• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

וירדו
וירדו הולך אל התחנה של כוח אפור, מחפש במבט אדם בעל סמכות כלשהי, ניש אליו ושואל אותו "שלום, אני וירדו סמית'סון. אני עובד על תפסת והפלת גילדת פשע בשם סכין השחור, הגילדה הזאת כנראה עומדת להתאחד עם הקזאנאת'אר או עם הזנת'הרים- אתה יודע איפה אני אוכל למצוא מידע עליהם כאן?"
 
הולבר
"אנחנו לא נפרדנו בצורה הכי ידידותית אתמול בלילה", הולבר נאנח לפני שהוא ממשיך לדבר על אביו "חשבתי שכדאי לדבר איתך כדי לאמוד את מידת הנזק והזמן בו כדאי שאני אעלם מעייניו..."
"אפשר לבקש מארידריאה ללכת לבקתת הציד מאחר ואבא שואף שתירש את תפקידו של דוד הארקס ומעט ניסיון מעשי לא יוכל להזיק לה." הולבר לא שוכח להציע פתרון לצרות הכלכליות ולסים הוא לוקח אחריות למעשיו ומנסה לתקן את הנזק שנגרם: "בכל מקרה, יש משהו שאני יכול לעשות כדי לשפר את המצב הכלכלי ואולי ישכח מעט את כעסו?"

---
הולבר יודע שהמקום הכי טוב להשיג מידע על הלורד הפתוח לשעבר ואוצרו הוא האצולה שלא מפסיקה לרגל ולסגור עסקאות אחד עם השנייה, אבל לא בטוח למי כדאי לפנות, אך הוא חושד שהוא יודע היכן ניתן לברר זאת. הוא זוכר את ה"פונדק" שאחותו הגדולה לית'יס לקחה אותו ואת ארידריאה לארוחה עם ארוסה, מקום עשיר עם קוד לבוש, מלצרים מהודרים שפים מהמעלה הראשונה ואלכוהול עם מחירים בשמיים. לכן, הולבר לובש את מיטב בגדיו ושם פעמיו אל המקום.

OUT:
את יכולה להסתכל על הד"ד שמקושר בהודעה הראשונה. טוב נו. אבל עדיין לא עדכנתי את הנק"פ (אעדכן אחרי התשובה בסקייפ).
 
טאלין
אתה שולח את ינשופך אל האוויר. הוא מביט מבעד חלונה של סאנקה, ולהפתעתך הוא רואה שני גברים בביתה, עומדים ומדברים עם האלפית. הינשוף יצטרך להתקרב אל החלון בשביל לצוטט ולגלות פרטים נוספים.
OUT
לינשוף יש +3 לבדיקות התגנבות.

אוכל חינם
אשת הקשר שלך נקראת סאוורה. אחסוך לך את הגלגול - לא היא, ולא אף אחד אחר שאתה שואל בכפפת הברזל, שמעו אי פעם אודות האבן של גולור.

-----

"כן. טוב, לא, לא בדיוק. אני המלצתי להם לצרף אותך, אבל נאמנותי נתונה לאחרים." היא מחייכת. "אתה יכול לקרוא לי קאליקי. אני... הרפתקנית, בדיוק כמוך. וזה כאן הוא דלעת." היא מצביעה על החתול שלה.
"אתה בטח תוהה איך אני מכירה אותך, מה אני רוצה ממך - אבל אלה שאלות שיאלצו לחכות. כרגע כל שאתה צריך לדעת הוא שאני כאן כדי לעזור. לעזור לך לגלות מה קרה למשפחה שלך. להורים שלך. למה?" היא מביטה בשני הילדים המצחקקים, "כי אני מאמינה שלמרות שאנו חיים בעולם חשוך, את מעט האור שיש לנו עלינו לחלוק עם כולם. ואני מרגישה שחידת הגורל של משפחתך משאירה חור אפל בנשמתך, אוכל חינם. למרות שאתה מנסה להתחמק ממנו, העבר שלך מעיק עליך, ואתה רוצה לגלות את האמת. עשית למען העולם הזה הרבה, ועוד תעשה רבות - כעת, אני רוצה לעזור לך לפתור את החידה, על מנת שליבך יוכל לרגוע. זה מעט, אבל זה המעט שאני יכולה לעשות. ומי יודע, אולי אתה תוכל לעזור לי בתמורה בעתיד." היא מחייכת. "אז מה אתה אומר? תסכים לפתוח איתי את החקירה הזאת?"

