר מחייכת את החיוך המתורגל היטב שלה
Out
אם הוא מסכים סינדר הולכת איתו לפונדק אך שומרת על ראש צלול (אבל היא תשמח אם הוא יהיה צלול פחות) אם לא היא מנסה להוריד אותו ל2.5 דרקונים והיא משלמת לו חצי דרקון כמיקדמה ואז הולכת לפונדק ושומרת על ראש צלול.
 
אלישע
OUT
1 דרקון = 50 להבות, בערך. המחיר שהוא הציע זה קצת פחות משניים וחצי דרקונים.

IN
''אל תנסי 'ת'זה עליי, פתיינית קטנה. אנ'לא שותה 'זמן עבודה. ז'המחיר'', הוא לא נרה שמח מניסיונות הפיתוי שלה. אולי על נער זה היה עובד, אבל הרצען הוא אדם נשוי, ואפילו אצל אנשי המערב ניאוף הוא עניין מגונה.
 
ח'אן
IN
ג'ון מצטרף לדבריו של הלוחם עטור הצלקות. "אין צורך לפגוע בהם! בדרכי לפה פגשתי בהם והם הניחו לי לנפשי... לכן אין סיבה לתקוף אותם סתם, ועוד במיוחד שהם יושבים בגבעה מבוצרת".
 
צייד
הויכוח מתנהל עוד זמן מה, אך לבסוף קם ווסניוס. ''לא נטריד את המינוטאורים. קדימה לקיים את ההבטחה שלנו!'', הוא מכריז.

OUT
להריץ להגעה לכפר?
 
צייד
המחנה מתקדם עוד כמה שבועות, והקיץ כבר מתחיל להיגמר. גשמים הופכים תכופים יותר ויותר, והאדמה בוצית. הוא עוצר ביערות מרחק של כשעה הליכה מהכפר הישן. ווסניוס מכנס את מפקדיו, ובהם ג'ון. ''איך לדעתכם נכון להתקיף את הכפר הזה?'', הוא שואל.
 
ח'אן
אז אלדרנס לא צדקנית וטובת לב כמו שהיא טוענת שהיא, מגחכת לעצמה אלכסנדרה. "טוב ויפה. תוכלו להצטרף לשבט שלנו, אך עלי לוודא שהאדונית האפלה לא שלחה אתכם כמרגלים. כדי להצטרף לשבט, עליכם להראות נאמנות מלאה אלי. נאמנות ללא גבולות. בנתיים, אנשיי יספקו לכם מזון ומחסה. אמרי למנהיג שלכם ולכל אנשיכם להתאסף סביב המדורה הגדולה בחצות הליל. אז תקבלו הזדמנות להוכיח את נאמנותכם אלי."
OUT
אני רוצה לעשות קטע קטן של ריטואל אפל שאלכנסדרה עושה בעזרת קזאלאתאת' על מנהיגי שני השבטים, בעיקרון להפוך אותם למוטציות חצי-חרקים. לא יודע אם תרשה לי או לא, זה לא אמור להוסיף לי כוח לצבא, השאלה אם אתה מרשה לי לעשות את זה בהתחשב בכוח של אלכסנדרה לעומת הדמויות האחרות
 
ח'אן
סינדר צוחקת קלות "אתה קורא יותר מדי לתוך זה ידידי" היא אומרת בחיוך ונשענת על הדלפק ומביטה בו בשעשוע "אני פשוט אוהבת יותר להתמקח מעל כוס בירה, זה מחליק את הגרון" היא אומרת ברוח טובה "דרקון וחצי"
 
אלישע
''לא'', הוא קובע, ''או ש'אוכף י'יה לגוזל דרקונים ולא למה ש'יש לך''.

OUT
הוא לא בקטע של מיקוחים. 2 דרקונים ו-20 להבות, תוריד מהארנק.
סינדר ממשיכה לפונדק?
ליזי
OUT
בעיקרון אפשרי, רק שאלכסנדרה תתעלף מזה לכמה ימים, כשלילה עלולה להגיע כל רגע. ואני לא חושב שלהפוך אותם לאנשי חרק מגעילים יגרום להם להיות נאמנים לך.
 
אלישע
סינדר משלמת מקדמה וממשיכה אל הפונדק המקומי - פאב לח, חמים ואפלולי שמגיש בירת אורז סבירה והרבה מנות דגים ופירות ים. השעה מוקדמת, ומלבד שלושה איכרים שיושבים בצד ואוכלים צהריים, די ריק.
ליזי
השבט עוגן עם הרפסודות שלו, ומקים מחנה קטן משלו בשולי המחנה המרכזי.
למחרת בצהריים, מגיעה לילה.
היא באה בסירה מעוטרת גולגולות אדם, מלווה בלוחמות-צבוע שעל מגניהן ציורי ירח. היא השתנתה מאז שאלכסנדרה ראתה אותה לאחרונה. שיערה סבוך ומלוכלך להחריד, ועורה חיוור הרבה פחות. ועדיין, אלכסנדרה מזהה את העייפות בפניה. היא יודעת עד כמה קשה להנהיג.