וירדו
"מצטער, וירדו - רוב המידע שיש לנו על הסכין השחור הגיע ממה שהבאת לנו." אומר לך אחד המפקדים האחרים בכוח אפור. "אם אתה זקוק למידע ספציפי, אנסה לשלוח מישהו להשיג אותו, אבל זכור שהסכין השחור הם תחום האחריות שלך."

הולבר
OUT
הסתכלתי, הוא פשוט לא היה מעודכן כשכתבתי את ההודעה.

IN
"תפקח עיניים ואוזניים עבור ציידות חדשים בעיר. הבנתי מאבא שהצטרפת לחבורת הרפתקנים חדשה - נסה לשנע אותם לעזור לך, אם אתה יכול. מדי פעם כוח אפור או ברית הלורדים מציעים פרס על הריגת מפלצות שמצליחות להתקרב לעיר. אם אתה לא מוצא כלום, חזור לכאן מדי פעם - ייתכן שתהיה לי עבודה עבורך." אחיך אומר.
"והולבר? אני יודע שאתה רוצה לעזור, אבל השתדל לא לקחת על עצמך עבודה מסוכנת מדי. אבא ישתגע אם עוד בן משפחה ישכב פצוע על המיטה."

---------------

אתה עושה את דרכך ל"ירוראל הרוקדת", המסעדה (Festhall) הכי יקרה והכי איכותית ברובע הטירה. מיד עם הגעתך, מלצר מוביל אותך לשולחן אישי המואר בנרות, פותח עבורך בקבוק יין איכותי ומגיש לשולחנך מנה של צלופח מעושן.
כל המי ומי של העיר נוהגים לסעוד כאן, וגם הערב המקום מלא בבני אצולה מכל המינים והסוגים, מדברים ביניהם ואוכלים מנות שילדי הרחוב לא מדמיינים בחלומותיהם הפרועים ביותר. מה תרצה לעשות?
 
טאלין
הינשוף מתיישב על עדן החלון, מנסה שלא להתבלט בעוד הוא הקשר עם טאלין מאפשר לאלף לשמוע ולראות דרך יציר הסוד שלו
META
16 בהתגנבות

חוסך זמן ומגלגל גם תפיסה בשביל האזנה (לינשוף יש יתרון בכל הקשור להאזנה/ראייה)
22 בגלגול הגבוה.
 
וירדו
אני לא מחפש מידע על הסכין השחור, אני מחפש על הקזאנאת'ארים והזנת'הרים. והמידע הזה הוא עם סיכוי גבוה להיות קריטי, כי כמו שאמרתי- הסכין השחור כנראה עומד להצטרף לאחת משתי הקבוצות, אני מעדיף להיות מוכן לפני שהנושא יהיה יותר מידי תחום האחריות שלי. בינתיים אני זקוק לכמה שיותר מידע על הראשים של שתי קבוצות הפשע והאיזורים שבהם הקבוצות מפגינות שליטה. כל המידע הזה, נוסף למידע שקיבלתי מאוד כלומר מהמתנקשת יתן לי סיכוי לא רע למצוא את הראש של הנחש הזה, וסיכוי לכרות אותו."
 
אוכל חינם

אז הוא מנסה לשאול על הקזאנתרים והזנתארים
-----

החיוך הקבוע והאדוק על פניו של אוכל חינם נפסק. פשוט פוער פה לרגע, נראה חסר בטחון. "זאת.. תעלומה חסרת פתרון. אי אפשר.. למצוא לה רמזים." אולי מנסה לשכנע את עצמו
 
אאוליס וטאלין-
״קח את הזמן אם כך״ אומר אאוליס, דווקא נשמע... אסיר תודה מתחת לכול הגסות הישירה שלו ״רק תעשה את זה במחזור חיים שתואם לזאבים. אני ואתה אולי חיים מאות שנים, אבל הם לא״ הוא מבהיר לך.

The Traveler אמר/ה:
אאוליס
אתה ניגש ל"מגדל המסדר", מקום משכנם של "המסדר הצופה של האשפים המגנים" במי מצולות. ממה שהצלחת להסיק, גילדה זו אחראית על כל האשפים בעיר, ומנהלת גם את אקדמיית הקוסמים בעיר.
מגדל האבן הגבוה עומד במרכז צומת ברובע הטירה. אתה נכנס פנימה, ומאחורי דלפק הקבלה מוצא ננס מבוגר שנראה משועמם. "איך אפשר לעזור, אלף?" הוא אומר בעייפות.
IN
״אני צריך מג שמבין״ אומר לו אאוליס. המראה הפראי שלו, פעם נוספת, עומד בניגוד מוחלט למראה המסודר של האלף שעומד מולו, מחווה בבירור על כך שאאוליס הוא מזן שונה לחלוטין של אלפים, עם צורה שונה לחלוטין של חיים.
 
הולבר
"פנה אליי סוכן של ברית הלורדים והציע לי להצטרף אליהם אחרי שהגיעו לאוזניו שמועות על 'הכוחות המאגיים' שלי." הולבר מספר לאחיו לאחר שהוא מציע לו לעבוד עבורם ועבור כוח אפור, "סירבתי בנימוס, אך הסוכן טען שההצעה שלהם עדיין פתוחה.."
"והוא גם ישתגע אם הוא ישמע עליי שוב בקרוב." הולבר עונה בקול נמוך לדבריו האחרונים של אחיו, מעניק לו את האפשרות להתנהג כאילו לא שמע.

---------

הולבר יושב ליד השולחן שלו לוגם לאטו מהיין ואוכל מהצלופח כשמדי פעם הוא מגיש מנות קטנות לנאגה המתחבאת באזור ברכיו. בזמן שהוא אוכל הולבר משתדל לסרוק את הקהל בדיסקרטיות במטרה לאתר את האצילים שלדעתו יוכלו לסייע ולספק לו את המידע הרב ביותר על אוצר מי-מצולות, מי שהחביאו ומה הייתה הסיבה לכך.

OUT:
כי הוא לא היה.
בכל מקרה: נק"פ
[dice:h93w]723852:0[/dice:h93w]

ד.א. לא הייתי מתרגם festhall כמסעדה ולא הייתי חושב שאחותו תיקח אותו לאחד, אבל נזרום.

META:
מה הולבר יודע על על הסילוק של הלורד הפתוח הקודם? מה הוא יודע על מי שפעל להדיח אותו? מי היו בעלי הברית שלו? והכי חשוב מי מהם נמצא במסעדה ועדיף אחד עם קשרים למשפחה של הולבר.

היסטוריה:
[dice:h93w]723852:1[/dice:h93w]
 
OUT
יצא לי להסתכל על הערך של הזנתרים בוויקי, ומסתבר שמאייתים את השם Zhentarim ולא Zentharim, ככה שבעברית אפשר לקרוא להם זנתרים. מצטערת על ההטעייה.