''אלכסנדרה. כופרת קטנה ועלובה. אני רואה שאספת צבא של נמלים? מה רצונך ממני, מכשפה ארורה? דברי''.
 
ח'אן
"הגבירה אלדרנס, האם זאת הדרך לברך חברות וותיקות?" אלכסנדרה פורשת את ידיה ומחייכת. "לא, אני מניחה שלאדונית האפלה אין זמן לנמלים כמותנו, אה? אל תדאגי, אגש ישר לעניין - אני לא יודעת מה את עושה פה, או למה לעזאזל החלטת להנהיג את הנשים המטונפות הללו, ובכנות זה לא מעניין אותי. את מוזמנת להמשיך להקריב ילדים לאלה שלך בג'ונגל, אבל את תתני לי לעבור את הנהר בשקט. תהיי ילדה טובה, לילה, ואולי אשקול לא להפוך את אחוזת ביתך להריסות ואת בני משפחתך לגופות אכולות רימות כשאחזור לקיסרות."
 
ליזי
לילה מחייכת בקור. ''את עדיין עכברוש ביוב כמו שזכרתי אותך, אבל בשם החברות הקצרה וחסרת התועלת שהיתה לנו, אני אתן לך שתי ברירות. הראשונה, תעברי את הנהר, ולוחמותיי יירו באספסוף שלך חצים בוערים ומשוחים בצואה, ואז ייסגו ליער וינהלו נגדך גרילה קטלנית, עד שייכנס שכל בראש הקטן שלך. השנייה, דו קרב, עשרה אנשי לוויה ולא יותר, שלושה ימים, המיקום ייקבע על ידי, אנחנו נצפה על הנהר ושאר דרכי הגישה''.

אל תסכימי לכלבה אוכלת הנבלות!, מזהירה קזאלאתאת'. אל תיתני לה את התנאים שלה. האפשרות הטובה ביותר שלך היא להתנקש בה עכשיו. זכויות השליח לא חלות על כלבה כמוה.
אלישע
סינדר קונה ב-30 להבות אספקה להמשך מסעה - בשר מיובש (הטוב ביותר שהיה, מתובל ברום ובפלפל-דרקון), דגים מומלחים ופכסמים. אין ספק שתהיה לה עצירות רצינית אחרי המסע הזה.

כשהיא חוזרת בערב לפונדק, הוא הולך ומתמלא כשדייגים ואיכרים באים להשתחרר מקשיי היום עם בירה, שיחה ובדיחות. היא הגיעה בערב שישי, כך שהפעם באו גם נערים ונערות רבים, מתוך כוונה להשתכר ולהתהולל. בקושי יש מקום להידחף.
 
ח'אן
סינדר מחייכת לעבר הברמן ומסמנת לו להביא את הרגיל שלה, היא אחת הלקוחות המוקרים ביותר בבר הזה והיא רכשה הרבה חברים ואויבים כאן, רוב הראשונים ממנין זכר ורוב האחרונים ממנין נקבה, היא מפלסת את דרכה לשולחן רועש ועמוס בו היא מזהה חברים לשתיה (ומעבר לזה כנראה לפחות פעם אחת עם כל אחד מהם) שהיא יודעת שמעורים ברכילות המעניינת
 
אלישע
OUT
הרגיל של סינדר הוא הרגיל של כולם, כן?... אין כל כך מבחר. בכ''מ 3 להבות אם לקחת שתייה, 7 אם גם ארוחה, 15 אם ארוחה טובה ואיכותית.

IN
''סינדר!'', מכריז אחד מהם, צ'ה, נער מבוגר עם שיער ארוך מאוד שהוא מסרב לגזוז. ''אני רואה שכבר הזמנת לעצמך משהו. איפה היית בזמן האחרון?''.
 
tkhag
''לא לא, קודם ספרי לנו הכל, גברת. דרקון את אומרת?'', אומר רושיו, בנו הגבוה והכחוש של אחד מהדייגים.
 
ח'אן
"דרקונית אם לדייק, קוראים לה שלהבת, היא בגודל של פיל קטן" סינדר אומרת בחיוך "אבל מעבר לכך אין הרבה על מה לספר, יצאתי להרים פגשתי אותה יצרתי בינינו חיבור וחזרתי לכאן ובדרך פגשתי אשף מטורף ועוד שתי דרקונים אחרים, אתם יודעים, משהו בשיגרה, אני כנראה הולכת להצטרף לחיל הקיסר למען תהילת האימפריה בקרוב אבל לפני זה רצתי להרים כוסית או עשרה אם כמה חברים טובים, לחיי הקיסרות" היא מרוקנת את כוסה בתנוע מיומנת (ובלחיים הזה מאלצת את האחרים גן לשתות) ואז אומרת "אז לא יצא לי לשמוע חדשות הרבה זמן, מה חדש בכפר ובקיסרות?"
 
חזרה
Top