טאלין
ינשופך מתיישב על אדן החלון, משתדל להיות שקט לחלוטין. דרך עיניו, אתה מצליח לזהות את הדמויות. האחד, ששקוע בשיחה עם סאנקה, הוא אלף שמש בערך בגיל שלך או של סאנקה, בעל עור שזוף ושיער צהבהב בהיר. השני הוא חצי-אורק מגודל בעל עור אפרפר, האוחז בקשת הגדולה יותר מרוב הקשתות שאי פעם ראית, והוא מסתובב בבית ומביט בחפצים השונים.
"...כמובן שאני לא צריך לציין, שבמידה ותצטרפי אלינו את תעלי כמה וכמה דרגות בסולם המעמד בזנתהרים. שלא לדבר על הכבוד שתרכשי אצל הבוס." אתה שומע את האלף אומר לסאנקה, בקול חלקלק ונעים. "שתדעי לך, יקירתי, מקום בשורות פושטי האבדון הוא מותרות שהבריון הפשוט אצלנו יכול רק לחלום עליו. כעת, התפנה מקום, ואת הראשונה שחשבתי להציע לה אותו. חשבתי שתעריכי את זה יותר..." הוא אומר, ספק נעלב וספק מאיים עליה. "אני מבינה, אדון שיר-כוכב. אך אני לא בטוחה שאני כבר מוכנה לקבל על עצמי את הכבוד הזה. אני לא בטוחה שאני חזקה מספיק. כמה זמן יש לי לחשוב על הצעתך?" שואלת סאנקה. "אני חושש שלא הרבה, יקירתי. את מבינה, אנחנו בעיצומה של מלחמה, והבוס דורש שנחזור לפעילות מלאה תוך..." לפתע, חצי האורק מבחין בינשופך על החלון בזווית העין, מסתובב בחשדנות ומצמצם את עיניו. "דאוויל," הוא קוטע את האלף, "אני חושב שיש לנו אורחים." הוא שולף את הקשת באיטיות ומותח בה חץ.

וירדו
"גם לגביהם אני בספק שיש לנו הרבה מידע, סמית'סון. הכנופיות הן יותר תחומי הפעילות של ההרפרים ומסדר הכפפה. אך תן לי לדבר עם כמה מההרפתקנים השכירים שלנו, שיצא להם להתקל בקבוצות הללו. נראה איזה מידע אני יכול להשיג עבורך." אומר המפקד.
לאחר כמה שעות של המתנה, אתה מקבל ממנו את המידע הבא:
- גילדת הקזאנאת'אר היא גילדת גנבים אכזרית שמטרתה להשתלט על מי מצולות. איש אינו יודע מי הוא קזאנאת'אר, המנהיג המסתורי של הגילדה, אך השמועות אומרות שהוא משוגע לחלוטין וחסר רחמים. הגילדה פועלת בעיקר באזורים העניים של העיר, כדוגמאת רובע הנמל, אך קיימות שמועות אודות עיירה תת קרקעית מתחת להר מי מצולות בשם "נמל-גולגולת", משם פועלים ראשי הגילדה. חברי הגילדה חובבים שימוש בתפלצים מבוייתים שונים עבור מטרותיהם האפלות.
- הזנתרים, או "הרשת השחורה", היא רשת של מתנקשים, גנבים ואשפים אפלים. הם ידועים כעובדי אלים אפלים, ומטרתם היא לזכות בכוח, עוצמה וממון בכל רחבי הארץ. לא ידוע מי מנהיג את הזנתרים, אלו הפועלים במי-מצולות ובכלל, אך המנהיג שלהם הוא בוודאי אדם מסוכן מאוד ובעל כוח רב. הסמל של הזנתרים הוא הנחש המעופף, והם משתמשים בחיות אלו על מנת להעביר מסרים אחד לשני. הסוכנים שלהם פועלים בכל רחבי העיר, והמשמר מחשיב אותם כמסוכנים יותר מחברי גילדת הקזאנת'אר (בעוד חברי הגילדה הם לרוב בנדיטים מלוכלכים ופשוטים, סוכני הזנתרים חכמים ואכזריים).

אוכל חינם
OUT
שוב, "לשאול על הקזנת'ארים והזנתרים" זה כללי מדי ואין לי כל כך איך לענות על זה. אם יש לך שאלות ספציפיות אתה מוזמן לשאול, בנתיים אתה מצליח לאסוף את המידע הבא (מה שכתבתי לגרגויל):
- גילדת הקזאנאת'אר היא גילדת גנבים אכזרית שמטרתה להשתלט על מי מצולות. איש אינו יודע מי הוא קזאנאת'אר, המנהיג המסתורי של הגילדה, אך השמועות אומרות שהוא משוגע לחלוטין וחסר רחמים. הגילדה פועלת בעיקר באזורים העניים של העיר, כדוגמאת רובע הנמל, אך קיימות שמועות אודות עיירה תת קרקעית מתחת להר מי מצולות בשם "נמל-גולגולת", משם פועלים ראשי הגילדה. חברי הגילדה חובבים שימוש בתפלצים מבוייתים שונים עבור מטרותיהם האפלות.
- הזנתרים, או "הרשת השחורה", היא רשת של מתנקשים, גנבים ואשפים אפלים. הם ידועים כעובדי אלים אפלים, ומטרתם היא לזכות בכוח, עוצמה וממון בכל רחבי הארץ. לא ידוע מי מנהיג את הזנתרים, אלו הפועלים במי-מצולות ובכלל, אך המנהיג שלהם הוא בוודאי אדם מסוכן מאוד ובעל כוח רב. הסמל של הזנתרים הוא הנחש המעופף, והם משתמשים בחיות אלו על מנת להעביר מסרים אחד לשני. הסוכנים שלהם פועלים בכל רחבי העיר, והמשמר מחשיב אותם כמסוכנים יותר מחברי גילדת הקזאנת'אר (בעוד חברי הגילדה הם לרוב בנדיטים מלוכלכים ופשוטים, סוכני הזנתרים חכמים ואכזריים).

IN
"טוב, אז לפחות נוכל להעמיד פנים שאנחנו בלשים לזמן מה. זה יהיה כיף, לא?" מצחקקת קאליקי. "אבל ברצינות, אוכל חינם, לכל תעלומה יש רמזים. פשוט צריך לפקוח את העיניים חזק מספיק. מסדר הכפפה - לא סתם רציתי שהם יצרפו אותך. במקדשו של טיר, בסיס הפעילות שלהם, תוכל למצוא את הרמז הראשון שלך. פקח עיניים, יקירי - הסתכל על הפרטים השקופים."
"עם מי אתה מדבר, דוד אוכל-חינם?" עפר ואפר קוראים לך לפתע. אתה מסתובב לשנייה ורואה שקאליקי ודלעת נעלמו, כאילו מעולם לא היו שם.

אאוליס
"נו, אז הגעת למקום הנכון." נאנח הפקיד. "אני יכול לארגן לך מפגש עם אחד המגים שלנו, הטובים ביותר שתמצא בחוף החרב. עם זאת, אני מוכרח לציין..." הוא מביט בך מלמעלה עד למטה, "אני לא בטוח שיש לך את המשאבים... לשכור את שירותינו."

הולבר
OUT
הסתכלתי עכשיו על המונח, ולא ברור לי למה הנחתי שזה מסעדה. סורי, תשכח שכתבתי משהו
עריכה: ערכתי את האנשים שאתה מוצא במסעדה

IN
הולבר נזכר בקטעי פרטים ששמע בשיחות פוליטיות משמימות בארוחות ערב כאלה ואחרות. דאגולט גחלת-עד היה ידוע בכל העיר כבעל מזג חם, מתנשא, שאתני ומניפולטיבי - עם זאת, הוא היה דיפלומט אדיר ובכנות תמיד ראה את צרכי העיר לפניו. בעקבות כך נבחר להיות הלורד הפתוח, ובעקבות כך הזדעזעו כל בני האצולה בעיר כשהלורדים במסכה פרסמו בפומבי שגחלת-עד גנז לעצמו מאות אלפי דרקונים (מטבעות זהב) ממיסי העיר במשך שנות כהונתו. לאחר מכן, ברית הלורדים פטרה אותו מתפקידו וגרשה אותו מהעיר, והשמועות אומרות שהוא נמלט לנוורווינטר שם הוא השיג לעצמו תפקיד פוליטי חדש.
אתם סוקר בעיניך את היושבים בקהל, בעוד נאגה משמיעה גרגורי הנאה שקטים. אתה מוצא כאן שני אנשים שזכורים לך כקשורים לדאגלוט. אלו בני הזוג קאסאלאנטר, ויקטוריו ואמאליה. משפחת קאסאנלאנטר היא אחת ממשפחות האצולה העשירות ביותר בעיר. זכור לך שבילדותך, נהגו הוריך להפגיש אותך עם בנם הבכור, אוסוואלדו, אשר נפטר במסתוריות לפני מספר שנים. המשפחה, שנתקלה אז בצרות כלכליות רציניות, כמעט לא יכלה לספוג את האבידה, אך בשנים שלאחר מות הבן הצליח הבית לשגשג ולהשיג לעצמו ממון וכוח רב. אתה גם זוכר שבני הזוג קאסאלאנטר היו בעלי ברית ידועים של גחלת-עד ונהגו להפגש איתו רבות - ייתכן שהם יודעים דבר או שניים על האוצר שהוא החביא.
ויקטוריו הוא חצי-אלף נאה בעל עור בהיר, תסרוקת אופנתית ושפם וזקן מטופחים בגוון חום. אשתו אמאליה היא בת אנוש יפיפייה, בעלת עור בהיר ושיער חום גולש, ובו שזור פרח ורדרד. שניהם לבושים במיטב הגלימות והתכשיטים, ויושבים כעת סביב שולחן בצד המסעדה, שקועים בשיחה.
 
אין1:
הוא אומר תודה ופונה לחפש את טאנילה.

אאוט:
טאנילה אונטר- כוהנת מתלמדת של הלם. גם דור שני של "לב קי-רין". חצי אלפית, והקשר בינה ל"אוכל חינם" מוזר, ונע בין בוז לחיבה הדדית- ושותפות גורל.


אין2:
אוכל חינם מביט מבולבל. בדרך כלל היה נהנה לחלוטין ממסתורין כזה. אבל כשזה נגע להוריו, היה שם מטען כבד ואפל שאיים על צורת החיים שלמד לאמץ ככוהן של שארס.
הוא טען שזה לא הפריע לו שהוריו השאירו במקדש שארס ושלאחר מכן סילקו אותו משם לרחוב. הוא אפילו האמין בזה.

אבל לא משנה מה הסיבה, עמוק מעבר לכל רציונל שום לב של ילד לא באמת יכול לסלוח על נטישה. רגע שבו הוריו העדיפו משהו אחר על פניו, השאירו אותו לבד בעולם.
הוא הצליח לעטוף את הכאב הזה בשמחה וחיוך, שהם לא היו מזויפים.. אבל... העצב והזעם עדיין היו שם. בתחתית הבאר האפלה שהוא הצליח לסתום.
אפילו האקראיות והאכזריות של החיים לא הצליחו לחדור את חומות האושר שלו.
אבל... לפתוח את הבאר? הוא פחד שגם אם ישליך לשם את כל השמחה שלו, היא פשוט תטבע שם.

אולי לראשונה, עפר ואפר רואים את אוכל חינם מחייך חיוך מאולץ, ואת עיניו מתנוצצות ברמז לדמעות.
'אצילה שגנבתי לה משהו. כמובן ששכנעתי אותה לוותר לי.' הוא משקר.
כמובן שהוא משקר או מגזים בערך חצי מהזמן, אבל זה תמיד הרגיש טבעי ואפילו חינני.
אבל עכשיו זה *הרגיש* כמו שקר.
הוא התמתח. "תמיד טוב לראות אתכם... בואי קיימי.' נראה מתארגן למהר להפרד
 
אוכל חינם
אפר ועפר מביטים בך בבלבול בעודך עוזב את הסמטה הישנה. הם אומנם רק ילדים, אך הם מבינים טוב מאוד שמשהו לא בסדר.

-------

כיוון שבמי-מצולות אין מקדש רשמי עבור הלם, הכוהנים ואבירי הקודש של האל המגונן מתאספים ומתאמנים במקדשו של טיר, "אולמות הצדק" (שמהווה גם את מקום המפגש לחברי מסדר הכפפה). בחצר צדדית רחבה של המקדש נמצא מזבח עבור טיר, אזור קטן לקיום טקסים דתיים, וכמובן שורות של בובות אימונים ומתלי נשק.
זוהי שעת בוקר מאוחרת, ואתה מוצא כאן שישה מתלמדים צעירים של הלם, העסוקים באימוני קרב עם גמד אביר קודש רגזן. טאנילה נמצאת ביניהם, לבושה בשריון שרשראות ומכה בבובת אימונים באלה שלה ללא רחמים. שיערה החום המטולטל פזור על עורפה, ועורה סמוק ומיוזע מהמאמץ. היא רזתה מהפעם האחרונה שראית אותה - נראה שהאימונים הקשים של כנסיית הלם מחטבים את חצי-האלפית הצעירה.
היא מבחינה בך בזווית העין, מכה את הבובה פעם אחת אחרונה ואז מניחה את הנשק. "טאבאטי... איזו הפתעה..." היא מנגבת זיעה ממצחה, "מדוע באת לכאן?"

וירדו
פעם נוספת אתה עושה את המסע המייגע (למרות שכבר התרגלת אליו) במעלה הר מי-מצולות, עד שאתה מגיע למערתו של האלם. אתה מוצא את הנזיר שקוע בתרגיל יוגה על שפת המצוק - תנועה אחת לא נכונה והוא עלול ליפול, אך הזקן נראה עומד בשיווי משקל מושלם.
"הלוחם הצעיר וחם המזג חוזר שנית." אומר האלם מבלי להסתובב אליך בכלל. "המטה השחור שלחה אותך שוב? מסור לגבירתך שמגיע לאדם זקן שכמוני מעט שקט ושלווה, יש מספיק אנשים אחרים בעיר שהיא יכולה להטריד!"

טאלין
עוברת חצי דקה, והינשוף מבחין שדלת הדירה חצי נפתחת. חצי האורק מציץ החוצה, מביט ימינה ושמאלה, ולאט לאט מתחיל להתקדם החוצה, קשתו עדיין דרוכה.
 
הולבר
למרות שאיתר שני אנשים שמעניינים אותו הולבר ממשיך לבחון אותם במבטו ואת התנהגות הצוות לידם, כי כמו שאביו אומר אתה יכול ללמוד הרבה על אדם מהתנהגותו בקרב אנשים אותם הוא מחשיב כנחותים ממנו כמו המלצרים במסעדה. כמו כן, הולבר מנסה להבחין אם חלק מהמלצרים שמשרתים את השולחן שלו משרתים גם את השולחן שלהם, כי אם מישהו מכיר רכילות עכשווית זה המלצרים במסעדת היוקרה.
"נאגה את תוכלי להתקרב לשולחן שלהם בלי שישימו לב אליך?" הולבר מנסה לדבר עם נאגה במחשבתו, אם היא יכולה לרגל אחריו זה לא אומר שהיא לא יכולה לרגל גם עבורו.
OUT:
מזכיר שאני משתמש בלחש Detect Magic באופן קבוע, אז הייתי רוצה קצת מידע על חפצי הקסם שלהם, במידה ויש (מקדיש את הפעולה כדי ללמוד על חפצי הקסם שלהם מעט יותר).
 
IN
"מהם 'המשאבים'?" שואל אאוליס, הבעת הפנים שלו משתנה לכעס מסוים. הוא אף פעם לא אהב אנשים שמשתמשים בטון מתנשא כזה, בשבט זו הייתה עילה מאוד סבירה להתחיל קרב על כבוד- ורק גדולי הלוחמים היו עם גישה שכזו.
 
אוכל חינם
אאוט: את מעדיפה שאאחד את הסטוריליינים? קאליקי אמרה שיהיו רמזים במקדש של טיר.
ושכחתי, איך קראו לאבירה ממסדר הכפפה?
אין:
קיימי מקרקרת בשמחה.
'שארס מברכת אותך בחיוך.' קד בתאטרליות, והתליון המאולתר שלו מתנודד תחת צווארו בעליזות.
'טאבאטי, זה שם אני לא שומע הרבה.' מחייך. 'את נראית טוב.' מוסיף.

הוא שולף את התוף מרים החדש שלו. 'אני מניח שאם אגיד שסתם התגעגעתי, תגידי שאת עסוקה.'קצת מרשרש בתוף, כמנסה למצוא את המקצב הנכון לסצינה.
'אז.. האמת שיש לי שתי משימות חשובות, שאולי תוכלי לעזור לי בהן.'
 
טאלין
חצי האורק יוצא אל המדרגות החיצוניות מחוץ לבית, מעיף מבט באוויר סביבו. נראה שיש לו עיניים טובות כי הוא מצליח לזהות את הינשוף בשמיים. הוא מוודא שאין אף אחד ברחוב, ואז יורה חץ לכיוונו של הינשוף. יציר הסוד שלך כמעט ומצליח להתחמק אך החץ משפד את גבו, והוא נעלם בשמיים בענן של אור - אתה לא מרגיש יותר את חושי הינשוף, ולא יכול לראות את חצי האורק.

META
גילגל 12 בהתקפה בחסרון, כאשר הדרג"ש של ינשוף הוא 11.

הולבר OUT
שים לב שערכתי את האנשים שאתה מוצא במסעדה. הלוחמת והקוסם הם אנשים שמצאתי שיש להם קשר לגחלת-עד מקצת מחקר בוויקי, אבל החלטתי להחליף אותם באנשים שאני חושבת שיהיו יותר מעניינים לעלילה ויהיה להם יותר על מה לשוחח איתך.

אאוליס
"אני מאמין ששמעת על... תשלום, כן? כסף? מטבעות? המגים במסדר שלנו הם הטובים ביותר, ועל כן הם דורשים תשלום גבוה עבור שירותיהם." אומר הפקיד בזלזול, "תלוי בסוג השירות שאתה מחפש, ייתכן כי נאלץ לגבות ממך עשרות או מאות מטבעות זהב. אני רק רוצה לוודא שיש ברשות אדוני את ה... אמצעים הדרושים עבור שירותינו. שלא, חס וחלילה, נבזבז לאדוני את הזמן לחינם." הוא כמעט נוהם עליך.

אוכל חינם
OUT
מה שבא לך לעשות - זה המשחק שלך בדיוק כמו שזה המשחק שלי.
שם האבירה הוא סאוורה באלבנטרה. אני ארשום את השם שלה בדרייב בקובץ של המוניטין, יחד עם השמות של הדבש"ים מהקבוצות האחרות, זה יעזור לי לזכור גם כן.

IN
שאר המתלמדים מעיפים בך מבט עצבני כשאתה מתחיל לרשרש, אבל לא נראה שלטאנילה זה מפריע במיוחד. "אתה לא טועה, טאבאטי, אני אכן די עסוקה. אבל... אני מניחה שאוכל לשמוע מה יש לך לומר, אם זה כל כך חשוב." היא אומרת, מעט בסקרנות.
 
אוכל חינם
הוא לא בדיוק שר. אבל הוא מנסה לדבר במיקצב.
'לכפפת הברזל הצטרפתי.
וגם לחבורה כמו שפעם להורינו היתה
מידע על קזאנת'ר, זנת'אר יועיל
עוד נושא שיותר אישי עבורי ועבורך.' זנבו נע מצד לצד למקצב

אאוט: זה מתחרז במשקל ד'א. יאי אימונים לבארד!
 
חזרה
Top